*visual dat je Kwakzor tegen de badrand aangooit* arme kwakquote:Op zondag 31 mei 2015 22:08 schreef snoenk het volgende:
Gm lopende S![]()
Owh en mijn kind heeft een geweldig gevoel voor humor. We zaten in bad met haar 10.000 badeendjes en ik zeg; wat zegt een eend als je hem tegen de muur gooit waarbij ik een eendje tegen de badrand aangooi en "kwak" zeg. Ze heeft gegild van het lachen![]()
Daarna zijn ze nog een kwartier tegen de badrand aangegaan natuurlijk
Hahaha heerlijk!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:08 schreef snoenk het volgende:
Gm lopende S![]()
Owh en mijn kind heeft een geweldig gevoel voor humor. We zaten in bad met haar 10.000 badeendjes en ik zeg; wat zegt een eend als je hem tegen de muur gooit waarbij ik een eendje tegen de badrand aangooi en "kwak" zeg. Ze heeft gegild van het lachen![]()
Daarna zijn ze nog een kwartier tegen de badrand aangegaan natuurlijk
interessant!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Skittles het volgende:
Als Kwak tegen de muur valt en er is niemand in de buurt om d'r te horen, maakt ze dan geluid?
Knappe jongen die mij tegen een badrand aangooitquote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef snoenk het volgende:
Nu zie ik dus ook voor me hoe kwakz0r tegen badrand wordt aangegooid
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Skittles het volgende:
Als Kwak tegen de muur valt en er is niemand in de buurt om d'r te horen, maakt ze dan geluid?
quote:
hoiquote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Knappe jongen die mij tegen een badrand aangooit
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef Skittles het volgende:
En op de vragen in het vorig topic zal ik morgen een antwoord op typen. Als de koppijn weg is en de dag weer rooskleurig.
Hihiquote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh en een miauwende kwak die niet tegen de badrand gekwakt wil worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zie nu voor me: knappe jongens die kwak tegen de badrand gooien. En zij maar miauwen.
Ga door!
dat kan ook alleen jouw brein hequote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef AwayTL het volgende:
Ik zie nu knappe jongens die kwak tegen de badrand kwakken voor me..
Hoe kwakken?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef AwayTL het volgende:
Ik zie nu knappe jongens die kwak tegen de badrand kwakken voor me..
Zoals jij kwakken denktquote:
En het begon zo onschuldig...quote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zoals jij kwakken denkt.
Wat sq hierboven zegt.. Excuses mensen
Mwhehequote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zoals jij kwakken denkt.
Wat sq hierboven zegt.. Excuses mensen
Sorry doodziek is wat relatief als je kijkt naar sommige kids hier op het forumquote:Op zondag 31 mei 2015 22:26 schreef AwayTL het volgende:
Doodziek??![]()
![]()
Nee wat heeftie? Ik dacht dat het een virusje was waarvan hij al aan t opknappen was.
(Ja doodziek zal misschien wat te letterlijk zijn, maar ik dacht dus dat t beter ging )
Tienermoedersquote:Op zondag 31 mei 2015 22:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mwhehe![]()
En ik hoef niet eens tot morgen te wachten op de rooskleurigheid. Nu net uit mn werk, in bed met slapend meisje aan de borst![]()
Iets met kinderhand en snel gevuld.
Ah dan ga ik even advocaat van de duivel spelen. Voor haar is het dus: je hebt de belangrijkste dag van haar leven overgeslagen voor een buikgriepje van je kind.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Sorry doodziek is wat relatief als je kijkt naar sommige kids hier op het forum![]()
Flink vervelend buikvirus idd![]()
1,5 week elke dag meerdere keren braken ... diarree explosies .. 100 keer omkleden en douchen per dag ... in die context 'doodziek'.
Nu lijkt hij er gelukkig echt overheen![]()
Maar toen dus nog niet.. zaten we er middenin.
Maar ik had het gevoel dat ik genegeerd werd. Dus op de man afgevraagd wat er was. Toen brak de hel los
Bro's before ho's, ehhhh.... lieve schattige zielige zieke baby's hequote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
![]()
ik heb er een award bij geloof ik. Die van:
'Je bent de slechtste vriendin op aarde omdat je je doodzieke kind niet even bij het oppasmeisje van 16 kon achterlaten zodat je je lekker kon bezatten op mijn bruiloft'
Needless to say dat ze zelf kinderloos is en zich geen voorstelling kan maken dat je het liefst zelf voor je zieke baby zorgt.
Einde vriendschap
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat maakte t repeteren ook vrij kut... tot de laatste reps steeds halfbezet, dus er zat echt geen schot in tot de zaalrepetitiesquote:Op zondag 31 mei 2015 23:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Leuk van het examen kwak! Dubbel/meer bezet spem in alium lijkt me ook productietechnisch een nachtmerrieteh agendas.
Alleen voor directieexamens zijn er ook zoveel repetitiesquote:Op zondag 31 mei 2015 23:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat maakte t repeteren ook vrij kut... tot de laatste reps steeds halfbezet, dus er zat echt geen schot in tot de zaalrepetities
en ook niet zélf even gaan he. Mannenquote:Op maandag 1 juni 2015 09:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en de award voor "Dude" gaat naar mijn man. Ik stond enigszins chagrijnig in de badkamer m'n tanden te poetsen want blèrende baby op de achtergrond die dus niet ging slapen. Hij komt de badkamer in (om 9:00 hè
) en zegt "Moet je haar niet eens uit bed gaan halen, ze is toch wakker
" .
Anders heb je even niet door dat ik er al vanaf 6:00 uit ben, luiers heb verschoond, papfles heb gegeven, en dat dit alweer de ochtendslaap is. Tralalalala. Seriously.
Mijn vent durft dat niet. Die gaat ervan uit dat ze niet voor niks in bed ligt. Vraagt ook nog bijna toestemming of hij haar mag knuffelen, want ik weet precies wat ze nodig heeft. Mja, knuffel maar een end weg hoor. En ik weet ook niet alles. Gisteravond cranky ass baby en man me maar aankijken, wat wil ze nou? Ja weet ik het.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ook niet zélf even gaan he. Mannen
Zo.. Deze post remind me er even aan dat ik een paar weken terug een nieuwe ID-kaart heb laten makenquote:Op maandag 1 juni 2015 09:52 schreef Risu het volgende:
Ik zie nu net de datum pas, denk hey het is al juni.. Zoveel jaar geleden haalde ik vandaag mijn rijbewijs.
Oh ja kut, die moet ik nog gaan ophalen![]()
Dus net maar even een afpraak gemaakt.
je zit toch niet al zoveel jaar zonder he?quote:Op maandag 1 juni 2015 09:52 schreef Risu het volgende:
Ik zie nu net de datum pas, denk hey het is al juni.. Zoveel jaar geleden haalde ik vandaag mijn rijbewijs.
Oh ja kut, die moet ik nog gaan ophalen![]()
Dus net maar even een afpraak gemaakt.
Ik weet niet of dit nu veelzeggend is voor 'mannen'. Gelukkig.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ook niet zélf even gaan he. Mannen
Briefje op de deur plakken? Dat als hij de deur uit wil lopen dattie dan de confrontatie al aan moetquote:Op maandag 1 juni 2015 10:01 schreef Skittles het volgende:
Mja..vaders.. sorry Nikooos![]()
Al vanaf kwart voor 9 bezig met Lou proberen te laten slapen in bed. Ze krijst nog steeds.
Vriend helpt ook niet mee. Gaat dan kijken, maar houdt zich niet aan wat we afgesproken hebben. Komt gewoon met haar de woonkamer inlopen, pakt haar na 30 seconde weer op (jonguh wat denk je nou, dat ze in 30 seconde in slaap kan vallen?) en als ik dan zeg dat ie terug moet naar de slaapkamer en haar erin moet leggen dan wordt hij boos op mij. Omdat ik het chagrijnig zeg (ja, dit is al de 5e keer dat ik het zeg en de 6e keer dat je het doet verdomme
). Nu ga ik maar weer naar Lou en haar lavabed..
nee, niet altijd. Hoewel de mijne ook wat onbeholpen is somsquote:Op maandag 1 juni 2015 10:08 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nu veelzeggend is voor 'mannen'. Gelukkig.
Dit! En dan mopper ik als m'n baby zich omdraaitquote:Op maandag 1 juni 2015 10:48 schreef BlueEyes het volgende:
Bwuh die strijd van jou Skittles, respect hoor
Ik mis die dagen uit m'n verlof met de hele dag de baby op mijquote:Op maandag 1 juni 2015 10:52 schreef Risu het volgende:
Y slaapt nog steeds. Ik dacht dat ze met een uurtje wel weer wakker zou zijn, maar die is al ruim verstreken inmiddels. Oh well, OBEM op tv.
Doet de mijne ook hoor, I feel yaquote:Op maandag 1 juni 2015 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit! En dan mopper ik als m'n baby zich omdraait.
Poepruimenquote:Op maandag 1 juni 2015 10:54 schreef Risu het volgende:
Het eordt hier ook een zeldzaamheid, dus ik geniet er maar even van. Oh, ik zie blauwe oogjes... Wakker!
quote:
Zielig is dat hèquote:Op maandag 1 juni 2015 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Negen!!??
Mauwtje moest heel hard huilen gisteren. Ze heeft ineens vaste poep en daar moet je flink moeite voor doenen dat doet pijn
Helaas is mijn grote meisje gedwongen om te stoppen met het geven van borstvoeding vanwege extreme pijn bij het voeden, maar gelukkig doet de kleine het ook prima met een flesje.quote:
F kwam meteen vanaf de andere kant van de kamer aangekropen toen ik dit filmpje aanzette met geluidquote:Op maandag 1 juni 2015 12:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Flessenpoep ruikt idd anders dan bv poep. Fijn dat het allemaal zo lekker loopt Nikoos!
Skittles, toch weer een half uurtje slaap in de lava! Suus doet ook vaak nog zulke korte dutjes alleen gaat daar *gelukkig* niet zo'n strijd aan vooraf
Zo heeft mijn baby een uur zichzelf vermaakt in de ballenbak:
http://vid1171.photobucke(...)0348_zpsuontedac.mp4
Oh, wat lief!quote:Op maandag 1 juni 2015 12:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo heeft mijn baby een uur zichzelf vermaakt in de ballenbak:
http://vid1171.photobucke(...)0348_zpsuontedac.mp4
September? Als het te maken heeft met de 'grens' waarop je naar groep 3 mag.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Nu wil ik ook weten welke maand het domst is
Heb jij een zoon ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:20 schreef BlueEyes het volgende:
Soesje is verliehiefd![]()
Skittles moet ik het bubbelplastic voor mijn sloopkogel doorsturen?
Het jochie heeft echt 2 standen. Aan en Uit.
En aan is echt aan.
En het is volgens mij echt een jochie aan rauwdouwen, alles moet stuk (papier, duplo van elkaar) alles moet gegooid, alles moet naast de box, naast de stoel, uit de zandbak, uit bed, en als toppunt, overal op en in klimmen.
Rustig zitten als hij speelt is het niet meer.
Dat vermoeden had ik ook al,h et zal geen toeval zijn dat de oktoberkindjes ook de oudste van de klas zijn (waren, nu is dat anders)quote:Op maandag 1 juni 2015 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
September? Als het te maken heeft met de 'grens' waarop je naar groep 3 mag.
Niet zozeer het domst, maar september idd. Om de reden die Burd aangeeft.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Nu wil ik ook weten welke maand het domst is
Hoezo is dat nu anders? Ik dacht dat de grens nog altijd op 1 oktober ligt?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al,h et zal geen toeval zijn dat de oktoberkindjes ook de oudste van de klas zijn (waren, nu is dat anders)
nee, dat is volgens mij naar 1 januari gezet. Pin me er niet op vast.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu anders? Ik dacht dat de grens nog altijd op 1 oktober ligt?
Och, ik mocht als februarikindje nog met de septemberlichting mee, maar heb sociaal op mijn tenen gelopen tot ik in 4vwo bleef zitten. Het kan zo verschillen per kind...quote:Op maandag 1 juni 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben uiteraard het levende bewijs dat septemberkinderen niet voor galg en rad op hoeven te groeien
Maar je bent geen CEO.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben uiteraard het levende bewijs dat septemberkinderen niet voor galg en rad op hoeven te groeien
Ik vind filmpjes van soesje extraleuk, maar dat komt omdat ze al loopt en shit, en op zo'n filmpje zie je heel goed dat ze ook nog gewoon een houterige babysukkel isquote:Op maandag 1 juni 2015 13:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn septemberkind is hártstikke slim anders
![]()
En ja, ze vond het echt geweldig in de ballenbak. We waren daar uiteraard voor grote zus maar kleine zus vond het ook heel leuk. Die vind ook niks spannend of eng. We noemen d'r vaak Zwitserland omdat ze bij alles zo neutraal blijft
Fijn vind ik dat.
Nee, maar dat was soberso al verloren zaak, met mijn vagina enzo.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar je bent geen CEO.
http://925.nl/archief/201(...)oit-ceo-worden-feit/
Ja, dat is ze gelukkig ook nog welquote:Op maandag 1 juni 2015 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind filmpjes van soesje extraleuk, maar dat komt omdat ze al loopt en shit, en op zo'n filmpje zie je heel goed dat ze ook nog gewoon een houterige babysukkel is
Nou ja, ze nemen deze lijst als voorbeeld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja, dat is moeilijk te weerstaan natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2015 13:46 schreef Franny_G het volgende:
Als je niet doet wat ze zegt, gaat ze op de grond liggen en met haar hoofd bonken.
Misschien had ik dan toch m'n best moeten doenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Driftbui voor suzuki!its an october thang
Ik las laatst ook dat oktoberkinderen de grootste kans hebben om naar het VWO te gaan later
Ja, ik doe ook mee met m'n oktoberkindjequote:Op maandag 1 juni 2015 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Driftbui voor suzuki!its an october thang
Ik las laatst ook dat oktoberkinderen de grootste kans hebben om naar het VWO te gaan later
quote:Op maandag 1 juni 2015 13:43 schreef Franny_G het volgende:
Vrees het ook, SQ. Maar onze dochters stoten vast wel door dat plafond heen.
Hier de toekomstige carrière bitch. Die zorgt wel dat jij je target haalt.Nu wil ik een ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind haar zo leuk!
De jongste, maar hij compenseert dat wel weer met z'n formaatquote:Op maandag 1 juni 2015 14:52 schreef Crumpette het volgende:
Oh Franny en SQ, jullie meisjes breken dat plafond wel hoor. En dan vinden ze op hun nieuwe powerjob hun leuke collega, Lou![]()
Bedslaaps voor Lou![]()
Betekent dat nou dat mijn half december kindje het jongste of het oudste kindje in de klas zal zijn?
Foto!quote:Op maandag 1 juni 2015 14:26 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn jochie wordt boer!
Hij heeft al een knalblauwe overal met naam
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De jongste, maar hij compenseert dat wel weer met z'n formaat
Zal per kind verschillend zijn, de een kan het prima aan en de ander nog niet. En je kan 'm dan een jaar langer laten kleuteren inderdaad!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
Zonder dollen, ik zou best overwegen hem een jaar later te sturen dande oudere kindjes doen het altijd net wat beter, toch?
misschien probeert ze zichzelf knock-out te slaan. Misschien even helpen?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Jaa BE gaat een meisje maken!
Oh wacht ik lees verkeerd. Maar hoe TOF zou dat zijn!
I'tje in de schommel. Wat een heerlijk kind.
Ik merk op de middelbare school wel het verschil tussen de leerlingen die eigenlijk beter een jaartje langer hadden kunnen kleuteren of wat later beginnen ofzo. Niet qua intelligentie, maar meestal op sociaal gebied en qua vaardigheden als plannen, verantwoordelijkheid nemen, etc. Dus als mijn septemberkindje dat nodig gaat hebben dan doen we dat gewoon.
Overigens ligt dat kindje nu lekker met haar hoofd tegen het voeteneinde van haar ledikant te bonken, luid TUTTUTTUTTUTTUTTT schreeuwend tegen haar knuffelkonijn en tussendoor hoor ik af en toe een luide gaap. Want je zou eens gaan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie zal ze dat hittepetitterige hebben denk je?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb er een rubberen hamer naastgelegd. She knows how it works.
Klompenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooooh dat is leuk zo'n overall! Die wil ik ook voor A.! En klompjes!
I know nothingquote:Op maandag 1 juni 2015 15:14 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Van wie zal ze dat hittepetitterige hebben denk je?
Ze heeft straks d'r eigen harem, die Mauwquote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Crumpette het volgende:
Hehe zeg aan hoeveel jongens huwlijk je mauw uit SQ?
F
je moet meerdere smaakjes proberen voordat je er 1 je lievelings kan noemenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Crumpette het volgende:
Hehe zeg aan hoeveel jongens huwlijk je mauw uit SQ?
F
toch maar buikslaper geworden?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
I know nothing.
Na 80 keer terugdraaien van buik naar rug hebben we nu een compromis en slaapt ze eindelijk:
[ afbeelding ]
Dit krijg je over 15 jaar terug op je bordquote:Op maandag 1 juni 2015 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet meerdere smaakjes proberen voordat je er 1 je lievelings kan noemen
Ongetwijfeldquote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dit krijg je over 15 jaar terug op je bord![]()
![]()
Ze slaapt nu precies zoals ik ook slaapquote:
Oh ja, die doe ik ook vaak, en mauw ook jaquote:Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ze slaapt nu precies zoals ik ook slaap. Heeft ze toch nog iets van mij
! .
Half op d'r buik, in zo'n soort houding:
[ afbeelding ]
ja, dat is hetquote:Op maandag 1 juni 2015 15:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet al wat ik fout heb gedaan. Ik heb een plan gemaakt voor vandaag . Mijn plan was eigenlijk dat ze van 14-15:30 ongeveer zou gaan slapen en dan kon ik nog boodschappen doen voor het eten.
Maar als je een plan maakt dan denkt de baby: "Are you pondering what I'm pondering .." en dan gaat het plan natuurlijk niet door.
Nu moeten we maar broodjes met hamburgers eten straks, want dat is het enige wat ik nog in huis heb.
Jammer zeg.
Nou dit inderdaad. Werkt prima bij mensen die al kinderen hebben. Maar mensen zonder kinderen snappen dit niet zo goedquote:Op maandag 1 juni 2015 15:37 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe.. sinds ik een kind heb maak ik afspraken met de mededeling: ik app je in de ochtend wel ONGEVEER hoelaat we af zullen spreken
Mensen zonder kinderenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou dit inderdaad. Werkt prima bij mensen die al kinderen hebben. Maar mensen zonder kinderen snappen dit niet zo goed. En dan zorg ik ook wel dat ik op tijd ben hoor, maar als ik A. gewoon lekker haar ochtendslaap uit kan laten slapen heeft iedereen een veel gezelligere dag dan wanneer ik haar uit bed pluk om weg te gaan.
Ik heb hier echt bijna dagelijks last van merk ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind dat wel wonderlijk, hoe ik dus ineens veranderd ben in "Mens met kind" en ik me eigenlijk wat schaam voor de afgelopen jaren. Ik vroeg bijvoorbeeld nóóit aan collega's hoe het met hun kinderen ging. En nu merk ik hoe fijn ik het vind als mensen belangstelling hebben voor A. '
En mijn vriendin-met-kleuter heb ik ook wel eens vervloekt toen ze eens 1,5 uur te laat kwam toen kleuter nog een baby was. Hoezo alles ondergepoept en ineens honger. Dan vertrek je toch wat eerder. Little did I know.
Heb ik nu ook wel sorry voor gezegd hoor. En nu hebben we allebei een baby en spreken we "ergens op donderdag" af en dan zie ik wel hoe laat ze er is.
Oh, absoluut!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind de vrienden zonder kids ook af en toe een verademing.
Even niet over het kleine grut praten maar over andere onbenulligheden
+1.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, absoluut!
Maar er zitten nog vele nuances tussen "alleen maar over kinderen praten" en het gevoel hebben alsof je kind een vies geheimpje is
en dat is pas het beginquote:Op maandag 1 juni 2015 16:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1.
Kinderen maken en baren is ook vies![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij groeit goed! De weeg-mevrouw vond het ook al opmerkelijk dat hij zoveel was gegroeid in die tijd. Hij weegt nu 4080 gram en meet 52.5cm![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat is pas het begin
Al vind ik het ook wel vertederend als ik 's morgens bij mijn eerste kolfsessie het snotrandje van mijn tepel pulk
Die ken ikquote:Op maandag 1 juni 2015 15:57 schreef BlueEyes het volgende:
Ik blijf tijdens mijn werk ook nog eens door zorgen![]()
Ik doe iets fout geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eu softijs is per definitie lekker. Team Vquote:Op maandag 1 juni 2015 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet meerdere smaakjes proberen voordat je er 1 je lievelings kan noemen
Herkenbaar! Bij mijn eerste ging mijn gevoel vogen helaas niet zo denderend. Want als mijn gevoel iets zei, dan zei mijn man iets anders, volgde ik dat maar en klopte dat dus nietquote:Op maandag 1 juni 2015 17:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Pessie, dat 'volg je gevoel' is inderdaad belangrijk. Ik twijfel wel eens aan mijn gevoel, want eerste kindje en hoe kan ik het nou zeker weten enzo, maar het klopt toch bijna altijd! En dat vind ik echt frappant... dat moederinstinct bestaat dus echt, zelfs bij de grootste babyn00b die er is. Ik vind het mooi.
Mooiboyquote:Op maandag 1 juni 2015 19:03 schreef JufMariska het volgende:
Ik ben overstag gegaan en heb na veel verliefde blikken de activity owl van Skip Hop gekocht
Goedgekeurd:
[ afbeelding ]
Grijgrage klauwtjes!! En dan ook echt heb je net een plekje, worden ze nog inventiever... Wacht maarquote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef Skittles het volgende:
Nadeel van een baby dat zich op kan trekken aan tafel, je moet opeens een baby radius hanteren. En andere plekjes zoeken om dingen uit babyhandjes te houden![]()
Babyhuiltjes.. heb niet het idee dat ik veel herken. Honger herken ik, valpartij ook en moehoehoe ook. Dat was het![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Grijgrage klauwtjes!! En dan ook echt heb je net een plekje, worden ze nog inventiever... Wacht maar![]()
Faphou vol!
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef faptist het volgende:
ik breek even in.
ik heb even een k l o t e periode met plotseling een ernstig ziek familielid en een net zo plotseling overlijden van de oma van mn beste vriendin icm familiedrama van haar kant. Dus het is ondersteunen, zorgen en vooral ontzorgen in een jong gezin met een tweeling.
mijn eigen drama is dat mijn luiers op zijn en ik het nu even moet doen met *&^*( kruidvat luiers die ik nog over had.
maar de goed passende luiers maat 3 van pampers die ik nog had kwamen uit een luiertaart..
maar welke pampers zijn dit? ze zitten echt perfect en ruiken niet zo sterk als die kv luiers![]()
ze zijn groenig en er staat een aapje op de achterkant.
ik zie ze ook op een advertentie van mp staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn pampers simply dry (oranje pakken, budgetlijn van pampers). Grappig, dat vond ik dus echt kloteluiers... pampers vond ik ook fijn maar kruidvat (nu maat vier) vind ik echt fijn. zit juist helemaal geen parfumluchtje aan?Kwak
Vond ik ook! Alleen vind kv pas fijn na maat 2. In de kleine maatjes kan ik de soepelheid van pampers wel waarderen. Maar dan nog is kv niet vervelend.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat zijn pampers simply dry (oranje pakken, budgetlijn van pampers). Grappig, dat vond ik dus echt kloteluiers... pampers vond ik ook fijn maar kruidvat (nu maat vier) vind ik echt fijn. zit juist helemaal geen parfumluchtje aan?
Is ie er al door? Lekker laten bijten op n koude doek vind saar erg fijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:28 schreef Dyre het volgende:
L heeft denk ik hele standaard billetjes, want zowel de kv als de pampers gaan hier prima zonder doorlekken.
*poging tot aanhaak
We hebben trouwens tand nummer 4 en daardoor al 2 dagen een meiske die zichzelf heel erg in de weg zit
In het begin af en toe 'vangen' en gecontroleerd laten vallen alsin zorgen dat hij geen bloed of blauwe plekken oploopt..quote:Op maandag 1 juni 2015 21:06 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Wat doe jij trouwens met jouw sloopkogel.. Ze trekt zich steeds op aan van alles, maar kan daarna niet meer fatsoenlijk naar de grond toe. Erachter blijven zitten of laat maar gaan?
Hetzelfde in bed. Ze maakt een drama en gaat dan staan in bed. Valt ze, is er een nog grotere drama![]()
Fap
Koude komkommer!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:35 schreef Dyre het volgende:
Ja bijten doet ze all day every day, ook al komt er geen tandEn dan vooral juist niet op bijtringen, maar alle andere dingen
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gevalletje, wat omschrijf je het mooi!
Fap, wat een rottijd
hier maar dan zonder wit en blauw. Eerste keer sinds de bevalling. Blergh, het had best weg mogen blijven. Nergens voor nodig meer nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumbo luiers hier![]()
Boaz heb ik zelf laten aanmodderen met staan/klimmen en hij had het trucje van zakken snel door![]()
Copy -> paste in mijn notities!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 04:49 schreef kwakz0r het volgende:
het is echt zonder twijfel simply dry. die is groen met oranje en hebben allemaal hetzelfde plaatje.
baby dry is groenig van binnen en wit van buiten en staat ergens een maantje op bij de band.
active fit heeft een paarsige rand.
zo.
Amen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 04:49 schreef kwakz0r het volgende:
het is echt zonder twijfel simply dry. die is groen met oranje en hebben allemaal hetzelfde plaatje.
baby dry is groenig van binnen en wit van buiten en staat ergens een maantje op bij de band.
active fit heeft een paarsige rand.
zo.
Oeh, eindelijk kan ik wat nuttigs bijdragen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:21 schreef snoenk het volgende:
Ok. Ik heb een baby met snot en ik heb een neuspeer. Hoe combineer je die 2???
Ze vind het niet erg als ik dat ding in dr neus stop maar ik weet gewoon niet hoe zoiets werkt![]()
Doe je hem ingegrepen in dr neus stoppen of knijp je dat ding in als het in neus zit?
Help!
eerst inknijpen, dan het ene neusgat dichthouden en het neuspeertje (ingeknepen dus) in het andere stoppen. Voorzicht loslaten zodat het neusje leeggezogen wordt. Indien nodig herhalen. Voor de andere kant volg je dezelfde stappenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:21 schreef snoenk het volgende:
Ok. Ik heb een baby met snot en ik heb een neuspeer. Hoe combineer je die 2???
Ze vind het niet erg als ik dat ding in dr neus stop maar ik weet gewoon niet hoe zoiets werkt![]()
Doe je hem ingegrepen in dr neus stoppen of knijp je dat ding in als het in neus zit?
Help!
Idd! Er staan ook allemaal collages en animaties van foto's die de app bij elkaar vindt passen, super tof!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
leuk he spees? hij maakt ook weleens een soort fifjes van snel na elkaar gemaakte foto's en collages enzo. auto awesome heet het.
k heb het al twee jaar. werkt met automatische backup van google plusquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef Nikooos het volgende:
Volgens mij is dat ook pas sinds een paar dagen dat dat Foto's een update heeft gehad.
ik heb t sinds een jaar of wat denk ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef Nikooos het volgende:
Volgens mij is dat ook pas sinds een paar dagen dat dat Foto's een update heeft gehad.
Zie ook mijn post hierboven; automatische backup inschakelen in Google Plus. En eenmaal geupload naar google, maakt google zelf er auto awesome foto's (panorama's, animatie's en collage's van). Ook worden foto's gebundeld (verhalen) die binnen een bepaald tijdsbestek worden gemaakt. Als je een hele serie foto's hebt gemaakt, maakt google er ook filmpjes van.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hoe werkt dat dan met die filmpjes enzo? Welke app gebruik je daarvoor?
Rompersquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:07 schreef Skittles het volgende:
Armpjes door mouwen is ook wel een AMK melding waard
Aankleden is hier dus wél leukquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rompers
Een luier na je bad
Alles na je bad
On that notequote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:12 schreef BlueEyes het volgende:
Mama die je in de armen van de meestverschrikkelijkepersoonopaarde stopt is ook belletje AMK voor nodig.
Dat die persoon je vader is doet er niet toe, want 'Not the Mama'
Nu ontkracht je een mogelijke relquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Hmm. Dit staat er stom vind ik. Kan als een soort 'nananananajullie hebben babys die huilen en ik niet' worden gezien maar zo bedoel ik het helemaal niet
Dat had ik er niet eens in gezienquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Hmm. Dit staat er stom vind ik. Kan als een soort 'nananananajullie hebben babys die huilen en ik niet' worden gezien maar zo bedoel ik het helemaal niet
F zet al een gromaanval in als ik hem opgetild heb en dan aan vriend geef om de trap op te tillen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
On that note![]()
We gingen 2 weken terug een dagje naar m'n ouders. Lou begon keihard te krijsen toen ze mijn vader zag en begon daar nog bij te schreeuwen toen mijn moeder thuiskwam![]()
In de armen van mijn broertje was ze wel gezellig en aan het lachen. Ik vond het zo sneu voor vooral mijn moeder, want ze is echt gek op Lou
Wij zelf ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet soms zo lachen om jullie huilies.
Deze heeft gewoon iets poëtisch:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:24 schreef Skittles het volgende:
Dat lijkt me ook zo leuk aan het ouder worden van de kinderen. De dingen waarvan ze in een tantrum kunnen raken![]()
http://www.sunnyskyz.com/(...)-t-Help-But-Laugh-At
Wij hebben van onze vakantie bij élk kasteel/pretpark/willekeurig uitje wel een foto waar Ellie er zo bij ligt jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon iets poëtisch:
[ afbeelding ]
#jekrijgterzoveelvoorterugquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:13 schreef Nikooos het volgende:
Bij het lezen van de laatste paar pagina's denk ik de hele tijd: "Het houdt niet op.... Niet vanzelf."
#alleclichészijnwaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
#jekrijgterzoveelvoorterug
#unconditionallove
De meeste babietjes die te vroeg worden geboren hebben wat moeite met zichzelf warm houden. De eerste weken hebben we bij L (7 weken te vroeg geboren) lange mouwenrompers aangetrokken. (en daar lange mouwen-shirtjes overheen) Maar dat is een *ramp* met aan- en uitkleden. Vooral als ze nog plakkers, infuusjes en/of een sonde hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:43 schreef Roosje84 het volgende:
Mag ik als lurker even een vraag stellen.
Een bekende is afgelopen zaterdag bevallen, vijf weken te vroeg en de baby ligt nu dus nog in het ziekenhuis. Nu wil ik iets leuks gaan kopen in maatje 44 (dat lijkt mij zelfs al te groot) maar vraag ik me af of een overslagromper met lange of korte mouwen het slimste is.
Thanks voor je reactie. Ik zat inderdaad te twijfelen tussen lekker warm versus het gepriegel bij het aankleden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:23 schreef Dyre het volgende:
[..]
De meeste babietjes die te vroeg worden geboren hebben wat moeite met zichzelf warm houden. De eerste weken hebben we bij L (7 weken te vroeg geboren) lange mouwenrompers aangetrokken. (en daar lange mouwen-shirtjes overheen) Maar dat is een *ramp* met aan- en uitkleden. Vooral als ze nog plakkers, infuusjes en/of een sonde hebben.
Dus ik zou gaan voor korte mouwen. (dan zetten ze de couveuse maar een standje hoger) Maar sowieso overslag is al een dikke plus, want dingen over het hoofdje heen bij die kleine smurfen is heel vervelend.
Maat 44 zal nu misschien nog wel te groot zijn, maar tegen de tijd dat ze echt kleertjes aan mogen zullen ze daar wel bijna inpassen.
Dat van het ledikant wilde ik ook doen!! Had ik hier ergens gelezen. Met een sjorband het bed aan hun bed gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:11 schreef Skittles het volgende:
Nee hoor Hilmo. Lou leeft ook nog, dus![]()
Zo'n melk-terug-fase heeft Lou ook wel eens, Fap. Meestal als ze (te) druk doet na het drinken.
Vriend is nu thuis en ziet nu ook hoeveel bedstrijd er is door het ledikant. Zodra ze uit het ledikant wordt gehaald en bijvoorbeeld op ons bed ligt -> instant slaap.
Zou er iets op tegen zijn om een goedkoop ledikant te halen bij ikea en dan de zijkant eraf laten. Als een co-sleeper zeg maar. Zo kunnen vriend of ik ernaast blijven liggen zonder barrière. Het lijkt alsof ze dat heel erg nodig heeft. Maar hoe dat dan bij de gastouder moet, moeten we nog over nadenken..
Ze is vanmiddag zelfs zonder borst, gehuil of gemok in slaap gevallen op mijn schouder. Dat is sinds ze pasgeboren was nooit meer voorgekomen
Ook op de laagste stand? Want anders kan ze over het voeteind heen klimmen en dat vind ik engquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat van het ledikant wilde ik ook doen!! Had ik hier ergens gelezen. Met een sjorband het bed aan hun bed gemaakt.
Je kan even een crosspost proberen in kinderkamertjes.
+1 behalve het stukje over de 2e, wij willen allebei graag een 2e tzt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:38 schreef Risu het volgende:
Oh ja, dat kinderen niet automatisch gelukkiger maken wist ik van tevoren wel. Maar ik wist ook zeker dat het niet krijgen van kinderen mij juist ongelukkig zouden maken. En het is misschien gek, maar als man echt echt echt geen tweede wil, dan heb ik waarschijnlijk wel wat hulp nodig daar overheen te komen.
Er zijn een hoop momenten waarop ik naar haar kijk en denk, jemig geef me even een uurtje rust ofzo. Maar dan zijn er net zoveel momenten of eigenlijk veel meer, waarop ik maar haar kijk en denkHet liefste kind van de wereld, en ze is lekker van mij.
+2quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:38 schreef Risu het volgende:
Oh ja, dat kinderen niet automatisch gelukkiger maken wist ik van tevoren wel. Maar ik wist ook zeker dat het niet krijgen van kinderen mij juist ongelukkig zouden maken. En het is misschien gek, maar als man echt echt echt geen tweede wil, dan heb ik waarschijnlijk wel wat hulp nodig daar overheen te komen.
Er zijn een hoop momenten waarop ik naar haar kijk en denk, jemig geef me even een uurtje rust ofzo. Maar dan zijn er net zoveel momenten of eigenlijk veel meer, waarop ik maar haar kijk en denkHet liefste kind van de wereld, en ze is lekker van mij.
ik heb destijds mijn trouwjurk in zo'n op=op uitverkoopshop gehaaldquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:00 schreef ingee het volgende:
Even ongerelateerd tussendoor, gezien de hoge concentratie vrouwen hier:
Stel je wil ff gratis geregistreerd partnerschappen, maar vooruit, wel een leuk jurkje erbij aan.
Where to go? Steps ofzo?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb destijds mijn trouwjurk in zo'n op=op uitverkoopshop gehaaldik was hoogzwanger dus moest iets van stretch hebben en het mocht niet wit zijn
't werd knalrood
afijn .. ga gewoon de stad in zou ik zeggen of kijk effe op www.internet.nl
(sorry, die laatste is flauw .. ik weet het)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |