SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dit inderdaad. En dan de mensen die rond mijn termijn waren uitgerekend en nu vrolijk bevallen van gezonde kindjes.. Natuurlijk gun ik het die mensen, maar het is zo confronterend: zij wel en wij niet. Ons kind is verworden tot as en staat in een potje op de kast hier verdomme. En er zal nooit, nooit meer een ander kindje bij komen hier. Dit was het dan, het voelt zo definitief allemaal en dat is het in alle opzichten ook. Tijdens de nacontrole bij de gynaecoloog hebben we het gehad over wat er nu precies gebeurd is de nacht dat het mis ging, en gezien het verloop bestaat het vermoeden dat de placenta eerst deels los liet, en pas tegen de ochtend helemaal. Ik krijg maar niet uit mijn hoofd dat we haar hadden kunnen redden als ik die nacht niet zo strontvervelend eigenwijs had gedaan en gewoon het ziekenhuis had gebeld..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef Lingue het volgende:
Als ik terugkijk vond ik mijn uitgerekende datum de moeilijkste datum om onder ogen te komen. Want idd, ze had nu bij jullie moeten zijn. Knuffelen, spelen en zien opgroeien. En dat gevoel is zo enorm rot en maakt het gemis nog heftiger dan het al is
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:48 schreef Cygne het volgende:
Ooh, die crowdfunding. Ik vind t zo tof dat er zo'n mooi bedrag is opgehaald.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja
Via deze weg ook nog even miljoenmaal bedankt voor allen die daar aan hebben bijgedragen. Ik herkende niet alle namen, maar er zaten volgens mij aardig wat fokkers bij. Jullie zijn tof
Ik weet ook eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen daarom. Want ik kan me dat gevoel richting 'ons' echt ontzettend goed voorstellen. Andersom was het ook confronterend natuurlijk, maar zo onvergelijkbaar.. Dus laat ik het maar bij deze:quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad. En dan de mensen die rond mijn termijn waren uitgerekend en nu vrolijk bevallen van gezonde kindjes.. Natuurlijk gun ik het die mensen, maar het is zo confronterend: zij wel en wij niet. Ons kind is verworden tot as en staat in een potje op de kast hier verdomme. En er zal nooit, nooit meer een ander kindje bij komen hier. Dit was het dan, het voelt zo definitief allemaal en dat is het in alle opzichten ook. Tijdens de nacontrole bij de gynaecoloog hebben we het gehad over wat er nu precies gebeurd is de nacht dat het mis ging, en gezien het verloop bestaat het vermoeden dat de placenta eerst deels los liet, en pas tegen de ochtend helemaal. Ik krijg maar niet uit mijn hoofd dat we haar hadden kunnen redden als ik die nacht niet zo strontvervelend eigenwijs had gedaan en gewoon het ziekenhuis had gebeld..
Ik weet zo goed hoe het voeltquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad. En dan de mensen die rond mijn termijn waren uitgerekend en nu vrolijk bevallen van gezonde kindjes.. Natuurlijk gun ik het die mensen, maar het is zo confronterend: zij wel en wij niet. Ons kind is verworden tot as en staat in een potje op de kast hier verdomme. En er zal nooit, nooit meer een ander kindje bij komen hier. Dit was het dan, het voelt zo definitief allemaal en dat is het in alle opzichten ook. Tijdens de nacontrole bij de gynaecoloog hebben we het gehad over wat er nu precies gebeurd is de nacht dat het mis ging, en gezien het verloop bestaat het vermoeden dat de placenta eerst deels los liet, en pas tegen de ochtend helemaal. Ik krijg maar niet uit mijn hoofd dat we haar hadden kunnen redden als ik die nacht niet zo strontvervelend eigenwijs had gedaan en gewoon het ziekenhuis had gebeld..
Ik zou zeker eerst de tabletten proberen. Ja, het doet wel pijn, je krijgt krampen, maar een curretage is echt een operatie, onder narcose. Dat geeft risico's en moet je ook van herstellen. En je baarmoeder kan er door beschadigen (kleine kans, maar is er wel). Bij 30% komt alsnog een currettage, dat klopt, maar bij 70% is het ook gewoon afgedaan na die tabletten. En dan heb je het in elk geval geprobeerd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:01 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Allereerst eenvoor LE. Ik heb je verhaal van de zijlijn gevolgd. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte, kracht en licht toe vandaag, speciaal morgen en alle andere dagen!
Svane ook voor jou eenDat 2e kindje komt er echt wel. "Fijn" dat je HCG laag was en de kans nu nihil is.
Balen van je vakantie, ik hoop voor jou dat het vloeien snel stopt.
Ik mag hier helaas ook komen postenRood bloedverlies van het weekend, maandag een echo gehad waar met 10,5 week geen hartactiviteit meer te zien was van ons 1e kindje
Ik heb ook even meegelezen met de tips & ervaringen. Ik wist dus niet dat ik niet in bad mocht en maandverband moest gebruiken. Ook zijn de verschillende ervaringen rond een opstartende cyclus en zwangerschap fijn. Hier hopen we ook heel erg toch nog een 2016 kindje te kunnen krijgen. Sowieso fijn om hier te lezen, want in mijn eigen omgeving ken ik niemand of weet ik het van niemand
VK had gehoopt dat de MK vanzelf op gang zou komen, omdat ik al wat rood bloedverlies had. En dat was ook mijn eigen wens. Tot nu wat bruin bloedverlies gehad en verder nog niks. Wel wat krampen 's avonds gehad, dus er rommelt wel wat. Ik zit echt te wachten nu en dat voelt als nog meer falen van m'n lichaam.
VK belt vanmiddag dus dan zullen we een plan maken. Ik begreep dat je in eerste instantie tabletten voorgeschreven krijgt en ik was benieuwd naar deze ervaringen. Krijg je echt ontzettend krampen? En hoelang duurt dat? Ik zie hier als een berg tegen op namelijk. Maar als dat het op gang brengt, doe ik dat liever dan naar het ziekenhuis moeten gaan.
Dat vind ik ook ja. Bij mij ging het, op de vervelende en pijnlijke nasleep na, best soepel allemaal. Ik zou een volgende keer, die hopelijk niet komt, het absoluut weer overwegen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, je moet sowieso kiezen voor wat het beste voelt. Maar ik lees vaak dat mensen de tabletten enger vinden dan de curretage, terwijl dat toch best een ingreep is. Ik zou tabletten in elk geval niet meteen afschrijven, omdat het in veel gevallen de minst ingrijpende procedure is. Succes met het maken van je keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |