SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nee, maar jij zal er vast prima tussen passen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey sander al bij de nieuwe f4f geweest in schalkwijk? ga deze week wel ff checken
haha nog altijd madquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, maar jij zal er vast prima tussen passen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:33 schreef seto het volgende:
verre van dood vriend
al die zenuwuiteinden die alles nog beter laten voelen
srs medelijden met besneden mannen
Wrom vind hij zichzelf rebel? Is hij isis?quote:
ben in agga vriendjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
vriend
17h10 haarlem station
ik sloop je de moeder
ga je weer drugs gebruikenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga zaterdag naar open air een rebel shirtje aandoen
niemand kan me wat maken
Gewoon shirtless rockenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga zaterdag naar open air een rebel shirtje aandoen
niemand kan me wat maken
Ja zeker aan de drugs Seto. Jij mag kiezen welke.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef seto het volgende:
[..]
ga je weer drugs gebruiken
zou ik echt stoer vinden
sowieso, als ik strak sta gaat ie uitquote:
waar in laak?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:50 schreef no1uknow het volgende:
seto kom je chocolademelk drinken in laak?
als jij lekker kopje latt wilt is goed jonge maar ik rock gewoon volle chocomelk op de hoek van de stratiequote:
hey mariaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie klinken zo stoer dat ik er bijna bevrucht van zou raken.
Daar zie je al aan dat het een inferieure religie is he. "Nee schatje ik ben nog maagd het moet god zijn wel geweest. Onbevlekt bevangen dit dat". En die Jozef het maar geloven. Beta.quote:
Jezus was gewoon een bastaard.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zie je al aan dat het een inferieure religie is he. "Nee schatje ik ben nog maagd het moet god zijn wel geweest. Onbevlekt bevangen dit dat". En die Jozef het maar geloven. Beta.
weer eens wat anders dan een pedofiele profeet of een heilige die eruitziet alsof ie in de pot met McDonald's is gevallenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zie je al aan dat het een inferieure religie is he. "Nee schatje ik ben nog maagd het moet god zijn wel geweest. Onbevlekt bevangen dit dat". En die Jozef het maar geloven. Beta.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef Deuce92 het volgende:
"Doe mij maar twee grote friet, een frikandel, en een halve liter McDonald's."
Die Henk toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |