SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 03-06-2015 11:56:25 ]![]()
De afbeeldingen in de spoilers staan verkeerd.
Als je toch aan gaat passen, het blog van Levitas bestaat niet meer. Misschien wil Q. er bij?![]()
Wtf! Heeft Smashrun een live verbinding met mijn koelkast?![]()
De foodequivalent van de calorieën die ik heb verbrand tijdens mijn loopje: 3 pitas and tons of hummus.
Nu heb ik toevallig deze maand(en) een heuze hummusverslaving. Dus "tons of hummus" is een understatement![]()
![]()
In ieder geval moeten de plaatjes terug, oa die van de challenge. Maar er zitten er nog meer. Je ziet het vanzelf als je de spoilers effe opent.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat zal ik vanavond gaan lopen op de 5km.. place your bets now.
Moet zeggen dat ik er nog niet zo heel veel zin in hebKapot op een 5km na een lange werkdag.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
20 minuten is altijd een mooi doelquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Moet zeggen dat ik er nog niet zo heel veel zin in hebKapot op een 5km na een lange werkdag.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Er zijn een aantal dingen kwijtgeraakt toen de OP laatst een aantal topics lang stuk was. Toen heeft iemand de OP gequotet en naar de nieuwe OP gekopieerd, en daardoor zijn er plaatjes weggevallen.quote:
Ze staan er weer!
Zo zie je maar wat een man kan bereiken als 'ie goed aangestuurd wordt door een paar vrouwen![]()
![]()
Ik hoop daar iig zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen ja! Al is het een beetje afwachten of dat lukt op de weg, heb dus wel een snelle 3000 gelopen op de baan maar dat is moeilijk vergelijken. Ik ben wel ongesteld geworden (jaja TMIquote:), dat zorgt iig altijd voor net een stukje harder knallen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oooooh ik heb een mailtje gestuurd naar deze partij, of ik volgende week donderdag met ze mee mag rennen
@LT: Gewoon kijken hoe je benen voelen vanavond.![]()
Volgens mij moet je dat met jouw 3km tijd inderdaad makkelijk kunnen lopen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop daar iig zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen ja! Al is het een beetje afwachten of dat lukt op de weg, heb dus wel een snelle 3000 gelopen op de baan maar dat is moeilijk vergelijken. Ik ben wel ongesteld geworden (jaja TMI), dat zorgt iig altijd voor net een stukje harder knallen!
It has to mean something
Heel mooi doel!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop daar iig zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen ja! Al is het een beetje afwachten of dat lukt op de weg, heb dus wel een snelle 3000 gelopen op de baan maar dat is moeilijk vergelijken. Ik ben wel ongesteld geworden (jaja TMI), dat zorgt iig altijd voor net een stukje harder knallen!
Hoop dat je het redt! Vandaag lekker rustig aan doen op je werk
.
![]()
Tof, maar wel behoorlijk aan de prijs zeg..quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:03 schreef Quoi het volgende:
Oooooh ik heb een mailtje gestuurd naar deze partij, of ik volgende week donderdag met ze mee mag rennen
@LT: Gewoon kijken hoe je benen voelen vanavond.![]()
Ach, na 4 jaar ruzie met Androids die na x maanden retetraag worden, fabrikanten die het handig vinden om schillen te bouwen die RAM vrijmaken door toetsenbordjes geforceerd af te sluiten terwijl je aan het typen bent en nog meer ellende waardoor ik alle 4 m'n Android telefoons het liefst in de gracht wilde mieteren, ben ik nu sinds oktober dolgelukkig met m'n iPhone. Zonder jailbreak.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Aah ik zie t al, Apple weer he
The only way to make them work right now on an IOS device is to jailbreak your phone.![]()
Dus ik moet met het bierfestival eind van de maand een beetje afstand houden vanwege de knoflookgeur?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:45 schreef Quoi het volgende:
Wtf! Heeft Smashrun een live verbinding met mijn koelkast?![]()
De foodequivalent van de calorieën die ik heb verbrand tijdens mijn loopje: 3 pitas and tons of hummus.
Nu heb ik toevallig deze maand(en) een heuze hummusverslaving. Dus "tons of hummus" is een understatement
Ik ga trouwens vanavond ook hardloopgerelateerde dingen doen. Naar een bierproefavond waar een hardloopgenootje een zelfgebrouwen biertje presenteert![]()
![]()
20:11quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
De keer daarop duik je onder de 20 minuten![]()
Hats, dat is volledig hardloopgerelateerd! Bierfestival eind van de maand: zin inKlopt, maar private tour én hardlopen, ik heb het er voor over. Ik koop weinig hardloopspul lately en reis en verblijf in Parijs zijn al kosteloos. Kadootje aan mezelfquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef forzavit het volgende:
[..]
Tof, maar wel behoorlijk aan de prijs zeg..![]()
![]()
Lopen zonder hartslag lijkt me niet al te fijn zeg. Of is dat zo'n zombie-run waar ik over gehoord heb?Life is what you make it.![]()
Heb gisteren m'n startnummer voor de hm van Amersfoort thuisgestuurd gekregen, best handig dat ik dat nu niet meer hoef op te halen zondag. Leuke actie ook dat je korting twv je inschrijfgeld krijgt bij aanschaf van nieuwe hardloopschoenen bij run2day, al heb ik nu geen nieuwe schoenen nodig.![]()
Help! We hebben een uitvaller bij de Ekiden! We komen mensen tekort!
Heeft er iemand zin om in te vallen? Je hoeft maar 5 km te kunnen lopen, en het hoeft niet snel![]()
![]()
Je hoeft geen kilometervergoeding te betalen(*) en je mag eten en drinken wat je wilt!quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:45 schreef Guard het volgende:
Vertel meer: kilometervergoeding, eten/drinken?
(*) Natuurlijk wel het inschrijfgeld.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:41 schreef pijll het volgende:
Help! We hebben een uitvaller bij de Ekiden! We komen mensen tekort!
Heeft er iemand zin om in te vallen? Je hoeft maar 5 km te kunnen lopen onder de 25 minSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:46 schreef pijll het volgende:
[..]
Je hoeft geen kilometervergoeding te betalen(*) en je mag eten en drinken wat je wilt!
(*) Natuurlijk wel het inschrijfgeld.
It has to mean something
Zelfs de WK-arbeiders in Qatar hebben betere voorwaarden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar die lopen misschien ook beter?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef Guard het volgende:
Zelfs de WK-arbeiders in Qatar hebben betere voorwaardenIt has to mean something
In dit geval hoef ik mij niet te melden. *verlaat het topic weer.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Alsof we jou erbij willen hebben, na wat er in Zwolle gebeurd is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In dit geval hoef ik mij niet te melden. *verlaat het topic weer.![]()
Daarom. Dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Alsof we jou erbij willen hebben, na wat er in Zwolle gebeurd is.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Pijll begint erover.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:53 schreef Guard het volgende:
Daar zouden we het nooit meer over hebben toch?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In dit geval hoef ik mij niet te melden. *verlaat het topic weer.
Was een grappiekom je gezellig meedoen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:58 schreef Schanulleke het volgende:
Lopen zonder hartslag lijkt me niet al te fijn zeg. Of is dat zo'n zombie-run waar ik over gehoord heb?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb wat gemist kennelijk.
Edit: misschien maar beter ook.
[ Bericht 14% gewijzigd door steffelonio op 03-06-2015 17:08:34 ]![]()
Haha weet ik. Ja ik wil wel maar even kijken of dat valt te combineren met een meet die een dag later gepland staat (ivm reizen).quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was een grappiekom je gezellig meedoen?
Pfff.. Ik vond het nu al warm. En mysports van Tomtom heeft een zooitje van m'n run gemaakt![]()
Maarja, lekker twee uurtjes aan het hobbelen geweest en daar gaat 't om
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
2 uur? Poeh! Aan het trainen voor een (halve) marathon?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:33 schreef Maariindaa het volgende:
Pfff.. Ik vond het nu al warm. En mysports van Tomtom heeft een zooitje van m'n run gemaakt![]()
Maarja, lekker twee uurtjes aan het hobbelen geweest en daar gaat 't omIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Worden er nog toeschouwers gezocht voor zondag in Amersfoort? En hoe laat dienen die dan aanwezig te zijn?
Zit eraan te denken om met de bus heen te gaan en terug naar huis te lopen.
Moet iets nu ik al een paar dagen niet gelopen heb, onder andere door een fijne migraine aanval.![]()
![]()
Gaat Twinky dan ook weer posten na haar scriptie?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook met iets hardloopgerelateerds bezig: de scriptie van een hardloper nakijken![]()
Haar verslagen waren altijd zo leuk.![]()
Natuurlijk, altijd! De HM start om 10.30 uur.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:46 schreef Oceanonix het volgende:
Worden er nog toeschouwers gezocht voor zondag in Amersfoort? En hoe laat dienen die dan aanwezig te zijn?
Zit eraan te denken om met de bus heen te gaan en terug naar huis te lopen.
Moet iets nu ik al een paar dagen niet gelopen heb, onder andere door een fijne migraine aanval.
Finish is uiteraard heel verschillend, bijvoorbeeld Corniel loopt een stuk sneller dan ik. Sterkte met de migraine!![]()
Voor de halve ja, 20 juni in Sneek. Dus nu laatste lange afstand, nu alleen nog korte stukjes en dan hopen dat het genoeg is geweestquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
2 uur? Poeh! Aan het trainen voor een (halve) marathon?
En flauw. Ik wou voor mijn vriend zijn verjaardag een Tomtom horloge halen, maar heeft ie er zelf al 1 gekocht
Heb vorige week nog op haar blog gespiekt maar volgens mij loopt ze op dit moment helemaal nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
Gaat Twinky dan ook weer posten na haar scriptie?
Haar verslagen waren altijd zo leuk.![]()
Jammer dat zij niet loopt (of kan lopen?) en dat wij dus haar verhaaltjes moeten missen![]()
![]()
Tof! E.T. heeft ze ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:00 schreef mosselmossel het volgende:
NIeuwe kicksen! Adidas Supernova Glide Boost 7 (wat een mond vol)
[ afbeelding ]![]()
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.![]()
Klinkt als goed advies.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.
Ik voel mijn benen ook nog van mijn intervallen van gisteren.
Veel plezier Swets!![]()
![]()
Jouw vrouwquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.![]()
![]()
Die vrouwen van ons... Vertellen precies wat we moeten doen. En wij laten het moede hoofd in de schoot en doen weer maar wat wordt opgedragen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Even een vraagje, misschien herkent iemand het.
Ik heb af en toe last van mijn onderbeen en dan met name aan de binnenkant . Nu heb ik er met hardlopen alleen last van zodra ik ga wandelen en daarna weer start. Daarna trekt t weg. En nu voel ik het ook licht . Vooral als ik op mijn knieen moet zitten op de kwekerijWeet iemand wat het kan zijn? Toch geen shin splint he
![]()
![]()
Helaas. Dat klinkt als shinsplintsIk ben bezig met een stukje daarover en het matcht met alle symptomen. Maar vraag anders ff je fysio
![]()
![]()
Als je wilt kan je hier logeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha weet ik. Ja ik wil wel maar even kijken of dat valt te combineren met een meet die een dag later gepland staat (ivm reizen).Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
*proest*quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die vrouwen van ons... Vertellen precies wat we moeten doen. En wij laten het moede hoofd in de schoot en doen weer maar wat wordt opgedragen.
Voor het eerst dat Swets zo volgzaam is
Overigens vandaag contract van nieuwe baan getekend![]()
Van oproepkracht bediening naar assistent bedrijfsleider in een pannenkoekenrestaurant met vaste urenWerktechnisch gezien meer dan prima stap, hardloopwedstrijdjes wordt wel wat beter plannen aangezien zondag mijn 'vaste' werkdag is (kan altijd wel geruild worden enzo.. maar toch)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gefeliciteerd! Pannenkoeken!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
Van oproepkracht bediening naar assistent bedrijfsleider in een pannenkoekenrestaurant met vaste urenWerktechnisch gezien meer dan prima stap, hardloopwedstrijdjes wordt wel wat beter plannen aangezien zondag mijn 'vaste' werkdag is (kan altijd wel geruild worden enzo.. maar toch)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit is nu dus net het antwoord wat ik niet wouquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:17 schreef Quoi het volgende:
Helaas. Dat klinkt als shinsplintsIk ben bezig met een stukje daarover en het matcht met alle symptomen. Maar vraag anders ff je fysio
Ik wacht het nog ff af en zal het hem morgen vragen. Hoop toch dat het dat niet is en maar gewoon ff een pijntje..![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
![]()
![]()
PANNENKOEKEN!!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
Goed bezig dame
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
We wachten op de uitnodiging, E.T
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als het zo zou zijn... zou het me eerlijk gezegd niet verbazenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:24 schreef xMissi het volgende:
Dit is nu dus net het antwoord wat ik niet wouMaar ik hoop voor je van niet!
Ik mocht wel 10KM van d'rquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die vrouwen van ons... Vertellen precies wat we moeten doen. En wij laten het moede hoofd in de schoot en doen weer maar wat wordt opgedragen.Op laag tempo. Ik heb geluisterd. Nu maar eens zien hoe het morgen is. Sowieso blijf ik nu bij de regel, als ik pijn heb op loopdag, ga ik niet lopen.
![]()
Ik snap het dan niet echt. Heb samen met notabene een fysio opgebouwd. Op rustig tempo etc. Hoe kan ik dan overbelasten?Want dat is waardoor het zou kunnen komen toch? Er zitten 2 rustdagen tussen de trainingen.... Lijkt mequote:Op woensdag 3 juni 2015 20:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn... zou het me eerlijk gezegd niet verbazenMaar ik hoop voor je van niet!
genoeg. Schoenen zijn aangemeten... Ik overproneer weinig tot niks. Zeiden ze toen.
Ik vraag me dus echt van harte af waar het dus dan aan zou moeten liggen. Het enige wat over blijft is het werk. Maarja als we daar alles op gaan gooien. Zucht ik weet het gewoon niet. En het zal allemaal best meevallen. Zo erg voelt het nu ook weer niet ..Ach, morgen eerst maar even overleggen ipv m'n eigen druk gaan zitten maken.![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
![]()
![]()
Misschien vergis ik me met iemand anders, maar volgens mij was jij het tegen wie steeds weer werd gezegd om even wat rustiger aan te doen? Ook ivm je knie? Bedoel het verder echt niet lullig, hoop ook dat het "gewoon" een tijdelijk pijntje is! En sowieso moet ik me er als beginner al helemaal niet mee bemoeienquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:02 schreef xMissi het volgende:
Ik snap het dan niet echt. Heb samen met notabene een fysio opgebouwd. Op rustig tempo etc. Hoe kan ik dan overbelasten?Want dat is waardoor het zou kunnen komen toch? Er zitten 2 rustdagen tussen de trainingen.... Lijkt me
genoeg. Schoenen zijn aangemeten... Ik overproneer weinig tot niks. Zeiden ze toen.
Wat is volgens jullie de beste GPS horloge? ik heb die van nike, maar vind hem maar tegen vallen. GPS verbinding maken kan soms 5 minuten duren, en ook de site waar het op komt werkt niet prettig.![]()
De meeste mensen in dit topic hebben Garmin, Suunto, TomTom. Bij mij op de atletiekvereniging zijn er nog een paar met Polar. Eigenlijk allemaal prima.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat is volgens jullie de beste GPS horloge? ik heb die van nike, maar vind hem maar tegen vallen. GPS verbinding maken kan soms 5 minuten duren, en ook de site waar het op komt werkt niet prettig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja klopt dat was ik ! Ik ben ook beginner hoor hahaquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien vergis ik me met iemand anders, maar volgens mij was jij het tegen wie steeds weer werd gezegd om even wat rustiger aan te doen? Ook ivm je knie? Bedoel het verder echt niet lullig, hoop ook dat het "gewoon" een tijdelijk pijntje is! En sowieso moet ik me er als beginner al helemaal niet mee bemoeien. Maargoed nogmaals ik loop samen met een trainer die fysio is en gecertificeerd blablabla. Ik wil niet gemeen doen ofzo maar denk dat hij echt wel zeker weet wat hij doet. Zodra hij het niet vertrouwd of ik , dan stop ik gewoon. Maar tot nu toe vertrouwd hij het blijkbaar. Dit is ook geen aanval op hier ofzo, want ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar ik neem ook aan dat een fysio heeeeel erg goed weet wat hij doet met mijn knie/ scheen nu
. En mocht het dit wel zijn loop ik de ladiesrun nog en las ik daarna rust in. Afijn sorry voor mijn gezeur enzo. Ik hoop gewoon dat het tijdelijk is en over paar weekjes weer lekker wegtrekt, net zoals mijn kuiten deden
![]()
![]()
Dus dan is het alleen even kijken bij b.v. een garmin, welke functies ik wil en welke niet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De meeste mensen in dit topic hebben Garmin, Suunto, TomTom. Bij mij op de atletiekvereniging zijn er nog een paar met Polar. Eigenlijk allemaal prima.![]()
Precies! DCRainmaker.com is een goeie vergelijk- en reviewsite, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dus dan is het alleen even kijken bij b.v. een garmin, welke functies ik wil en welke niet?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
gister een trainingsprogramma door gestuurd gekregen van Sage Canaday...... 6 dagen in de week
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Da's druk!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister een trainingsprogramma door gestuurd gekregen van Sage Canaday...... 6 dagen in de week
Ik ben juist van plan minder te gaan trainen voor mijn volgende marathon. Mijn idee is om alleen maandag en donderdag op de club te gaan trainen en op zaterdag mijn LDL te doen, die dan uiteraard opbouwt zoals de vorige keren. Min of meer zonder schema dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
Dus een marathon organiseren om bij jouw werk uit eindelijk te dineren?! Oke, ik moet nog starten met hardlopen.. Maar wie weet![]()
![]()
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:36 schreef Grace_Marks het volgende:
Dus een marathon organiseren om bij jouw werk uit eindelijk te dineren?! Oke, ik moet nog starten met hardlopen.. Maar wie weetZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat is het zeker!!quote:
Nu moet ik zeggen dat zijn aanpak iets anders is dan de schema's uit Relentless Forward Progress, Sage's zijn LDL zijn niet langer dan 35km terwijl RFP's LDL diverse keren richting de 50km gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zat te twijfelen, maar als ik dit lees ben ik eruit: ik ga ook een marathon lopen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.![]()
Eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik ooit een M ga doen dan ben ik daarna echt uren aan het vreten![]()
![]()
Er schijnt er 3 oktober één te zijn bij jou in de buurtquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:41 schreef thelaudprince het volgende:
Eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik ooit een M ga doen dan ben ik daarna echt uren aan het vreten
E.T. gefeliciteerd!
Ik heb net de laatste training gehad voor de HM. Ging lekker en meteen mijn camelbag geprobeerd. Conclusie: goedgekeurd!![]()
Ook goed! Spareribs ook goed?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.![]()
![]()
Ik hoorde laatst al zoiets jaquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Er schijnt er 3 oktober één te zijn bij jou in de buurt![]()
![]()
Top! Ik ben voor dit plan!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Als het maar onbeperkt is.
Nu eerst trainen![]()
![]()
ik ga deze keer maar niet ongegeneerd zitten vreten na de marathon, moet er weer allemaal af voor de volgende
Wisten jullie dat het vandaag #nationalrunningday was? Jaja! Happy national running day dus.
Verder ben ik vandaag een diepe teleurstelling; niet eens in de buurt van de 20 minuten (20.26). Maar wel snelste dame, dus dat was wel leuk. Om één of andere reden kon ik niet echt diep gaan, heb nooit echt pijnlijke benen gevoeld of dat ik heel hoog zat met ademhaling of zo, maar toen ik eenmaal de andere dame voorbij was lukte het gewoon niet om mezelf heel diep te pushen. Uiteindelijk was het verschil in tijden maar 3 seconden.. maar ik denk dat dat bruto is want het was wel iets meer. (Nu ik er over nadenk moet het ook wel bruto zijn want er was geen startmat bij de start, alleen bij de finish)Heb ook echt het gevoel dat ik nu al wel weer een 5km zou kunnen doen. Er was ook wel erg veel wind en ik liep vrij alleen dus dat hielp ook niet echt. Maar goed, dat zijn natuurlijk gewoon smoesjes, en volgende keer moet het gewoon harder, onder de 20
Wat dat betreft had MrB gelijk! Het voordeel is wel dat ik denk dat ik hier heel snel van hersteld zal zijn
Wat ik wel tof vind is dat de dame voor wie ik eindigde iemand is die ik eigenlijk al een tijdje 'bewonderde' en 'benijdde' (want ze pakt steeds Strava segmenten van me af, volgens mij woont ze hier in de buurtDat is deze dame: http://runness.blogspot.nl/p/about-me.html
en ik heb haar al vaak vooraan zien eindigen bij loopjes en haar meeste PRs zijn veel sneller dan die van mij. Ze vertelde wel dat ze nu verkouden was, maar toch
En ik viel nog dubbel in de prijzen want naast een cadeaubon voor de winst won ik met mijn startnr ook nog een shirt in de loterij, en het was nog een leuk roze vrouwenshirt ook! Wel katoen, maar best een fijn ding volgens mij.
Lucratief avondje dus weer
Eet ik jouw deel welquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:52 schreef Guard het volgende:
ik ga deze keer maar niet ongegeneerd zitten vreten na de marathon, moet er weer allemaal af voor de volgende![]()
![]()
Jij bent gewoon goed !quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag #nationalrunningday was? Jaja! Happy national running day dus.
Verder ben ik vandaag een diepe teleurstelling; niet eens in de buurt van de 20 minuten (20.26). Maar wel snelste dame, dus dat was wel leuk. Om één of andere reden kon ik niet echt diep gaan, heb nooit echt pijnlijke benen gevoeld of dat ik heel hoog zat met ademhaling of zo, maar toen ik eenmaal de andere dame voorbij was lukte het gewoon niet om mezelf heel diep te pushen. Uiteindelijk was het verschil in tijden maar 3 seconden.. maar ik denk dat dat bruto is want het was wel iets meer. (Nu ik er over nadenk moet het ook wel bruto zijn want er was geen startmat bij de start, alleen bij de finish)Heb ook echt het gevoel dat ik nu al wel weer een 5km zou kunnen doen. Er was ook wel erg veel wind en ik liep vrij alleen dus dat hielp ook niet echt. Maar goed, dat zijn natuurlijk gewoon smoesjes, en volgende keer moet het gewoon harder, onder de 20
Wat dat betreft had MrB gelijk! Het voordeel is wel dat ik denk dat ik hier heel snel van hersteld zal zijn
Wat ik wel tof vind is dat de dame voor wie ik eindigde iemand is die ik eigenlijk al een tijdje 'bewonderde' en 'benijdde' (want ze pakt steeds Strava segmenten van me af, volgens mij woont ze hier in de buurtDat is deze dame: http://runness.blogspot.nl/p/about-me.html
en ik heb haar al vaak vooraan zien eindigen bij loopjes en haar meeste PRs zijn veel sneller dan die van mij. Ze vertelde wel dat ze nu verkouden was, maar toch
En ik viel nog dubbel in de prijzen want naast een cadeaubon voor de winst won ik met mijn startnr ook nog een shirt in de loterij, en het was nog een leuk roze vrouwenshirt ook! Wel katoen, maar best een fijn ding volgens mij.
Lucratief avondje dus weer![]()
![]()
da fuk?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister een trainingsprogramma door gestuurd gekregen van Sage Canaday...... 6 dagen in de week![]()
hebben we ook.. ok.. niet helemaal een half pond..quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.
Maar biefstuk met frietjes staan gewoon op de kaart![]()
Thnx allemaal voor de felicitaties! Heb er erg veel zin in
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
every day in running day!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag #nationalrunningday was? Jaja! Happy national running day dus.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oja wat ook nog raar was, het was eerst 2 rondjes op de baan en toen van de baan af het bos in. En toen schoot mijn km tijd ineens omhoog naar 4.15, en ik dacht, zal wel een GPS fuckup zijn. Maar toen schoot het later niet meer terug dus blijkbaar ging ik gewoon de 2e km ineens heel langzaam lopenToen was het al te laat, want 15 seconden maak je niet zomaar meer goed. Wat dat betreft voelde het wel heel anders dan mijn vorige 5k (die was ook wel erg lang geleden), waar het 2km kamikaze was en toen 'volhouden'. Hier heb ik het de 2e en 3e km gewoon iets teveel laten liggen denk ik. Maar goed, voor volgende keer!
Maar de nike site kan je toch ook weer koppelen aan andere websites, zoals bv smashrun. De website is niet echt relevant.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat is volgens jullie de beste GPS horloge? ik heb die van nike, maar vind hem maar tegen vallen. GPS verbinding maken kan soms 5 minuten duren, en ook de site waar het op komt werkt niet prettig.![]()
xMissi, waar ik me sowieso over verbaas is eigenlijk dat je een hardlooptraining volgt als revalidatie na een knie-operatie. Maar ik weet ook niet wat voor knieklachten en operatie je hebt gehad, dus misschien is het wel heel normaal.
En wat ook opvalt is dat jij vooral aan het begin steeds hier aangeeft dat je eigenlijk telkens pijn hebt aan je knie, maar er toch stiekem doorheen loopt en het niet aan je fysio wil laten merken. Dat werd later wel minder, maar dan vraag ik me toch af in hoeverre je fysio jou echt kan beschermen. Hoe goed hij zijn vak ook verstaat, hij moet ook op jou kunnen vertrouwen.
En misschien heb je helemaal geen shin splints, hoor. Laten we dat in ieder geval hopen.Dit en spareribs.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb na de M niet uren zitten vreten, maar twee weken later heb ik wel dubbel zo veel gegeten.![]()
Oh dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar de nike site kan je toch ook weer koppelen aan andere websites, zoals bv smashrun. De website is niet echt relevant.![]()
Maar wil sowieso een stapje hoger gaan qua horloge. Zie nu net dat Garmin begin juni met de Forerunner 225 komt. Denk dat ik deze ga kopen.![]()
Toch een leuke tijd hoor L_T![]()
Die sub 20 komt de volgende keer dat je een 5 loopt wel.
Vanavond is voor mij de conclusie getrokken dat ik lui ben omdat ik niet echt veel interesse heb in snelle tijden op de korte afstanden en dat zou zomaar kunnen kloppen
We krijgen steeds meer top 10 lopers in dit topicquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Lucratief avondje dus weer![]()
![]()
Als je lui bent zou je juist voor de korte afstanden gaan en niet voor de marathon toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:10 schreef Guard het volgende:
Toch een leuke tijd hoor L_T![]()
Die sub 20 komt de volgende keer dat je een 5 loopt wel.
Vanavond is voor mij de conclusie getrokken dat ik lui ben omdat ik niet echt veel interesse heb in snelle tijden op de korte afstanden en dat zou zomaar kunnen kloppen![]()
Fotootje gevonden op de twitter account van mijn concurrente
Dat ereschavot is wel met Hubo materiaal in elkaar gezetquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je lui bent zou je juist voor de korte afstanden gaan en niet voor de marathon toch?
Fotootje gevonden op de twitter account van mijn concurrente
[ afbeelding ]![]()
Voor de rest prima foto natuurlijk, zo op het hoogste treetje
De eerste de beste, wat voor wedstrijd was dit?
Jij wint wat af, zeg. Ik ben alleen maar veel geld kwijt aan wedstrijden. Ik heb dan ook niet jouw benen. Wat zou ik graag een stukje willen ruilen!![]()
Ja, zo zien we je graag!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat ereschavot is wel met Hubo materiaal in elkaar gezet![]()
Voor de rest prima foto natuurlijk, zo op het hoogste treetje
Ik bedenk net dat een collega van mij die in Utrecht woont ook een wedstrijdje had vanavond. Die heeft dus waarschijnlijk achter jou aan gelopen. Best wel een stukje, want zij is ongeveer van mijn niveau.![]()
Gefeliciteerd LT! Je verdient het ook wel, met al die inspanningen die je ervoor levert. En onder de 20 komt wel weer als je een keer niet door bospaadjes moet enzoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@LT: Ziet er om meerdere redenen zeer fraai uit!
Ik heb ook mijn show-of momentje:
600 dagen nu in het bezit van de golden medal voor speed bij Samshrun!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:18 schreef wyccie het volgende:
De eerste de beste, wat voor wedstrijd was dit?
Jij wint wat af, zeg. Ik ben alleen maar veel geld kwijt aan wedstrijden. Ik heb dan ook niet jouw benen. Wat zou ik graag een stukje willen ruilen!Zomeravondcup, klein lokaal wedstrijdje. Op http://uitslagen.nl/ kun je je collega opzoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, zo zien we je graag!
Ik bedenk net dat een collega van mij die in Utrecht woont ook een wedstrijdje had vanavond. Die heeft dus waarschijnlijk achter jou aan gelopen. Best wel een stukje, want zij is ongeveer van mijn niveau.
Ik scoor wel weer punten voor het winnen met een langzaam podium klassement iigBij de vrouwen ben ik zelfs de enige in de categorie, best wel treurig
Terwijl er bij de mannen wel een grote kopgroep was die redelijk vlot liep.
Precies dit ja. Ik kijk daar nu al naar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:41 schreef thelaudprince het volgende:
Eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik ooit een M ga doen dan ben ik daarna echt uren aan het vreten
Ff uit de lurk stand, haai everybody! *zwaait*quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:02 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik snap het dan niet echt. Heb samen met notabene een fysio opgebouwd. Op rustig tempo etc. Hoe kan ik dan overbelasten?Want dat is waardoor het zou kunnen komen toch? Er zitten 2 rustdagen tussen de trainingen.... Lijkt me
Ik vraag me dus echt van harte af waar het dus dan aan zou moeten liggen. Het enige wat over blijft is het werk. Maarja als we daar alles op gaan gooien. Zucht ik weet het gewoon niet. En het zal allemaal best meevallen. Zo erg voelt het nu ook weer niet ..Ach, morgen eerst maar even overleggen ipv m'n eigen druk gaan zitten maken.
Ik heb rechts een shinsplint, ik loop al jaren, en in die jaren opgebouwd naar een halve marathon, heel rustig. Mijn shinsplint is ontstaan door een vastzittend enkelgewricht, in combinatie met vastzittende kuit. Mijn fysio zei dat ik er enorm op tijd bij was, elke week 'plopt' ie mijn enkelgewricht los, wat steeds minder hoeft. En hij masseert mijn scheenvlies, wat in het begin heel gevoelig was, en nu bijna niet meer. Mijn kuit(en, anders ga ik scheef lopen) laat ik om de week lekker los masseren door een masseur, en ik rek en strek ze bijna iedere dag.
Ik heb maar 2,5 week niet gelopen, daarna heel rustig opgebouwd, intussen weer 7 km. Ben er nu zo'n 3 a 4 maanden mee bezig. Na ieder loopje masseer ik de plek met een ijsklont, en smeer het in met biofreeze.
Moraal van het verhaal, tldr, ga een fysio zien, punt.
Excuses als er typefouten in het verhaal zitten, mobiel en zulks.
*terug in lurkstand*![]()
Vandaag lekker gelopen! Voor het eerst ook wat foto's genomen op mijn loop. Leuk wel.
Met 14,49 km in 1:25.09 was ik ook dik tevreden, zeker als ik zie dat dit op deze route mijn snelste tijd is met een flink lagere hartslag dan een paar maanden geleden.
Net een schema-maker gesproken, hij gaat op basis van mijn gegevens een schema opstellen op weg naar Amsterdam. Erg leuk en spannend. Nu zal ik echt op hartslagzones moeten gaan trainen.![]()
Waar ik zelf een beetje tegenaan loop de laatste tijd bij het letten op mijn loophouding is dat ik mijn hoofd heel erg laat hangen. Ik staar dan een meter of twee voor me op de grond. Het is natuurlijk beter om een meter of 20 vooruit te kijken met je hoofd mooi boven je schouders. Ik probeer er op te letten, maar zou het graag ondersteunen met een oefening. Heeft iemand suggesties?Life is what you make it.![]()
Hoe werkt dit? Ik heb dit eens bekeken en ik zit rond de 40 ofzo maar ik snap er weinig vanquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:24 schreef Corniel het volgende:
@LT: Ziet er om meerdere redenen zeer fraai uit!
Ik heb ook mijn show-of momentje:
[ afbeelding ]
600 dagen nu in het bezit van de golden medal voor speed bij Samshrun!
15 seconden te langzaam LT![]()
Gefeliciteerd met je 1e plek en gewoon een prima tijd! Die sub 20 komt ongetwijfeld nog wel. Volgens mij zou je zo richting die PR-tijden van je concurrente van vandaag kunnen.![]()
Gefeliciteerd LT!
Vorig jaar ben ik een keer gaan kijken bij de ZAC maar Jero liep geeneens een podiumplek op de 10 toen![]()
![]()
![]()
Dit betekent dat ik zal 600 dagen achter elkaar loopjes heb waar ik (in mijn geval) 97% van smashrunners langzamer zou moeten zijn.. (Voor Jero_nimo is dat zelfs 99%, de patser, en vanaf het begin van Smashrun).quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Hoe werkt dit? Ik heb dit eens bekeken en ik zit rond de 40 ofzo maar ik snap er weinig van
40 betekent dus dat 40% van de Samshrunners langzamer is. Er is een kanttekening. Bij snelehdi middelsen ze verschillende scores niet uit, maar krijg je de score die het beste is, dus gemiddeld komt men wel (iets) boven de 50 uit. Maar dat mag de pret niet drukken. BTW, waren wij al Smashrun vriendjes?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
L_T en E.T. Gefeliciteerd!Erg tof allebei!
Ik zou vanavond ook bij de ZAC lopen, mijn 10k verbreken hopelijk, maar ik kon geen vrij krijgen vandaag helaas. Nesrine is ook een team vroem loper ja, hele snelle dame idd. Wordt ondersteund door dezelfde trainer als mij. Liepen vandaag ook veel vroem-mannen daar.![]()
![]()
En dat noemt zich elitequote:Op woensdag 3 juni 2015 22:37 schreef Serinde het volgende:
Vorig jaar ben ik een keer gaan kijken bij de ZAC maar Jero liep geeneens een podiumplek op de 10 toen![]()
![]()
Netjes L_T! En dan zeggen: "4.15, en ik dacht, zal wel een GPS fuckup zijn. Maar toen schoot het later niet meer terug dus blijkbaar ging ik gewoon de 2e km ineens heel langzaam lopen" -->
Wtf! Ze zat op de 10km gewoon maar 4 seconden boven mijn pr... En dat terwijl ze me een paar maanden geleden nauwelijks bij kon houden!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[..]
Zomeravondcup, klein lokaal wedstrijdje. Op http://uitslagen.nl/ kun je je collega opzoeken.
Ik scoor wel weer punten voor het winnen met een langzaam podium klassement iigBij de vrouwen ben ik zelfs de enige in de categorie, best wel treurig
Terwijl er bij de mannen wel een grote kopgroep was die redelijk vlot liep.
Ik zal haar morgen met tegenzin feliciteren![]()
![]()
Netjes gelopen L_T! Als ik jouw progressie zo zie voel ik af en toe toch wel wat jaloezie opkomen
Al was de bierproeverij vandaag ook wel erg geslaagd![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef hatsaflats het volgende:
Netjes gelopen L_T! Als ik jouw progressie zo zie voel ik af en toe toch wel wat jaloezie opkomen
Al was de bierproeverij vandaag ook wel erg geslaagdTerwijl LT weer gewoon een watertje had vandaag hè?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef hatsaflats het volgende:
Al was de bierproeverij vandaag ook wel erg geslaagd
Mooi leven heb ik dan tochquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Terwijl LT weer gewoon een watertje had vandaag hè?![]()
![]()
Verrek, Nesrine Leene. Ik had haar op de foto niet herkend (te klein op mijn mobiel). Dat de is vrouw van een oud-collega. We hebben ooit nog de DtD "samen" gelopen. In hetzelfde team dus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:55 schreef Jero_nimo het volgende:
L_T en E.T. Gefeliciteerd!Erg tof allebei!
Ik zou vanavond ook bij de ZAC lopen, mijn 10k verbreken hopelijk, maar ik kon geen vrij krijgen vandaag helaas. Nesrine is ook een team vroem loper ja, hele snelle dame idd. Wordt ondersteund door dezelfde trainer als mij. Liepen vandaag ook veel vroem-mannen daar.![]()
ET: goed zeg, flinke stap lijkt me! Hebben jullie lactosevrije pannenkoeken? Dan kom ik graag n keer eten
LT: gefeliciteerd weer! En leuke foto, je kijkt blijer dan je concurrente
Doe es lief!quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:02 schreef pijll het volgende:
[..]
Wtf! Ze zat op de 10km gewoon maar 4 seconden boven mijn pr... En dat terwijl ze me een paar maanden geleden nauwelijks bij kon houden!
Ik zal haar morgen met tegenzin feliciterenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zoooo L_T! Netjes gelopen. Weer boven op het erepodium.
En omdat je vanochtend zelf nog niet wist wat je richttijd was, mag je hier ook helemaal tevreden mee zijn. Je harde trainingsarbeid betaalt zich nu uit, en ik gok dat het einde nog lang niet in zicht is. Die sub 20 komt er binnenkort aan.![]()
Ik zou schrikken en vertragen, zo snel is datquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dat noemt zich elite![]()
Netjes L_T! En dan zeggen: "4.15, en ik dacht, zal wel een GPS fuckup zijn. Maar toen schoot het later niet meer terug dus blijkbaar ging ik gewoon de 2e km ineens heel langzaam lopen" -->
Ah, ik moet harder gaan lopen dusquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dit betekent dat ik zal 600 dagen achter elkaar loopjes heb waar ik (in mijn geval) 97% van smashrunners langzamer zou moeten zijn.. (Voor Jero_nimo is dat zelfs 99%, de patser, en vanaf het begin van Smashrun).
40 betekent dus dat 40% van de Samshrunners langzamer is. Er is een kanttekening. Bij snelehdi middelsen ze verschillende scores niet uit, maar krijg je de score die het beste is, dus gemiddeld komt men wel (iets) boven de 50 uit. Maar dat mag de pret niet drukken. BTW, waren wij al Smashrun vriendjes?
Ik heb nog niemand van hier op Smashrun, heb me pas geleden aangemeld.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
2e in mijn categorie...quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dat noemt zich elite![]()
http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2014052105118![]()
Gefeliciteerd L_T
@Wyccie, Ik heb geen operatie gehad. Gelukkig
Het probleem is dat ze het niet goed weten, heb ook al veel diagnoses gehad enzo. De laatste voor ik ging hardlopen kwam op dat er dus wel wat met de meniscus zou zijn. Afijn fysio en ik hebben 6 weken lang hard getraind om de knie sterker te maken zodat ik mocht hardlopen. Nou dat lukte. De eerste keren deed het idd meer pijn. Maar volgens hem mag dat en anders moest ik lopen(deed ik ook). Nou goed toen is het een tijdje minder geweest. Toen begon het dus weer. Natuurlijk heb ik dat gezegd enzo. Gewoon wat rustiger tempo (alleen zone 1) . Het zit dus zo, mijn fysio zegt niet heel gauw dat ik echt weken niks moet doen. En mijn pijne knie heb ik al jaren dus ben er ook wel een beetje aangewend. Vind het dan ook niet erg om die wat te voelen. Soms word het alleen te erg en soms voel ik hem haast niet.Gewoon wisselend dus. Maar het zal ook wel met mijn werk te maken hebben.
Afijn ik ben uberhaupt al zo blij dat ik kan hardlopen met die knie. Had het namelijk niet gedacht. Dus hoop dat het zo blijft .
Ennnuh die shin splint. Ik denk dat het wel mee zal vallen
Edit; oeps sorry voor het lange verhaal![]()
![]()
Toevallig kreeg ik gisterenavond wel een half La Chouffeje opgedwongen door mijn vriendquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Terwijl LT weer gewoon een watertje had vandaag hè?
Niet zo'n goed idee trouwens, want daarna werd ik elke keer vrij duizelig als ik opstond.
Ik weet ook weer waarom avondwedstrijden niet zo leuk zijn: dan slaap je de hele nacht niet. Maar goed, in bed liggen is ook uitrusten zei mijn roeicoach altijd.
@iedereen, bedankt voor de leuke berichtjes!
@flipsen en DeLuna, natuurlijk is 4.15 wel snel, maar dat was de km tijd, d.w.z. dat de instananeous pace nog veel meer omhoog schoot. En het is gewoon gek als je inloopt op de mensen voor je, niet voelt dat het zwaarder wordt of zo maar wel 20sec/km langzamer gaat, daarom geloofde ik het niet echt. Maar het zal wel zo zijn dat iedereen daar langzamer ging door de wind of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je ging iig een stuk harder dan Abdelkader Benali gisteren!quote:Op donderdag 4 juni 2015 05:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
2e in mijn categorie...
http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2014052105118
Die was er dus ook en ik heb hem niet eens herkend
Haha zonde! Volgende keer zijn boek meenemenquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je ging iig een stuk harder dan Abdelkader Benali gisteren!
Die was er dus ook en ik heb hem niet eens herkendgroupie uithangen.
![]()
L_T, heb je al een ontwerp voor een mooie, uitbreidbare prijzenkast? Misschien kan Jero je op weg helpen
F means you're fucked![]()
Gefeliciteerd L_T!
Hier het nieuws dat ik voor het eerst in 3 jaar de Rotterdam Ekiden ga missen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@LT: Gefeliciteerd! Dat moet fijn voelenAls je door alle adrenaline nu overdags ook nog eens even dat proefschrift afschrijft
(ik zou nog dagen stuiteren)
@ET: PannenkoekenEn een nieuwe uitdaging, zoals dat heet. Veel succes. Hoe gaat het lopen eigenlijk de laatste tijd? Rustig aan het ET-front.
@MD: Geen verkeerd excuus. Ik heb even getwijfeld over invallen bij de Ekiden, maar dat wordt een gedoetje, lopen in twee verschillende teams.
Zo, en ik heb volgende week om 8 uur 's ochtends een afspraakje met Jean-Charles bij de Eiffeltoren. Dan gaan we anderhalf uur door Parijs hobbelen. Hoe romantisch is dat?![]()
Ik zou bijna vergeten dat ik de dag ervoor nog even keihard moet presteren. Maar die adrenaline kan ik er dan weer lekker uit lopen.
![]()
Dat hoeft niet, een cadeaubon geef ik gewoon uitquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:53 schreef YUR het volgende:
L_T, heb je al een ontwerp voor een mooie, uitbreidbare prijzenkast? Misschien kan Jero je op weg helpen
@Quoi.. ga mijn best doen vandaag! Hoop dat die 3 uur slaap er niet te hard inknalt zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb Garmin gemaild. Gister brak tijdens het uitlezen van mijn FR210 spontaan het aansluitstuk van de data/charging kabel afDie kan ik dus niet meer gebruiken.
![]()
Ik heb hardgelopen in San Francisconu weer terug in ons platte kikkerlandje, kun je vijf topics bijlezen
![]()
![]()
Tof! Flinke hellingen daar of niet?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef TMan het volgende:
Ik heb hardgelopen in San Francisconu weer terug in ons platte kikkerlandje, kun je vijf topics bijlezen
Foto's? Je ervaring?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef TMan het volgende:
Ik was even in de war met LA. Daar zou ik nl graag een keertje willen lopen. Ik heb een tic (wel meer) en wil graag een aantal plekken van favoriete liedjes afreizen, o.a. Mac Arthur Park in LA
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:14 schreef Devv het volgende:
Je hebt niet alleen heuvels in San Francisco hoor.
Dit is mijn beeld bij San FranciscoLijkt me best pittig.
Kilometers achtereen vlak lopen is daar echt onmogelijk, tenzij je kleine rondjes loopt. 43 (!) heuvels he...quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:14 schreef Devv het volgende:
Je hebt niet alleen heuvels in San Francisco hoor.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, precies ook mijn beeld. Dus: trammetje omhoog en afdalen maar. Ideaal voor je km-tijd. Alleen wel uitkijken voor het verkeerquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ben alleen richting Fisherman's Wharf gegaan dus dat was wel aardig vlakquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kilometers achtereen vlak lopen is daar echt onmogelijk, tenzij je kleine rondjes loopt. 43 (!) heuvels he.... Je wilt echt niet over de echt steile gedeeltes in de stad lopen. Ik had al moeite om daar gewoon tegenaan te lopen.
Dit was mijn poging om zo'n straat in te rijden. Het ging maar tot de helft en toen moest ik afstappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fietsen is ook wel lastiger als het echt steil wordt dan hardlopen..
Maar in de haven zal het wel vlakker zijn ja.
Toch is het wel grappig, zelfs in Providence, wat nou niet echt bekend staat als heuvelachtig, was er geen 100m achter elkaar vlak. Wij zijn hier in Nederland meer de uitzondering
Mijn Eiger-reisgenoot heeft de Alpe d'Huez vandaag op gerend. Hij wilde eigenlijk twee keer, maar omdat het daar nu al 30 graden is houdt 'ie het hierbij.
Best warm daar
Heeft hij fietsers ingehaald?
Indoor trailen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, net even een korte ochtend heuvelsessie gedaan. Korte warming up, 8x150m heuvelsprints en daarna heuvelop naar huis2.5km totaal!
En het was al warm!![]()
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:45 schreef pijll het volgende:
Indoor trailen!Die mevrouw is de tourgids met audioguide?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben alleen richting Fisherman's Wharf gegaan dus dat was wel aardig vlak. Je wilt echt niet over de echt steile gedeeltes in de stad lopen. Ik had al moeite om daar gewoon tegenaan te lopen.
Dit was mijn poging om zo'n straat in te rijden. Het ging maar tot de helft en toen moest ik afstappen.Been there, done that. Lopend dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
21 juni laatste wedstrijd van het seizoen.
Daarna misschien maar een keer een maandje helemaal niks doen. Heb zulke zware, vermoeide benen de laatste tijd. Als het moet kan ik ook nog wel redelijk snel lopen, maar echt van harte gaat het niet echt op het moment.It has to mean something
Gaaf, hardlopen op reis is te gek. Volgend jaar ga ik naar Zambia, maar dat zal het er vast niet van komen aangezien we alleen met bewapende gids de kampementen uit mogen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef TMan het volgende:
Life is what you make it.![]()
Als je het zonder bewapende gids doet heb je dus goeie kans om wat PR´s aan te scherpenquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gaaf, hardlopen op reis is te gek. Volgend jaar ga ik naar Zambia, maar dat zal het er vast niet van komen aangezien we alleen met bewapende gids de kampementen uit mogen.
Wat eeen heeerlijk weertje. Werkend bruin worden, het kan niet beter![]()
.
Been voelt vandaag alweer veeel beter. Ben benieuwd hoe het gaat vanavond. Ook met deze temperaturen.
Enige rotte is van dit weer is dat het op het plantenveld(want zwart doek) keiheet is, dus wss morgen 6 uur beginnen![]()
Gaaf Tman!
Oh en ik ben er nog niet uit over dat loopje zaterdag. Hangt denk ik echt af van vanavond en wat trainer zegt enzo. Afijn zie het wel![]()
![]()
Goed idee, is ook mijn planning. Jij wilde misschien ook nog voor een marathon gaan daarna toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:35 schreef Cynic het volgende:
21 juni laatste wedstrijd van het seizoen.
Daarna misschien maar een keer een maandje helemaal niks doen. Heb zulke zware, vermoeide benen de laatste tijd. Als het moet kan ik ook nog wel redelijk snel lopen, maar echt van harte gaat het niet echt op het moment.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat was aanvankelijk wel het plan in juli, maar te kort dag aangezien ik ook niet echt een schema kan volgen. Maar misschien ergens later in het jaar, in de winter ofzo. Een mooie lange trail is dan ook nog wel een optie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed idee, is ook mijn planning. Jij wilde misschien ook nog voor een marathon gaan daarna toch?
Ben sinds ik 3 jaar geleden met survival begon eigenlijk alleen maar aan het trainen en lopen geweest. Misschien best een goed idee om eventjes te resetten. Ik word er ook niet jonger op en herstel kost ook tijd.It has to mean something
Niks doen? In jouw planning? Wat ga je dan met al je tijd doen? Jij sport 7 keer per week~!quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed idee, is ook mijn planning. Jij wilde misschien ook nog voor een marathon gaan daarna toch?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nouja.. niks doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Niks doen? In jouw planning? Wat ga je dan met al je tijd doen? Jij sport 7 keer per week~!Geen wedstrijden en geen schema. Dus doen waar ik zin in heb, misschien is dat wel elke dag fietsen, misschien zal ik alsnog een paar keer per week gaan hardlopen, of leren zwemmen, of alleen maar op het strand liggen.. of mijn paper afschrijven
In juli hoeft er iig niets, dat is meer wat ik bedoel. Daadwerkelijk helemaal niet sporten zal wel niet, daar word ik ook niet gelukkig van. Maar even wat gas eraf om dan weer met frisse zin aan het marathonschema te beginnen..
Ik sport trouwens geen 7x per week, meestal 4 of 5
[ Bericht 6% gewijzigd door La_Tramposa op 04-06-2015 14:49:24 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, behoorlijk! Was leuk om te doen. Helaas had ik geen tijd voor een wat langere duurloop, dus eigenlijk ben ik niet verder gekomen dan een km of zes downtown met veel verkeerslichten. Je struikelt ook over de zwervers links en rechts, best opletten dus. Er wordt daar trouwens ontzettend veel gesport, zeker niet stereotypisch Amerikaans!quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tof! Flinke hellingen daar of niet?
Nu met een dikke jetlag thuis![]()
![]()
Dat beeld kloptquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welke idioot besluit om een stad te beginnen op zo'n verzameling heuvels...
![]()
![]()
Ik wil een keer naar Tiburon lopen en dan met de boot terug. De laatste keer was ik er helaas te kort om een lange duur te lopen.![]()
's morgens om 6 uur voor voor zonsopgang op de old sevenmile bridge van marathon naar pigeon key kwam ik ook diverse andere hardlopers tegenquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:30 schreef TMan het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk! Was leuk om te doen. Helaas had ik geen tijd voor een wat langere duurloop, dus eigenlijk ben ik niet verder gekomen dan een km of zes downtown met veel verkeerslichten. Je struikelt ook over de zwervers links en rechts, best opletten dus. Er wordt daar trouwens ontzettend veel gesport, zeker niet stereotypisch Amerikaans!
Nu met een dikke jetlag thuis![]()
![]()
overal ter wereld heb je hardlopers, dus ook in obese America.
op mijn loopjes daar was ik ook nooit alleenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
True. Grappige vond ik dat er helemaal niet zoveel obesitas was in SF, misschien nog wel minder dan hier. Super hipster, sportief, organisch enzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:41 schreef Guard het volgende:
overal ter wereld heb je hardlopers, dus ook in obese America.
op mijn loopjes daar was ik ook nooit alleen
Overigens wel over de Golden Gate gefietst, dat was gaaf! Zeker een aanrader.![]()
Ga eens naar een buitenwijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef TMan het volgende:
[..]
True. Grappige vond ik dat er helemaal niet zoveel obesitas was in SF, misschien nog wel minder dan hier. Super hipster, sportief, organisch enzo.
Overigens wel over de Golden Gate gefietst, dat was gaaf! Zeker een aanrader.
Dat is typisch voor Amerika; in de rijkere gedeeltes van de grote steden zijn mensen juist supersportief en gezond bezig. Maar rijd eens buiten de toeristische gebieden en je ziet de obese mensen in scootmobiel door de wallmart rijden en de ene drive-thru na de andere, en de bijbehordende lichamen natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
SF wordt waarschijnlijk ook enorm beinvloed door de cultuur van de Valley, en dat is niet stereotiep Amerikaans.![]()
De hele week nog niet gelopen, als ik het maar niet verleerd ben...
quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:28 schreef Guard het volgende:
De hele week nog niet gelopen, als ik het maar niet verleerd ben...![]()
Wanneer ga je het proberen?![]()
Ik heb al langer niet gelopen .... Aantal dagen rust nadat koorts weg is = aantal dagen dat je koorts hebt gehad? Dan zou ik maandag pas mogen lopen?
Volgende week zondag run for KiKa, wat een gedoe dit. Nou ja, desnoods wandel ik wel 5 km![]()
![]()
Oja heeft iemand interesse in van die led armbanden? Ik heb er gisteren weer één bijgekregen dus heb er nu echt 10 of zo. Niet echt van toepassing nu we de langste dag naderen.. maarja voor als het straks weer eerder donker wordt
dat is de stelregel ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:30 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
Ik heb al langer niet gelopen .... Aantal dagen rust nadat koorts weg is = aantal dagen dat je koorts hebt gehad? Dan zou ik maandag pas mogen lopen?
Volgende week zondag run for KiKa, wat een gedoe dit. Nou ja, desnoods wandel ik wel 5 km
Ik mag zaterdag weer een stukje lopen
Ik weet niet hoor... Zou je niet voor de zekerheid vanavond nog even een pittige intervaltraining op 3k tempo doen? Gewoon om even goed te testenquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:47 schreef Guard het volgende:
[..]
dat is de stelregel ja.
Ik mag zaterdag weer een stukje lopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:54 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... Zou je niet voor de zekerheid vanavond nog even een pittige intervaltraining op 3k tempo doen? Gewoon om even goed te testenBreng me nou niet op ideeën
Of een lekker verzurende heuveltrainingquote:![]()
Nee joh, niks meer doen nu en dan gaat dat helemaal goedkomen
Ik krijg met dit weer trouwens ongelooflijk veel zin om te lopen. Maar ik heb mezelf en mijn fysio beloofd dat ik echt twee weken volledige rust zou nemen en dat ga ik dus braaf doen. Zondag mag ik weer![]()
![]()
Lekker, weer een stukje lopenquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:02 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Of een lekker verzurende heuveltraining![]()
Nee joh, niks meer doen nu en dan gaat dat helemaal goedkomen
Ik krijg met dit weer trouwens ongelooflijk veel zin om te lopen. Maar ik heb mezelf en mijn fysio beloofd dat ik echt twee weken volledige rust zou nemen en dat ga ik dus braaf doen. Zondag mag ik weerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Check!quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha zonde! Volgende keer zijn boek meenemengroupie uithangen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
nee joh juist ideaal getaperd en je loopt een pr om ook je frustraties eruit te knallen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:30 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
Volgende week zondag run for KiKa, wat een gedoe dit. Nou ja, desnoods wandel ik wel 5 km![]()
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je het zonder bewapende gids doet heb je dus goeie kans om wat PR´s aan te scherpenLife is what you make it.![]()
Zag net het woord elite tegenkomen. Ik voel me ook behoorlijk elite nu ik gevraagd ben als Tailwind Ambassadeur tijdens de Mt.Diffuculty Ascent'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja he, ik zit al een tijdje te zeuren wanneer ze het via sportwinkels beschikbaar maken want als je, zoals ik, een RD (rural delivery)adres hebt dan ik internet-aankoop vaak een drama'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Quoi, ik woon in de buitenste buitengebieden waar de postbode broodkruimels mee moet om niet te verdwalen. Dus om een internetaankoop van wat dan ook in de brievenbus te krijgen is een hele opgave. Het is vaak makkelijker om het in town te kopen als ik daar toevallig ben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik bedoelde eigenlijk je post erbovenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Quoi, ik woon in de buitenste buitengebieden waar de postbode broodkruimels mee moet om niet te verdwalen. Dus om een internetaankoop van wat dan ook in de brievenbus te krijgen is een hele opgave. Het is vaak makkelijker om het in town te kopen als ik daar toevallig ben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zag net het woord elite tegenkomen. Ik voel me ook behoorlijk elite nu ik gevraagd ben als Tailwind Ambassadeur tijdens de Mt.Diffuculty Ascent![]()
http://www.tailwindnutrition.co.nz/quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk je post erboven
[..]
Tailwind is een energydrink wat veel gebruikt wordt door ultralopers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit lekker buiten, video tutorials te kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Saaaaai. Ik kan niet zo goed rekenen, laat staan er naar kijken
Ik zit ook buitenBen een interview aan het uittikken. Met een uittredend en toetredend bestuurslid van de loopclub. Gister onder het genot van een fijn biertje afgenomen.
![]()
Jeehhh. Keiverbrand vandaag. Maargoed weer training gehad. Vond het wel wat pittiger door de warmte. Maar het ging wel goed. Heb dan ook wel wat rustiger gedaan dan maandag. We deden: 10 min. Z1 toen weer die sprintjes 12x10 sec met rust (zelfde als maandag) Toen 2x 5 minuten op zone 1( Om te kijken of we een constant tempo aan konden houden. ) Toen zouden we 3 minuten zone 1 met 2 min zone 3 doen. Dat mislukte want ik hield de tijd dus ook bij maar hij zei na 5 minuten nog steeds niet : we gaan na zone 3.. Dusja. Toen weer gewandeld en in zone 1 rustig na de locatie teruggelopen
Overigens ik heb het gezegd van mijn scheen en iemand anders had er toevallig ook last van. Ik hoefde me nog geen zorgen te maken en die ander ook niet. Dus even oefeningen ervoor gedaan. En het komt vast wel goed!
Ik zie trouwens net dat mijn hartslag op 197 op zijn max is geweest... Dat heb ik echt niet gemerkt lijkt me dan toch ook onmogelijk of niet?? Maandag merkte ik het nmlk wel.
Linkje:
http://app.endomondo.com/workouts/536074517/19432788![]()
Weer lekker stukkie van 10km gehad met de beginnersgroep. Weer geen pijn. Nieuwe schoenen zaten nu in elk geval goed. En het was natuurlijk supermooi weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij bent ook lekker bezig zeg ! Krijg je er nu ook weer wat meer plezier in? (of was jij dat nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:05 schreef mosselmossel het volgende:
Weer lekker stukkie van 10km gehad met de beginnersgroep. Weer geen pijn. Nieuwe schoenen zaten nu in elk geval goed. En het was natuurlijk supermooi weer.?)
![]()
Mijn groep trainde vandaag blijkbaar in de duinen, dus ik heb de warming-up maar weer met de sprinters meegedaan. Daarna nog een paar kleine stukjes uitgelopen, want zo'n warming-up daar is zwaar zatDe specifieke sprinttraining heb ik deze keer maar overgeslagen.
![]()
Ook daar is het lekker weer voor!quote:
Vandaag gerend en gewandeldgelukkig zat er voldoende tijd tussen anders had ik dat wandelen niet gedaan.
Rennen was 6.7km met intervallen van een minuut. Ging goed maar was vanmorgen toch al veel warmer als verwacht.![]()
Ik zag ze in Florida inderdaad ook niet in grote getalen in de toeristen gebieden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga eens naar een buitenwijk
Dat is typisch voor Amerika; in de rijkere gedeeltes van de grote steden zijn mensen juist supersportief en gezond bezig. Maar rijd eens buiten de toeristische gebieden en je ziet de obese mensen in scootmobiel door de wallmart rijden en de ene drive-thru na de andere, en de bijbehordende lichamen natuurlijk.![]()
Schoenen van 174,- Dat heb ik nog nooit aan hardloopschoenen uitgegeven. Ja... als ik 2 paar kocht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:54 schreef YUR het volgende:
We zitten m weer te kijken ja...zo kan ik ook rekenen![]()
Jaa, buitensporige aankopen ook de eerste keerquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:54 schreef YUR het volgende:
We zitten m weer te kijken ja...zo kan ik ook rekenen
¤600+ haha!
Maar ach, dat stuk over dat commercialiseren van de loopjes vond ik wel redelijk interessant
En natuurlijk; Evy
![]()
Ik kocht deze week Adidassen van 140 euro. En ik kreeg nog 10% korting vanwege lidmaatschap van een AV. En nog 6 euro extra korting omdat ik lang moest wachten voor ze er waren. 120 euro dus. Fijn! Maar 180 euro, je hebt niet meteen Transcends nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schoenen van 174,- Dat heb ik nog nooit aan hardloopschoenen uitgegeven. Ja... als ik 2 paar kocht.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook weer getraind.. 10x200m. Ik merkte echt dat ik gisteren niet het onderste uit de kan heb gehaald, mijn benen hadden eigenlijk vrijwel nergens last van. Na een willekeurige training wel eens zwaardere benen gehad. Maar het was wel warm. Merkte vooral dat ik daar in mijn hoofd loom van werd. Ik constateerde wel na elke interval of ik te hard of te langzaam liep maar ik kon niet echt strak met de tempi bezig zijn. Maarja.. gemiddeld klopte het wel
Morgen moet ik nog een wisselduurloop van 12 km doen en wordt het nog warmer. Ik denk dat het 's ochtends nog wel te doen is, maar om 9 uur komt er hier iemand langs voor renovatiegezeur dus dan moet ik echt voor half 7 gaan. Dan is het herstel na vanavond wel kort. Ik kan ook 's avonds gaan, dan is het misschien nog wel steeds 30 graden maar misschien toch een beter idee? Of de wekker vroeg zetten en morgen beslissen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Of overmorgen lopen? Morgenavond onweer/hagel/ellende!quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook weer getraind.. 10x200m. Ik merkte echt dat ik gisteren niet het onderste uit de kan heb gehaald, mijn benen hadden eigenlijk vrijwel nergens last van. Na een willekeurige training wel eens zwaardere benen gehad. Maar het was wel warm. Merkte vooral dat ik daar in mijn hoofd loom van werd. Ik constateerde wel na elke interval of ik te hard of te langzaam liep maar ik kon niet echt strak met de tempi bezig zijn. Maarja.. gemiddeld klopte het wel
Morgen moet ik nog een wisselduurloop van 12 km doen en wordt het nog warmer. Ik denk dat het 's ochtends nog wel te doen is, maar om 9 uur komt er hier iemand langs voor renovatiegezeur dus dan moet ik echt voor half 7 gaan. Dan is het herstel na vanavond wel kort. Ik kan ook 's avonds gaan, dan is het misschien nog wel steeds 30 graden maar misschien toch een beter idee? Of de wekker vroeg zetten en morgen beslissen..![]()
Morgenavond even goed de buienradar checken! Noodweer komt over NL!quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Morgen moet ik nog een wisselduurloop van 12 km doen en wordt het nog warmer. Ik denk dat het 's ochtends nog wel te doen is, maar om 9 uur komt er hier iemand langs voor renovatiegezeur dus dan moet ik echt voor half 7 gaan. Dan is het herstel na vanavond wel kort. Ik kan ook 's avonds gaan, dan is het misschien nog wel steeds 30 graden maar misschien toch een beter idee? Of de wekker vroeg zetten en morgen beslissen..
Eventueel een dagje later?
edit: Wat hatsaflats dus zegt
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of overmorgen lopen? Morgenavond onweer/hagel/ellende!Het hele weekend ga ik 100 km fietsen, vandaar dat mijn duurloopje een dag naar voren moet. En dat fietsen kan ik niet niet doen want ik ga logeren op een boerderij die niet per OV bereikbaar isquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of overmorgen lopen? Morgenavond onweer/hagel/ellende!Maar goed dat je het zegt, ik zal de precieze weersvoorspelling voor morgen even checken..
Ja, ik begin weer wat plezier te krijgen. Zou tijd worden ook. Over drie weken staat er weer een HM op het programma. En ik wil daar nog een beetje rap lopen ook als het kan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:07 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker bezig zeg ! Krijg je er nu ook weer wat meer plezier in? (of was jij dat niet?)
Nog meer Kinvara![]()
Maar nu dan toch ook maar de 5 erbij. Als excuus: uitverkoop bij zalando.
/edit Wtf. Fok! Maakt winkels automagisch klikbaar.
/edit2 Als je ze met een hoofdletter schrijft, anders niet.![]()
Zijn er meer waarbij dat gebeurt. Irritant is dat[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik begin weer wat plezier te krijgen. Zou tijd worden ook. Over drie weken staat er weer een HM op het programma. En ik wil daar nog een beetje rap lopen ook als het kan.En dat kun jij vast wel.. Toch???
![]()
![]()
Dat is het duurste paar Asics, en ze verkopen erg goed. Ze lopen trouwens ook erg goedquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schoenen van 174,- Dat heb ik nog nooit aan hardloopschoenen uitgegeven. Ja... als ik 2 paar kocht.
Ik zeg niet dat ze er niet zijn voor dat geld, maar het is geen gemiddelde prijs voor een paar hardloopschoenen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is het duurste paar Asics, en ze verkopen erg goed. Ze lopen trouwens ook erg goed![]()
Nou ja, de tijd die ik in gedachten heb, heb ik nog nooit gelopen. Dus of ik dat dan die dag kan is maar afwachten. Het blijft altijd mensenwerk en je blijft afhankelijk van verschillende factoren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:17 schreef xMissi het volgende:
[..]
Mooi zoEn dat kun jij vast wel.. Toch???
Dat klopt. En die tight en vooral dat Falke jasje zijn ook lekker aan de prijsquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er niet zijn voor dat geld, maar het is geen gemiddelde prijs voor een paar hardloopschoenen.F means you're fucked![]()
Dat is zo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, de tijd die ik in gedachten heb, heb ik nog nooit gelopen. Dus of ik dat dan die dag kan is maar afwachten. Het blijft altijd mensenwerk en je blijft afhankelijk van verschillende factoren.![]()
oh btw ik heb ook een paar hardloopschoenen erbij. Had ze al in de winkel gezien maar daar waren ze niet meer in mijn maat. Had eerst andere aan maar blijkbaar zakt mijn voet toch wel iets na binnen( niet heel veel maargoed) Toen kreeg ik een ander merk anti pronatie schoenen aan en dat liep wel goed. Nu was het geval dat dezelfde schoenen die niet in mijn maat waren dat dus ook hebben. Dus op inet besteld! Is Nike air zoom 18 mooi roze. Heb er alleen nog ff op gewandeld en dat voeld goed.
Misschien vinden jullie het gek dat ik na 4 maanden al een paar erbij heb(ben ik ook eigk wel maar ik vind hardlopen zooo fijn en leuk& was niet eens zo duur). Maar denk dat ik die voor wedstrijden doe en 1x trainen. Als ze nu voor geen ene meter lopen trek ik ze gewoon in het dagelijks leven aan haha![]()
![]()
Zou het streven naar een snelle HM niet een risico opleveren om de lol in het lopen weer kwijt te raken? Ik zelf zou een kortere wedstrijd lopen. Of een langzamere lange(re).quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, de tijd die ik in gedachten heb, heb ik nog nooit gelopen. Dus of ik dat dan die dag kan is maar afwachten. Het blijft altijd mensenwerk en je blijft afhankelijk van verschillende factoren.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het paar waar ik nu op loop waren (zonder de 10% korting die ik kreeg) ook ¤175. Veel geld, maar liepen toch even wat beter dan de andere schoenen die iets van 150 kostten. Heb het fragment niet gezien, maar wel raar als ze zo'n beetje duurste schoenen nemen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schoenen van 174,- Dat heb ik nog nooit aan hardloopschoenen uitgegeven. Ja... als ik 2 paar kocht.![]()
Het gaat weer de goede kant op. Ik wilde na vier weken opbouwen wel eens weten hoe het ervoor staat. De 5 kilometer bij de Uilenstede VU Polderloop leek mij een geschikt testmoment, ware het niet dat het natuurlijk weer eens warm moest zijn. Maar goed, ik ga de weersomstandigheden niet als excuus aandragen. Je hebt het nu eenmaal niet voor het zeggen. Mijn PR stond al bijna een jaar op 21:25 maar daar kan nu dus een minuutje vanaf. Het is wel een beetje nattevingerwerk, want er werd niet met een chip gemeten. Er zou dus nog wel iets meer vanaf zijn gegaan maar ook niet heel veel. Naja, dan heb ik in ieder geval iets om na te streven. En ik heb nog mooi als tussendoortje de 12-minuten test verbeterd. Deze staat nu op 3.02 kilometer.
Het is achteraf zonde dat ik geen HRM om had, want dit waren volgens mij de ideale omstandigheden om zones vast te stellen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Devv op 05-06-2015 07:15:53 ]![]()
Ik ben best wel blij dat ik vandaag niet hoef te lopenmorgen mag ik weer
Waarom? Ik wordt doorgaans dolblij van snelle tijden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zou het streven naar een snelle HM niet een risico opleveren om de lol in het lopen weer kwijt te raken? Ik zelf zou een kortere wedstrijd lopen. Of een langzamere lange(re).
Bovendien kan ik ook niet niet lopen na die HM, want dan moet ik me gaan opmaken voor de Kustmarathon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik denk ook dat die tijd prima haalbaar moet zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom? Ik wordt doorgaans dolblij van snelle tijden.
Bovendien kan ik ook niet niet lopen na die HM, want dan moet ik me gaan opmaken voor de Kustmarathon.jij kunt dat!
Ik ook, maar na n dip leg ik mijn verwachtingen graag laag om geen kans op teleurstelling te hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom? Ik wordt doorgaans dolblij van snelle tijden.
Bovendien kan ik ook niet niet lopen na die HM, want dan moet ik me gaan opmaken voor de Kustmarathon.
Maar als t voor jou anders werkt: prima! Dan zou ik zeggen: vreet hem op die hm
(En wat is je streeftijd?)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
na een dip geef ik mijzelf, na een paar dagen te hebben gewenteld in zelfmedelijden, een mentale en fysieke schop onder de kont en voer ik mijn training weer wat opquote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook, maar na n dip leg ik mijn verwachtingen graag laag om geen kans op teleurstelling te hebben.
Maar als t voor jou anders werkt: prima! Dan zou ik zeggen: vreet hem op die hm
(En wat is je streeftijd?)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb t hier over maanden durende dips. In mijn geval vaak door n blessure. Dan mag dat opvoeren niet te snel dus die schop onder het bipsje kan dan niet echt voluitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
na een dip geef ik mijzelf, na een paar dagen te hebben gewenteld in zelfmedelijden, een mentale en fysieke schop onder de kont en voer ik mijn training weer wat op
Overigens: volgens mij gaat het bij mij steeds lekkerderminder pijntjes na de normale trainingen, herstel megasnel tijdens t lopen van intervallen en ik knal er gewoon 10x2 min op 4.50-5.30 uit op een donderdagavondje.
Feels good to be back!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Welke tijd wil je lopen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, de tijd die ik in gedachten heb, heb ik nog nooit gelopen. Dus of ik dat dan die dag kan is maar afwachten. Het blijft altijd mensenwerk en je blijft afhankelijk van verschillende factoren.![]()
Na een tip van trailers die "Mt.Difficulty" al eens gedaan hebben, de voorraadkast op het werk doorgespit naar "the absolute trail tool" voor Mt.DifficultySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dacht ik al, heeft ook wel wat weg van de handschoenen die ik vroegah gebruikte, toen ik nog voor mijn vakantiecenten bij een stratenmaker werkte.quote:
Wordt veel klauteren dus?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
absoluut,, dit is een van de afdalingen.....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wow, das bijna een klimmersharnas meenemen![]()
Wel gaaf
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
absoluut,, dit is een van de afdalingen.....Sportief wandelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
absoluut,, dit is een van de afdalingen.....Gaaf! Ik zou alleen na 3 stappen naar beneden donderen waarschijnlijk haha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eigenlijk gister moeten lopen maar is me niet gelukt. Vroeg weg en pas laat weer thuis... en vandaag ook geen mogenlijkheid om te gaan... wel jammer!![]()
quote:
42.2km en bijna 3300m.D+ plezier!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De uitslagen van de Uilenstede VU Polderloop zijn bekend en inderdaad 20:26. Ik zat er met mijn eigen meting dus niet ver naast. Maar zonder chip dus de start was voor iedereen het nul-meetpunt. Ik denk dat het wel even kan duren voordat ik weer een poging tot sub 20 ga wagen, want ik loop deze afstand bijna nooit. Het zou leuk zijn als het dit jaar nog een keer lukt. En misschien had het er vandaag ook wel ingezeten als ik niet zo furieus van start was gegaan en er netto tijden gemeten werden. Het is aan de andere kant fijn om te weten dat ik blijkbaar nog niet aan mijn plafond zit. Ik had toch wel twijfels of ik weer terug op niveau kon komen na een halfjaar knieproblemen. Het ziet er nu weer wat zonniger uit.
De komende weken ga ik mij weer richten op de 10 kilometer. De laatste wedstrijd was in oktober vorig jaar. Dus dat is alweer een tijdje geleden. Ik denk dat 41 of 42 minuten wel mogelijk moet zijn. En dan heb ik gelijk een mooie basis voor mijn marathontraining die grotendeels is gebaseerd op de vorm van eind vorig jaar.
![]()
Met 20:26 op de 5 kun je zeker aan een hoge 41 danwel lage 42-er denken ja. Met nog wat extra (snelheids)training zit dat er zeker wel inquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:26 schreef Devv het volgende:
De uitslagen van de Uilenstede VU Polderloop zijn bekend en inderdaad 20:26. Ik zat er met mijn eigen meting dus niet ver naast. Maar zonder chip dus de start was voor iedereen het nul-meetpunt. Ik denk dat het wel even kan duren voordat ik weer een poging tot sub 20 ga wagen, want ik loop deze afstand bijna nooit. Het zou leuk zijn als het dit jaar nog een keer lukt. En misschien had het er vandaag ook wel ingezeten als ik niet zo furieus van start was gegaan en er netto tijden gemeten werden. Het is aan de andere kant fijn om te weten dat ik blijkbaar nog niet aan mijn plafond zit. Ik had toch wel twijfels of ik weer terug op niveau kon komen na een halfjaar knieproblemen. Het ziet er nu weer wat zonniger uit.
De komende weken ga ik mij weer richten op de 10 kilometer. De laatste wedstrijd was in oktober vorig jaar. Dus dat is alweer een tijdje geleden. Ik denk dat 41 of 42 minuten wel mogelijk moet zijn. En dan heb ik gelijk een mooie basis voor mijn marathontraining die grotendeels is gebaseerd op de vorm van eind vorig jaar.
nee joh, morgenvoreg, zo rond 06.00quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:44 schreef YUR het volgende:
vandaag is een mooie dag om alvast naar Limburg te rijden
Ik wil er hooguit 1.59.59 over doen. Vorig jaar juni liep ik de snelste in 2.01Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is je PR op de 10 eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:53 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil er hooguit 1.59.59 over doen. Vorig jaar juni liep ik de snelste in 2.01![]()
Morgen lekker een 10KM lopen in Rhenen!go go PR!!
Beetje jammer dat ik vandaag weinig tot geen tijd heb om even een klein rondje te lopen buiten
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ik vind het eigenlijk alweer te warm om lekker te kunnen lopen. Misschien dat ik vanavond nog een klein rondje ga, als ik daar nog tijd voor heb. En hopen dat de pijntjes dan wegblijven.![]()
Sja, ik ga gewoon lopen vanavond hoor in Ter Heijde (Zwabber, jij ook nog?). Iedereen heeft het warm. Wennen moeten we toch aan dit weer. Tenzij er echt noodweer komt met onweer.![]()
Leuk, ben ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:37 schreef GooseFM het volgende:
Morgen lekker een 10KM lopen in Rhenen!go go PR!!
Beetje jammer dat ik vandaag weinig tot geen tijd heb om even een klein rondje te lopen buiten
Het parcours heeft wat hoogteverschillen las ik?
Zal voor mij geen PR worden denk ik, beetje rustig aan proberen te doen.
It has to mean something
Ahh pr buddy! Corniel.nl zegt trouwens dat dat 42.36 op de 10 is, maarja het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je die 5 gelopen hebt, of je het gevoel hebt dat je hetzelfde tempo nog langer kunt volhouden. Welke 10 ga je lopen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:26 schreef Devv het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik mijn loopje al om 7 uur gedaan heb, benen voelden prima maar het was toen al warm!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die sub2 kan jij makkelijk. Gewoon voorzichtig weggaan en de 2e helft versnellen, dan durf ik zelfs wel in te zetten op (sub)1.55quote:
Ik zou daar nu voor tekenenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ahh pr buddy! Corniel.nl zegt trouwens dat dat 42.36 op de 10 is, maarja het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je die 5 gelopen hebt, of je het gevoel hebt dat je hetzelfde tempo nog langer kunt volhouden. Welke 10 ga je lopen?
[..]. Het streven is om onder mijn huidige PR van 43:25 te lopen. Dus alles daaronder is meegenomen. Het hogere doel is niet die 10 kilometer, want ik ben dan al met mijn marathontraining bezig. Ik zal dus niet koste wat het kost voor een PR gaan.
Het is trouwens een thuiswedstrijd, de Polderloop in De Kwakel. Ik zou daar normaal gesproken goed voor de dag willen komen. Nu ook wel maar het is dit jaar toch anders met al dat marathongeneuzel.
![]()
ZweeffotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een PR van 51:30 kwam ik in maart tot 1:58:30, ik ben het eens met LTquote:Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
http://runkeeper.com/race/cuneraloop-49810/90740quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuk, ben ik ook.
Het parcours heeft wat hoogteverschillen las ik?
Zal voor mij geen PR worden denk ik, beetje rustig aan proberen te doen.
Goed te doen denk ik. Train zelf in een vergelijkbaar hoogteverschilgebied.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die sub2 kan jij makkelijk. Gewoon voorzichtig weggaan en de 2e helft versnellen, dan durf ik zelfs wel in te zetten op (sub)1.55Klopt. Ik weet ook wel dat ik het kan, maar het moet nog maar wel even gebeuren. Als je valt, of als het 28 graden is, of of of. Je bent toch altijd afhankelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met een PR van 51:30 kwam ik in maart tot 1:58:30, ik ben het eens met LTLekker! Gogo, rij jij terug uit Roosendaal?!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef thelaudprince het volgende:
Mossel krijgt 3 biertjes als hij onder de 2 uur eindigtZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja wel heel blijven!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:48 schreef mosselmossel het volgende:
Klopt. Ik weet ook wel dat ik het kan, maar het moet nog maar wel even gebeuren. Als je valt, of als het 28 graden is, of of of. Je bent toch altijd afhankelijk.
Ben zelf ook wel benieuwd hoe mijn komende HM zich verhoudt met de CPC.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:01 schreef thelaudprince het volgende:
ZweeffotoTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
ZweeffotoAls jij nog eens vooruit gaat lopen in plaats van omhoog ga je nog veel harder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Speltip 1: niet vallenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik weet ook wel dat ik het kan, maar het moet nog maar wel even gebeuren. Als je valt, of als het 28 graden is, of of of. Je bent toch altijd afhankelijk.
[..]
Lekker! Gogo, rij jij terug uit Roosendaal?!
Poeh wat is het nu al warm buiten.
Zijn er al plannen om te meeten zondag in Amersfoort? Lijkt mij wel leuk, ik ben denk ik om 9.47 op het station van Amersfoort.![]()
Ik heb sowieso met de mensen van mijn loopgroep afgesproken om 10 uur bij de Subway (Eemplein). Ik heb begrepen dat Pijll daar ook komt. Gezien de afstand vanaf het station moet jij dat ook wel redden (uitgang Mondriaanplein en dan rechtsaf).quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:01 schreef Voccar het volgende:
Poeh wat is het nu al warm buiten.
Zijn er al plannen om te meeten zondag in Amersfoort? Lijkt mij wel leuk, ik ben denk ik om 9.47 op het station van Amersfoort.![]()
Mmmm...ga ik eens proberen in m'n volgende wedstrijdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als jij nog eens vooruit gaat lopen in plaats van omhoog ga je nog veel harder!![]()
![]()
Zweeffotodas een behoorlijke zweef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZweeffotoGoede foto ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost alleen wel iets meer kracht, zo'n hoge verticale oscillisatie.Maar met eindsprint mag dat wel!
![]()
Ik zie trouwens op fb dat Herzog jouw foto gebruikt voor een advertentie, ik zou wel even een vergoeding vragenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goede foto ja!
Kost alleen wel iets meer kracht, zo'n hoge verticale oscillisatie.Maar met eindsprint mag dat wel!
Ah als het lukt ben ik daar dan ook om 10 uur.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:15 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb sowieso met de mensen van mijn loopgroep afgesproken om 10 uur bij de Subway (Eemplein). Ik heb begrepen dat Pijll daar ook komt. Gezien de afstand vanaf het station moet jij dat ook wel redden (uitgang Mondriaanplein en dan rechtsaf).![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie trouwens op fb dat Herzog jouw foto gebruikt voor een advertentie, ik zou wel even een vergoeding vragen
Ze vroegen om foto's en toen heeft jero hem zelf geplaatst dus ik denk dat ie dat kan vergetenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie trouwens op fb dat Herzog jouw foto gebruikt voor een advertentie, ik zou wel even een vergoeding vragen![]()
![]()
Bovendien heb je helemaal de rechten niet van een foto die je op Facebook zet. Die liggen bij Facebook. Dus als iemand kan suën, dan is het Facebook en niet jij.
Uitvreters zijn het, Zückerberg en co...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Morgen weer in m'n oranje lopen![]()
5.6 mijl voor de club, en dan nog ongeveer zo'n zelfde afstand terug naar de autoEn als dát allemaal goed gaat, dan is die HM mine volgende week zondag
Ja doei.![]()
Je gaat weer een HM lopen!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen weer in m'n oranje lopen![]()
5.6 mijl voor de club, en dan nog ongeveer zo'n zelfde afstand terug naar de autoEn als dát allemaal goed gaat, dan is die HM mine volgende week zondag
Wowie. Snel gedaan.
![]()
Alleen als het morgen (en de dagen erna) goed voelt hoor! En anders heb ik 'n mooi tripje Skye.
Heb hard gewerkt om sterker te worden (en ben nog steeds bezig), dus dat beloont wel
Ja doei.![]()
En ook nog Skye!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen als het morgen (en de dagen erna) goed voelt hoor! En anders heb ik 'n mooi tripje Skye.
Heb hard gewerkt om sterker te worden (en ben nog steeds bezig), dus dat beloont wel
![]()
Dan mag dat harde werken beloond worden inderdaad.![]()
Is ongeveer gelijk aan het PR van pijll en die heeft iets in de 1.49 staan op de hm.quote:
Dus in principe moet sub2 (en sub 1.55) er zeker in zitten
Ik ben weer terug van een loopje. Dat viel niet mee. Denk dat ik begin aan een zomerstop. Vanaf km 1,5 heb ik gedacht dat ik ging stoppen. Dat heb ik zo lang mogelijk uitgesteld. 'Als ik voorbij de 4 km ben, heb ik die rotkm gehad en kan ik weer lekker lopen' (heb meestal een dipje tussen de 4 en 5 km), 'nog even doorzetten tot je bij de 7 bent,' maar bij de 8 was het op. Te warm... Toen een km gewandeld en van 9 naar 10 rustig uitgelopen.
Trots dat ik heb doorgezet tot de 8, teleurgesteld dat ik niet de volle 10km heb afgemaakt zonder tussentijds te stoppen.
Komende trainingen ga ik met deze temperaturen meer de randen vd dag opzoeken, of meer in het bos lopen. Wel even wennen.![]()
Het is 'gewoon' even wennen. En accepteren dat je loopjes in het begin niet altijd even lekker lopen. Dat gaat echt wel beter als je vaker in de warmte loopt. 8 km is ook prima en daar ga je geen barst van merkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef steffelonio het volgende:
Ik ben weer terug van een loopje. Dat viel niet mee. Denk dat ik begin aan een zomerstop. Vanaf km 1,5 heb ik gedacht dat ik ging stoppen. Dat heb ik zo lang mogelijk uitgesteld. 'Als ik voorbij de 4 km ben, heb ik die rotkm gehad en kan ik weer lekker lopen' (heb meestal een dipje tussen de 4 en 5 km), 'nog even doorzetten tot je bij de 7 bent,' maar bij de 8 was het op. Te warm... Toen een km gewandeld en van 9 naar 10 rustig uitgelopen.
Trots dat ik heb doorgezet tot de 8, teleurgesteld dat ik niet de volle 10km heb afgemaakt zonder tussentijds te stoppen.
Komende trainingen ga ik met deze temperaturen meer de randen vd dag opzoeken, of meer in het bos lopen. Wel even wennen.
En op zo'n dag als vandaag is het idd wel handig om de ochtend of de avond uit te kiezen![]()
![]()
Warmte. Ik háát warmte bij het rennen.
winter
Maargoed, barbecues en bier op 'n terrasje in de winter zijn dan weer wat minder...Ja doei.![]()
voor de mensen met huisdieren...
http://www.sport.be/samsonrun/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
O-my-godquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:05 schreef Guard het volgende:
voor de mensen met huisdieren...
http://www.sport.be/samsonrun/![]()
Dieren mogen in geen geval de attracties en binnenruimtes van Plopsaland De Panne betreden.![]()
Met je kaaiman of boa "meerennen" zal wel lastig worden...quote:Golazo behoudt zich het recht om bepaalde dieren bij inschrijving of ter plaatse te weigerenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerst dacht ik dat Obstacleruns mijn grootste nachtmerrie waren; toen kwamen er Colourruns
Maar rennen in Plopsaland, met honden en ander huisgedierte, dat moet toch wel de Ultieme Hel zijn..![]()
Moet de vis aangelijnd?|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: