abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153168279
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Onbekend, maar het is wel een gigantisch leger aan undead wat ze hebben, en tja: aan doden heb je nooit echt een gebrek tijdens en na een veldslag, dus hun leger zal alleen maar groter worden, tenzij er echt iets gevonden wordt waarmee je ze massaal kan afslachten terwijl je zelf zo min mogelijk verliezen lijdt.
Wat toevallig, er zijn draakjes. Een grote vlammenzee en tada.
mag het weten
  maandag 1 juni 2015 @ 20:53:16 #277
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_153168292
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Onbekend, maar het is wel een gigantisch leger aan undead wat ze hebben, en tja: aan doden heb je nooit echt een gebrek tijdens en na een veldslag, dus hun leger zal alleen maar groter worden, tenzij er echt iets gevonden wordt waarmee je ze massaal kan afslachten terwijl je zelf zo min mogelijk verliezen lijdt.
Het zou ook wel weer typisch GoT zijn om hier de laatste afleveringen dit seizoen amper nog op terug te komen.
pi_153168334
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Whehehe ja maar die zie ik nog niet zo heel erg snel ingezet worden tegen de White Walkers. Ik denk dat Bran's warg-skills eerst opgepoetst moeten worden voor dat gebeurt. Ik denk namelijk niet dat Dany dat ergens komende maand in d'r agenda heeft genoteerd.
  maandag 1 juni 2015 @ 20:55:47 #279
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153168412
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Die waarin The Hound zegt: "Fuck the king!"? :P
Nee dat is Blackwater bay. Ik bedoel die ene die niet gefilmd wordt waar Tyrion omgelopen wordt door zijn mountain vrienden.
Spatieboos
pi_153168430
Beter idee, ze verstevigen het mega anker bij de wall met Dragon Glass/Valyrian steel en elke white walker die dan een poging waagt: *woosh* wasted :W
mag het weten
pi_153168495
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:55 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Nee dat is Blackwater bay. Ik bedoel die ene die niet gefilmd wordt waar Tyrion omgelopen wordt door zijn mountain vrienden.
Dat is niet degene waarbij hij die wond heeft opgelopen. :)
Maar ik vond het idd ook erg jammer dat hij in de boeken (sorry dat het onderwerp hier weer ter sprake komt :@ ) zo enorm om zich heen zat te hakken tijdens die battle, maar dat hij in de serie voor het begin al knock-out ging door een tikje die hij per ongeluk kreeg van 1 van z'n eigen mensen.
pi_153168511
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
Beter idee, ze verstevigen het mega anker bij de wall met Dragon Glass/Valyrian steel en elke white walker die dan een poging waagt: *woosh* wasted :W
_O_ _O_ _O_
  maandag 1 juni 2015 @ 20:58:52 #283
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153168559
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is niet degene waarbij hij die wond heeft opgelopen. :)
Maar ik vond het idd ook erg jammer dat hij in de boeken (sorry dat het onderwerp hier weer ter sprake komt :@ ) zo enorm om zich heen zat te hakken tijdens die battle, maar dat hij in de serie voor het begin al knock-out ging door een tikje die hij per ongeluk kreeg van 1 van z'n eigen mensen.
Ja ik was even in de war, ik dacht dat hij die neus al eerder had verloren. Ik heb trouwens alleen boek 1 gelezen, het is niet heel leuk als je de serie al hebt gekeken.
Spatieboos
pi_153168579

Hehehe, precies mijn gedachte :+
mag het weten
pi_153168584
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:58 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ja ik was even in de war, ik dacht dat hij die neus al eerder had verloren. Ik heb trouwens alleen boek 1 gelezen, het is niet heel leuk als je de serie al hebt gekeken.
Vond ik juist wel! :Y Ik ben pas vorig seizoen aan de boeken begonnen.
  maandag 1 juni 2015 @ 20:59:51 #286
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_153168601
Ik ben eigenlijk nu wel benieuwd naar volgende week, ep 09... *O*
Het is patat.
  maandag 1 juni 2015 @ 21:00:29 #287
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_153168626
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat zou wel een anticlimax van jewelste zijn.
pi_153168632
Ik wacht tot alle boeken uit zijn, koop ik ze allemaal hardcover. Dan ga ik mooi nadat de serie voorbij is een vergelijk doen. Wil zeker nu de serie en boeken uit elkaar gaan lopen het bij 1 medium houden. Ik begon met de serie en die volg ik tot het einde, daarna komen de boeken er pas bij.
mag het weten
  maandag 1 juni 2015 @ 21:00:52 #289
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153168642
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Vond ik juist wel! :Y Ik ben pas vorig seizoen aan de boeken begonnen.
Ik vind het opzich wel leuk al die kleine details die je leert die je niet meekrijgt in de serie en dat je ook gewoon echt in die perspectieven zit en hun gedachten leest. Maar het is gewoon niet spannend, ik weet al wat er gaat gebeuren. En ik ben niet echt een lezer en zonder spanning heb ik er geen discipline voor.
Spatieboos
  maandag 1 juni 2015 @ 21:01:45 #290
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153168695
Toch wil ik wel de boeken helemaal uit gaan lezen ooit. Maar ja, dat laatste boek duurt vast nog wel minstens 7 jaar, dat doe ik wel over 7 jaar dan, hoef ik niet te wachten.
Spatieboos
pi_153168755
Lekkere aflevering wel. _O_
pi_153168763
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:00 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik vind het opzich wel leuk al die kleine details die je leert die je niet meekrijgt in de serie en dat je ook gewoon echt in die perspectieven zit en hun gedachten leest. Maar het is gewoon niet spannend, ik weet al wat er gaat gebeuren. En ik ben niet echt een lezer en zonder spanning heb ik er geen discipline voor.
Het verduidelijkt een aantal zaken behoorlijk (hoewel de serie vanaf aflevering 1 opnieuw kijken veel dingen ook al wel duidelijker maakt), maar er staan gewoon zo veel extra dingen in en afwijkende scenario's, dat het echt wel spannend is om het te lezen! :Y
Maar ik kan ook wel begrijpen dat je ff wil wachten. Zo waren een aantal dingen tijdens deze aflevering al niet spannend voor me en weet ik wat er nog gaat komen (hoewel de verhaallijnen onderhand ZO uit elkaar lopen dat je van niets meer zeker kunt zijn. Zo was die battle ook echt een verrassing! :o ).
pi_153168810
Heb nu de eerste vijf in pocketformaat, deeltje één ooit open geslagen nadat het derde seizoen v/d serie klaar was. Maar ik vind de boeken niet als een trein lezen omdat elk hoofdstuk vanuit 1 personage beschreven wordt. Ik wil op elk moment kunnen lezen hoe het met Arya, Danny, Tyrion e.d. gaat.
mag het weten
pi_153168875
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:04 schreef Joosie200 het volgende:
Heb nu de eerste vijf in pocketformaat, deeltje één ooit open geslagen nadat het derde seizoen v/d serie klaar was. Maar ik vind de boeken niet als een trein lezen omdat elk hoofdstuk vanuit 1 personage beschreven wordt. Ik wil op elk moment kunnen lezen hoe het met Arya, Danny, Tyrion e.d. gaat.
Oew ja, dat is irritant! :D Zit je net in het verhaal van 1 personage, komt het tot een climax aan het einde van het hoofdstuk en dan zit je ineens weer bij een heel ander verhaal (die na een paar bladzijden uiteraard ook weer fucking spannend is, maar toch!!!! _O- )

Maar goed, genoeg over de boeken, lijkt me. :P
pi_153169024
Heb het eerste boek dus weer netjes in de kast teruggestopt op den duur. Uitlezen ga ik ze nog wel een keertje, maar alles op zijn tijd. Eerst maar genieten van de serie :)
mag het weten
pi_153169131
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
Heb het eerste boek dus weer netjes in de kast teruggestopt op den duur. Uitlezen ga ik ze nog wel een keertje, maar alles op zijn tijd. Eerst maar genieten van de serie :)
^O^ Begrijpelijk. Dat houdt de serie ook het leukst.
pi_153169197
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:53 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Het zou ook wel weer typisch GoT zijn om hier de laatste afleveringen dit seizoen amper nog op terug te komen.
klopt ik meen dat de bolton verhaal lijn dat ze richting winterfell gingen ook werd afgerond in ep 8
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153169330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wacht tot alle boeken uit zijn, koop ik ze allemaal hardcover. Dan ga ik mooi nadat de serie voorbij is een vergelijk doen. Wil zeker nu de serie en boeken uit elkaar gaan lopen het bij 1 medium houden. Ik begon met de serie en die volg ik tot het einde, daarna komen de boeken er pas bij.
boeken lezen is ook fijn. heel veel achtergrond info en verdieping van het verhaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153169389
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

boeken lezen is ook fijn. heel veel achtergrond info en verdieping van het verhaal
Oh absoluut, daarom vind ik die diverse lorevideos op youtube zo fantastisch :) Heerlijk die achtergrondinfo en uitdieping op bekende thema's met de stemmen van de cast _O_ Maar niks verslaat het oorspronkelijke materiaal, wil gewoon de box compleet als alle boeken uit zijn!
mag het weten
pi_153169611
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze waren er al in de laatste aflevering van Seizoen 2! _O-

[ afbeelding ]

Slowest! Army! EVER!!! _O-
Dat was the Wall niet.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties