Misschien is het vitamine D.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Lusteloos. Eens zien wat de ijzertabletten gaan doen.
Het is geen vitamine D.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien is het vitamine D.
OT:
Geweldig!Nog een paar nachtjes slapen!
Succes dan maar.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen vitamine D.Maar bedankt voor de suggestie.
Een frisse duik in de zee op een winderige dag lost dat wel opquote:Op maandag 1 juni 2015 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Lusteloos. Eens zien wat de ijzertabletten gaan doen.
Welke zeequote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een frisse duik in de zee op een winderige dag lost dat wel op
Ik ook. Band gelapt en met het terugplaatsen van de buitenband maak ik m weer lek... Hoe zo iets kleins m'n humeur kan verziekenquote:
Om gek van te worden jaquote:Op maandag 1 juni 2015 23:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ook. Band gelapt en met het terugplaatsen van de buitenband maak ik m weer lek... Hoe zo iets kleins m'n humeur kan verzieken
Dat zou mijn mood ook behoorlijk verzieken.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ook. Band gelapt en met het terugplaatsen van de buitenband maak ik m weer lek... Hoe zo iets kleins m'n humeur kan verzieken
Aii, hoe vatte diegene het op?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat zou mijn mood ook behoorlijk verzieken.
Bij mij gaat het om een superleuke afspraak die ik moet verzetten, omdat ik vergeten was dat ik op die dag naar Pinkpop zou gaan en ik iemand anders volgens mij best wel teleurstel
Is het daar niet een beetje te vroeg voor?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:41 schreef kuolema het volgende:
Kersterig, want ik ben kerstliedjes aan het luisteren
Te vroeg, te laat, het maakt me helemaal niets uit. Sleigh bells ring, are you listening ...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel wakker..denk ikHad weer zo'n droom, al was die droom dit keer wat minder helder.
Later vanmiddag belangrijke afspraak dus ben beetje zenuwachtig daarnaar![]()
[..]
Is het daar niet een beetje te vroeg voor?
Hee, het is jouw feestje!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:16 schreef kuolema het volgende:
[..]
Te vroeg, te laat, het maakt me helemaal niets uit. Sleigh bells ring, are you listening ...
Veel plezier, t was een geweldige afleveringquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Goed! Wat werk verzet, lekker hardgelopen vandaag en zo lekker onder het genot van GoT het avondeten oppeuzelen![]()
Fijne dag zo.
Mijn haren staan inmiddels ook weer in de juiste richting. Da's mooi, kan ik weer nuttige shit doen.quote:
blije geitquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
Nieuwe vriendin?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
Het 1equote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef zeefje het volgende:
Ontzettend kut.
Tevens ; oversexste fokkers die niet tegen afwijzingen kunnen. .verdomme man wat kan ik dát slecht hebben nu.
Post dan ook geen naaktfoto's. Je kent FOK! zo langzamerhand wel, toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef zeefje het volgende:
Ontzettend kut.
Tevens ; oversexste fokkers die niet tegen afwijzingen kunnen. .verdomme man wat kan ik dát slecht hebben nu.
Dat ze naaktfoto's post betekent toch niet dat ze aandacht wil? Jaloers ofzo?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Post dan ook geen naaktfoto's. Je kent FOK! zo langzamerhand wel, toch?
OT: goed.
wowowow wat doe je ik dacht dat dit tussen ons zou blijven ;squote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef zeefje het volgende:
Ontzettend kut.
Dat iemand naaktfoto's post betekent per definitie dat hij/zij aandacht wil. Doe niet zo fucking dom alsjeblieftquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ze naaktfoto's post betekent toch niet dat ze aandacht wil? Jaloers ofzo?
PI.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:07 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat iemand naaktfoto's post betekent per definitie dat hij/zij aandacht wil. Doe niet zo fucking dom alsjeblieft
Leuk voor je.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Morgen.Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
Morgen.
MORGEN!
![]()
![]()
Uh, nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die dagen hebben we allemaal wel eens. Komt wel goed
Misschien een psycholoog zoeken om tegen te klagen ipv een forum, misschien dat dat beter helpt danquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neeik kom er niet meer uit
Ik zie je er nog wel voor aan dat je zoiets serieus zou kunnen menen. Sorry he.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Post icon, ik was sarcastisch. Wie is er nou dom?
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zie je er nog wel voor aan dat je zoiets serieus zou kunnen menen. Sorry he.
Thanks!quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
PI.
[..]
Leuk voor je.
OT: wel okay
Klopt. Ik zat verlegen om aandacht, heb net in KPD gepost. PM inbox zit vol en DM's blijven binnenstromen. Van Stimorol- alleen al 57 DM'squote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Post dan ook geen naaktfoto's. Je kent FOK! zo langzamerhand wel, toch?
OT: goed.
Haha. Mag ik het heel grappig vinden dat jij dat nou juist zegt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien een psycholoog zoeken om tegen te klagen ipv een forum, misschien dat dat beter helpt dan
jaquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Mag ik het heel grappig vinden dat jij dat nou juist zegt?
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat verlegen om aandacht, heb net in KPD gepost. PM inbox zit vol en DM's blijven binnenstromen. Van Stimorol- alleen al 57 DM's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |