Ja, beetje bulklijstjes postenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja snap ook niet wat je hier doet! Je geeft ons allemaal een rotgevoel!
Ik doe mijn best om fatsoenlijk in een xxl shirt te passenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, beetje bulklijstjes postenEn wij maar ons best doen om in maatje 32 te passen
Congrats! Ik hoop vandaag ook eens meer dan 10 te halen. (Hammer curl)quote:
Dikzakquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:57 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om fatsoenlijk in een xxl shirt te passen
De frontraise was dan erg om te huilen omdat mijn schouder het niet trok. Maar achquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Congrats! Ik hoop vandaag ook eens meer dan 10 te halen. (Hammer curl)
De opmerking waarvan je wist dat die ging komenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dikzak
[..]
De frontraise was dan erg om te huilen omdat mijn schouder het niet trok. Maar ach
lijkt mij niet zo lekker omdat ik denk dat het snel uitdroogt die dunne plakjes. Maar nooit gedaan! dus geen ervaringquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zal rosbief broodbeleg goed in te vriezen zijn? Is nu heel goed afgeprijsd namelijk![]()
Vind dat zo rottig aan rosbief het is zo kort houdbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
lijkt mij niet zo lekker omdat ik denk dat het snel uitdroogt die dunne plakjes. Maar nooit gedaan! dus geen ervaring
Doe ik wel altijd, geen klachten gehad (eet het zelf niet)quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zal rosbief broodbeleg goed in te vriezen zijn? Is nu heel goed afgeprijsd namelijk![]()
Rosbief op een Italiaanse bolquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vind dat zo rottig aan rosbief het is zo kort houdbaar.
Ik had het net tussen twee boterhammen met een gekookt eitjequote:
Zal het eens proberen dan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Doe ik wel altijd, geen klachten gehad (eet het zelf niet)
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had het net tussen twee boterhammen met een gekookt eitje
Neem er een fles wijn bij! Of 6quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:06 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]mama ze plagen me ......ik ga naar de mac
![]()
![]()
Hoop dat ze snel klaar zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil steeds iets koken of überhaupt wat dingen afwassen, maar heb nog steeds geen gas
Ja, ze maken enorm veel lawaai. Had een telefonische bespreking.. moest vaak vragen of hij de vraag of zin kon herhalenquote:
ik wil denk dat ik dan al helemaal kachel ben. maar ik ga het proberenquote:
Oh dat is wel heel naar Ja. Hebben ze een indicatie van wanneer het af zou moeten zijn?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ze maken enorm veel lawaai. Had een telefonische bespreking.. moest vaak vragen of hij de vraag of zin kon herhalen
Moest rond deze tijd thuis zijn en dan gaan ze nog m'n fornuis ontluchtenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel naar Ja. Hebben ze een indicatie van wanneer het af zou moeten zijn?
Ah ben benieuwd dan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moest rond deze tijd thuis zijn en dan gaan ze nog m'n fornuis ontluchten
Dat is altijd tof!quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ben benieuwd dan.
Ik kreeg net foto's van ons huis wat ze aan het bouwen zijn. De kozijnen zitten er onder in. Het begint ergens op te lijken
Budget is hun probleem we zitten in een projectquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is altijd tof!Nu alleen hopen dat ze zich een beetje aan de planning (en budget
) houden
Ah, dat is wel fijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Budget is hun probleem we zitten in een project
Zelf ietsje over het budget heen
In dit geval een badkamer en een keuken die wat duurder uitvielen omdat zo'n koof met spotjes toch wel heel leuk is in de keuken en handig want licht op het werkblad. En de badkamer is eenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijnEn over je eigen budget heen is dat je toch net die bank wilde die iets duurder is en die gordijnen toch wat mooier zijn terwijl ze iets duurder zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |