Nu beledig je de mensen met maat 32!quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. 32 is anorexia! Geen spier of niks man!
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gaf een beetje over in mijn mond
Valt mee er zit 3x de aanbevolen hoeveelheid zout in. Of anderhalf x als je een half zakje leegeet wat realistischer isquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verbaas me over die zakjes aanmaak saus van knorr. Had verwacht dat daar veel meer in zou zitten.
Ik let niet zo op zout eigenlijk. Gezien ik nornaal gezien bijna zoutloos kookquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee er zit 3x de aanbevolen hoeveelheid zout in. Of anderhalf x als je een half zakje leegeet wat realistischer is
Een dagje wat meer zout is ook echt geen probleem. Soms is een sausje gewoon lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik let niet zo op zout eigenlijk. Gezien ik nornaal gezien bijna zoutloos kook![]()
Vind ik ook hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een dagje wat meer zout is ook echt geen probleem. Soms is een sausje gewoon lekker
Goed hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik let niet zo op zout eigenlijk. Gezien ik nornaal gezien bijna zoutloos kook![]()
en dit is waarom jij aan komtquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een dagje wat meer zout is ook echt geen probleem. Soms is een sausje gewoon lekker
Misschien moet ik stoppen met eten want in alles zit wel iets wat niet goed,voor je is.. Zelfs teveel water is dodelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed hoor!
Mijn pa had laatst hoge bloeddruk die cardioloog zei dat 75% van de mensen te zout eet op een dag, met alle nadelen die daarbij horen.
Geen idee of het waar is maar natrium loopt snel op, eet 2 boterhammen met kaas en je zit al aan je aadh,
Ik gisteren heel die tube zaanse opgevreten jonge. En maar denken zit toch ei in.. Is toch goedquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh shit mag ik niet lekker mayo bij mijn groente dan? Ik dacht ach dat beetje kan wel
Gewoon Joe Cross stijl 3 maanden lang alleen maar groente en fruitshakes drinkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien moet ik stoppen met eten want in alles zit wel iets wat niet goed,voor je is.. Zelfs teveel water is dodelijk.
Not gonna happen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Joe Cross stijl 3 maanden lang alleen maar groente en fruitshakes drinken
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh shit mag ik niet lekker mayo bij mijn groente dan? Ik dacht ach dat beetje kan wel
Lijkt me wel wat, alleen erg zwaar. Weekje max gedaan dan ben je zo apelazarus flauw en zat en vreet je je vol aan biefstuk en sushi.quote:
Biefstuk met gebakken uienquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, alleen erg zwaar. Weekje max gedaan dan ben je zo apelazarus flauw en zat en vreet je je vol aan biefstuk en sushi.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:02 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]![]()
geen saus!!!
tenzij
https://www.bodylab.nl/wa(...)4?sqr=walden%20farm&
lol geen idee ik heb die bbq saus thick and spicy en die is wel lekkerquote:
Top. Ga gelijk ff paar potten bestellen die jam lijkt me ook wel te nassen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:05 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
lol geen idee ik heb die bbq saus thick and spicy en die is wel lekker
Eiwitten toch? of snap ik nou iets niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gisteren heel die tube zaanse opgevreten jonge. En maar denken zit toch ei in.. Is toch goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |