Hmm, ik zou niet weten waarom die toetsencombinatie niet werkt. Sorry.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:28 schreef borbit het volgende:
[..]
als commando xrandr doe krijg ik wel gewoon een overzicht met de resolutie en dergelijke. Ik heb 2 profielen opgeslagen in arandr. Verbonden met een toetsencombinatie. Maar geen effect als ik de toetsen indruk (alt-shift 1 en 2)
Tevens hoe verbind ik de super/ meta/ windows/ toets aan het whisker menu?
Wat heerlijk dat dat gewoon in iemand zijn keuken staat hequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:40 schreef Aether het volgende:
The Big Features Of The Linux 4.1 Kernel
The rack with many of our daily kernel test systems
[ afbeelding ]
met apt-get kan je packages installeren.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:37 schreef borbit het volgende:
Ik heb nu Xubuntu en wil de andere versies ook weer eens uitproberen. Wat is het verschil tussen
apt-get install ubuntu-desktop
en
apt-get install unity?
Ja maar hij zit niet in de ubuntu repository, dus moet je andere repositories toevoegen.quote:Kan ik ook Elementary interface installeren?
Er zijn vast wel andere servers te vinden.quote:Ik heb al een tijd x/l buntu. En wil ze allemaal weer eens ff bekijken voordat ik mijn systeem opnieuw installeer.
Ik ben nu ubuntu-desktop aan het installeren, deze is echt al een half uur bezig en gaat met max 150kB/s. Vaak valt ie ook naar ver onder de 100kB/s. Is er een manier om op een snellere server over te schakelen?
Als ie aan het downloaden is kan je gewoon afbreken met Ctrl + C. Als ie al aan het installeren is, is het minder handig te doen maar meestal kan je dan nog gewoon wel verder gaan met de installatie/upgrade.quote:En kan ik zo'n proces tussentijds afbreken? Of blijven er dan allemaal half werkende resten over op mijn systeem?
Ik ben weer terug gegaan naar Xubuntu vanaf Elementary. Xubuntu draait toch wel wat lekkerder.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:03 schreef Dave94 het volgende:
Zijn er al mensen die Elementary OS Freya geprobeerd hebben?
Bij mijn buurman heb ik de laatste versie geïnstalleerd ervan, even geconfigureerd en hop! Die cheap-ass Windows meuk eraf geflikkerd... Ik heb inmiddels een maand geen klachten meer gehoord van hem. Dat geldt overigens voor alle mensen die ik migreer naar Elementary..
Op mijn laptop xubuntu gezet, werkt geweldig.
Gebruik al jaren linux op ARM GAM / De Pandora en de Dragonbox Pyra handhelds #5quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.phoronix.com/s(...)inux-4.2-ARM-Support
LInux en ARM![]()
Debian 8.1??quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gebruik al jaren linux op ARM GAM / De Pandora en de Dragonbox Pyra handhelds #5de nieuwe gaat "gewoon" debian draaien
Jessie geloof ik maar hij is er nog niet dus dat is nog niet helemaal rond.quote:
Configureerbaar als in?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:04 schreef Tamabralski het volgende:
Ok ik wil de mooiste linux distri/distro met configureerbare desktop. welke moet ik nemen
Even wachten dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jessie geloof ik maar hij is er nog niet dus dat is nog niet helemaal rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |