Mail hemquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:41 schreef Maraca het volgende:
Maar dan moet hij wel online komen.. al maanden uitstel
Even druk erop zettenquote:
Ja inderdaad! Keer goed bekijken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:46 schreef Maraca het volgende:
Die recepten zien er wel goed uit!
http://mykillerbodymotivation.com/recepten/
Oeehhh and bookmark!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:46 schreef Maraca het volgende:
Die recepten zien er wel goed uit!
http://mykillerbodymotivation.com/recepten/
Vanwaar die negatieve spiraal?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:43 schreef Maraca het volgende:
Ik moet echt uit die negatieve spiraal komen, dus even een schema ter motivatie:
S: HIIT
O: Kwark met appel en rozijnen
T: Havermout pannenkoeken
L: 2 bruine boterhammen met beleg
T: Groene smoothie (amandelmelk, spinazie, banaan, frambozen, havermout en gebroken lijnzaad)
D: Thaise burgers met noedels en groenvoer
T: Gekookt ei
S: Krachttraining
Wat hij zegtquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vanwaar die negatieve spiraal?
Goed lijstje dat wel
Veel stress waar ik verkeerd mee om gaquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vanwaar die negatieve spiraal?
Goed lijstje dat wel
1 uitlaatklep is al sportquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Veel stress waar ik verkeerd mee om ga
Ben ermee bezig! Maar de eerste stap is weer gezond eten + sporten..quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
1 uitlaatklep is al sport
Maar kun je binnenkort je stress verminderen of misschien delen met anderen? Te lang aint healthy
Vandaag was iig een goede dag dus een goede start heb je alquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben ermee bezig! Maar de eerste stap is weer gezond eten + sporten..
Oh kak, dat is mijn schema voor morgenquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vandaag was iig een goede dag dus een goede start heb je al
Dan gaat morgen je goede dag wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh kak, dat is mijn schema voor morgenNiet bij gezet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben ermee bezig! Maar de eerste stap is weer gezond eten + sporten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |