Misschien is het vitamine D.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Lusteloos. Eens zien wat de ijzertabletten gaan doen.
Het is geen vitamine D.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien is het vitamine D.
OT:
Geweldig!Nog een paar nachtjes slapen!
Succes dan maar.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen vitamine D.Maar bedankt voor de suggestie.
Een frisse duik in de zee op een winderige dag lost dat wel opquote:Op maandag 1 juni 2015 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Lusteloos. Eens zien wat de ijzertabletten gaan doen.
Welke zeequote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een frisse duik in de zee op een winderige dag lost dat wel op
Ik ook. Band gelapt en met het terugplaatsen van de buitenband maak ik m weer lek... Hoe zo iets kleins m'n humeur kan verziekenquote:
Om gek van te worden jaquote:Op maandag 1 juni 2015 23:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ook. Band gelapt en met het terugplaatsen van de buitenband maak ik m weer lek... Hoe zo iets kleins m'n humeur kan verzieken
Dat zou mijn mood ook behoorlijk verzieken.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ook. Band gelapt en met het terugplaatsen van de buitenband maak ik m weer lek... Hoe zo iets kleins m'n humeur kan verzieken
Aii, hoe vatte diegene het op?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat zou mijn mood ook behoorlijk verzieken.
Bij mij gaat het om een superleuke afspraak die ik moet verzetten, omdat ik vergeten was dat ik op die dag naar Pinkpop zou gaan en ik iemand anders volgens mij best wel teleurstel
Is het daar niet een beetje te vroeg voor?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:41 schreef kuolema het volgende:
Kersterig, want ik ben kerstliedjes aan het luisteren
Te vroeg, te laat, het maakt me helemaal niets uit. Sleigh bells ring, are you listening ...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel wakker..denk ikHad weer zo'n droom, al was die droom dit keer wat minder helder.
Later vanmiddag belangrijke afspraak dus ben beetje zenuwachtig daarnaar![]()
[..]
Is het daar niet een beetje te vroeg voor?
Hee, het is jouw feestje!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:16 schreef kuolema het volgende:
[..]
Te vroeg, te laat, het maakt me helemaal niets uit. Sleigh bells ring, are you listening ...
Veel plezier, t was een geweldige afleveringquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Goed! Wat werk verzet, lekker hardgelopen vandaag en zo lekker onder het genot van GoT het avondeten oppeuzelen![]()
Fijne dag zo.
Mijn haren staan inmiddels ook weer in de juiste richting. Da's mooi, kan ik weer nuttige shit doen.quote:
blije geitquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
Nieuwe vriendin?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
Het 1equote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef zeefje het volgende:
Ontzettend kut.
Tevens ; oversexste fokkers die niet tegen afwijzingen kunnen. .verdomme man wat kan ik dát slecht hebben nu.
Post dan ook geen naaktfoto's. Je kent FOK! zo langzamerhand wel, toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef zeefje het volgende:
Ontzettend kut.
Tevens ; oversexste fokkers die niet tegen afwijzingen kunnen. .verdomme man wat kan ik dát slecht hebben nu.
Dat ze naaktfoto's post betekent toch niet dat ze aandacht wil? Jaloers ofzo?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Post dan ook geen naaktfoto's. Je kent FOK! zo langzamerhand wel, toch?
OT: goed.
wowowow wat doe je ik dacht dat dit tussen ons zou blijven ;squote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef zeefje het volgende:
Ontzettend kut.
Dat iemand naaktfoto's post betekent per definitie dat hij/zij aandacht wil. Doe niet zo fucking dom alsjeblieftquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ze naaktfoto's post betekent toch niet dat ze aandacht wil? Jaloers ofzo?
PI.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:07 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat iemand naaktfoto's post betekent per definitie dat hij/zij aandacht wil. Doe niet zo fucking dom alsjeblieft
Leuk voor je.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
Uh, nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die dagen hebben we allemaal wel eens. Komt wel goed
Misschien een psycholoog zoeken om tegen te klagen ipv een forum, misschien dat dat beter helpt danquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neeik kom er niet meer uit
Ik zie je er nog wel voor aan dat je zoiets serieus zou kunnen menen. Sorry he.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Post icon, ik was sarcastisch. Wie is er nou dom?
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zie je er nog wel voor aan dat je zoiets serieus zou kunnen menen. Sorry he.
Thanks!quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
PI.
[..]
Leuk voor je.
OT: wel okay
Klopt. Ik zat verlegen om aandacht, heb net in KPD gepost. PM inbox zit vol en DM's blijven binnenstromen. Van Stimorol- alleen al 57 DM'squote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Post dan ook geen naaktfoto's. Je kent FOK! zo langzamerhand wel, toch?
OT: goed.
Haha. Mag ik het heel grappig vinden dat jij dat nou juist zegt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien een psycholoog zoeken om tegen te klagen ipv een forum, misschien dat dat beter helpt dan
jaquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Mag ik het heel grappig vinden dat jij dat nou juist zegt?
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat verlegen om aandacht, heb net in KPD gepost. PM inbox zit vol en DM's blijven binnenstromen. Van Stimorol- alleen al 57 DM's
Ik zag het ook al (het was een uur terug al best wel warm, maar een half uur geleden viel me de bewolking ook al op), maar aan de andere kant betekent het ook dat ik langer in de zon kan lopen zonder te verbrandenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:59 schreef Re het volgende:
ik had het toch wat zonniger verwacht op deze mooie dag
Geef mij die tijdmachinequote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Even teruggeslingerd naar het verledenNu weer vooruit kijken
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:26 schreef Trashcanman het volgende:
Net gesport, weer fris en wel thuis met m'n favoriete muziek op naar de regen kijken. Voel me prima
Viel een beetje tegenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heel benieuwd
Ik hoop op een flink spektakel in ongeveer een uurtje buiten
Succesquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, de rest van de maand offline, anders komt er echt niks van leren terecht.
Tot later!
Ok.quote:Op zondag 7 juni 2015 07:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weer eens korter geslapen vannacht, maar het went. Kan me alleen niks van mn dromen herinneren van afgelopen nacht.
Wist wel die van vorige nacht, maar die was een beetje te awkward om op fok te zetten dus die heb ik maar niet in het dromentopic gezet.
Naja, zo vroeg op het ik wel alle tijd om me gereed te maken, ik ga vandaag een vriend in Amsterdam bezoeken. Heb zijn ouders al een hele tijd niet meer gezien (we waren vroeger buren) dus verheug me er wel op
Hoe voel je je daarbij dan?quote:
Komt nog wel. Je bent supergoed bezig.quote:Op maandag 8 juni 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Apart.
Ene kant goed dat het met een hoop aspecten de goede kant op gaat maar dat een aspect toch telkens maar weer een knauw krijgt.
Dankjequote:Op maandag 8 juni 2015 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt nog wel. Je bent supergoed bezig.
OT: Blij. Want morgen heb ik een sollicitatiegesprek.
Dat komt nog wel joh. Eerst het (vooruitzicht van) verhuizen.quote:Op maandag 8 juni 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Apart.
Ene kant goed dat het met een hoop aspecten de goede kant op gaat maar dat een aspect toch telkens maar weer een knauw krijgt.
Verliefd zijn is sowieso kut vind ikquote:Op maandag 8 juni 2015 22:15 schreef DaMook het volgende:
Ik ben weer verliefd op een oude liefde, gaat nooit werken, maar het is helaas niet anders. Snel overheen zien te komen....
Dit. Ik heb een nieuwe baan.quote:
Ik ook, want ik heb groen licht om definitief door te mogen gaan met afstuderenquote:
goed gesprek gehad? Heb ik ook altijd! Snachts onrustig en vaak wakker als er iets spannends staat te gebeurenquote:
Zekers! En jaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
goed gesprek gehad? Heb ik ook altijd! Snachts onrustig en vaak wakker als er iets spannends staat te gebeuren
sporten een idee ^^?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zekers! En ja
Echt heel raar, ik zit bomvol energie nu (alsof ik door de stress alles opgepot heb en het nu in 1x losgekatapulteerd wordt) maar weet niet waar ik die overtollige energie nu kwijt moet
Nja, het zou wel mooi geweest zijn als ik bij een sportschool gezeten had, maar had al een vriendin gebeld met de vraag of ik daar even voorbij kon gaan (is een aardig stukje lopen en dan na een uurtje weer teruglopen) alleen was zij bezig iemand te helpen verhuizen.quote:
mooi zo! goed nieuws!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, het zou wel mooi geweest zijn als ik bij een sportschool gezeten had, maar had al een vriendin gebeld met de vraag of ik daar even voorbij kon gaan (is een aardig stukje lopen en dan na een uurtje weer teruglopen) alleen was zij bezig iemand te helpen verhuizen.
Anyway, alles is weer een beetje gekalmeerd, zit nu plannen te maken voor morgen. Ding is, ik heb morgenochtend al plannen en morgenavond, maar in de tussentijd wil ik niet thuis rondhangen dus zit nu een beetje te kijken hoe ik de overige tijd ga vullen met iets wat mijn intellect helpt verruimen (nee, geen drugs, ik zoek vooral goeie conversaties met intelligente mensen)
Dus: Weer een beetje tot rust gekomen en voel me wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best jou een bezem doneren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen zin om een nieuwe bezem te kopen. Iedereen mag hier posten, on topic. Klaar.
Ik zit te wachten op mijn afspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is wel leukquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:37 schreef fraubitch het volgende:
Ik loop al de hele avond te gniffelen
Mijn vriend en ik hebben elke keer een radiozender ruzie in de auto.
Hij heeft hem steeds op 3fm en ik Qmusic. Ik heb nu alle knoppen van de radio ingesteld op Q music
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij het doorheeft en vooral wat zijn reactie is.
Jij bent echt een boefjequote:Op donderdag 11 juni 2015 00:37 schreef fraubitch het volgende:
Ik loop al de hele avond te gniffelen
Mijn vriend en ik hebben elke keer een radiozender ruzie in de auto.
Hij heeft hem steeds op 3fm en ik Qmusic. Ik heb nu alle knoppen van de radio ingesteld op Q music
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij het doorheeft en vooral wat zijn reactie is.
Tik hem aan ouwe! *boks*quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:03 schreef Detroit het volgende:
[..]
Tik hem aan ouwe! *boks*
*probeert de spanning van minthy gezond te maken
quote:
Kind tochquote:
Yay! Succesvol minthy gehelpt!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het hielp, is gezakt inmiddels
Bij jou ook?
Nieuwsgierig. Waarom en hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:57 schreef Detroit het volgende:
[..]
OT: trek in eten. Wennen, dat intermittent fasting.
Succes!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat gespannen, vooral denk ik omdat ik op het punt sta de deur uit te gaan
Ik stuur je ff een PM.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig. Waarom en hoe doe je dat?
OT klote, hondsberoerd door de hooikoorts, om vijf uur wakker worden omdat je geen lucht meer krijgt want alles zit verstopt is geen pretje. Maar alles wat werkt voor mij mag je niet als je zwanger bent. Nog een paar maanden..
Was het maisbrood of desembrood? Want dan snap ik het wel hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:36 schreef [url=http://forum.vi fok.nl/user/profile/25794]Detroit[/url] het volgende:
[..]
Ik stuur je ff een PM..
OT: genieten van zoiets simpels als een boterham..
Niet eens. Simpel brood van de Lidl.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Was het maisbrood of desembrood? Want dan snap ik het wel hoor.
OT: helemaal prima, zware week zonder noemenswaardige kleerscheuren doorgekomen.
Gefeliciteerd! Tijd gaat snel hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:50 schreef Lastpost het volgende:
Voel me wel prettig. En vandaag 7 jaar samen met m'n vriendin, tijd vliegt.
Ik wil mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Topmet wat vrienden een vlucht geboekt naar Warschau voor een lang weekend om daar andere vrienden te treffen
Magquote:
Daar ben ik al. Morgen zonder Foo Fighters helaas.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Magpas je in een rugzak?
OT: super, want onderweg naar Limburgmorgen Pinkpop!
Ja jammer idd, waren in 2011 ook top op Pinkpop!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar ben ik al. Morgen zonder Foo Fighters helaas.
Vreselijk. Echt niet leuk dat die niet komen!!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar ben ik al. Morgen zonder Foo Fighters helaas.
Je moet ook niet met zulke meisjes pratenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 04:01 schreef Trashcanman het volgende:
De hele avond tegen me aanrijden en dan "O ja, ik heb een vriend"
Sommige mensen
Ore ore ore ore ore ore ore ore ore ore ore orequote:Op woensdag 17 juni 2015 03:10 schreef Yiman het volgende:
Your standing in my way, back off ore deal with the consequences.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |