Die is toch nog niet zolang geleden bevallen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)in-verwachting.dhtml
Mila Kunis schijnt weer zwanger te zijn.
Half jaartje geleden misschien?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is toch nog niet zolang geleden bevallen?
Prachtige vrouwquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
Evangeline Lilly (Lost, The Hobbit) krijgt een tweede kindje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tiffani Thiessen Welcomes Second Child: Holt Fisher
Congratulations to Tiffani Thiessen and Brady Smith.
The Saved by the Bell alum, 41, and her husband welcomed their second child – son Holt Fisher Smith – on Wednesday (July 1), she announced via Instagram Thursday.
The proud mama captioned an image of both her children — including 5-year-old daughter Harper Renn.
“Yesterday Harper got a little brother! We are so excited to introduce Holt Fisher Smith. Our perfect sweet little man,” she wrote.
quote:Regina Romeijn weer moeder
Presentatrice Regina Romeijn is voor de tweede keer moeder geworden.
Regina (38) en haar vriend Erdem Yavuz zijn de trotse ouders van een zoontje. Dolgelukkig postte ze op Instagram een kiekje van het ventje: "Welkom kleine Kahlo Yavuz!".
Regina en Erdem Yavuz kregen in 2011 al dochtertje Bardot.
quote:Josh Hartnett wordt vader
Josh Hartnett en zijn vriendin Tamsin Egerton verwachten hun eerste baby.
Dat bevestigt de woordvoerder van de acteur aan New York Post.
"Het is waar en ze zijn erg verheugd", meldt de woordvoerder. De twee zijn al sinds 2012 samen nadat ze in 2011 elkaar ontmoetten op de set van The Lovers, een film die pas dit jaar verscheen.
Voordat de Pearl Harbor-acteur verliefd werd op de Engelse actrice had hij relaties met Amanda Seyfried en Scarlett Johansson. De 36-jarige acteur is met zijn rol in de horror-televisieserie Penny Dreadful weer te zien voor het grotere publiek, nadat hij zich jarenlang richtte op kleine indie-producties.
Wow, die lijkt op haar moeder.quote:
Saved by the bell, Beverly Hills 90210 nooit gezien? Daar zat Tiffany in.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemachtig, wie zíjn al die mensen en hoezo kennen jullie hen? Ik dacht dat ik de SHObizz aardig volgde, maar Josh Haarnet en Tiffany Tiessen? Who the fuck?![]()
Beverly Hills wel een keer, dacht ik. Dat was iets met een zwembad toch? Op een soort wooncomplex? Maar dat is toch al super lang gelee?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Saved by the bell, Beverly Hills 90210 nooit gezien? Daar zat Tiffany in.
Neee Da's Melrose Place!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Beverly Hills wel een keer, dacht ik. Dat was iets met een zwembad toch? Op een soort wooncomplex? Maar dat is toch al super lang gelee?
Huh, je kent Josh Hartnett niet? Ik dacht dat iedereen Pearl Harbor wel gezien had, haha.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemachtig, wie zíjn al die mensen en hoezo kennen jullie hen? Ik dacht dat ik de SHObizz aardig volgde, maar Josh Haarnet en Tiffany Tiessen? Who the fuck?![]()
Pearl Harbour ken ik van de geschiedenislessen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:28 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Huh, je kent Josh Hartnett niet? Ik dacht dat iedereen Pearl Harbor wel gezien had, haha.
quote:Josefine van Asdonk bevallen van zoon
Actrice Josefine van Asdonk is vrijdag bevallen van haar tweede kindje.
Het is een jongetje en hij heet Alexander, meldt RTL.
De 40-jarige actrice heeft samen met haar man Andreas Ezinga al een dochter: Olivia Renske Ezinga (2). "We zijn compleet met dit koningspaar", aldus de actrice.
Josefine van Asdonk is vooral bekend van haar rol in de soap Goudkust. Ze speelde van 1996 tot 2000 de rol van Irene Verweijden.
Nou inderdaad. Er kan nog bedt wel wat misgaan...quote:Op maandag 13 juli 2015 12:23 schreef Lovechild het volgende:
"Doing great" is wel heel optimistisch gesteld voor een prematuur van 28 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |