Het was beslist geen Noord-Korea, en die vergelijking maakte jij of een ander.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de ontwikkeling van die landen sindsdien dan over hun aard toen. Vind jij pre-WO2 Frankrijk een normaal ontwikkeld Westers land? Vrouwen mochten er bijvoorbeeld niet stemmen en je kon onthoofd worden voor piraterij.
Ik vind jou een groter gevaar voor onze democratie dan die knul uit de OP.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:42 schreef ccs het volgende:
[..]
Het was beslist geen Noord-Korea, en die vergelijking maakte jij of een ander.
Onthoofd worden voor piraterij is wellicht iets te gortig inderdaad.
Ik ben zelf ook tegen vrouwenkiesrecht. Vrouwen zijn te soft en stemmen te links. Maar dat is een andere discussie.
Godverdomme.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:42 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook tegen vrouwenkiesrecht. Vrouwen zijn te soft en stemmen te links. Maar dat is een andere discussie.
We kunnen best wat van de Sharia leren op bepaalde punten. Al ben ik er geen voorstander van. Het is heus niet allemaal slecht. Niet zo zwart-wit denken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging niet simpelweg over streng straffen, het gaat er om dat jij lijfstraffen voor kinderen voorstelt voor ongeveer het kleinste vergrijp denkbaar (vernieling). Dat past meer in een Sharia-staat dan in Europa, dat klopt.
Helemaal met je eens. Hitler had ook uitstekende argumenten, als we toch zo bezig zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:44 schreef ccs het volgende:
[..]
We kunnen best wat van de Sharia leren op bepaalde punten. Al ben ik er geen voorstander van. Het is heus niet allemaal slecht. Niet zo zwart-wit denken.
Godwin. Ja, Hitler heeft de fietsbelasting afgeschaft en kinderbijslag ingevoerd. Zullen we dat dan maar terugdraaien want alles wat Hitler deed was slecht? Oh hij was vegetariër....quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Hitler had ook uitstekende argumenten, als we toch zo bezig zijn.
Kun je beter het kiesrecht voor linkse mensen afschaffen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:42 schreef ccs het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent bij deze toegetreden tot de poco's.
Jij bent ook echt een cartoon van iemand met een weloverwogen rechtse mening. Man man man.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je beter het kiesrecht voor linkse mensen afschaffen.
Ja kom op zeg. Ik kan best een fatsoenlijk onderbouwde mening geven (zie mijn eerste reactie op Elfletterig in dit topic) maar op kansloze oneliners passen alleen maar andere kansloze oneliners.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook echt een cartoon van iemand met een weloverwogen rechtse mening. Man man man.
Sarcasm, it's difficult.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook echt een cartoon van iemand met een weloverwogen rechtse mening. Man man man.
Dat gebeurt toch nooit in een strafzaak? Daarvoor moet het slachtoffer toch een civiele zaak aanspannen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij herhaling zeer zeker wel, en dan daarnaast ook de schade betalen.
Als jij mijn ramen ingooit zou ik ook boos zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:
Ach die PVV-er gaat de samenleving weer op kosten jagen omdat hij boos is, typisch PVV natuurlijk. Zou leuk zijn als er een lagere straf volgt van een, dan waarschijnlijk een d'66, rechter nadat de klacht gegrond is verklaard.
Godwin, slotjequote:Op woensdag 3 juni 2015 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Hitler had ook uitstekende argumenten, als we toch zo bezig zijn.
Ah mooi, jij haalt er plezier uit als iemand je ruiten ingooit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:
Ach die PVV-er gaat de samenleving weer op kosten jagen omdat hij boos is, typisch PVV natuurlijk. Zou leuk zijn als er een lagere straf volgt van een, dan waarschijnlijk een d'66, rechter nadat de klacht gegrond is verklaard.
De klacht gaat over de in zijn ogen te lage straf.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als jij mijn ramen ingooit zou ik ook boos zijn.
Daar gaat de klacht niet over maar over de in zijn ogen te lage straf.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ah mooi, jij haalt er plezier uit als iemand je ruiten ingooit.
Apart maar oké, dm je adres even kom ik ze wel ingooien. Lol toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |