*visual dat je Kwakzor tegen de badrand aangooit* arme kwakquote:Op zondag 31 mei 2015 22:08 schreef snoenk het volgende:
Gm lopende S![]()
Owh en mijn kind heeft een geweldig gevoel voor humor. We zaten in bad met haar 10.000 badeendjes en ik zeg; wat zegt een eend als je hem tegen de muur gooit waarbij ik een eendje tegen de badrand aangooi en "kwak" zeg. Ze heeft gegild van het lachen![]()
Daarna zijn ze nog een kwartier tegen de badrand aangegaan natuurlijk
Hahaha heerlijk!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:08 schreef snoenk het volgende:
Gm lopende S![]()
Owh en mijn kind heeft een geweldig gevoel voor humor. We zaten in bad met haar 10.000 badeendjes en ik zeg; wat zegt een eend als je hem tegen de muur gooit waarbij ik een eendje tegen de badrand aangooi en "kwak" zeg. Ze heeft gegild van het lachen![]()
Daarna zijn ze nog een kwartier tegen de badrand aangegaan natuurlijk
interessant!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Skittles het volgende:
Als Kwak tegen de muur valt en er is niemand in de buurt om d'r te horen, maakt ze dan geluid?
Knappe jongen die mij tegen een badrand aangooitquote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef snoenk het volgende:
Nu zie ik dus ook voor me hoe kwakz0r tegen badrand wordt aangegooid
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Skittles het volgende:
Als Kwak tegen de muur valt en er is niemand in de buurt om d'r te horen, maakt ze dan geluid?
quote:
hoiquote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Knappe jongen die mij tegen een badrand aangooit
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef Skittles het volgende:
En op de vragen in het vorig topic zal ik morgen een antwoord op typen. Als de koppijn weg is en de dag weer rooskleurig.
Hihiquote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh en een miauwende kwak die niet tegen de badrand gekwakt wil worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zie nu voor me: knappe jongens die kwak tegen de badrand gooien. En zij maar miauwen.
Ga door!
dat kan ook alleen jouw brein hequote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef AwayTL het volgende:
Ik zie nu knappe jongens die kwak tegen de badrand kwakken voor me..
Hoe kwakken?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef AwayTL het volgende:
Ik zie nu knappe jongens die kwak tegen de badrand kwakken voor me..
Zoals jij kwakken denktquote:
En het begon zo onschuldig...quote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zoals jij kwakken denkt.
Wat sq hierboven zegt.. Excuses mensen
Mwhehequote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zoals jij kwakken denkt.
Wat sq hierboven zegt.. Excuses mensen
Sorry doodziek is wat relatief als je kijkt naar sommige kids hier op het forumquote:Op zondag 31 mei 2015 22:26 schreef AwayTL het volgende:
Doodziek??![]()
![]()
Nee wat heeftie? Ik dacht dat het een virusje was waarvan hij al aan t opknappen was.
(Ja doodziek zal misschien wat te letterlijk zijn, maar ik dacht dus dat t beter ging )
Tienermoedersquote:Op zondag 31 mei 2015 22:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mwhehe![]()
En ik hoef niet eens tot morgen te wachten op de rooskleurigheid. Nu net uit mn werk, in bed met slapend meisje aan de borst![]()
Iets met kinderhand en snel gevuld.
Ah dan ga ik even advocaat van de duivel spelen. Voor haar is het dus: je hebt de belangrijkste dag van haar leven overgeslagen voor een buikgriepje van je kind.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Sorry doodziek is wat relatief als je kijkt naar sommige kids hier op het forum![]()
Flink vervelend buikvirus idd![]()
1,5 week elke dag meerdere keren braken ... diarree explosies .. 100 keer omkleden en douchen per dag ... in die context 'doodziek'.
Nu lijkt hij er gelukkig echt overheen![]()
Maar toen dus nog niet.. zaten we er middenin.
Maar ik had het gevoel dat ik genegeerd werd. Dus op de man afgevraagd wat er was. Toen brak de hel los
Bro's before ho's, ehhhh.... lieve schattige zielige zieke baby's hequote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
![]()
ik heb er een award bij geloof ik. Die van:
'Je bent de slechtste vriendin op aarde omdat je je doodzieke kind niet even bij het oppasmeisje van 16 kon achterlaten zodat je je lekker kon bezatten op mijn bruiloft'
Needless to say dat ze zelf kinderloos is en zich geen voorstelling kan maken dat je het liefst zelf voor je zieke baby zorgt.
Einde vriendschap
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat maakte t repeteren ook vrij kut... tot de laatste reps steeds halfbezet, dus er zat echt geen schot in tot de zaalrepetitiesquote:Op zondag 31 mei 2015 23:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Leuk van het examen kwak! Dubbel/meer bezet spem in alium lijkt me ook productietechnisch een nachtmerrieteh agendas.
Alleen voor directieexamens zijn er ook zoveel repetitiesquote:Op zondag 31 mei 2015 23:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat maakte t repeteren ook vrij kut... tot de laatste reps steeds halfbezet, dus er zat echt geen schot in tot de zaalrepetities
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |