Die 2 idd ook ja, maar vreemd genoeg had zelfs The red wedding een minder grote impact op me dan dat van the red viper, Jaimie's hand en Ned's onthoofding.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook van die momenten ja, naast natuurlijk Eddard Stark, Red Wedding. En het overgieten met goud van die gladjanus broer van Daenerys.
Deels onderschatting en deels nodig. Hoe wil Stannis dat leger stoppen als hij niet de troon heeft? Hij wil gewoon eerst koning worden en dan kan hij alles perfect regelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef Breekfast het volgende:
Stannis geloofde de verhalen toch ook over the white walkers? Wat voor zin heeft het dan om met de Boltons te vechten voor het noorden als je weet dat je overwinning niks waard is als the white walkers voorbij the wall komen?
Onderschatting van the white walkers?
Ja weet ik, maar hoe noem ik die battle andersquote:Op maandag 1 juni 2015 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Neus verliest?Dat gebeurt alleen in de boeken!
Die battle met dat groene vuur en op het water.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar hoe noem ik die battle anders
Die waarin hij dat schrammetje opliep waardoor hij zei: "I'm a monster!".quote:Op maandag 1 juni 2015 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar hoe noem ik die battle anders
Black Water Bay and Wild Firequote:Op maandag 1 juni 2015 20:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die battle met dat groene vuur en op het water.
Tyrion redt daar de Lannister legacy, krijgt er niks voor, en Cersei helpt wat religieuze kneuzen aan de macht.quote:
Ja, het is niet eerlijk verdeeld. Maar ach, Tyrion zit nu mooi te babbelen met Daenarys, dat geeft hem weer een zinvolle betekenis in het leven. En tegelijkertijd zit Cersei in het gevang, karma is a bitch.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tyrion redt daar de Lannister legacy, krijgt er niks voor, en Cersei helpt wat religieuze kneuzen aan de macht.
Man man man.
Tja wat verwacht je dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tyrion redt daar de Lannister legacy, krijgt er niks voor, en Cersei helpt wat religieuze kneuzen aan de macht.
Man man man.
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Prioriteiten denk ik. Hij wil over heel Westeros heersen, en als dat eenmaal voor elkaar is, kan hij 1 groot gemeenschappelijk leger tegen die krengen inzetten.
Voordat Stannis zo ver is dat hij koning is zijn the white walkers natuurlijk al lang bij the wall aangekomen. Lijkt mij een beetje een onrealistische planning van Stannis dan maar goedquote:Op maandag 1 juni 2015 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deels onderschatting en deels nodig. Hoe wil Stannis dat leger stoppen als hij niet de troon heeft? Hij wil gewoon eerst koning worden en dan kan hij alles perfect regelen.
Ze waren er al in de laatste aflevering van Seizoen 2!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Voordat Stannis zo ver is dat hij koning is zijn the white walkers natuurlijk al lang bij the wall aangekomen. Lijkt mij een beetje een onrealistische planning van Stannis dan maar goed
Nee ik bedoel een andere.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die battle met dat groene vuur en op het water.
Hangt er ook van af hoeveel geld ze er voor over hebben en hoeveel rendement het teweegbrengt. Bij HBO moet immers ook gewoon winst gemaakt worden en GOT is niet de enige serie ze uitbrengen. Ik hou ook wel van die kleine gevechtjes hoor, beetje inventief in beeld brengen en dat voor een prikkie.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar er zijn nu wel betere modernere technieken. En denk dat ze wel aardig veel geld verdienen en het gewoon een goede investering zou zijn. Ik weet nog in season 1 hadden ze te weinig geld om die battle te filmen waar Tyrion zijn neus verliest. Maar nu hebben ze toch aardig veel verdiend neem ik aan.
welke?quote:
Hoe kunnen white walkers uberhaupt verslagen worden als ze steeds weer herrijzen?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ik verwacht wel dat Melisandre Stannis nog wel waarschuwt voor al die donkere dagen vol met dood en verderf. Een gevecht in de sneeuw kan op Winterfell slaan, maar momenteel is een gevecht in sneeuw toepasselijker voor een ijskoud legertje wat vrolijk doormarcheert.
Doen ze dat dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe kunnen white walkers uberhaupt verslagen worden als ze steeds weer herrijzen?
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe kunnen white walkers uberhaupt verslagen worden als ze steeds weer herrijzen?
Tja iedereen heeft Dany's visioen kunnen zien in The House Of The Undying. Een verwoeste Red Keep in de sneeuw.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ik verwacht wel dat Melisandre Stannis nog wel waarschuwt voor al die donkere dagen vol met dood en verderf. Een gevecht in de sneeuw kan op Winterfell slaan, maar momenteel is een gevecht in sneeuw toepasselijker voor een ijskoud legertje wat vrolijk doormarcheert.
Of doen ze dat niet?quote:
Onbekend, maar het is wel een gigantisch leger aan undead wat ze hebben, en tja: aan doden heb je nooit echt een gebrek tijdens en na een veldslag, dus hun leger zal alleen maar groter worden, tenzij er echt iets gevonden wordt waarmee je ze massaal kan afslachten terwijl je zelf zo min mogelijk verliezen lijdt.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Of doen ze dat niet?Maar die White Walkers hebben dus dat leger skeletten onder zich, maar hoeveel skeletten hebben ze en hoeveel white walkers zijn er?
Wat toevallig, er zijn draakjes. Een grote vlammenzee en tada.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Onbekend, maar het is wel een gigantisch leger aan undead wat ze hebben, en tja: aan doden heb je nooit echt een gebrek tijdens en na een veldslag, dus hun leger zal alleen maar groter worden, tenzij er echt iets gevonden wordt waarmee je ze massaal kan afslachten terwijl je zelf zo min mogelijk verliezen lijdt.
Het zou ook wel weer typisch GoT zijn om hier de laatste afleveringen dit seizoen amper nog op terug te komen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Onbekend, maar het is wel een gigantisch leger aan undead wat ze hebben, en tja: aan doden heb je nooit echt een gebrek tijdens en na een veldslag, dus hun leger zal alleen maar groter worden, tenzij er echt iets gevonden wordt waarmee je ze massaal kan afslachten terwijl je zelf zo min mogelijk verliezen lijdt.
Whehehe ja maar die zie ik nog niet zo heel erg snel ingezet worden tegen de White Walkers. Ik denk dat Bran's warg-skills eerst opgepoetst moeten worden voor dat gebeurt. Ik denk namelijk niet dat Dany dat ergens komende maand in d'r agenda heeft genoteerd.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat toevallig, er zijn draakjes. Een grote vlammenzee en tada.
Nee dat is Blackwater bay. Ik bedoel die ene die niet gefilmd wordt waar Tyrion omgelopen wordt door zijn mountain vrienden.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die waarin The Hound zegt: "Fuck the king!"?
Dat is niet degene waarbij hij die wond heeft opgelopen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat is Blackwater bay. Ik bedoel die ene die niet gefilmd wordt waar Tyrion omgelopen wordt door zijn mountain vrienden.
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
Beter idee, ze verstevigen het mega anker bij de wall met Dragon Glass/Valyrian steel en elke white walker die dan een poging waagt: *woosh* wasted
Ja ik was even in de war, ik dacht dat hij die neus al eerder had verloren. Ik heb trouwens alleen boek 1 gelezen, het is niet heel leuk als je de serie al hebt gekeken.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is niet degene waarbij hij die wond heeft opgelopen.
Maar ik vond het idd ook erg jammer dat hij in de boeken (sorry dat het onderwerp hier weer ter sprake komt) zo enorm om zich heen zat te hakken tijdens die battle, maar dat hij in de serie voor het begin al knock-out ging door een tikje die hij per ongeluk kreeg van 1 van z'n eigen mensen.
Vond ik juist wel!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik was even in de war, ik dacht dat hij die neus al eerder had verloren. Ik heb trouwens alleen boek 1 gelezen, het is niet heel leuk als je de serie al hebt gekeken.
Dat zou wel een anticlimax van jewelste zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat toevallig, er zijn draakjes. Een grote vlammenzee en tada.
Ik vind het opzich wel leuk al die kleine details die je leert die je niet meekrijgt in de serie en dat je ook gewoon echt in die perspectieven zit en hun gedachten leest. Maar het is gewoon niet spannend, ik weet al wat er gaat gebeuren. En ik ben niet echt een lezer en zonder spanning heb ik er geen discipline voor.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik juist wel!Ik ben pas vorig seizoen aan de boeken begonnen.
Het verduidelijkt een aantal zaken behoorlijk (hoewel de serie vanaf aflevering 1 opnieuw kijken veel dingen ook al wel duidelijker maakt), maar er staan gewoon zo veel extra dingen in en afwijkende scenario's, dat het echt wel spannend is om het te lezen!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel leuk al die kleine details die je leert die je niet meekrijgt in de serie en dat je ook gewoon echt in die perspectieven zit en hun gedachten leest. Maar het is gewoon niet spannend, ik weet al wat er gaat gebeuren. En ik ben niet echt een lezer en zonder spanning heb ik er geen discipline voor.
Oew ja, dat is irritant!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:04 schreef Joosie200 het volgende:
Heb nu de eerste vijf in pocketformaat, deeltje één ooit open geslagen nadat het derde seizoen v/d serie klaar was. Maar ik vind de boeken niet als een trein lezen omdat elk hoofdstuk vanuit 1 personage beschreven wordt. Ik wil op elk moment kunnen lezen hoe het met Arya, Danny, Tyrion e.d. gaat.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
Heb het eerste boek dus weer netjes in de kast teruggestopt op den duur. Uitlezen ga ik ze nog wel een keertje, maar alles op zijn tijd. Eerst maar genieten van de serie
klopt ik meen dat de bolton verhaal lijn dat ze richting winterfell gingen ook werd afgerond in ep 8quote:Op maandag 1 juni 2015 20:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het zou ook wel weer typisch GoT zijn om hier de laatste afleveringen dit seizoen amper nog op terug te komen.
boeken lezen is ook fijn. heel veel achtergrond info en verdieping van het verhaalquote:Op maandag 1 juni 2015 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wacht tot alle boeken uit zijn, koop ik ze allemaal hardcover. Dan ga ik mooi nadat de serie voorbij is een vergelijk doen. Wil zeker nu de serie en boeken uit elkaar gaan lopen het bij 1 medium houden. Ik begon met de serie en die volg ik tot het einde, daarna komen de boeken er pas bij.
Oh absoluut, daarom vind ik die diverse lorevideos op youtube zo fantastischquote:Op maandag 1 juni 2015 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
boeken lezen is ook fijn. heel veel achtergrond info en verdieping van het verhaal
Dat was the Wall niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze waren er al in de laatste aflevering van Seizoen 2!
[ afbeelding ]
Slowest! Army! EVER!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |