Als je geen smaakpapillen bezit zeg ik doen!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Top. Ga gelijk ff paar potten bestellen die jam lijkt me ook wel te nassen.
Niet lekker?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je geen smaakpapillen bezit zeg ik doen!
Heel wisselend zeg maar, sommige schijnen echt vies te zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet lekker?![]()
Op Youtube krijgt het aardig positieve reviews. Ben momenteel aan het droogtrainen dus de kipfilet zonder boter op speltbrood komt me de strot uit.
Ik moest zo hard lachenquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eiwitten toch? of snap ik nou iets niet.
Kon jij toch niet weten? Nee ik begrijp je hoor!
Hmmm is ook wel zo, misschien beter voor een light of minder suikervariant gaan van Lidl of Hero.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel wisselend zeg maar, sommige schijnen echt vies te zijn.
Ik vind ze eigenlijk allemaal vies, nja degene die ik heb gehad.
Smaakt zo nep naar smaakstoffen en zoetstoffen, mja logisch ook met 0kcal
zeker voor die jam, hero Delight is vet lekker en maar iets van 15kcal voor 1 eetlepel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm is ook wel zo, misschien beter voor een light of minder suikervariant gaan van Lidl of Hero.
Lijstje met ingrediënten is wel heel onheilspellend
Ik wou net zeggen, volgens mij is zoiets veel lekkerder.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zeker voor die jam, hero Delight is vet lekker en maar iets van 15kcal voor 1 eetlepel.
Zit tenminste gewoon echt fruit in
Welkom bij de club! hoewel mars wel inferieur is aan snickers!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:43 schreef -Peach het volgende:
Hoi!
Lijstje van vandaag:
O: overnight oats
L: 2 bruine pistolets, kipfilet, tomaat, komkommer, mayo
T: marsijsje![]()
D: zalm, aardappeltjes, wokgroente met extra champignon
Nog 400 kcal over! Even kijken waar ik nog zin in heb vandaag.
Ja door dat gepraat over de ijsjes ben ik maar eens overstag gegaan, teringlekker en qua kcal valt het inderdaad mee! Snickers doe ik niet want vriend heeft pinda-allergie, heb toch maar liever een inferieur ijsje en een levende ventquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welkom bij de club! hoewel mars wel inferieur is aan snickers!
Krakakakaquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:49 schreef Maraca het volgende:
Hoop echt dat ik dat nummer nog eens uit m'n hoofd ga krijgen
Rare prioriteiten stel je!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:47 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja door dat gepraat over de ijsjes ben ik maar eens overstag gegaan, teringlekker en qua kcal valt het inderdaad mee! Snickers doe ik niet want vriend heeft pinda-allergie, heb toch maar liever een inferieur ijsje en een levende vent
Jij wil gewoon niet aankomen he?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:20 schreef Ryuuzen het volgende:
jullie met je fancy ijsjes en ik zit gewoon af en toe met een raketje
Oh dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen dropijsjes in het weekend hoor.
daarom ben ik hierquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja snap ook niet wat je hier doet! Je geeft ons allemaal een rotgevoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |