Ongetwijfeld een van deze lijst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6672780/39d6e2d1/kiekeboe_.html
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een van deze lijst.
Het stuk heet Dearly Beloved van Yoko Shimomura.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:23 schreef KaleOssan het volgende:
2:25 tot 6:30
4 minute lang..
Heb deze gevonden:
maar is 2 minute lang niet dezelfde versie.. Iemand met Kingdom hearts bekend?
Toppers antwoord!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het stuk heet Dearly Beloved van Yoko Shimomura.
Er zijn verschillende uitvoeringen van het stuk te vinden op Youtube, omdat het stuk in alle games voorkomt. Ook zijn er nog "bijzondere" uitvoeringen, waaronder een orkestraal stuk. Volgens mij is de uitvoering in de door jouw gelinkte video de versie van Kingdom Hearts 2.
Dat is hem idd, je bent een held! Maar het nummer valt wel een beetje tegenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:28 schreef achterindeplatenkast het volgende:
[..]
Ik vermoed deze (hij treedt ook op tijdens de zoomeravonden)
Postal (2007) - Soundtracks - IMDbquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik zoek het nummer dat op 0:30 gedraaid word
niet gevondenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Postal (2007) - Soundtracks - IMDb
Je bent een held! Het was idd Mand over bord van Bjorn Svin.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:02 schreef achterindeplatenkast het volgende:
[..]
DJ Jean - Lift me up (Barthezz remix)?
En dat 'Enjoy the ride' zou dan afkomstig kunnen zijn van de CD Sensation 2001 waarbij op CD1 achter Lift me up een outro kwam getiteld 'Enjoy the ride'.
En anders wellicht deze:
Stond op diezelfde CD(luisteren vanaf ca. 1.20)
Helaas... maar graag gedaan!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:56 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Dat is hem idd, je bent een held! Maar het nummer valt wel een beetje tegen
Een heroïeke avondquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:22 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Je bent een held! Het was idd Mand over bord van Bjorn Svin.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 02:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik zoek de titel van het nummer dat in deze clip wordt gespeeld.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Een liedje dat ik op Xite zag als videoclip dus dat was het enige wat ik me een beetje kan herinneren. De videoclip ging over een man die Jezus blijkt te zijn en dingen doet die aan de ene kant goed en aan de andere kant slecht zijn, bijvoorbeeld: al het geld uit een betaalautomaat laten komen, het drinken van de politieagenten veranderen in alcohol, het geven van een baard aan een vrouw etc.
Het liedje zelf was redelijk rustig volgens mij. (misschien deep house ofzoiets?)
Ooo ja ik had het al met een aantal trefwoorden geprobeerd, bedankt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Deze zoekwoorden: music video jesus policeman beard
Het begin is Met behulp van wat ouderen op fok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:53 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb deze mp3 (fragment van een nummer) op een oude telefoon teruggevonden, en ik kom er maar niet achter waar het vandaan komt. zoeken op lyrics en naam levert verkeerde zoekresultaten op.
Zoeken op 'The Game' zoals het bestand heet levert rare dingen op.
voor het gemak heb ik er een mp4 van gemaakt en op youtube gezet.
Wil toch wel weten hoe de rest van het nummer gaat, klinkt wel lekker
De intro van die mp3 is inderdaad 'geript' van dat nummer wat jij hebt gevonden. nummer klinkt ook wel lekker trouwens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het begin is Met behulp van wat ouderen op fok.
De rest is mix, maar misschien helpt je het verder.
Kijk anders hier even, al is het best vaak gesampledquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De intro van die mp3 is inderdaad 'geript' van dat nummer wat jij hebt gevonden. nummer klinkt ook wel lekker trouwens.
Nice onequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De intro van die mp3 is inderdaad 'geript' van dat nummer wat jij hebt gevonden. nummer klinkt ook wel lekker trouwens.
Dit volgens mij:quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:30 schreef Gorgrealis het volgende:
iemand? klinkt heel bekend maar kom er niet op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |