De struggles van het blauw zijn?quote:
Jaar of 5-8 zit ik te denken dan ben ik begin-midden 30.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik zat eerder aan een jaar of 5 te denken. Dan ben ik 26maar eerst trouwen
Qua tijd ook zoiets, maar wij schelen stiekem ook niet zo heel veel qua leeftijd geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaar of 5-8 zit ik te denken dan ben ik begin-midden 30.
Maar dan moet er wel eerst iets gaan kriebelen.....
Ik vind ruiters ook asociale lui.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oe ja zo irritant, vooral als je met je paard door het bos loopt en ineens een stuk of 20 van die types langs je af ziet schietne nadat ze 1 seconde ervoor hebben gemeld door te roepen dat ze eraan komen...kwestie van wachten tot paardlief ineens midden in een groepje fietsers duikt (nee niet echt..maar t zou ze leren)
Weet je vriend al van je trouw en kinderplannen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik bedenk me nu opeens dat de trouwjurken die me altijd mooi leken nu opeens wel kunnen staan![]()
Ik heb echt in een happy pappy gemotiveerde modus op het momentzo maar eens moed verzamelen voor m'n circuit training. Voel m'n hamstrings heel erg
Die heb je hier best veel, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad.quote:
Hier ook echt nog nooit last van gehad...quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb je hier best veel, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad.
Hahaha ik ben al sinds m'n 13e met m'n vriend. Hij riep vroeger altijd dat hij noooooooit ging trouwen, vergeet nooit meer dat hij op gegeven moment opeens zei "weet je frips, met jou zou ik eigenlijk best willen trouwen". WHOOHquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet je vriend al van je trouw en kinderplannen?
Succes met je training
Cutequote:Op woensdag 3 juni 2015 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahaha ik ben al sinds m'n 13e met m'n vriend. Hij riep vroeger altijd dat hij noooooooit ging trouwen, vergeet nooit meer dat hij op gegeven moment opeens zei "weet je frips, met jou zou ik eigenlijk best willen trouwen". WHOOH
En ik vroeg laatst aan mijn vriend in wat voor huis hij later wilde wonen. Z'n antwoord: het huis maakt me niet zoveel uit als er maar een grote tuin bij zit waar onze kinderen later kunnen spelen. *smelt*.
Nu alleen nog uitvechten hoeveel
Ik wil er 4, m'n vriend 2. Maar nu ga ik wel erg off-topic geloof ikquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute
Wij zijn er wel over eens dat als we al kinderen willen dat het er 1 of 2 worden.
Het grote huis met tuin is voor de katten
Ach van een zwangerschap wordt je eerst dik en dan val je snel af.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil er 4, m'n vriend 2. Maar nu ga ik wel erg off-topic geloof ik
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
geen kleren foto's zou ik niet zo snel delen
Je bent toch niet vies van een beetje aandacht trekken, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik ook nietnu ik er langer over nadenk, helemaal niet want ik weet zeker dat ze in de gym belanden
maar ik vind het resultaat ook zo whooooh
Jij bent het probleemquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent toch niet vies van een beetje aandacht trekken, dus wat is het probleem?
ja dat whoooh gevoel snap ik!quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik ook nietnu ik er langer over nadenk, helemaal niet want ik weet zeker dat ze in de gym belanden
maar ik vind het resultaat ook zo whooooh
Hier alleen maar. Met name op het strand ook. Of op de dijk. Echt te kansloos voor woorden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb je hier best veel, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad.
wat is er dan precies zo aso of kansloos aanquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier alleen maar. Met name op het strand ook. Of op de dijk. Echt te kansloos voor woorden.
Maar SQ, koop gewoon een wielren fiets joh
Ze gaan geen meter opzij, terwijl je notabene op een voetpad loopt. Of op een pad wat NIET voor ruiters is in de duinen. Als jij niet opzij gaat moet je aan de kant want zij moeten er langsquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
wat is er dan precies zo aso of kansloos aan
Nou echt. Ik ben in staat ze dan van hun paard af te trekken en een paar klappen te geven. Tjezus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow, ja dat klinkt inderdaad aso, zeker het strand op als het druk is...aangezien dat ook voor nogal gevaarlijke situaties kan zorgen
Zelf rij ik vrijwel alleen in het bos, en ik ga voor alles aan de kant, honden boeien me niet want die heb ik zelf ook bijna altijd bij me.
maargoed...niet alle ruiters zijn hetzelfde, dat scheelt
Ja, misschien volgend jaar. Heb nu al een mamafiets gekochtquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier alleen maar. Met name op het strand ook. Of op de dijk. Echt te kansloos voor woorden.
Maar SQ, koop gewoon een wielren fiets joh
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, misschien volgend jaar. Heb nu al een mamafiets gekocht![]()
wat zij zegtquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik van iemand een DM van die feestboekgroep?
heel stil blijven zitten....gaat vanzelf over!quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, ik ben meisjesdingen aan het doen. Ik verfde m'n haren, smeerde een masker op m'n gezicht, straks nog even m'n nagels vijlen. Wtf is wrong with me?
Ja.quote:
Spannendquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
En toekomstplannen... Als de vakantie goed gaat zullen we daarna gaan samenwonen
Hahah dat is wel grappigquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, ik ben meisjesdingen aan het doen. Ik verfde m'n haren, smeerde een masker op m'n gezicht, straks nog even m'n nagels vijlen. Wtf is wrong with me?
Bedoel ook meer leuk spannendquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah. We zijn nu bijna 4 maanden samen... en zien elkaar 2 dagen per week niet
Oh leuk! Hopelijk gaat de vakantie goedquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
Wat voor fb groep is er?
En toekomstplannen... Als de vakantie goed gaat zullen we daarna gaan samenwonen
Ik doe dit ook bijna niet. Naja, haren verven probeer ik iedere 6 weken te doen, maar komt meer neer op 1 x in de 3 maand.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahah dat is wel grappigIk ben een stuk minder meisjesachtig juist tegenwoordig. Was m'n haar nog maar 2 a 3x per week (loop niet met een vette kop rond hoor, heb m'n haar erop getraind), heb al maanden geen gezichtsmaskertje meer aangeraakt en de meeste bloementjes prints zijn uit m'n kast gebannen. Terwijl ik daar juist dol op was, jurkjes, en bloemetjes. Nu het liefst een basic jeans met 'n shirt
Ok en soms een jurkje.
Haren verven doe ik ook, maar vooral omdat ik een hele saaie blonde kleur heb van mezelf.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe dit ook bijna niet. Naja, haren verven probeer ik iedere 6 weken te doen, maar komt meer neer op 1 x in de 3 maand.Masker doe ik eigenlijk nooit, maar deze vond ik in de kast toen ik zocht naar m'n haar-kam-ding.
Ja + 1quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haren verven doe ik ook, maar vooral omdat ik een hele saaie blonde kleur heb van mezelf.
Vroegah waste ik het iedere dag, plus fohnen, in model brengen en het hele gedoe.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Haar 2-3 keer per week wassen is toch niet onmeisjesachtig?
Leuk zeg, eendje!wie trekt bij wie in?
Wat is het dan als je het 1 a 2x in de week wast....quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verf het omdat ik van afwisseling houquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik verf ook. Kleine sttukjes want grijs :-(
Als ik in zomerkleding op m'n scooter rij, echt geniaalquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
Ik zit me net op de fiets te bedenken hoe heerlijk het is om de zomer slank, fit en afgetraind in te gaan.
Nothing beats that feeling, vinden jullie ook niet?
daar krijg je dan inderdaad wel een vette kop vanquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vroegah waste ik het iedere dag, plus fohnen, in model brengen en het hele gedoe.
Ik vind omdat kots een hele goede reden om je haar te wassen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar krijg je dan inderdaad wel een vette kop vanOfja, als je het een keer een dagje skipt.
Ik ben pas sinds kind mijn haar vaker gaan wassen dan eens in de vier dagen (omdat kots) en merk nu ook dat het significant eerder vet wordt, heel hatelijk
Gingersquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik verf het omdat ik eigenlijk een ginger ben.
Dat is toch juist een perfecte kleurquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:01 schreef Lonaa het volgende:
+ 1quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind omdat kots een hele goede reden om je haar te wassen.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
GingersNaast mannen met donker krulhaar en donkere ogen, heb ik echt een zwak voor gingers.
Ja, maar ik heb dus een saaie donkerblonde kleur, dus ik moet het ginger-zijn een beetje helpen met henna.quote:
ik heb jou 1 keer gezien en toen was het volgens mij meer richting brandweerwagen rood?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Weten we nog niet. Beide opties hebben voor en nadelen voor beiden. Merken we welquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
je gaat proefdraaien?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Beide opties hebben voor en nadelen voor beiden. Merken we wel
Ahh op die manierquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik heb dus een saaie donkerblonde kleur, dus ik moet het ginger-zijn een beetje helpen met henna.
Ja, het is nu iets vriendelijker oranje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb jou 1 keer gezien en toen was het volgens mij meer richting brandweerwagen rood?
Ja, precies. Ik ben zekersteweten ginger. Er zijn wel eens mensen die denken dat het echt is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh op die manier
Ja ik heb ook een saaie donkerblonde kleur van mezelf.
Ben ook een tijdje heel blond geweest maar dat ben ik ook niet.
Ben meer een red head of de zwarte goth
Het is besmettelijk! Ik heb net dit geprobeerd:quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Vrijdag heb ik een feestje en dan doe ik mijn fifties jurkje aan, dus daar moet ook een kapsel bijquote:
cool dat wil ik ook kunnenquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is besmettelijk! Ik heb net dit geprobeerd:
En alhoewel het er absoluut niet zo uitziet en zeker niet maar 15 min kostteis het wel heel cute geworden.
Dat vraagt om foto's vrijdagquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een feestje en dan doe ik mijn fifties jurkje aan, dus daar moet ook een kapsel bij
Ingrediëntenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb net macarons op![]()
is dat erg slecht?
leuk! ik wil ook ooit een feestje als excuus zo'n fifty's jurkje te kunnen dragenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een feestje en dan doe ik mijn fifties jurkje aan, dus daar moet ook een kapsel bij
ik trek die gerust naar mijn werk aanquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
leuk! ik wil ook ooit een feestje als excuus zo'n fifty's jurkje te kunnen dragen
kei tof, ik ben geen jurkjes type..dus ik ben bang dat ik mijn collega's een schock bezorg, of nog erger een lachstuipquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik trek die gerust naar mijn werk aan
Hoe verrek je nou een oor?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
leuk! ik wil ook ooit een feestje als excuus zo'n fifty's jurkje te kunnen dragen
ow en mijn S was vandaag alleen een uurtje kracht, half uur cardio heb ik gelaten voor wat het was, nog steeds spierpijn, gister ook nog een bilspier verrekt en oorpijn...dus ik dacht, beter even lief zijn voor mezelf
Progressie!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag was een dag dat er zo veel mis ging, dat niet sporten compleet gerechtvaardigd zou zijn. En ik ging net toch
Met eten ben ik echt nog niet in the zone, maar het sporten weer opbouwen gaat supergoed!
Bij eten maak ik ook echt wel stappen hoor, dus misschien moet ik dat ook maar gewoon zien als opbouwen. Niet alles verdwijnt gedachteloos meer in mijn mond in ieder geval.
Dan neem je? Heb net ook 2 repen opquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:00 schreef Ballet9 het volgende:
Ik heb zo'n zin in chocolade (ongesteld).
Goed bezig Phoebe!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
En OOK nog eens het, door mijn samsung gestelde, stappendoel behaald
Nu haal ik dat volgens mij altijd wel, alleen ligt doorgaans mijn telefoon de hele dag op mijn bureau en zattie nu de hele dag in mijn zak. MAAR TOCH
je hoeft natuurlijk geen twee repen te nemen he, een paar stukjes voldoet ook prima.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:39 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Je bedoelt grote repen? Groot als in Milka-reep formaat.
Klopt, maar ik weet dat ik zo'n snaaibui heb dat ik dan alles eet. En dat vind ik zonde, want het was een mooie dag, zeg maar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk geen twee repen te nemen he, een paar stukjes voldoet ook prima.
dus het is echt alles of niets? Ben zo blij dat ik dat niet heb.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:42 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet dat ik zo'n snaaibui heb dat ik dan alles eet. En dat vind ik zonde, want het was een mooie dag, zeg maar.![]()
Ja, vandaag wel. Heb jij dat helemaal nooit?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dus het is echt alles of niets? Ben zo blij dat ik dat niet heb.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:39 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Je bedoelt grote repen? Groot als in Milka-reep formaat.
Die 10.000 haal ik nog steeds bijna nooit /kantoormuisquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
En OOK nog eens het, door mijn samsung gestelde, stappendoel behaald
Nu haal ik dat volgens mij altijd wel, alleen ligt doorgaans mijn telefoon de hele dag op mijn bureau en zattie nu de hele dag in mijn zak. MAAR TOCH
Ik ben ook een kantoormuis, maar ik drink heel veel water, dus ik heb er al 6000 naar de plee en terugquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die 10.000 haal ik nog steeds bijna nooit /kantoormuisVandaag drukke dag gehad en dan nog zit ik maar rond de 8000 stappen
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben ook een kantoormuis, maar ik drink heel veel water, dus ik heb er al 6000 naar de plee en terug
dat ik een hele reep chocola opeet? Nopequote:Op woensdag 3 juni 2015 21:44 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja, vandaag wel. Heb jij dat helemaal nooit?
Ik heb laatst eens 17 km gelopen op 1 dag. Zonder dat ik het door had.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben wel gaan lopen van de vergaderlocatie naar het station ipv de bus te pakken!Progressie!
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hell, ik weet me zelfs alcoholtechnisch prima te beheersen tegenwoordig
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens 17 km gelopen op 1 dag. Zonder dat ik het door had.
eerder drie uur... Ik heb het wel vaker gedaan, in Nijmegenquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik echt wel merken. Dat is bijna 2,5 uur lopen. Dat doe ik eigenlijk gewoon nooit.
Het is wel belangrijk jezelf niet kwijt te raken he Sjeen...quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
eerder drie uur... Ik heb het wel vaker gedaan, in Nijmegen
DP, gelukkig niet altijd, maar toch
Dat noem ik niet eens eetbui.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat ik een hele reep chocola opeet? NopeWel dat ik het idee heb dat ik alles wel zou kunnen eten, maar tegenwoordig lukt het me vrij gemakkelijk om ervoor te kiezen dat niet te doen... Vooral ook omdat ik dan voor de snoepkast/koelkast sta en er niks lekker genoeg is. Er ligt genoeg hoor, maar het is dan allemaal nehhhhhh...
Mijn laatste (vr)eetbui bestond uit 4 blokjes Bueno, twee snackgehakballetjes en een half plakje kaas
Hell, ik weet me zelfs alcoholtechnisch prima te beheersen tegenwoordig
Ik ben echt helemaal klaar met oreo juist. Enige wat ik nog van oreo eet zijn van die lekkere taarten bij een high tea ofzo.quote:
Ik moest echt niks van oreo hebben... Totdat gcjoel (thnx nog he!!) riep dat de milka versie awesome was.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:02 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met oreo juist. Enige wat ik nog van oreo eet zijn van die lekkere taarten bij een high tea ofzo.![]()
Waar ik echt gek op ben is Tony karamel zeezout
ik word ook ouder (en wijzer?)... Ik drink geen sterke drank meer, mijn dochter is dan bang dat ik ziek word. Dat zet je wel aan het denken natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk jezelf niet kwijt te raken he Sjeen...
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik word ook ouder (en wijzer?)... Ik drink geen sterke drank meer, mijn dochter is dan bang dat ik ziek word. Dat zet je wel aan het denken natuurlijk
Chill!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Home-made boboti met massala. Nomnom. Zo fijn, kinderen die eindexamen gedaan hebben en dus tijd hebben om voor moeders te koken.
De lekkerste biertjes zijn er nou eenmaal niet zonder alcohol.quote:
Beterquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:56 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag weer een goede dag gehad
De hele week gaat tot nu toe super, maar vanaf donderdag krijg ik meestal het weekendgevoel dus moet goed gaan opletten.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De lekkerste biertjes zijn er nou eenmaal niet zonder alcohol.
Mja, kinderen. Dat gaat nog leuk worden met voor onszelf houden tzt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:59 schreef Ballet9 het volgende:
[..]![]()
Als je maar drinkt met mate is het goed, maar ik kan me voorstelllen dat je op een bepaalde leeftijd wijzer wordt. Al helemaal als je kinderen hebt. Gelukkig ook maa
jaaaaa, dat duurde helaas niet langquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, kinderen. Dat gaat nog leuk worden met voor onszelf houden tzt.![]()
Voordeel: bezopen zijn van één goeie tripel na geboorte kint.
Dan gaan we wel samen de kroeg in (ahum bankhangenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, kinderen. Dat gaat nog leuk worden met voor onszelf houden tzt.![]()
Voordeel: bezopen zijn van één goeie tripel na geboorte kint.
lijkt me handig nu je je rijbewijs mag halenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:56 schreef sanger het volgende:
[..]
lijkt me handig nu je je rijbewijs mag halen
schade en schande?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik word ook ouder (en wijzer?)... Ik drink geen sterke drank meer, mijn dochter is dan bang dat ik ziek word. Dat zet je wel aan het denken natuurlijk
jupquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jupgelukkig nog van het niveau dat ze niet wil dat ik me niet lekker voel, geen rare dingen waardoor ik in de krant of op politiebureau ben beland
waar Sjeen woont kijken ze niet zo op van een beetje asociaal openbaar dronkenschapquote:
Daar niet nee. Maar ze dronk niet alleen thuisquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar Sjeen woont kijken ze niet zo op van een beetje asociaal openbaar dronkenschap
En gelijk hebben ze! Mag van mij overal wel!quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dat noemen ze dan "Bourgondisch genieten"
Dan zou ik dat laatste doen, want leuk hou je langer vol.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en mealprep, havermout pannenkoeken? Kwark met iets? Rijst met kip en groente?
Ow en wat zouden jullie doen. Ik wil eigenlijk niet veel meer afvallen in gewicht.
In eerste instantie meer gaan eten, of eerst cardio naast KT wegstrepen?
Ik neig naar het laatste want cardio is zo enorm saai.
Wat gaat er in je biefstuksalade?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: 2 pannenkoeken met rabarbermoes
L: 2 boterhammen met dik filet americain.
B: km of 10 met hond.
D: Biefstuksalade
T: Tonijnsalade, druiven
Biefstukquote:
Ik snap sowieso niet waarom je cardio doet als je er zo'n pesthekel aan hebtquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
minus de champignons ga ik deze ook volgende week eens proberen
en na volgende week de cardio maar eens eraf gooien...fijn man!
Oe watermeloenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:
Zometeen verse groente en fruit halen op de markt, en brood. Van zulke dingetjes kan ik blij worden, in het zonnetje over de markt struinen. En dan heb ik weer een voorraad aan tussendoortjes. Aardbeien met kwarkWatermeloen
Salade als lunch
Ik heb net mango gehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:
Zometeen verse groente en fruit halen op de markt, en brood. Van zulke dingetjes kan ik blij worden, in het zonnetje over de markt struinen. En dan heb ik weer een voorraad aan tussendoortjes. Aardbeien met kwarkWatermeloen
Salade als lunch
nou, eigenlijk omdat de PT hier in de cut adviseert na kracht minimaal een half uur cardio te doen. En aangezien ik gewicht kwijt wou leek het me logisch. En soms doe je dingen die je niet helemaal geweldig vindt om doelen te behalenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je cardio doet als je er zo'n pesthekel aan hebt
Ik zit in de cut maar doe echt geen cardio in de sportschoolquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nou, eigenlijk omdat de PT hier in de cut adviseert na kracht minimaal een half uur cardio te doen. En aangezien ik gewicht kwijt wou leek het me logisch. En soms doe je dingen die je niet helemaal geweldig vindt om doelen te behalen
het ligt er ook aan. iemand met een snelle stofwisseling hoef geen cardio te doen in de cut en\of bulkquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit in de cut maar doe echt geen cardio in de sportschoolhaat eraan. Cardio and me are not meant to be.
And agree, netzoals met eten. Je hoeft het niet lekker te vinden maar beter eet je het is hier het motto.
Klopt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
het ligt er ook aan. iemand met een snelle stofwisseling hoef geen cardio te doen in de cut en\of bulk
Ik ben trouwens nieuwsgierig. Wat is je vetpercentage?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ochja, pokkepesthekel is wat overdreven, het is gewoon extreem saai
en ik geloof niet dat ik gezegend ben met een snelle stofwisseling
5 puntsmeting zegt net onder de 19quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nieuwsgierig. Wat is je vetpercentage?
Nou ja als het klopt is het erg netjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
5 puntsmeting zegt net onder de 19
maarja...aangezien mijn man die bij doet en geen ervaring enzo weet ik niet of het heel nauwkeurig is
ik loop er zelf niet, mijn man en wat medesportschool mensen wel. dus soms vraag ik via man wat tips. Zou wel een meting kunnen laten doen, maar volgens mij doet hij dat alleen tijdens een complete intake en mag ik gelijk 150 afrekenen..nah voorlopig niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja als het klopt is het erg netjes![]()
Doet je PT hem niet? Ik heb er straks weer 1. Alleen uitgevoerd door een ander dus ik ben benieuwd hoeveel verschil er in zitDe spiegel zegt iig dat mijn vet minder is. Zat op 17.4 en verwacht nu wel ergens in de 16 te zitten. Heupbotjes liggen mooi bloot, triceps vormen zich mooi, quads en hamstrings idem dito.
Maar goed, ben benieuwd hoe kundig mijn fysio is met meten
150????? What the fuck?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik loop er zelf niet, mijn man en wat medesportschool mensen wel. dus soms vraag ik via man wat tips. Zou wel een meting kunnen laten doen, maar volgens mij doet hij dat alleen tijdens een complete intake en mag ik gelijk 150 afrekenen..nah voorlopig niet.
ben ook benieuw hoeveel verschil er nu bij jou in zit dan
ja zit nog meer bij als alleen meting, ook voedingsschema (adhv bloedgroep) en ik dacht ook een eerste sessie. Maar losse meting doet hij dacht ik niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
150????? What the fuck?Een beetje sportschool doet een huidplooimeting gratis
Wat een afzetters ey.
Ja ik ook. Over 1.5u weet ik het
Ooh die PHP is zulks een bullshit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja zit nog meer bij als alleen meting, ook voedingsschema (adhv bloedgroep) en ik dacht ook een eerste sessie. Maar losse meting doet hij dacht ik niet.
Owquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, enerverende ochtend ineens. Ik zit de hele week al in en vicueuze cirkel van kiespijn, nekpijn en migraine. Vanochtend was ik het zat en nam een diclofenac tegen de nekpijn, binnen een uur waren mijn armen en benen knalrood, jeukend en pijnlijk en had ik megamaagzuur en kortademigheid. Een kwartier voordat de werkster voor de deur stond, handig weer. Huisarts gebeld, pilletjes opgehaald bij apotheek. Nu op bed met koude washandjes tegen de jeuk op mijn voeten.
Maar ik heb geen honger!
Die kende ik nog niet, ook wel weer een leuk idee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh morgen krijg ik mn eerste bites we love boxeven wat afwisseling in de middag T op werkdagen
Nee geen idee, maar je kunt wel aangeven welke je niet wilt of vaker wilt. Mocht je ook eens willen proberen, ik heb een code waar je een gratis box mee kan krijgen. (en ik krijg er dan ook een gratis )quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, ook wel weer een leuk idee.
Weet je al wat je krijgt?
Wat doet het?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh morgen krijg ik mn eerste bites we love boxeven wat afwisseling in de middag T op werkdagen
Dat is aardig, maar nee bedanktquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee geen idee, maar je kunt wel aangeven welke je niet wilt of vaker wilt. Mocht je ook eens willen proberen, ik heb een code waar je een gratis box mee kan krijgen. (en ik krijg er dan ook een gratis )
moet je dat elke week afnemen dan? of kun je ook 1x in de zoveel tijd?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee geen idee, maar je kunt wel aangeven welke je niet wilt of vaker wilt. Mocht je ook eens willen proberen, ik heb een code waar je een gratis box mee kan krijgen. (en ik krijg er dan ook een gratis )
wekelijks / om de week en mogelijkheid om te pauzeren is er ook. Ik ga het iig een maand uitproberenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
moet je dat elke week afnemen dan? of kun je ook 1x in de zoveel tijd?
als het laatste het geval is heb ik anders wel interesse
nou dan wil ik het ook wel proberenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
wekelijks / om de week en mogelijkheid om te pauzeren is er ook. Ik ga het iig een maand uitproberen
oi, dat vispannetje laatst was echt niet goed!quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze! Mag van mij overal wel!
Het waren toch echt die flessen wijn hoor!quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
oi, dat vispannetje laatst was echt niet goed!
In combinatie met die kattenpoep zou ik niet enthousiast zijn het in mijn salade te doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou das al meer dan ik heb. Ik kan vooral kattenpoep oogsten. En paardenbloemen. Het blad daarvan is trouwens heel prima te gebruiken in salades.
och, lijkt me nog best een dieethypepotentie hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In combinatie met die kattenpoep zou ik niet enthousiast zijn het in mijn salade te doen
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
En verder heb ik een onwijze kutdag. Gelukkig komt zo deze kant op.
Nahja, gezien toxoplasmose ( wat je kan oplopen van kattenpoep) goed is in het veroorzaken van miskramen zou een 'verlies 5 kilo,eet paardebloembladsalade met kattenpoep'dieet wellicht best te hypen zijn onder fitgirls!quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
och, lijkt me nog best een dieethypepotentie hebben
Mag ik dit ook?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik van iemand een DM van die feestboekgroep?
I wouldn't knowquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
Ik zit me net op de fiets te bedenken hoe heerlijk het is om de zomer slank, fit en afgetraind in te gaan.
Nothing beats that feeling, vinden jullie ook niet?
Zolang het hier weer gezellig is, is FB ook niet meer zo nodig wat mij betreft. Wel jammer dat niet iedereen hier terug wil komen thoughquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:42 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou weet je wat het is? Dat FBgroepje was best okay tot er op FOK uit gequote werd. Dus nee, wat mij betreft krijgt niemand een linkje. Hopelijk voor jou zijn er andere users hier die minder last hebben.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:42 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou weet je wat het is? Dat FBgroepje was best okay tot er op FOK uit gequote werd. Dus nee, wat mij betreft krijgt niemand een linkje. Hopelijk voor jou zijn er andere users hier die minder last hebben.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]als een bootcamp al niet hielp, dan maar een knuffel.
Thnx, bootcamp hielp ook niet inderdaad. Snaaizin heb ik gelukkig ook niet dus dat scheelt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Eendje
Bietensoep was goed te nassen, ben benieuwd of ik nou ook roze pis straks
Net snaaizin en had alleen nog een pot augurken, en zo geschiedde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Thnx, bootcamp hielp ook niet inderdaad. Snaaizin heb ik gelukkig ook niet dus dat scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Prima, wel apart dat er gelekt wordt idd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:42 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[..]
Thnx, bootcamp hielp ook niet inderdaad. Snaaizin heb ik gelukkig ook niet dus dat scheelt.
Ja, bruiloftsfeest + dinerquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Och. Vandaag + morgen = 3500, dus als je morgen beetje oppast ben je zo weer in balans.
Spareribs!quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:53 schreef Isabeau het volgende:
En toen had vriendlief nog spareribs besteld en die waren the best ever.![]()
(of eigenlijkmaar dieettechnisch
)
Nee, ik ga niet trouwenquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Ga jij trouwen? Zo niet kan je gewoon voor 10 wodka gaan=850 kcal. Dat laat ruimte voor een stuk taart en drie augurken met slagroom. Gezond en feestelijk tegelijk.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:50 schreef mrspoeZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendje is er, ik ga bankhangen![]()
Dat schiet niet op....quote:
Fahrenheit mag ik hopenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag prima afgeslotenHopelijk lukt het morgen te gaan sporten met die 84 graden die het gaat worden
Dat vraagt om sloten en sloten en sloten Gin Tonic
[..]
[..]
Thnx, bootcamp hielp ook niet inderdaad. Snaaizin heb ik gelukkig ook niet dus dat scheelt.hier hielp volleybal niet tegen de crematiestemming... Nu hoofdpijn, dus maar naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow en natuurlijkEendje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
En dat zegt dat iedereen hier welkom is, en er in het andere topic mensen weggejaagd wordenquote:
Lekker toch juist met die warmte sportenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag prima afgeslotenHopelijk lukt het morgen te gaan sporten met die 84 graden die het gaat worden
Dat vraagt om sloten en sloten en sloten Gin Tonic
te warm vind ik niet echt prettig, maar gelukkig is onze sporthal niet zo snel te warm.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch juist met die warmte sporten
Dan voel je tenminste dat je zweet
Ik zweet ook wel zonder warmte. Vanmiddag liepen de druppels zweet langs m'n hals en ik was ik sportte in een ruimte met aircoquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch juist met die warmte sporten
Dan voel je tenminste dat je zweet
Dat is wel weer goed geregeld dan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
te warm vind ik niet echt prettig, maar gelukkig is onze sporthal niet zo snel te warm.
Jij ook alquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zweet ook wel zonder warmte. Vanmiddag liepen de druppels zweet langs m'n hals en ik was ik sportte in een ruimte met airco
Nee hoor, ik zit hier gewoon in korte broek en t-shirt. Geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:27 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn naaktevrouwenalarm ging af, klopt dat
Ik hoorde blootquote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit hier gewoon in korte broek en t-shirt. Geen idee waar je het over hebt
Oh ja, ik ookquote:
Wat fijn. Ik heb geen tietenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
Be bold or be gone
Ik heb echt een awesome tietenjurkje aan vandaag. Jammer dat ik er mee op kantoor zit en niet in de tuin
ik heb te veel. Wil je wat van mij?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:03 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat fijn. Ik heb geen tietenmaar het kan nog wel eens wat lijken in de juiste jurkjes.
Hah! Heb hetzelfde jurkje aan, hij accentueert precies op de goeie plekken hequote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb te veel. Wil je wat van mij?
[ afbeelding ]
Toffe jurk!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef niets, heb ook te veel, maar wat komen ze goed uit in die jurkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wandelen doe ik straks (als ik toegang krijg tenminste) op Park Sorghvliet. Heel veel schaduw, dus ik verwacht dat het wel te doen gaat zijn. En zoniet, dan ga ik lekker op een bankje zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
succes met wandelen, om 10 uur even gedaan, maar was toen al best warm.
Net wel een boom staan omzagen in de tuingeloof me, daar was het eigenlijk ook te warm voor
ik weet niet of ze met jas rondlopen in mijn woonplaats, maar ik werk in Den Haag en zie hier aardig wat mensen met een jack aan lopen. Toegegeven, het zijn voornamelijk oude besjes, maar net ook een paar mensen van rond de dertig. Net zelfs een hardloepr met een lange joggingbroek en een vestje.quote:
*zwaait*quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ik weet niet of ze met jas rondlopen in mijn woonplaats, maar ik werk in Den Haag en zie hier aardig wat mensen met een jack aan lopen. Toegegeven, het zijn voornamelijk oude besjes, maar net ook een paar mensen van rond de dertig. Net zelfs een hardloepr met een lange joggingbroek en een vestje.
Ook geen zon hier trouwens.
En ik zit hier ook met een vest aan en ijskoude klauwen en benen. De airco lijkt hier flink op hol geslagen, dus dat vertekent mijn beeld van de temperatuur ook wel enigszins denk ik.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm with her ^^quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoef niets, heb ook te veel, maar wat komen ze goed uit in die jurk![]()
dat vraagt natuurlijk ook om een fotoquote:Ik doe straks ook een jurk aan, zonder bh, want die top houdt mijn borsten prima bij elkaar en de rug is bloot.
leuk!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Oeh. Mn jongste in smoking op weg naar het examengala. Ik word oud!
Leukquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Oeh. Mn jongste in smoking op weg naar het examengala. Ik word oud!
Whoo! Goed zoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb vandaag in bikini op het strand gelopen, en heb me voor het eerst in jaren niet druk gemaakt over hoe ik eruit zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wie ging er gisteren braaf sporten? Ondanks de 9000 graden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sportschool?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
O: mugcake met honing
T: 2 rijstwafels methoning
S; kt en cardio
L: ik denk roerei met ui en Tom
T: kwark
T: iets
D: we gaan vanavond naar een soort van dinershow , dus lopend buffet achtig iets, met waarschijnlijk teveel witte wijn
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik begin te geloven dat de Fitbit Flex en de Fitbit Varia toch echt een heel goede hulp zijn bij afvallen en gewichtsverlies behouden
Het lijkt echt steeds dat jij heel weinig eet. En: zelfgemaakte sushi?! Klinkt fijn!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet nog even kijken wanneer ik het sporten kan inplannen vandaag. Dag 6 van de 30 day Shred staat op het programma.
Lijstje:
Late O: yoghurt
L: crunchy salade
T: watermeloen
D: heel veel zelfgemaakte sushi
S: Jillian
Tja dat dachten een paar de vorige keer ook en toen bleek mijn ontbijt alleen al 700kcal te zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:57 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Het lijkt echt steeds dat jij heel weinig eet. En: zelfgemaakte sushi?! Klinkt fijn!
Wel mooi. En ik wil wel watquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wie ging er gisteren braaf sporten? Ondanks de 9000 graden?Ikke. Gsteravond intervalletjes gelopen: minuutje lopen, minuutje stevig wandelen. Soms 2 wandelen indien nodig. 5 km afgelegd in 47 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk temperatuurtje om een uur of 9 's avonds. Wel doorweekte zweetkleding vanwege de 94% relatieve luchtvochtigheid. Mar man, man, man wat ging het lekker. En wat voelde ik me fijn na afloop. Kon elke keer lopen maar zo zijn.
Fitbit Flexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |