mjah. Ik had er zes jaar geleden niet op gerekend dat ik zwanger zou raken. In de periode na mijn dochter heb ik ruim zes jaar een relatie gehad waarin ik niet zwanger raakte (ondanks onbeschermde seks). Toen ik dus bij m'n ex-man binnen een half jaar in verwachting was, was dat voor mij een flinke verrassing. Vandaar het snelle trouwen. Nu met Michael had ik er ook niet echt op gerekend dat ik nog in verwachting zou raken want ja: alleenstaandquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik altijd het mafst vind is dat mensen dat tegenwoordig allemaal ineens pas lijken te bedenken als ze zwanger zijn
onze notaris raadde aan om de voogd te regelen via rechtspraak.nl (gratis) aangezien een testament wijzigen mocht er iets in de situatie veranderen vet veel geld kost.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:28 schreef DJMO het volgende:
en ik maar denken dat je écht boos was op me Ingee.. was bijna in paniek hier!
[..]
mjah. Ik had er zes jaar geleden niet op gerekend dat ik zwanger zou raken. In de periode na mijn dochter heb ik ruim zes jaar een relatie gehad waarin ik niet zwanger raakte (ondanks onbeschermde seks). Toen ik dus bij m'n ex-man binnen een half jaar in verwachting was, was dat voor mij een flinke verrassing. Vandaar het snelle trouwen. Nu met Michael had ik er ook niet echt op gerekend dat ik nog in verwachting zou raken want ja: alleenstaand. Ik ben echter wel van plan om binnenkort een notaris te bezoeken (samen met de beoogde voogd) voor als mij iets overkomt. Dan wil ik Michael goed verzorgd en veilig weten en niet overgeleverd aan een bureau jeugdzorg zeg maar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
onze notaris raadde aan om de voogd te regelen via rechtspraak.nl (gratis) aangezien een testament wijzigen mocht er iets in de situatie veranderen vet veel geld kost.
kan tegenwoordig ook digitaal op rechtspraak.nl dus.
staan wel wat linkjes in de op van het trouwtopic : LIF / Trouwen en zo #92quote:
Naja dit dus:Pquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
het is zoveel gedoe als je er zelf van maaktik ben getrouwd met jurk en zaaltje en heb daar helemaal niet eens zo veel gedoe mee gehad
maar er staat dus dat de standaard niet minder verkrijgbaar isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb al 2 pakken standaard2 in de kast staan. Weekje eerder over dan maar
U riep?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef ingee het volgende:
Ja, ik bedoel nog niet eens organisatorisch.
Meer dat spotlight gevoel waar ik me altijd een beetje rot bij voel.
(OMG, ik ben te verlegen om te trouwen blijkbaar.Hallo, is hier een therapeut?)
Dude, al sinds valentijnsdag 2014,quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:47 schreef Crumpette het volgende:
Ermagherd heb ik wat gemist? Kwak verloofd?![]()
foto van de ring
Hoeft niet hoor, ik bestel ze bij albert. Met heel veel tegelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef ingee het volgende:
We kunnen ook als Chinezen voor Crumpette gaan hamsteren?
Ik las dat we Chinezen gaan hamsteren voor Crump.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef ingee het volgende:
We kunnen ook als Chinezen voor Crumpette gaan hamsteren?
oops. Ik zal het geweten hebben, maar ook weer vergeten dusquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dude, al sinds valentijnsdag 2014,en geen ring...want ik had in januari 2013 al eem zilveren ring voor mijn verjaardag gehad
zat ik net zwanger kotsmisselijk bij garoeda toen ie me ein.de.lijk. vroeg
oooh mag dat! Geboefte!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik bestel ze bij albert. Met heel veel tegelijkdaar moeten de chinezen niet achter komen!!
Daar zou ik dan weer wél oren naar hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik las dat we Chinezen gaan hamsteren voor Crump.
Mooie foto's hoor SQ! Leuk om te zoveel bekende OUD namen daar te zienquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staan wel wat linkjes in de op van het trouwtopic : LIF / Trouwen en zo #92
En op de dag zelf vond ik dat juist keileuk, maar ik snap dat dat niet voor iedereen opgaat
Oei, kom ik weer doorheen tetteren met m'n jurkengezeik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, de poes van gevalletjewat klote!
here you go!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer wél oren naar hebben.
Twee poezen hebben?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:44 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat ze minder voor hun dieren voelen als ze eenmaal kinderen hebben, maar ik moet zeggen, ik ervaar dat toch niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |