SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nee, maar jij zal er vast prima tussen passen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey sander al bij de nieuwe f4f geweest in schalkwijk? ga deze week wel ff checken
haha nog altijd madquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, maar jij zal er vast prima tussen passen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:33 schreef seto het volgende:
verre van dood vriend
al die zenuwuiteinden die alles nog beter laten voelen
srs medelijden met besneden mannen
Wrom vind hij zichzelf rebel? Is hij isis?quote:
ben in agga vriendjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
vriend
17h10 haarlem station
ik sloop je de moeder
ga je weer drugs gebruikenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga zaterdag naar open air een rebel shirtje aandoen
niemand kan me wat maken
Gewoon shirtless rockenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga zaterdag naar open air een rebel shirtje aandoen
niemand kan me wat maken
Ja zeker aan de drugs Seto. Jij mag kiezen welke.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef seto het volgende:
[..]
ga je weer drugs gebruiken
zou ik echt stoer vinden
sowieso, als ik strak sta gaat ie uitquote:
waar in laak?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:50 schreef no1uknow het volgende:
seto kom je chocolademelk drinken in laak?
als jij lekker kopje latt wilt is goed jonge maar ik rock gewoon volle chocomelk op de hoek van de stratiequote:
hey mariaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie klinken zo stoer dat ik er bijna bevrucht van zou raken.
Daar zie je al aan dat het een inferieure religie is he. "Nee schatje ik ben nog maagd het moet god zijn wel geweest. Onbevlekt bevangen dit dat". En die Jozef het maar geloven. Beta.quote:
Jezus was gewoon een bastaard.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zie je al aan dat het een inferieure religie is he. "Nee schatje ik ben nog maagd het moet god zijn wel geweest. Onbevlekt bevangen dit dat". En die Jozef het maar geloven. Beta.
weer eens wat anders dan een pedofiele profeet of een heilige die eruitziet alsof ie in de pot met McDonald's is gevallenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zie je al aan dat het een inferieure religie is he. "Nee schatje ik ben nog maagd het moet god zijn wel geweest. Onbevlekt bevangen dit dat". En die Jozef het maar geloven. Beta.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef Deuce92 het volgende:
"Doe mij maar twee grote friet, een frikandel, en een halve liter McDonald's."
Die Henk toch...
Jij hebt toch zo'n rijke fantasie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is een pot met Mcdonalds? Klinkt als iets wat ik moet weten .
... Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik je gedachten kan lezen.quote:
Ik wacht nu met smart op een keiharde reply van henk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
... Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik je gedachten kan lezen.
Je weet dat kunnen fantaseren toveren twee verschillende dingen zijn he?
Ik rock gewoon een tablet met los toetsenbord. Maar doe vooral wat je wil.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, geen fittie, ik ga even m'n chromebook uitpakken
Spuug nog een mooie weiss(rip)heidje voor me.quote:
😀👍quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, geen fittie, ik ga even m'n chromebook uitpakken
Tis de moeite niet om er nog verder op in te gaan. Daar hebben ze speciale onderwijzers voor, kinderen die na 2 jaar het rijtje 'Boom roos vis' nog niet kennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wacht nu met smart op een keiharde reply van henk.
Seto keurt deze goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Tis de moeite niet om er nog verder op in te gaan. Daar hebben ze speciale onderwijzers voor, kinderen die na 2 jaar het rijtje 'Boom roos vis' nog niet kennen.
Voorkauwen is niet mn sterkste kant. Misschien dat Ossum ff bij wil springen, die is wat handiger met uitleggrapjes.
Jepquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat niet kut zo'n chromebook dat je zonder internet nauwelijks iets kunt doen?
En Google ilerminati al je bestanden geven
Glanzende schermenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:05 schreef Beach het volgende:
welke heb je
toch niet eentje met 1366x768 glanzend scherm
Hoeveel was je kwijt aan die combinatie van tablet en toetsenbord?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
Chromebooks
Laptops waar je minder mee kunt doen dan met een tablet
Praat Nederlands met me.quote:
Meer dan jij met je chromebook ja, weet ik. Mja, dat is een van de "voordelen" van een poverty laptop, toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt aan die combinatie van tablet en toetsenbord?
Is ook iets andere prijscategoriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich wel mooi, goedkoop en lekker licht. Maar zou zelf liever surface pro kopen.
Vind het nogal een groot voordeel. Anders gigantisch groot voordeel: hij is letterlijk muisstil. Geen actieve koeling. Ik weet niet wat ik meemaak. M'n vorige laptop klonk als een bevallende centaur.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meer dan jij met je chromebook ja, weet ik. Mja, dat is een van de "voordelen" van een poverty laptop, toch?
Net als tablets ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind het nogal een groot voordeel. Anders gigantisch groot voordeel: hij is letterlijk muisstil. Geen actieve koeling. Ik weet niet wat ik meemaak. M'n vorige laptop klonk als een bevallende centaur.
heb je geeneens een smartwatchquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:20 schreef Deuce92 het volgende:
Niet een smartphone, tablet, laptop, en desktop pc hebben.
Maar ze glimmen zo mooi. ies design.quote:
Die gebruiken ze nog in de fabriek, ja toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:24 schreef fathank het volgende:
Skkltjes
Al die nieuwerwetse meuk heeft geen serile poorten
Industrile sensoren en andere apparatuur worden vaak serieel aangestuurd ja. Er is wel een ommeslag gaande richting ethernet maar serieel blijft nog wel een paar jaar gangbaar. Vooral omdat het zo simpel is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
Die gebruiken ze nog in de fabriek, ja toch?
https://imgur.com/a/mDWswquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:26 schreef Deuce92 het volgende:
Overigens; een lage aanschafprijs als pluspunt zien terwijl je een iPhone hebt.
Heb al 3 jaar dezelfde iphone vriendquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:26 schreef Deuce92 het volgende:
Overigens; een lage aanschafprijs als pluspunt zien terwijl je een iPhone hebt.
Geen honderden euro's? Hoeveel heb je er dan aan uitgegeven?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar dezelfde iphone vriend
Ik heb gewoon geen zin om met een los toetsenbord te gaan lopen kloten, dus tablet is meh, en laptoptechnisch heb ik alleen iets nodig om mee te browsen en netflixen. Ga daar toch geen honderden euros aan uitgeven gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |