SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ircute luister effe
stel je gaat ff maandje of 3 shinen daarop, vid per 2 dagen. Worst case scenario, 0 views, maar heb je dikke zelfdiscipline gekweekt want je hebt gewoon doorgeshined terwijl het slecht ging en je leert jezelf gewoon in die 'higher state of consciousness' denken wat zieke carry over heeft naar je eigen leef. Oh, en je zet gains.
Gewoon doen. Het is altijd een win-win snapje.
quote:Hi guysss
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om van een afstandje naar te kijken en te fantaseren over hoe je ze zou bekeren naar vanillesmaakjes. Uhuh.
Mwah, vind de editing niet super bijzonder hoor. Vrij standaard.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:41 schreef Montelly het volgende:
Die Garcia meid is pas 5 maanden bezigHaar vids trekken gem 30k aan views, maar ze heeft mad editing skills.
9.578 weergaven5 maanden geleden
Gewoon Eminem.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe mij eens onderwijzen op het gebied van hiphop dan.
Luister nu deze playlist (want m'n chromebook cast dat gewoon moeiteloos naar m'n tv/boxen) en geniet 'm de pan uit.
https://play.spotify.com/(...)8ok7gRfb23XIQTZ3ttOK
Maar niks van KRSOne ofzoquote:
Mooi. Ik verwacht de volgende vid binnen 2 dagen. Een fitnesskanaal hebben staan zonder nieuwe content is gewoon echt voor schut. Dan verwijder em maar. We doen wel collabvid als ik in USA ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkHet is ook al iets waar ik jaren over nadenk, ik moet het gewoon DOEN en ophouden met erover denken.
Zorg voor een leuke intro. Op fiver kan je wel iemand vinden die dat voor je doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mwah, vind de editing niet super bijzonder hoor. Vrij standaard.
Ja, heb ik naar gezocht op fiver, maar vind het echt standaard shit wat ze doen daar.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zorg voor een leuke intro. Op fiver kan je wel iemand vinden die dat voor je doet.
Boks. Nog suggesties voor content? Wat willen jullie zienquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mooi. Ik verwacht de volgende vid binnen 2 dagen. Een fitnesskanaal hebben staan zonder nieuwe content is gewoon echt voor schut. Dan verwijder em maar. We doen wel collabvid als ik in USA ben.
Kendrick Lamar is het pareltje van de hedendaagse hiphop.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Spotify zegt dat ik Big Sean moet luisteren
Kendrick lamarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kendrick Lamar is het pareltje van de hedendaagse hiphop.
Vergeet niet in elke zin ongeveer 3 cuts te maken zodat het lekker snel en druk is. Doen al die YouTube mensen allemaal. En een supercool thumbnail plaatje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zorg voor een leuke intro. Op fiver kan je wel iemand vinden die dat voor je doet.
Sap, turn down the grumpy old man-mode, buddy.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vergeet niet in elke zin ongeveer 3 cuts te maken zodat het lekker snel en druk is. Doen al die YouTube mensen allemaal. En een supercool thumbnail plaatje.
Is dat wat JB kijkt?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
je moet gwn YT dans workshops zetten zoals deze chick
yo elliotquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:52 schreef McNulty het volgende:
Meeste channels hebben ook zo'n catchy zin als intro/outro die ze elke video herhalen.
Whaha sorry vind het gewoon irritant als het zo teringsnel geknipt is. Laat me gewoon rustig luisteren ipv als een hyperactieve in mn oor te schreeuwen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap, turn down the grumpy old man-mode, buddy.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:52 schreef McNulty het volgende:
Meeste channels hebben ook zo'n catchy zin als intro/outro die ze elke video herhalen.
quote:Hiiii guysss
Ik vind dat altijd wel chill. Komt nogal gauw amateuristisch over als het allemaal 1 take is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha sorry vind het gewoon irritant als het zo teringsnel geknipt is. Laat me gewoon rustig luisteren ipv als een hyperactieve in mn oor te schreeuwen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:55 schreef seto het volgende:
ik geef bunny $20 als je je volgende filmpje afsluit met ewa laterz ircute
is goed swaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:55 schreef seto het volgende:
ik geef je ¤20 als je je volgende filmpje afsluit met ewa laterz ircute
gewoon lekker veel cleavage voor de viewsquote:
Focus op basic lifts en doe stoer met je progressie. Elke vids stats etc. Zo houden je kijkers je accountable. Nikki is voor velen een 'te ver van mijn bed'-show. Focus je op de average chick met grootste fysieke dromen. De journey inspireert veel meer dan een 10/10 eindproduct denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:49 schreef IrCute het volgende:
Boks. Nog suggesties voor content? Wat willen jullie zien
Ze had gisteren 5 bh's aan. Serieus. Ze stond op en draaide opzij en ik zag in het licht 5 bh bandjes voor max pushupquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Iemand nog pics van die bunny? Vind haar echt kkgeil.
quote:
WHATS GOOD YOUTUBE CHRIS JONES REPRESENTING PHYSIQUES OF GREATNESS.quote:
WELCOME TO BEASTquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
WHATS GOOD YOUTUBE CHRIS JONES REPRESENTING PHYSIQUES OF GREATNESS.
DONT FORGET TO LIKE MY SHIT. COMMENT LIKE AND SUBSCRIBE. HOLLA AT YA BOY
WELCOME TO BIOS3 RAW TV!!
etc....
You can do whatever THE FUCK... you wanna do...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
WHATS GOOD YOUTUBE CHRIS JONES REPRESENTING PHYSIQUES OF GREATNESS.
DONT FORGET TO LIKE MY SHIT. COMMENT LIKE AND SUBSCRIBE. HOLLA AT YA BOY
WELCOME TO BIOS3 RAW TV!!
etc....
Zoveel progressie maak ik niet qua stats, zit in een cut jongen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Focus op basic lifts en doe stoer met je progressie. Elke vids stats etc. Zo houden je kijkers je accountable. Nikki is voor velen een 'te ver van mijn bed'-show. Focus je op de average chick met grootste fysieke dromen. De journey inspireert veel meer dan een 10/10 eindproduct denk ik.
OMG ahahaahquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:55 schreef seto het volgende:
ik geef je ¤20 als je je volgende filmpje afsluit met ewa laterz ircute
niet echt pus maar iets andersquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ew die middelste ziet eruit alsof er pus uit gaat komen
is toch ook progressie of ben ik nu gekquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zoveel progressie maak ik niet qua stats, zit in een cut jongen.
Mjah beetje knippen kan wel maar bij sommige is het zo druk en snel dat ik denk doe even rustig man. Vast omdat "de jeugd" maar 5 seconden de aandacht op iets kan vasthouden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel chill. Komt nogal gauw amateuristisch over als het allemaal 1 take is.
Gewoon pics van je glute en pec definition progression.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zoveel progressie maak ik niet qua stats, zit in een cut jongen.
Hey FatCor.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah beetje knippen kan wel maar bij sommige is het zo druk en snel dat ik denk doe even rustig man. Vast omdat "de jeugd" maar 5 seconden de aandacht op iets kan vasthouden.
Ja, dat is waar. Ik vind Nikki's videos wel leuk op zich, ik keek eerst altijd alle chelsealifts filmpjes, maar vind dr tegenwoordig een beetje teveel een dyke.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
is toch ook progressie of ben ik nu gek
Guiltyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah beetje knippen kan wel maar bij sommige is het zo druk en snel dat ik denk doe even rustig man. Vast omdat "de jeugd" maar 5 seconden de aandacht op iets kan vasthouden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef Montelly het volgende:
Juul ik stel mij beschikbaar voor "management" posities. Business inquiries afhandelen, meets etc..
Jezus, die thumbnail.quote:
daarom togquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik vind Nikki's videos wel leuk op zich, ik keek eerst altijd alle chelsealifts filmpjes, maar vind dr tegenwoordig een beetje teveel een dyke.
Zou je ook doen met zulke facial aesthetics.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh wow.
Jezus.
Sommigen staan gewoon echt te ver vooraan.
Je begrijpt me niet. Ik bedoel juist dat ze perfecte aesthetics heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou je ook doen met zulke facial aesthetics.
kut..ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Ik bedoel juist dat ze perfecte aesthetics heeft.
is goed, ik ga naar de gym. ewa laterzquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef Montelly het volgende:
Ik ga hardlopen, ewa laterzzz
[ afbeelding ]
Is dat kylie jenner? Ze heeft wel die cometische filler lips.quote:
Ze bedoelde dat die chick vooraan stond toen de beauty aesthetics werden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou je ook doen met zulke facial aesthetics.
wel goeie kont voor een aziaatquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow, ben jij raketgeleerde of zo? Echt hooggeleid.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat die chick vooraan stond toen de beauty aesthetics werden uitgedeeld.
ik wist dat die zou komenquote:
Beetje negerneus ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist dat die zou komen
beetje gekke wenkbrauwen
Ga trannypik zuigen beta singel mongool.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wow, ben jij raketgeleerde of zo? Echt hooggeleid.
Deze. Haar make-up IQ is niet bestaand.quote:
Praat niet over trannypik als je er geen klote vanaf weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga trannypik zuigen beta singel mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:17 schreef IrCute het volgende:
gwn zoZieke wenkbrauw game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gwn zoZet hem in US voor de egoboost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
gwn zoJe geilt me wel af met deze foto. Beter maak je het goed door een schaars geklede foto op je IG te posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
HAHAHAHA lol. Doe ubertrollings.quote:
Eyebrows on Fleek.quote:
Sowwww. Jij mag mijn hamer ook wel in het rond zwaaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:19 schreef IrCute het volgende:
https://instagram.com/p/3aPRPYCjy1/ deze voor de ego boost? of die andere
gwn zoeyebrow on fleekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Haal die ewa laterz weg. Dan komt je post serieuzer over.quote:
Moest wel lachen om dezequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sowwww. Jij mag mijn hamer ook wel in het rond zwaaien.
Oh, bij deze e-hugs voor jou dan.quote:
Kan je gratis zelf doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:26 schreef IrCute het volgende:
Wie wil wat geld doneren zodat ik kylie jenner lippen kan kopen?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef IrCute het volgende:
https://pbs.twimg.com/tweet_video/CGYaQZoXEAEvkxm.mp4
niet liegen vrientquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had ircute wel eens gedmd maar toen reageerde ze niet.
Naja, dan niet. Live goes on!!
srry je piemel is te grootquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:30 schreef McNulty het volgende:
Biedt iemand hugs aan hiero.
Wordt .. hard genegeerd.
Echt voor schut.
HAHAHAAHAHAHHAHquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef IrCute het volgende:
https://pbs.twimg.com/tweet_video/CGYaQZoXEAEvkxm.mp4
Is goed met jou hoor.quote:
Je mag m hebbe hoor.quote:
Ok, dat is wel heel schattig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zand in dr kut plus zwangerschapshormonenquote:
Ik denk dat ik mijn ongenoegen in bijzonder nette verwoording voldoende geuit heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:13 schreef Beach het volgende:
hey fripsl wb
[..]
zand in dr kut plus zwangerschapshormonen
ik zei dat jij het gwn heerlyk vindt om complementjes te krijgen en dat ze niet moeten bemoeien als jy niet erg vindt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
wat zei je sgat, hier wordt je niet gecensored hoor.
quote:
Sowwwww koekoek. Zou haar wel trakteren op een lekker dineetje en daarna de liefde met haar bedrijven. Snap je.quote:
Ja, gewoon liefde toch.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sowwwww koekoek. Zou haar wel trakteren op een lekker dineetje en daarna de liefde met haar bedrijven. Snap je.
Zou het fijn vinden als je deze semi-lollige geile opmerkingen voortaan achterwege laat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sowwwww koekoek. Zou haar wel trakteren op een lekker dineetje en daarna de liefde met haar bedrijven. Snap je.
https://www.facebook.com/(...)704/821557024548414/quote:Dmitry Klokov
December 10, 1995 was my first training in weightlifting.
May 31, 2015, I officially announced the end of my athletic career as a weightlifter. It was a remarkable 20 years!!!
Like · Comment · Share · 6 hrs
zal toch niet? Deed hij overigens al ook dacht ik. Verder:quote:
quote:Dmitry Klokov
31 May at 16:21 ·
"Power Clean + Strict Pressing 162kg to conclude the first of hopefully many Klokov Power Weekends!"
Hij gaat mee doen in een crossfit competitie genaamd The Grid. Gaat hij samen doen met Igor Zaripov, een gymnast uit rusland.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:55 schreef no1uknow het volgende:
Zou 'ie dan alleen stoppen met oly lifting ofzo?
ayyy lmao, daar zit het geld zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij gaat mee doen in een crossfit competitie genaamd The Grid. Gaat hij samen doen met Igor Zaripov, een gymnast uit rusland.
Euj waarom geen antwoord op mijn dm?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij gaat mee doen in een crossfit competitie genaamd The Grid. Gaat hij samen doen met Igor Zaripov, een gymnast uit rusland.
Minder vage US producten uit pakjes video'en. 1 keer in San Frandisco geweest jonguh, elk brood daar smaakt naar cake, smerig gewoon. En jullie groenten... lijken wel plastic sponsjes. Denk ik ga even een niet-cake broodje kopen en brocolli gezonde tour, nee hoor, wel lekkere BBQ Bob Burgers.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, heb ik naar gezocht op fiver, maar vind het echt standaard shit wat ze doen daar.
[..]
Boks. Nog suggesties voor content? Wat willen jullie zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat mobiel toen net. Maar goed, je reactie op mijn quote kwam ook nogal laatquote:
Ik volg het BB topic niet zo nauw. Stuur maar wanneer je body ready is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zat mobiel toen net. Maar goed, je reactie op mijn quote kwam ook nogal laat
en dat is niet dankzij jouquote:Op woensdag 3 juni 2015 00:01 schreef Fripsel het volgende:
Wauw er is een keer een gymwaardig onderwerp
quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Minder vage US producten uit pakjes video'en. 1 keer in San Frandisco geweest jonguh, elk brood daar smaakt naar cake, smerig gewoon. En jullie groenten... lijken wel plastic sponsjes. Denk ik ga even een niet-cake broodje kopen en brocolli gezonde tour, nee hoor, wel lekkere BBQ Bob Burgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brood hier is smerig ja, groente = groente, ik proef geen verschil. En alleen maar training videos is ook saai IMO. Vooral omdat ik op het moment 3x pw fullbody doe. Ik was van plan om een wekelijkse ''update'' video te doen met wat lifts van die week en progressie van de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gebruikt je Youtubekanaal gewoon als verkapt dagboek.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Brood hier is smerig ja, groente = groente, ik proef geen verschil. En alleen maar training videos is ook saai IMO. Vooral omdat ik op het moment 3x pw fullbody doe. Ik was van plan om een wekelijkse ''update'' video te doen met wat lifts van die week en progressie van de week.
Ik vind het wel prima als je er food-videos bij doe eigenlijk. Daar kan je als kijker denk ik best wat mee, qua ideeën opdoen enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Brood hier is smerig ja, groente = groente, ik proef geen verschil. En alleen maar training videos is ook saai IMO. Vooral omdat ik op het moment 3x pw fullbody doe. Ik was van plan om een wekelijkse ''update'' video te doen met wat lifts van die week en progressie van de week.
Nja ik zou je liftvideo niet alleen met updates hebben, maar bijvoorbeeld ook specials waarbij je uitgebreid aandacht besteedt aan een bepaalde oefening.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:46 schreef IrCute het volgende:
Mijn idee was: 1x per week een recept video, 1x per week een update video met lifts, 1x per week een vlog, 1x per week een full day of eating video
Vergeet je wekelijkse physique update niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:46 schreef IrCute het volgende:
Mijn idee was: 1x per week een recept video, 1x per week een update video met lifts, 1x per week een vlog, 1x per week een full day of eating video
Gathering of Tweakers?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey No1, wist je dat Mastodon-leden in GoT zaten
[ afbeelding ]
nog niet, nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk jij dat niet? Jezus.
Laat maar no1. Laat maar.
Die blondine links is wel vroegrijp.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die tweede chick van links met dat witte truitje wel raken.
Nopedo
Ik zag alleen tieten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja das het montuur dat ik zoek, dank je.
SPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 01:41:43 ]
Grosssssssssssssssssssquote:
Lol als katy tonnetje rond was voldeed ze wel perfect aan die fatacceptance feminist cliché look.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja das het montuur dat ik zoek, dank je.
Ik heb serieus moeite moeten doen om niet keihard te kotsen, gvd wat smerigquote:
lol zeg jij!quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Geeft niet hoor, het is vast een goed iets om niet al te mainstream te zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:44 schreef seto het volgende:
jaja en dan zeker ook proberen een trein te zijn
luister een ongeluk zit m in een klein hoekje Greg deed gwn wat ie leuk vondquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:44 schreef seto het volgende:
jaja en dan zeker ook proberen een trein te zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey SapSPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kkquote:
muziekpurist. Uhuh. Nickelback.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:30 schreef Awesome_ het volgende:
Normaal de muziekpurist hier en nu deze
IK BEN NIET TE VOORSPELLEN JONGES
lol vet goed schat!!! #fitness #fitchick #livelovelaughquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:28 schreef JackieBrown het volgende:
Vandaag hiit gedaan na legday.. kk dom hhaha nooit doen guys. Echt.
Echt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol vet goed schat!!! #fitness #fitchick #livelovelaugh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe zou het gaan als etha en jb samen een YouTube fit channel beginnen?
Wie neemt een abbo?
Zag em laatst ook voorbij komen in een filmpje waar ie meedeed aan een bodybuild wedstrijd. Zal nu wel all-out aan de juice gaan aangezien ie toch niet meer getest wordt.quote:
Nope, daar heb je (neem ik aan) een youtube account voor nodig. Voor je het weer verkopen ze al je persoonlijke info aan Noord-Korea ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe zou het gaan als etha en jb samen een YouTube fit channel beginnen?
Wie neemt een abbo?
24 graden is ideaal voor AOA.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:09 schreef fathank het volgende:
Heey etha
wel kut dat 't in westen maar een graadje of 20 wordt zaterdag.
in 't oosten tropische temperaturen.
hey etha vanavond hipstermuziekje pakken in woodstockquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
Liever 30 graden terwijl ik aan Bloemendaal aan Zee lig
of fantaclitquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie wat je doet. Jij mag ook mee hoor maatje. Neem vooral Fripsel mee
zal d'r ff ontvoerenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
Klinkt als prima tijdverdrijf. Ff kijken of JB komt, neem jij GRS mee?
Fuck. Ik was die beats hard over de speakers aan het pompen op standje 'fuck the neighbours'. Kankerherrie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Awesome ben je freeparty kraker?
ROD @ Hyte, Amsterdam (27-2-2015)quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
ff konijnendansje nu
etha pass me eens een lekker techno setje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |