Ja, dat is het inderdaad. Hij lijkt een soort powerreservoir te hebben dat hij kan aanspreken als het nodig is. Alsof hij op commando punten kan maken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb echt het idee dat Djokovic kan opschakelen als het moet.
Ja, alleen komt hij alleen naar het net als het een sitter is. Daarom is zijn percentage gewonnen punten aan het net altijd zo hoog.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:21 schreef suus21 het volgende:
Nadal is altijd zo effectief aan het net dat moet hij veel vaker doen..
z'n percentage is vandaag minder dan 50%!quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alleen komt hij alleen naar het net als het een sitter is. Daarom is zijn percentage gewonnen punten aan het net altijd zo hoog.
Da's wel historisch laag dan. Ook op SP ging er een mis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
z'n percentage is vandaag minder dan 50%!
O, zo.quote:
Geen gluten in elk geval. Veel fruit, groenten, vis - zie zijn boek Eten om te winnen. Erg leuk om te lezen trouwens.quote:
Djoko moet ze wel blijven maken, kan best omslaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom voelt dit zo compleet kansloos voor Nadal? Djokovic heeft zo veel meer power dan Nadal.
Nadal zou dat dan toch ook maar eens moeten gaan doen want bananen is zo jaren 70.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, zo.
[..]
Geen gluten in elk geval. Veel fruit, groenten, vis - zie zijn boek Eten om te winnen. Erg leuk om te lezen trouwens.
het voelt voor mij minder kansloos als alle partijen tussen federer en Nadalquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom voelt dit zo compleet kansloos voor Nadal? Djokovic heeft zo veel meer power dan Nadal.
Volgens mij zijn bananen nog steeds wel goed met tennis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal zou dat dan toch ook maar eens moeten gaan doen want bananen is zo jaren 70.
Dat is zo. Maar als ik niet zo voor Nadal wasm zou het ook minder kansloos voelen. Als je voor iemand bent, lijken ze kwetsbaarder te worden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
het voelt voor mij minder kansloos als alle partijen tussen federer en Nadal
Overloper!quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:29 schreef Anonymousz het volgende:
Heerlijke wedstrijd beter dan vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |