Zie opquote:
Die naaide al op haar vijfdequote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Heb jij vroeger nooit geknikkerd?
Jawel, maar op FOK! weet je het nooit zeker met wat men nou bedoeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Heb jij vroeger nooit geknikkerd?
Is dat zoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, maar op FOK! weet je het nooit zeker met wat men nou bedoeld.
Jij mag niet meedoen, want jij bent een zeikwijf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
Het is MM die heeft iets met flessen... En snijd ze zelfs de hals af en steekt ze...
Dus het is goed.... En jij een ouwe lulquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen, want jij bent een zeikwijf.
Ik snap de connectie niet met dit topic.quote:
TV / [3FM #4966] Waar we genieten van HOITJES in de middagquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
waar de n**k is de zeikhoek als je hem nodig hebt![]()
/lief dagboek
Probeer het hier eens ...FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden #4quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
waar de n**k is de zeikhoek als je hem nodig hebt![]()
/lief dagboek
ja, ik ga een beetje daar lopen zeiken over mijn echtgenoot, ik ga wel naar het vrouwencaféquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TV / [3FM #4966] Waar we genieten van HOITJES in de middag
Hier wordt over het algemeen veel gezeikt.
Zeiken over je echtgenoot volgens mij is daar R&P voor.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik ga een beetje daar lopen zeiken over mijn echtgenoot, ik ga wel naar het vrouwencafé![]()
oh wacht...
ja jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeiken over je echtgenoot volgens mij is daar R&P voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |