Sorry, vroeger ging je gewoon slapen....quote:
Ik slaap laatste tijd zonder gordijn of rolluik oidquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:57 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso geen beeldschermen in bed masterrace.
Dat dus. Al die onzin 'ik kan niet voor 01:00 uur slapen dus om 06:00 opstaan is echt onmogelijk'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik slaap laatste tijd zonder gordijn of rolluik oid
opstaan is fucking easy met daglicht jwz
^^quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:57 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso geen beeldschermen in bed masterrace.
Dit. Ik zet ook nooit een wekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik slaap laatste tijd zonder gordijn of rolluik oid
opstaan is fucking easy met daglicht jwz
Bedoel je de straling of het slecht kunnen slapen door het gebruik ervan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:59 schreef Questular het volgende:
Veel mensen schijnen daar slechter door te slapen, ik kan prima een filmpje kijken in bed en erna in slaap vallen. Ik neem wel mn gsm niet mee de slaapkamer in (maar dat schijnt ook weer achterhaald te zijn)
Je moet ook niet op dinsdag vanuit Limboland naar Amsterdam proberen te gaan, sis.quote:
doe mij zo ene plaatje via whatsapp sturen danquote:
Je hebt een virus: je account is gekraakt en alles is in hoofdletters.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
WAAR ZIJN AL MN COMPLIMENTJES GEBLEVEN.
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)htrust-negatief.htmlquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
[..]
Dit. Ik zet ook nooit een wekker.
[..]
Bedoel je de straling of het slecht kunnen slapen door het gebruik ervan?
die gebruik ik wel. eInk ftw.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef Dimachaerus het volgende:
is gebruik van ereader ook slecht voor het slapen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:24 schreef Questular het volgende:
Allemaal die nerds praten over WoW, Lotr, GoT.....
Beter doe je iets nuttigs met je tijd, eindelijk mn 6e character op lvl 80 gekregen in Guild Wars 2
Moet je wel een kobo hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
grs!!
Op de dag dat ik genoeg van mijn vrijheid heb genoten (Lees: voorlopig nog niet).
Jij inmiddels al met Ado Leks in het huwelijksbootje?
Ik woon als sinds januari in Amsterdam, broquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je moet ook niet op dinsdag vanuit Limboland naar Amsterdam proberen te gaan, sis.
wat typisch weer, een marokkaan in westquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik woon als sinds januari in Amsterdam, broLelylaan-Schiphol crew checkin' in
Nouja: verkeerd gegokt...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik woon als sinds januari in Amsterdam, broLelylaan-Schiphol crew checkin' in
Aldus degene die nog nooit binnen een straal van 5 km van een prachtwijk / allochtonenghetto is geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:39 schreef Deuce92 het volgende:
Alsof er in de rest van het land geen Marokkanen zijn. De Islamisering van de samenleving is hier ook een probleem!
#Wilders2017
#Marokkanenprobleem
Nee, want geen blauw licht.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Sittard was het het? Of waar woon je precies?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:39 schreef Deuce92 het volgende:
Alsof er in de rest van het land geen Marokkanen zijn. De Islamisering van de samenleving is hier ook een probleem!
#Wilders2017
#Marokkanenprobleem
De meeste tegenwoordig komen vanuit Rotterdam hier naar toe voor "zaken".quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb ooit ruzie gehad met een mocro in Maastricht, die gangster praatte met zachte g
Zelden zo hard gelachen.
Jep.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Sittard was het het? Of waar woon je precies?
Vooral de Eisenhowerstraat in Sittard ligt in een pracht buurtquote:
Dat jullie de g niet uit kunnen spreken wordt nog soort van geaccepteerd, maar je kunt hem toch wel gewoon typen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Vooral de Eisenhowerstraat in Sittard licht in een pracht buurt
mooie verligting hebben ze daar welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Vooral de Eisenhowerstraat in Sittard licht in een pracht buurt
Precies. Dat is de wijk hiernaast.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Vooral de Eisenhowerstraat in Sittard ligt in een pracht buurt
Dit zijn nog van die kneuzen die de autocorrect en auto-aanvul functies aan hebben staan op hun "smart"phone.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat jullie de g niet uit kunnen spreken wordt nog soort van geaccepteerd, maar je kunt hem toch wel gewoon typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |