Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:32 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Tem mij nu bannen als ik Specu vergelijk met Erdogan?
Dit slaat dus helemaal nergens op verder.quote:
Licht eens toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit slaat dus helemaal nergens op verder.
Waarom het nergens op slaat.quote:
Ik heb het niet over het filmpje.quote:
Oh, nou lekker duidelijk weerquote:
Maar jullie zijn ook twee handen op één buik kuit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was mij wel duidelijk hoor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic zal er vast vreedzamer op worden dankzij de nieuwe functie van Tem.
Unbreakable Kimmy Schmidt is inderdaad mijn smaak trouwens.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn ook twee handen op één buik kuit.
Dat filmpje wordt altijd om onduidelijke reden op de meest willekeurige momenten gepost. Dat vind ik verwarrend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:48 schreef Viro het volgende:
Leuk als je broertje brutaal is, maar niet heusNudes deel je altijd met je bro's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden zijn mond moeten afplakken met tape maar liefst met accuzuur, leert ie het gelijk afquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)dicht-met-tape.dhtml
Las vandaag ook al geloof ik op de AD website dat er ergens een Zuid Amerikaanse vuilnisman een zwerfhond levend in de vuilniswagen heeft gegooid...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Zouden zijn mond moeten afplakken met tape maar liefst met accuzuur, leert ie het gelijk af
Je moet het AD ook niet lezen, word je sadpanda van want die doen het erom.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las vandaag ook al geloof ik op de AD website dat er ergens een Zuid Amerikaanse vuilnisman een zwerfhond levend in de vuilniswagen heeft gegooid...
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las vandaag ook al geloof ik op de AD website dat er ergens een Zuid Amerikaanse vuilnisman een zwerfhond levend in de vuilniswagen heeft gegooid...
Alles voor de views he.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet het AD ook niet lezen, word je sadpanda van want die doen het erom.
quote:
Je kan dat spul van de Etos wel proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens. Volgens mij heb een wrat op mijn vinger. Kan ik dat spul ook bij de Etos kopen of moet ik naar de huisarts?
Dan zou ik geen spul van de Etos proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet het niet zeker hoor... Maar geen idee wat het is.
Weet niet of dat spul helpt, bij de huisarts bevriezen ze het geloof ik, ben je er gelijk van afquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet het niet zeker hoor... Maar geen idee wat het is.
Nee zit er al een paar maanden. Gisteren proberen open te krabbelen maar gaat niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou ik geen spul van de Etos proberen.
Straks is het een puistje.
Dan is het waarschijnlijk wel een wratje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zit er al een paar maanden. Gisteren proberen open te krabbelen maar gaat niet.
Na een paar maanden gaan die dingen toch meestal wel weg?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zit er al een paar maanden. Gisteren proberen open te krabbelen maar gaat niet.
Kreeg ik soms toen ik klein was, pijnlijke behandeling, is hetzelfde als wegbranden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat spul helpt, bij de huisarts bevriezen ze het geloof ik, ben je er gelijk van af
Doen wratten pijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk wel een wratje.
Wratten niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na een paar maanden gaan die dingen toch meestal wel weg?
In Thailand was die bijna weg. Nu gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na een paar maanden gaan die dingen toch meestal wel weg?
Nee, tenzij je er hard op drukt.quote:
112 bellenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens. Volgens mij heb een wrat op mijn vinger. Kan ik dat spul ook bij de Etos kopen of moet ik naar de huisarts?
Raar, het is daar een stuk vochtiger. Al werkt zout zeewater er ook goed tegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In Thailand was die bijna weg. Nu gewoon weer terug.
Een wrat zit ook niet vol vocht.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar hij deed al pijn voordat het krabben. Dacht misschien kan ik hem zeg maar uitknijpen, maar dat gaat dus niet.
Uitknijpen werkt niet, of behandelen of wachten tot 'ie weg gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar hij deed al pijn voordat het krabben. Dacht misschien kan ik hem zeg maar uitknijpen, maar dat gaat dus niet.
Dan is 'ie gewoon 'open' gegaan en zich nu aan het herstellen, niks om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Er steekt nu namelijk iets wittigs uit na mijn poging van gisteren.
Tis niet de bedoeling dat die wrat zich gaat herstellen he.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is 'ie gewoon 'open' gegaan en zich nu aan het herstellen, niks om je druk over te maken.
Dan moet em ook niet aanvallen en gewoon met rust latenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tis niet de bedoeling dat die wrat zich gaat herstellen he.
Hier kan alles gevraagd wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:35 schreef Kentoet het volgende:
Vraag dit allemaal anders gewoon even aan die goorlingen van LIF.
Hier heeft LTKDV soms ook last van.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Er steekt nu namelijk iets wittigs uit na mijn poging van gisteren.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier heeft LTKDV soms ook last van.
De opmerking die je wist dat ging komenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier heeft LTKDV soms ook last van.
Hij is niet jarigquote:
Precies. Geen verrassinkjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:38 schreef Specularium het volgende:
Is gewoon lekker, voorspelbaarheid.
Daarom is Kentoet er ook weer.
En Elflettering natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:38 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / 2 Nieuwe FA's: Tem en Netsplitter
Tem heeft zich trouwens wel sneller opgewerkt dan jij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die maakt nog steeds dezelfde matige woordgrappen waar niemand om moet lachen.
Die ben ik nog nooit eerder tegengekomen in mijn prille FOK! bestaan, dus ik weet niet wie het isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:38 schreef Specularium het volgende:
FA moet je ook kunnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tem heeft zich trouwens wel sneller opgewerkt dan jij.
Is Tem gestopt met POL dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
FA moet je ook kunnen.
Buiten dat, dan moet ik weg van NWS en dan kom jij hier in 2 dagen de hele boel verkutten.
Dikke snikkel, ik blijf wel hier.
Waar?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb trouwens een sollicitatie gedaan voor mod.
MEDquote:
Jij zou wel een goede mod zijn overigens, even zonder grapjes.quote:
Voor bepaalde fora denk ik wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn overigens, even zonder grapjes.
NWS lijkt me echt een ramp om te modden jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor bepaalde fora denk ik wel.
iets als NWS modden lijkt me niet makkelijk om te beginnen. Maar ik heb ook meer een open sollicitatie gedaan voor fora als GC/ONZ/KLB, Fora waar ik veel kom en de mensen aardig ken
Je hebt al een paar maanden geen ban meer gehad toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik heb natuurlijk niet zo'n keurig verleden als user.
Klopt, maar denk niet dat ze daar iemand nodig hebben direct, het is daar niet zo druk, en er zijn nog 3 mods die redelijk actief zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NWS lijkt me echt een ramp om te modden jaONZ is denk ik wel wat voor je, zeker nu LompeHork daar weg is (die was toch ONZ?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |