Jaquote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Heb je haar als captain? ik durfde niet..
Maar ongeacht of Stephens of Williams wint heb ik volgende ronde wel nog maar 7 spelers over. Dat is niet veel. Sommige anderen hebben betere keuzes gemaaktquote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Heb je haar als captain? ik durfde niet..
Als Stephens wint heb ik 0 vrouwen over. Wel 5 mannen, maar dat hadden er ook meer moeten zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ongeacht of Stephens of Williams wint heb ik volgende ronde wel nog maar 7 spelers over. Dat is niet veel. Sommige anderen hebben betere keuzes gemaakt
Ik heb wel gekeken naar loting, maar ik kende de kracht van sommige tennissers niet. Sock verbaast me, Muguruza was een dark horse sowieso maar dat ze zo ver komt... Safarova ook onderschatquote:Op maandag 1 juni 2015 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Stephens wint heb ik 0 vrouwen over. Wel 5 mannen, maar dat hadden er ook meer moeten zijn.
Ik had beter naar de loting moeten kijken
quote:Tennis match play is characterised by intermittent exercise, alternating short (4–10 second) bouts of high intensity and short (10–20 second) recovery bouts, interrupted by several periods of longer duration (60–90 seconds).8 All of these recovery periods are controlled by ITF rules, which establish the maximum rest times. Since 2004, these rest times are 20 seconds between points, 90 seconds between changeovers, and 120 seconds between sets.9 Generally, the mean duration of work and rest periods during a tennis match are 5–10 seconds and 10–20 seconds respectively (a work to rest ratio of about 1:1 to 1:4) (table 11).10,11,12,13,14,15,16 Rallies in women's singles matches are significantly longer than rallies in men's singles matches. In addition, there are differences in mean rally times between low to average level and high level tennis players, which may be explained by increased match activity for high level players—that is, high level players hit the ball harder, which results in shorter rallies.
Table thumbnail
Table 1 Notational analysis in tennis
The duration of a tennis match is often more than an hour and in some cases more than five hours,11 and effective playing time—that is, percentage of the total playing time in a match—amounts to 20–30% on clay courts and 10–15% on fast court surfaces.17 During this time, a tennis player runs an average of 3 m per shot and a total of 8–12 m in the course of a point,18 completing 300–500 high intensity efforts during a best of three sets match. The number of directional changes in an average point is four,19 and rallies during a match typically last less than eight seconds (five to seven). Players average 2.5–3 strokes per rally, depending on their game style, ball type (1, 2, or 3), surface, sex, and tactical strategy.2,6,7 About 80% of all strokes are played within 2.5 m of the player's ready position. About 10% of strokes are made with 2.5–4.5 m of movement with primarily a sliding type movement pattern, and fewer than 5% of strokes are made with more than 4.5 m of movement and a running type movement pattern.17
Lekker ding is het tochtwitter:AlizeLim twitterde op maandag 01-06-2015 om 14:54:28When you are watching in the middle of the club and you cannot SCREAM AAAAHHH https://t.co/JJqZdaTM0N reageer retweet
Ze zijn er vroeg bij met het programma. Jammer dat die twee partijen waarschijnlijk tegelijkertijd zijn. Waarom spelen ze die niet gewoon achter elkaar?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:47 schreef Szura het volgende:
Morgen Nishikori - Tsonga tweede partij op PC, Wawrinka - Federer de tweede partij op SL.
merciquote:
Zeg dat ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:56 schreef Norrage het volgende:
Hebben we woensdag Djoko vs Rafa en Murray vs Ferrer. Wat een lineupNormaal is dat een soort van halve final lineup....
Draak van een wedstrijdquote:Op maandag 1 juni 2015 16:06 schreef DaveDave09 het volgende:
GSM errani, speelt tegen winnaar van sloane-serena
Ja. En wint.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:06 schreef Max23 het volgende:
Dit is nou de derde wedstrijd op rij dat Serena een set verliest en vervolgens beter gaat spelen.
Het had Pliskova-Bouchard kunnen zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Szura het volgende:
Mitu - Van Uytvanck, prachtige vierde ronde zeg
Bowa heeft zijn broekje vast naar benedenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Szura het volgende:
Als Stephens nou even snel wint kan ze haar vriend aanmoedigen. Misschien dat dat helpt om het Nadal lastig te makenquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Wordt bij de heren dus gewoon 7 spelers uit de top-8 in de kwartfinale en dan Tsonga ipv Berdych, maar dat zal qua niveau ook amper iets schelen..
In vergelijking met Van Uytvanck vind ik letterlijk elke vrouw mooi.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Szura het volgende:
Zo Stephens zo Sock...quote:Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Sock slaat elke bal maar zo hard mogelijk.
ook carlo suarez navarro en schiavone?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In vergelijking met Van Uytvanck vind ik letterlijk elke vrouw mooi.
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ook carlo suarez navarro en schiavone?
grapje tochquote:
Nee.quote:
Ja, leuk moppie ook.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:33 schreef DO2 het volgende:
Sloane staat goed te spelen, hoor. Eindelijk eens n vrouw die met een idee die ballen slaat.
ze lijken op mannen vooral carlaquote:
Wie?quote:
Excuus.quote:
hey powerloungengod jij ook hierquote:
Dat noemen we een Verkerkje.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Van Uytvanck een keer zien spelen in Rosmalen, was niet bijster onder de indruk.
Zou dit een fluke run zijn, of is hier echt een topspeelster aan het opstaan?
quote:
Dank jequote:
En deze dropshot dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:46 schreef Norrage het volgende:
Nou. Het is niet erg overtuigend wat Rafa laat zien...Vorige rondes waren beter.
voor hoop je dat rg gaat winnenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel matig dat Ma Williams een pruik op heeft
Het is een Amerikaan....tsja...quote:Op maandag 1 juni 2015 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een fantasieloze speler is Sock zeg.
waar kijk je sjakie en raffie?quote:
hij kan wel goed dubbelenquote:
quote:
arme zielquote:
Eurosport Player.quote:
bedankt hansquote:
en nadal?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het maar niet die Djokofiets wordt
wat zei hij?quote:
Iets van "F*cking ball."quote:
la decimaquote:Op maandag 1 juni 2015 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag ook wel winnen
Weer de koning van het gravel
Koning van het klei.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag ook wel winnen
Weer de koning van het gravel
nou nou nouquote:
nou nouquote:
Heeft een negatieve bijklank.quote:
was wel te verwachtenquote:
zo irritantquote:Op maandag 1 juni 2015 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Snap niet dat Eurosport nu highlights laat zien van eerdere wedstrijden in plaats van gewoon live tennis uit te zenden.
Ja, nu ook nog een interview met Safarova. Met die ogen ziet ze er een beetje uit als Linda Blair in The Exorcist.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, nu ook nog een interview met Safarova. Met die ogen ziet ze er een beetje uit als Linda Blair in The Exorcist.
Niet haten naar Nadal s.v.p.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Max23 het volgende:
Nadal![]()
Dat verzoek voor een andere scheidsrechter![]()
![]()
Zeker bang voor tijdsstraffen![]()
![]()
hij heeft veel haters zie mtfquote:
Meen je dat nou joh.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:11 schreef gijsman het volgende:
Die Nadal heeft echt een dwangneurose met die rituelen van hem
Oh echt?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:11 schreef gijsman het volgende:
Tis wat allemaalquote:Op maandag 1 juni 2015 17:11 schreef gijsman het volgende:
quote:
komt nooit een eindequote:Op maandag 1 juni 2015 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
Zou Eurosport vandaag nog wat live tennis gaan uitzenden?
ik draag geen sokkenquote:
quote:
heyquote:
Hij moet eerst nog voorbij Gasquet, hè.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef Norrage het volgende:
Woensdag
Wat gaat dat dubbel spannend worden zeg (Murray en Djoko...)
Ook bizar dat, mocht Djoko Rafa kunnen pakken, dat ie dan nog 2 wedstrijden moet winnenKan hij die druk aan? Fed ging er toen ook al bijna uit nadat Rafa uit het toernooi lag in 2009....
Ik denk dat er een grotere kans is dat Rafa nog tegen Sock verliest na 2-0 in sets, dan dat Djoko tegen Gasquet gaat verliezen.quote:
Het is jammer dat we daar geen odds voor kunnen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat er een grotere kans is dat Rafa nog tegen Sock verliest na 2-0 in sets, dan dat Djoko tegen Gasquet gaat verliezen.
Mooi, toch? Zo kan je beide partijen tegelijkertijd volgen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:42 schreef Paradoxi het volgende:
Ze hebben het geluid van de wedstrijd van Djokovic onder die van Nadal gezet.
Maar niet nadal's gekreun horenquote:Op maandag 1 juni 2015 17:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Mooi, toch? Zo kan je beide partijen tegelijkertijd volgen.
mevrouw fognini eruitquote:
petragodinquote:
komt ze na nadal/sjakie of djokovic/gasquet?quote:
na sockdalquote:Op maandag 1 juni 2015 18:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
komt ze na nadal/sjakie of djokovic/gasquet?
ik kan niet helemaal kijken helaasquote:
djokovic wordt uitgefloten nee tochquote:Op maandag 1 juni 2015 18:10 schreef Norrage het volgende:
De Fransen vinden het niet leuk dat Gasquet gedold wordt
ik ga zo meteen naar de sportschoolquote:
Doorgaans nemen spelers ook meer tijd bij standen als 30-30 30-40quote:Op maandag 1 juni 2015 18:15 schreef Gruisman het volgende:
Ze geven die timeviolations ook echt alleen maar bij standen als 30-30 of 30-40 heheeft ook wel iets vals
rafole op woensdagquote:Op maandag 1 juni 2015 18:16 schreef Norrage het volgende:
Wat is Djoko goed zeg
Dat belooft wat voor woensdag
hij is de zwakste van de 4 muskiteersquote:Op maandag 1 juni 2015 18:18 schreef Gruisman het volgende:
Pff Gasquet is ook echt zo een enorme slappeling he
op nadal verjaardagquote:
Wie is de 4e?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij is de zwakste van de 4 muskiteers
xl gamequote:
Dankje. Het was Simon. Niet omdat ik hem vergeten was, maar omdat zijn niveau lager is dan zelfs dat van Gasquet (vind ik althans).quote:Op maandag 1 juni 2015 18:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon, Monfils of Tsonga, afhankelijk van wie je vergeten bent.
je hebt gelijkquote:
Djockquote:Op maandag 1 juni 2015 18:27 schreef BobW het volgende:
Iedereen wacht op Djoko-Nadal en zul je zien dat het Djoko-Sock wordt
quote:
Wtf? NOS zendt nog uit? Is er geen kindernet ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:26 schreef 1239758715981 het volgende:
Jammer dat de NOS de wedstrijd niet uitzendt en Eurosport voor de slaapverwekkende Djokopot kiest -_-
begrijpend lezen?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wtf? NOS zendt nog uit? Is er geen kindernet ofzo?
quote:
Oh laat maarquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:33 schreef BobW het volgende:
Ik zeg dat Nadal dit wint. Heb er een 'Nadal te Roland Garros'-gevoel bij.
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:33 schreef BobW het volgende:
Ik zeg dat Nadal dit wint. Heb er een 'Nadal te Roland Garros'-gevoel bij.
1x tegen fedjequote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Marcoss het volgende:
Denk niet dat Nadal ooit een 2-0 voorsprong in sets heeft weggegeven eigenlijk..
Maar eens moet de 1ste keer zijn
Ja, twee sets en een break.quote:
Is wel te hopen ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
djokovic zal wel eerder klaar zijn dan nadal
whisful thinking?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:50 schreef 1239758715981 het volgende:
Gasquet d. Djokovic 1-6 2-6 7-6 7-6 18-16
hehequote:Op maandag 1 juni 2015 18:52 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Als reactie op de post dat Djokovic eerder klaar zou zijn
Hij heeft met Sloane Stephens, wist je dat?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:57 schreef Max23 het volgende:
Is zijn vriendin soms in het publiek gaan zitten, dat het nu beter gaat
iddquote:
Dat wist ik ja, die was zelf nog bezig toen Sock begon, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 1 juni 2015 18:59 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij heeft met Sloane Stephens, wist je dat?
Valt wel mee toch? Alleen aan het einde van de derde set.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:07 schreef Gruisman het volgende:
Nou... Rafa dus nog even kwetsbaar als twee weken geleden
Ik wil graag even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg dat Sock dit wint. Heb er een 'Kyrgios te Wimbledon'-gevoel bij.
Hij is geen moment in gevaar geweest tegen Sock.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:07 schreef Gruisman het volgende:
Nou... Rafa dus nog even kwetsbaar als twee weken geleden
nienimen en the kokk hadden meer games gewonnenquote:Op maandag 1 juni 2015 19:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
1, 2, 3 GSM Djokovic.
We hebben een Rafole.
Dat hadden ze iets beter kunnen plannen ja. Al denk ik dat ze erop gokten dat Federer-Monfils langer zou duren.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:57 schreef Marcoss het volgende:
Tsonga op 3.75 bij Unibet voor morgen, die verwachten een simpele zege voor Nishikori dus..
Is er een manier om van die absurde odds van Nadal gebruik te maken, ook als hij niet wint? Ik denk dat Djokovic wint maar 3.50 voor Nadal is echt veel te hoog.quote:
Ik kan je niet volgen. Als je de odds te hoog vindt en er gebruik van wil maken moet je gewoon geld op winst voor Nadal zetten. Maar ms mis ik iets.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Is er een manier om van die absurde odds van Nadal gebruik te maken, ook als hij niet wint? Ik denk dat Djokovic wint maar 3.50 voor Nadal is echt veel te hoog.
Ik vind Nadal de underdog, maar niet de 3.50 underdog. Ook al denk ik niet dat Rafa wint, dan nog vind ik odds van 3.50 te hoog. Snappie?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:23 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen. Als je de odds te hoog vindt en er gebruik van wil maken moet je gewoon geld op winst voor Nadal zetten. Maar ms mis ik iets.
Je kan inzetten op Live Wedden en als Nadal voorkomt incasseren, maar dat lukt alleen als Nadal een break zou voorkomen, dus het heeft weinig zin.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Is er een manier om van die absurde odds van Nadal gebruik te maken, ook als hij niet wint? Ik denk dat Djokovic wint maar 3.50 voor Nadal is echt veel te hoog.
Misschien moet je dan mensen in je omgeving opzoeken die er netzo over denken en bereid zijn om met jou voor slechtere odds ( voor winst Nadal ) een weddenschap aan te gaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik vind Nadal de underdog, maar niet de 3.50 underdog. Ook al denk ik niet dat Rafa wint, dan nog vind ik odds van 3.50 te hoog. Snappie?
Als jij denkt dat Nadal 30% kans heeft om te winnen, dan moet je gewoon inzettenquote:Op maandag 1 juni 2015 20:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Wellicht een andere manwijf die zo gespierd isquote:Op maandag 1 juni 2015 20:41 schreef DO2 het volgende:
Is er nog iemand bij de vrouwen die het Serena lastig kan maken? Of gaat die fluitend naar de overwinning?
Je kan inzetten op dat Nadal minimaal 1 of 2 sets wintquote:Op maandag 1 juni 2015 20:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
backen en layen op betfairquote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik vind Nadal de underdog, maar niet de 3.50 underdog. Ook al denk ik niet dat Rafa wint, dan nog vind ik odds van 3.50 te hoog. Snappie?
Mauresmo is aanwezig toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:51 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Wellicht een andere manwijf die zo gespierd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |