SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 03-06-2015 11:56:25 ]![]()
De afbeeldingen in de spoilers staan verkeerd.
Als je toch aan gaat passen, het blog van Levitas bestaat niet meer. Misschien wil Q. er bij?![]()
Wtf! Heeft Smashrun een live verbinding met mijn koelkast?![]()
De foodequivalent van de calorieën die ik heb verbrand tijdens mijn loopje: 3 pitas and tons of hummus.
Nu heb ik toevallig deze maand(en) een heuze hummusverslaving. Dus "tons of hummus" is een understatement![]()
![]()
In ieder geval moeten de plaatjes terug, oa die van de challenge. Maar er zitten er nog meer. Je ziet het vanzelf als je de spoilers effe opent.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat zal ik vanavond gaan lopen op de 5km.. place your bets now.
Moet zeggen dat ik er nog niet zo heel veel zin in hebKapot op een 5km na een lange werkdag.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
20 minuten is altijd een mooi doelquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Moet zeggen dat ik er nog niet zo heel veel zin in hebKapot op een 5km na een lange werkdag.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Er zijn een aantal dingen kwijtgeraakt toen de OP laatst een aantal topics lang stuk was. Toen heeft iemand de OP gequotet en naar de nieuwe OP gekopieerd, en daardoor zijn er plaatjes weggevallen.quote:
Ze staan er weer!
Zo zie je maar wat een man kan bereiken als 'ie goed aangestuurd wordt door een paar vrouwen![]()
![]()
Ik hoop daar iig zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen ja! Al is het een beetje afwachten of dat lukt op de weg, heb dus wel een snelle 3000 gelopen op de baan maar dat is moeilijk vergelijken. Ik ben wel ongesteld geworden (jaja TMIquote:), dat zorgt iig altijd voor net een stukje harder knallen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oooooh ik heb een mailtje gestuurd naar deze partij, of ik volgende week donderdag met ze mee mag rennen
@LT: Gewoon kijken hoe je benen voelen vanavond.![]()
Volgens mij moet je dat met jouw 3km tijd inderdaad makkelijk kunnen lopen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop daar iig zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen ja! Al is het een beetje afwachten of dat lukt op de weg, heb dus wel een snelle 3000 gelopen op de baan maar dat is moeilijk vergelijken. Ik ben wel ongesteld geworden (jaja TMI), dat zorgt iig altijd voor net een stukje harder knallen!
It has to mean something
Heel mooi doel!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop daar iig zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen ja! Al is het een beetje afwachten of dat lukt op de weg, heb dus wel een snelle 3000 gelopen op de baan maar dat is moeilijk vergelijken. Ik ben wel ongesteld geworden (jaja TMI), dat zorgt iig altijd voor net een stukje harder knallen!
Hoop dat je het redt! Vandaag lekker rustig aan doen op je werk
.
![]()
Tof, maar wel behoorlijk aan de prijs zeg..quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:03 schreef Quoi het volgende:
Oooooh ik heb een mailtje gestuurd naar deze partij, of ik volgende week donderdag met ze mee mag rennen
@LT: Gewoon kijken hoe je benen voelen vanavond.![]()
Ach, na 4 jaar ruzie met Androids die na x maanden retetraag worden, fabrikanten die het handig vinden om schillen te bouwen die RAM vrijmaken door toetsenbordjes geforceerd af te sluiten terwijl je aan het typen bent en nog meer ellende waardoor ik alle 4 m'n Android telefoons het liefst in de gracht wilde mieteren, ben ik nu sinds oktober dolgelukkig met m'n iPhone. Zonder jailbreak.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Aah ik zie t al, Apple weer he
The only way to make them work right now on an IOS device is to jailbreak your phone.![]()
Dus ik moet met het bierfestival eind van de maand een beetje afstand houden vanwege de knoflookgeur?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:45 schreef Quoi het volgende:
Wtf! Heeft Smashrun een live verbinding met mijn koelkast?![]()
De foodequivalent van de calorieën die ik heb verbrand tijdens mijn loopje: 3 pitas and tons of hummus.
Nu heb ik toevallig deze maand(en) een heuze hummusverslaving. Dus "tons of hummus" is een understatement
Ik ga trouwens vanavond ook hardloopgerelateerde dingen doen. Naar een bierproefavond waar een hardloopgenootje een zelfgebrouwen biertje presenteert![]()
![]()
20:11quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
De keer daarop duik je onder de 20 minuten![]()
Hats, dat is volledig hardloopgerelateerd! Bierfestival eind van de maand: zin inKlopt, maar private tour én hardlopen, ik heb het er voor over. Ik koop weinig hardloopspul lately en reis en verblijf in Parijs zijn al kosteloos. Kadootje aan mezelfquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef forzavit het volgende:
[..]
Tof, maar wel behoorlijk aan de prijs zeg..![]()
![]()
Lopen zonder hartslag lijkt me niet al te fijn zeg. Of is dat zo'n zombie-run waar ik over gehoord heb?Life is what you make it.![]()
Heb gisteren m'n startnummer voor de hm van Amersfoort thuisgestuurd gekregen, best handig dat ik dat nu niet meer hoef op te halen zondag. Leuke actie ook dat je korting twv je inschrijfgeld krijgt bij aanschaf van nieuwe hardloopschoenen bij run2day, al heb ik nu geen nieuwe schoenen nodig.![]()
Help! We hebben een uitvaller bij de Ekiden! We komen mensen tekort!
Heeft er iemand zin om in te vallen? Je hoeft maar 5 km te kunnen lopen, en het hoeft niet snel![]()
![]()
Je hoeft geen kilometervergoeding te betalen(*) en je mag eten en drinken wat je wilt!quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:45 schreef Guard het volgende:
Vertel meer: kilometervergoeding, eten/drinken?
(*) Natuurlijk wel het inschrijfgeld.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:41 schreef pijll het volgende:
Help! We hebben een uitvaller bij de Ekiden! We komen mensen tekort!
Heeft er iemand zin om in te vallen? Je hoeft maar 5 km te kunnen lopen onder de 25 minSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:46 schreef pijll het volgende:
[..]
Je hoeft geen kilometervergoeding te betalen(*) en je mag eten en drinken wat je wilt!
(*) Natuurlijk wel het inschrijfgeld.
It has to mean something
Zelfs de WK-arbeiders in Qatar hebben betere voorwaarden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar die lopen misschien ook beter?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef Guard het volgende:
Zelfs de WK-arbeiders in Qatar hebben betere voorwaardenIt has to mean something
In dit geval hoef ik mij niet te melden. *verlaat het topic weer.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Alsof we jou erbij willen hebben, na wat er in Zwolle gebeurd is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In dit geval hoef ik mij niet te melden. *verlaat het topic weer.![]()
Daarom. Dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Alsof we jou erbij willen hebben, na wat er in Zwolle gebeurd is.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Pijll begint erover.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:53 schreef Guard het volgende:
Daar zouden we het nooit meer over hebben toch?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In dit geval hoef ik mij niet te melden. *verlaat het topic weer.
Was een grappiekom je gezellig meedoen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:58 schreef Schanulleke het volgende:
Lopen zonder hartslag lijkt me niet al te fijn zeg. Of is dat zo'n zombie-run waar ik over gehoord heb?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb wat gemist kennelijk.
Edit: misschien maar beter ook.
[ Bericht 14% gewijzigd door steffelonio op 03-06-2015 17:08:34 ]![]()
Haha weet ik. Ja ik wil wel maar even kijken of dat valt te combineren met een meet die een dag later gepland staat (ivm reizen).quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was een grappiekom je gezellig meedoen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Pfff.. Ik vond het nu al warm. En mysports van Tomtom heeft een zooitje van m'n run gemaakt![]()
Maarja, lekker twee uurtjes aan het hobbelen geweest en daar gaat 't om
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
2 uur? Poeh! Aan het trainen voor een (halve) marathon?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:33 schreef Maariindaa het volgende:
Pfff.. Ik vond het nu al warm. En mysports van Tomtom heeft een zooitje van m'n run gemaakt![]()
Maarja, lekker twee uurtjes aan het hobbelen geweest en daar gaat 't omIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Worden er nog toeschouwers gezocht voor zondag in Amersfoort? En hoe laat dienen die dan aanwezig te zijn?
Zit eraan te denken om met de bus heen te gaan en terug naar huis te lopen.
Moet iets nu ik al een paar dagen niet gelopen heb, onder andere door een fijne migraine aanval.![]()
![]()
Gaat Twinky dan ook weer posten na haar scriptie?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook met iets hardloopgerelateerds bezig: de scriptie van een hardloper nakijken![]()
Haar verslagen waren altijd zo leuk.![]()
Natuurlijk, altijd! De HM start om 10.30 uur.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:46 schreef Oceanonix het volgende:
Worden er nog toeschouwers gezocht voor zondag in Amersfoort? En hoe laat dienen die dan aanwezig te zijn?
Zit eraan te denken om met de bus heen te gaan en terug naar huis te lopen.
Moet iets nu ik al een paar dagen niet gelopen heb, onder andere door een fijne migraine aanval.
Finish is uiteraard heel verschillend, bijvoorbeeld Corniel loopt een stuk sneller dan ik. Sterkte met de migraine!![]()
Voor de halve ja, 20 juni in Sneek. Dus nu laatste lange afstand, nu alleen nog korte stukjes en dan hopen dat het genoeg is geweestquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
2 uur? Poeh! Aan het trainen voor een (halve) marathon?
En flauw. Ik wou voor mijn vriend zijn verjaardag een Tomtom horloge halen, maar heeft ie er zelf al 1 gekocht
Heb vorige week nog op haar blog gespiekt maar volgens mij loopt ze op dit moment helemaal nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
Gaat Twinky dan ook weer posten na haar scriptie?
Haar verslagen waren altijd zo leuk.![]()
Jammer dat zij niet loopt (of kan lopen?) en dat wij dus haar verhaaltjes moeten missen![]()
![]()
Tof! E.T. heeft ze ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:00 schreef mosselmossel het volgende:
NIeuwe kicksen! Adidas Supernova Glide Boost 7 (wat een mond vol)
[ afbeelding ]![]()
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.![]()
Klinkt als goed advies.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.
Ik voel mijn benen ook nog van mijn intervallen van gisteren.
Veel plezier Swets!![]()
![]()
Jouw vrouwquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.![]()
![]()
Die vrouwen van ons... Vertellen precies wat we moeten doen. En wij laten het moede hoofd in de schoot en doen weer maar wat wordt opgedragen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief zeg dat ik een rustig rondje moet lopen in plaats van intervallen ivm De Scheen. Ik ga maar eens naar d'r luisteren. Zo een rondje hobbelen dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Even een vraagje, misschien herkent iemand het.
Ik heb af en toe last van mijn onderbeen en dan met name aan de binnenkant . Nu heb ik er met hardlopen alleen last van zodra ik ga wandelen en daarna weer start. Daarna trekt t weg. En nu voel ik het ook licht . Vooral als ik op mijn knieen moet zitten op de kwekerijWeet iemand wat het kan zijn? Toch geen shin splint he
![]()
![]()
Helaas. Dat klinkt als shinsplintsIk ben bezig met een stukje daarover en het matcht met alle symptomen. Maar vraag anders ff je fysio
![]()
![]()
Als je wilt kan je hier logeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha weet ik. Ja ik wil wel maar even kijken of dat valt te combineren met een meet die een dag later gepland staat (ivm reizen).Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
*proest*quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die vrouwen van ons... Vertellen precies wat we moeten doen. En wij laten het moede hoofd in de schoot en doen weer maar wat wordt opgedragen.
Voor het eerst dat Swets zo volgzaam is
Overigens vandaag contract van nieuwe baan getekend![]()
Van oproepkracht bediening naar assistent bedrijfsleider in een pannenkoekenrestaurant met vaste urenWerktechnisch gezien meer dan prima stap, hardloopwedstrijdjes wordt wel wat beter plannen aangezien zondag mijn 'vaste' werkdag is (kan altijd wel geruild worden enzo.. maar toch)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gefeliciteerd! Pannenkoeken!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
Van oproepkracht bediening naar assistent bedrijfsleider in een pannenkoekenrestaurant met vaste urenWerktechnisch gezien meer dan prima stap, hardloopwedstrijdjes wordt wel wat beter plannen aangezien zondag mijn 'vaste' werkdag is (kan altijd wel geruild worden enzo.. maar toch)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit is nu dus net het antwoord wat ik niet wouquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:17 schreef Quoi het volgende:
Helaas. Dat klinkt als shinsplintsIk ben bezig met een stukje daarover en het matcht met alle symptomen. Maar vraag anders ff je fysio
Ik wacht het nog ff af en zal het hem morgen vragen. Hoop toch dat het dat niet is en maar gewoon ff een pijntje..![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
![]()
![]()
PANNENKOEKEN!!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
Goed bezig dame
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
We wachten op de uitnodiging, E.T
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als het zo zou zijn... zou het me eerlijk gezegd niet verbazenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:24 schreef xMissi het volgende:
Dit is nu dus net het antwoord wat ik niet wouMaar ik hoop voor je van niet!
Ik mocht wel 10KM van d'rquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die vrouwen van ons... Vertellen precies wat we moeten doen. En wij laten het moede hoofd in de schoot en doen weer maar wat wordt opgedragen.Op laag tempo. Ik heb geluisterd. Nu maar eens zien hoe het morgen is. Sowieso blijf ik nu bij de regel, als ik pijn heb op loopdag, ga ik niet lopen.
![]()
Ik snap het dan niet echt. Heb samen met notabene een fysio opgebouwd. Op rustig tempo etc. Hoe kan ik dan overbelasten?Want dat is waardoor het zou kunnen komen toch? Er zitten 2 rustdagen tussen de trainingen.... Lijkt mequote:Op woensdag 3 juni 2015 20:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn... zou het me eerlijk gezegd niet verbazenMaar ik hoop voor je van niet!
genoeg. Schoenen zijn aangemeten... Ik overproneer weinig tot niks. Zeiden ze toen.
Ik vraag me dus echt van harte af waar het dus dan aan zou moeten liggen. Het enige wat over blijft is het werk. Maarja als we daar alles op gaan gooien. Zucht ik weet het gewoon niet. En het zal allemaal best meevallen. Zo erg voelt het nu ook weer niet ..Ach, morgen eerst maar even overleggen ipv m'n eigen druk gaan zitten maken.![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
![]()
![]()
Misschien vergis ik me met iemand anders, maar volgens mij was jij het tegen wie steeds weer werd gezegd om even wat rustiger aan te doen? Ook ivm je knie? Bedoel het verder echt niet lullig, hoop ook dat het "gewoon" een tijdelijk pijntje is! En sowieso moet ik me er als beginner al helemaal niet mee bemoeienquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:02 schreef xMissi het volgende:
Ik snap het dan niet echt. Heb samen met notabene een fysio opgebouwd. Op rustig tempo etc. Hoe kan ik dan overbelasten?Want dat is waardoor het zou kunnen komen toch? Er zitten 2 rustdagen tussen de trainingen.... Lijkt me
genoeg. Schoenen zijn aangemeten... Ik overproneer weinig tot niks. Zeiden ze toen.
Wat is volgens jullie de beste GPS horloge? ik heb die van nike, maar vind hem maar tegen vallen. GPS verbinding maken kan soms 5 minuten duren, en ook de site waar het op komt werkt niet prettig.![]()
De meeste mensen in dit topic hebben Garmin, Suunto, TomTom. Bij mij op de atletiekvereniging zijn er nog een paar met Polar. Eigenlijk allemaal prima.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat is volgens jullie de beste GPS horloge? ik heb die van nike, maar vind hem maar tegen vallen. GPS verbinding maken kan soms 5 minuten duren, en ook de site waar het op komt werkt niet prettig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja klopt dat was ik ! Ik ben ook beginner hoor hahaquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien vergis ik me met iemand anders, maar volgens mij was jij het tegen wie steeds weer werd gezegd om even wat rustiger aan te doen? Ook ivm je knie? Bedoel het verder echt niet lullig, hoop ook dat het "gewoon" een tijdelijk pijntje is! En sowieso moet ik me er als beginner al helemaal niet mee bemoeien. Maargoed nogmaals ik loop samen met een trainer die fysio is en gecertificeerd blablabla. Ik wil niet gemeen doen ofzo maar denk dat hij echt wel zeker weet wat hij doet. Zodra hij het niet vertrouwd of ik , dan stop ik gewoon. Maar tot nu toe vertrouwd hij het blijkbaar. Dit is ook geen aanval op hier ofzo, want ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar ik neem ook aan dat een fysio heeeeel erg goed weet wat hij doet met mijn knie/ scheen nu
. En mocht het dit wel zijn loop ik de ladiesrun nog en las ik daarna rust in. Afijn sorry voor mijn gezeur enzo. Ik hoop gewoon dat het tijdelijk is en over paar weekjes weer lekker wegtrekt, net zoals mijn kuiten deden
![]()
![]()
Dus dan is het alleen even kijken bij b.v. een garmin, welke functies ik wil en welke niet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De meeste mensen in dit topic hebben Garmin, Suunto, TomTom. Bij mij op de atletiekvereniging zijn er nog een paar met Polar. Eigenlijk allemaal prima.![]()
Precies! DCRainmaker.com is een goeie vergelijk- en reviewsite, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dus dan is het alleen even kijken bij b.v. een garmin, welke functies ik wil en welke niet?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
gister een trainingsprogramma door gestuurd gekregen van Sage Canaday...... 6 dagen in de week
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Da's druk!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister een trainingsprogramma door gestuurd gekregen van Sage Canaday...... 6 dagen in de week
Ik ben juist van plan minder te gaan trainen voor mijn volgende marathon. Mijn idee is om alleen maandag en donderdag op de club te gaan trainen en op zaterdag mijn LDL te doen, die dan uiteraard opbouwt zoals de vorige keren. Min of meer zonder schema dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
Dus een marathon organiseren om bij jouw werk uit eindelijk te dineren?! Oke, ik moet nog starten met hardlopen.. Maar wie weet![]()
![]()
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:36 schreef Grace_Marks het volgende:
Dus een marathon organiseren om bij jouw werk uit eindelijk te dineren?! Oke, ik moet nog starten met hardlopen.. Maar wie weetZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat is het zeker!!quote:
Nu moet ik zeggen dat zijn aanpak iets anders is dan de schema's uit Relentless Forward Progress, Sage's zijn LDL zijn niet langer dan 35km terwijl RFP's LDL diverse keren richting de 50km gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zat te twijfelen, maar als ik dit lees ben ik eruit: ik ga ook een marathon lopen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.![]()
Eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik ooit een M ga doen dan ben ik daarna echt uren aan het vreten![]()
![]()
Er schijnt er 3 oktober één te zijn bij jou in de buurtquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:41 schreef thelaudprince het volgende:
Eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik ooit een M ga doen dan ben ik daarna echt uren aan het vreten
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
E.T. gefeliciteerd!
Ik heb net de laatste training gehad voor de HM. Ging lekker en meteen mijn camelbag geprobeerd. Conclusie: goedgekeurd!![]()
Ook goed! Spareribs ook goed?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.![]()
![]()
Ik hoorde laatst al zoiets jaquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Er schijnt er 3 oktober één te zijn bij jou in de buurt![]()
![]()
Top! Ik ben voor dit plan!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Als het maar onbeperkt is.
Nu eerst trainen![]()
![]()
ik ga deze keer maar niet ongegeneerd zitten vreten na de marathon, moet er weer allemaal af voor de volgende
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wisten jullie dat het vandaag #nationalrunningday was? Jaja! Happy national running day dus.
Verder ben ik vandaag een diepe teleurstelling; niet eens in de buurt van de 20 minuten (20.26). Maar wel snelste dame, dus dat was wel leuk. Om één of andere reden kon ik niet echt diep gaan, heb nooit echt pijnlijke benen gevoeld of dat ik heel hoog zat met ademhaling of zo, maar toen ik eenmaal de andere dame voorbij was lukte het gewoon niet om mezelf heel diep te pushen. Uiteindelijk was het verschil in tijden maar 3 seconden.. maar ik denk dat dat bruto is want het was wel iets meer. (Nu ik er over nadenk moet het ook wel bruto zijn want er was geen startmat bij de start, alleen bij de finish)Heb ook echt het gevoel dat ik nu al wel weer een 5km zou kunnen doen. Er was ook wel erg veel wind en ik liep vrij alleen dus dat hielp ook niet echt. Maar goed, dat zijn natuurlijk gewoon smoesjes, en volgende keer moet het gewoon harder, onder de 20
Wat dat betreft had MrB gelijk! Het voordeel is wel dat ik denk dat ik hier heel snel van hersteld zal zijn
Wat ik wel tof vind is dat de dame voor wie ik eindigde iemand is die ik eigenlijk al een tijdje 'bewonderde' en 'benijdde' (want ze pakt steeds Strava segmenten van me af, volgens mij woont ze hier in de buurtDat is deze dame: http://runness.blogspot.nl/p/about-me.html
en ik heb haar al vaak vooraan zien eindigen bij loopjes en haar meeste PRs zijn veel sneller dan die van mij. Ze vertelde wel dat ze nu verkouden was, maar toch
En ik viel nog dubbel in de prijzen want naast een cadeaubon voor de winst won ik met mijn startnr ook nog een shirt in de loterij, en het was nog een leuk roze vrouwenshirt ook! Wel katoen, maar best een fijn ding volgens mij.
Lucratief avondje dus weer
Eet ik jouw deel welquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:52 schreef Guard het volgende:
ik ga deze keer maar niet ongegeneerd zitten vreten na de marathon, moet er weer allemaal af voor de volgende![]()
![]()
Jij bent gewoon goed !quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag #nationalrunningday was? Jaja! Happy national running day dus.
Verder ben ik vandaag een diepe teleurstelling; niet eens in de buurt van de 20 minuten (20.26). Maar wel snelste dame, dus dat was wel leuk. Om één of andere reden kon ik niet echt diep gaan, heb nooit echt pijnlijke benen gevoeld of dat ik heel hoog zat met ademhaling of zo, maar toen ik eenmaal de andere dame voorbij was lukte het gewoon niet om mezelf heel diep te pushen. Uiteindelijk was het verschil in tijden maar 3 seconden.. maar ik denk dat dat bruto is want het was wel iets meer. (Nu ik er over nadenk moet het ook wel bruto zijn want er was geen startmat bij de start, alleen bij de finish)Heb ook echt het gevoel dat ik nu al wel weer een 5km zou kunnen doen. Er was ook wel erg veel wind en ik liep vrij alleen dus dat hielp ook niet echt. Maar goed, dat zijn natuurlijk gewoon smoesjes, en volgende keer moet het gewoon harder, onder de 20
Wat dat betreft had MrB gelijk! Het voordeel is wel dat ik denk dat ik hier heel snel van hersteld zal zijn
Wat ik wel tof vind is dat de dame voor wie ik eindigde iemand is die ik eigenlijk al een tijdje 'bewonderde' en 'benijdde' (want ze pakt steeds Strava segmenten van me af, volgens mij woont ze hier in de buurtDat is deze dame: http://runness.blogspot.nl/p/about-me.html
en ik heb haar al vaak vooraan zien eindigen bij loopjes en haar meeste PRs zijn veel sneller dan die van mij. Ze vertelde wel dat ze nu verkouden was, maar toch
En ik viel nog dubbel in de prijzen want naast een cadeaubon voor de winst won ik met mijn startnr ook nog een shirt in de loterij, en het was nog een leuk roze vrouwenshirt ook! Wel katoen, maar best een fijn ding volgens mij.
Lucratief avondje dus weer![]()
![]()
da fuk?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister een trainingsprogramma door gestuurd gekregen van Sage Canaday...... 6 dagen in de week![]()
hebben we ook.. ok.. niet helemaal een half pond..quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik eet liever pannenkoeken voorafgaand aan een marathon dan erna. Erna moet je friet eten. Met een biefstuk van zeker een half pond.
Maar biefstuk met frietjes staan gewoon op de kaart![]()
Thnx allemaal voor de felicitaties! Heb er erg veel zin in
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
every day in running day!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag #nationalrunningday was? Jaja! Happy national running day dus.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oja wat ook nog raar was, het was eerst 2 rondjes op de baan en toen van de baan af het bos in. En toen schoot mijn km tijd ineens omhoog naar 4.15, en ik dacht, zal wel een GPS fuckup zijn. Maar toen schoot het later niet meer terug dus blijkbaar ging ik gewoon de 2e km ineens heel langzaam lopenToen was het al te laat, want 15 seconden maak je niet zomaar meer goed. Wat dat betreft voelde het wel heel anders dan mijn vorige 5k (die was ook wel erg lang geleden), waar het 2km kamikaze was en toen 'volhouden'. Hier heb ik het de 2e en 3e km gewoon iets teveel laten liggen denk ik. Maar goed, voor volgende keer!
Maar de nike site kan je toch ook weer koppelen aan andere websites, zoals bv smashrun. De website is niet echt relevant.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat is volgens jullie de beste GPS horloge? ik heb die van nike, maar vind hem maar tegen vallen. GPS verbinding maken kan soms 5 minuten duren, en ook de site waar het op komt werkt niet prettig.![]()
xMissi, waar ik me sowieso over verbaas is eigenlijk dat je een hardlooptraining volgt als revalidatie na een knie-operatie. Maar ik weet ook niet wat voor knieklachten en operatie je hebt gehad, dus misschien is het wel heel normaal.
En wat ook opvalt is dat jij vooral aan het begin steeds hier aangeeft dat je eigenlijk telkens pijn hebt aan je knie, maar er toch stiekem doorheen loopt en het niet aan je fysio wil laten merken. Dat werd later wel minder, maar dan vraag ik me toch af in hoeverre je fysio jou echt kan beschermen. Hoe goed hij zijn vak ook verstaat, hij moet ook op jou kunnen vertrouwen.
En misschien heb je helemaal geen shin splints, hoor. Laten we dat in ieder geval hopen.Dit en spareribs.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb na de M niet uren zitten vreten, maar twee weken later heb ik wel dubbel zo veel gegeten.![]()
Oh dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar de nike site kan je toch ook weer koppelen aan andere websites, zoals bv smashrun. De website is niet echt relevant.![]()
Maar wil sowieso een stapje hoger gaan qua horloge. Zie nu net dat Garmin begin juni met de Forerunner 225 komt. Denk dat ik deze ga kopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: