Spamhoer gespot.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon overal posten. In FB is een leuke nieuwe SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijkt maar weer dat niets voor altijd is, zelfs niet op een forum. Het Tiscali-forum is inmiddels opgedoekt, ik heb nog een tijdje (tijdens mijn Fok!-dieptepunt) op een besloten forum gezeten, maar dat bestaat ook niet en 40+ is ook niet meer. Het lijkt wel alsof ik overal een spoor van verderf achterlaatquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat op een forum waar je alleen op uitnodiging kon komen. Dat was een erg prettig systeem.
Daar deed ik zelfs nog aan meeten enzo.![]()
Helaas is de oprichter destijds vrij plotseling overleden (met z'n dronken kop in een sloot gevallen. Serieus.) en daarna was het vrij afgelopen met de pret. Erg jammer want ik kwam daar meer dan graag.
[..]
Gelukkig. Ik was al bang dat ik je aan moest gaan melden bij de FA.
Nou nou Deis.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat niets voor altijd is, zelfs niet op een forum. Het Tiscali-forum is inmiddels opgedoekt, ik heb nog een tijdje (tijdens mijn Fok!-dieptepunt) op een besloten forum gezeten, maar dat bestaat ook niet en 40+ is ook niet meer. Het lijkt wel alsof ik overal een spoor van verderf achterlaat
Kun je niet een tijdje gaan posten in UTO? of KLB? Alvast bedankt. Ook namens mijn kinderen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Het blijkt maar weer dat niets voor altijd is, zelfs niet op een forum. Het Tiscali-forum is inmiddels opgedoekt, ik heb nog een tijdje (tijdens mijn Fok!-dieptepunt) op een besloten forum gezeten, maar dat bestaat ook niet en 40+ is ook niet meer. Het lijkt wel alsof ik overal een spoor van verderf achterlaat
Ik ben gewoon een wolf in schaapskleren Soury.quote:
UTO heb ik geprobeerd, maar dat loopt nog steeds en ik ben er niet achter hoe dat nou komt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je niet een tijdje gaan posten in UTO? of KLB? Alvast bedankt. Ook namens mijn kinderen.
Ik een schaap in uhh klerenquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een wolf in schaapskleren Soury.
Die sc is echt kut. Gelebber op elkaar en zo niet ben je azijn. Soms wel grappig op er op in te hakken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
UTO heb ik geprobeerd, maar dat loopt nog steeds en ik ben er niet achter hoe dat nou komt.
Wolfskleren, zo zie je maar, niets is wat het lijkt.quote:
Ik kreeg de indruk dat daar ook best veel geruzie is. Post Jian er trouwens nog?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sc is echt kut. Gelebber op elkaar en zo niet ben je azijn. Soms wel grappig op er op in te hakken.
Precies.Ik gooi er een smiley tegenaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wolfskleren, zo zie je maar, niets is wat het lijkt.
Die heeft een ban. Ik denk dat hij de handoek in de ring heeft gegooid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat daar ook best veel geruzie is. Post Jian er trouwens nog?
Soury in dr feestpakkiequote:Op donderdag 4 juni 2015 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.Ik gooi er een smiley tegenaan [ afbeelding ]
Ik wilde je andere muizensmiley er tegenaan gooien, maar kan hem nooit vinden als ik hem nodig heb.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.Ik gooi er een smiley tegenaan [ afbeelding ]
Zijn er meer ..quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je andere muizensmiley er tegenaan gooien, maar kan hem nooit vinden als ik hem nodig heb.
Nou nee, deze is wel souryquote:
Die zocht ik nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, deze is wel soury [ afbeelding ]
Wat dan?quote:
Proost, de soury met een glas rode wijn-smiley.quote:
Die heeft nooit bestaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost, de soury met een glas rode wijn-smiley.
Niet?! Ben ik dan echt dement aan het worden.quote:
Volgens mij had Nachtzuster hem voor je gemaakt.quote:
Ik sla dat meestal wel op en backup hetquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ben ik dan echt dement aan het worden.
Kingstown kom er eens in!
Jij ook al?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ben ik dan echt dement aan het worden.
Kingstown kom er eens in!
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had Nachtzuster hem voor je gemaakt.
Ben je niet in de war met de pc eend reeksquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had Nachtzuster hem voor je gemaakt.
Dat was twee weken geleden, nu is alles anders.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de week riep je nog dat ik je niet mocht doen, dus dat gaat niet lukken.
Kan, staat hij daar dan niet tussen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ben je niet in de war met de pc eend reeks
Dat was gekut me ava'squote:
Nee, het was geen ava, het was een smiley!quote:
Nachtzuster heeft een leven helaasquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik geef het op, stiksaggerijnig nu, dat wel
Kijk nog eens goed, heb je geen muis met wijnglas in je bestand?quote:
Nee maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, heb je geen muis met wijnglas in je bestand?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik geef het op, stiksaggerijnig nu, dat wel
In mijn hoofd is het een muisquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komende 2 weken mag je weer onaardig tegen me gaan doen.
In mijn hoofd draagt jouw dochter Super de Boer schorten.quote:
Alles is anders zei je net, dus als je altijd aardig bent, dan mag je nu dus onaardig gaan doen.quote:En ik doe nooit onaardig tegen jou, waarom zou ik dat de komende 2 weken dan wel gaan doen, tenzij je dat zelf wilt?
Nee, het was een soury-muis, want ik ken hem al jaren en ieniemieniemuis niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
Het was ook niet ieniemieniemuis met dat glas wijn?
WTFquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd draagt jouw dochter Super de Boer schorten.
Alles wat je ooit gezegd hebt kan en zal tegen je gebruikt worden.quote:
Ik was even bang dat je het onthouden hadquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles wat je ooit gezegd hebt kan en zal tegen je gebruikt worden.![]()
Klik en scroll maar even verder.
Dat was 2009, dus is ze nu, bijna 6 jaar later te oud om er nog te mogen werken voor het loon van een 16-17 jarige wat ze natuurlijk het liefst hebben bij de Super de Boer, en die winkel bestaat toch ook niet meer?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles wat je ooit gezegd hebt kan en zal tegen je gebruikt worden.![]()
Klik en scroll maar even verder.
Speciaal voor jou even het archief heropend . Vond het zo vervelend dat je chagrijnig werd, dat ik over m'n hart heb gestreken. Mijn geheugen is verder net zo kakuuk als dat van jou. Alleen als het me uitkomt uiteraard.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even bang dat je het onthouden hadDe Super de Boer schorten van mijn dochter, daarna kwam Jumbo en nu is ze druk bezig met afstuderen, kleine meisjes worden groots
In mijn hoofd nog wel. En ik noem het zelfs nog steeds Super de Boer, dus bestaat het nog gewoon. Met je Jumbo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:49 schreef drakin het volgende:
en die winkel bestaat toch ook niet meer?
Dat zal ze op prijs stellenquote:
Ik trek me er niks van aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 7 delen FB heb ik besloten om aardiger te zijn.
Goed plan, ben ik nu ook borderliner.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben borderliner het kan morgen maar zo weer anders zijn.
Slootquote:
Die manier werkt niet om een vliegticket te krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou een moord doen om nu of in Portugal te zitten of op een Waddeneiland.
Niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Die manier werkt niet om een vliegticket te krijgen.
Misschien wil iemand nog een wespennest uit laten moorden, heb je een moord gepleegd en kun je een factuur van 70 euro maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet?
Maar een enkeltje gaat vanaf 70 euro! Voor 70 euro ben je dus van mij verlost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Waddeneilandenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou een moord doen om nu of in Portugal te zitten of op een Waddeneiland.
ik geloof dat ik 'm van z'n fiets geduwd had, het lijkt me een naarlingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Het regent en rommelt flink hier op het eiland.
En bn-er gespot op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Moet e maar een leasefiets nemen.... dan komen ze om te plakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
die staat al tijden lang met een lekke band
belachelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet e maar een leasefiets nemen.... dan komen ze om te plakken
Nog nooit gelopenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ergens ook nog van die medailles, heb de avondvierdaagse best vaak gelopen, eerst 5 en vanaf het moment dat mijn zusje het aankon de 10. We hadden ook een wandelboekje met mooie stempels erin.
en stickersquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ergens ook nog van die medailles, heb de avondvierdaagse best vaak gelopen, eerst 5 en vanaf het moment dat mijn zusje het aankon de 10. We hadden ook een wandelboekje met mooie stempels erin.
mijn zus ookquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje heeft een paar jaar geleden zelfs de Vierdaagse van Nijmegen gelopen, daar moet ik toch echt niet aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |