Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:32 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Tem mij nu bannen als ik Specu vergelijk met Erdogan?
Dit slaat dus helemaal nergens op verder.quote:
Licht eens toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit slaat dus helemaal nergens op verder.
Waarom het nergens op slaat.quote:
Ik heb het niet over het filmpje.quote:
Oh, nou lekker duidelijk weerquote:
Maar jullie zijn ook twee handen op één buik kuit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was mij wel duidelijk hoor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic zal er vast vreedzamer op worden dankzij de nieuwe functie van Tem.
Unbreakable Kimmy Schmidt is inderdaad mijn smaak trouwens.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn ook twee handen op één buik kuit.
Dat filmpje wordt altijd om onduidelijke reden op de meest willekeurige momenten gepost. Dat vind ik verwarrend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:48 schreef Viro het volgende:
Leuk als je broertje brutaal is, maar niet heusNudes deel je altijd met je bro's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden zijn mond moeten afplakken met tape maar liefst met accuzuur, leert ie het gelijk afquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)dicht-met-tape.dhtml
Las vandaag ook al geloof ik op de AD website dat er ergens een Zuid Amerikaanse vuilnisman een zwerfhond levend in de vuilniswagen heeft gegooid...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Zouden zijn mond moeten afplakken met tape maar liefst met accuzuur, leert ie het gelijk af
Je moet het AD ook niet lezen, word je sadpanda van want die doen het erom.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las vandaag ook al geloof ik op de AD website dat er ergens een Zuid Amerikaanse vuilnisman een zwerfhond levend in de vuilniswagen heeft gegooid...
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las vandaag ook al geloof ik op de AD website dat er ergens een Zuid Amerikaanse vuilnisman een zwerfhond levend in de vuilniswagen heeft gegooid...
Alles voor de views he.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet het AD ook niet lezen, word je sadpanda van want die doen het erom.
quote:
Je kan dat spul van de Etos wel proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens. Volgens mij heb een wrat op mijn vinger. Kan ik dat spul ook bij de Etos kopen of moet ik naar de huisarts?
Dan zou ik geen spul van de Etos proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet het niet zeker hoor... Maar geen idee wat het is.
Weet niet of dat spul helpt, bij de huisarts bevriezen ze het geloof ik, ben je er gelijk van afquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet het niet zeker hoor... Maar geen idee wat het is.
Nee zit er al een paar maanden. Gisteren proberen open te krabbelen maar gaat niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou ik geen spul van de Etos proberen.
Straks is het een puistje.
Dan is het waarschijnlijk wel een wratje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zit er al een paar maanden. Gisteren proberen open te krabbelen maar gaat niet.
Na een paar maanden gaan die dingen toch meestal wel weg?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zit er al een paar maanden. Gisteren proberen open te krabbelen maar gaat niet.
Kreeg ik soms toen ik klein was, pijnlijke behandeling, is hetzelfde als wegbranden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat spul helpt, bij de huisarts bevriezen ze het geloof ik, ben je er gelijk van af
Doen wratten pijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk wel een wratje.
Wratten niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na een paar maanden gaan die dingen toch meestal wel weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |