Ja dat vind ik ook wel. Game of Thrones is in tegendeel tot Lord of the Rings bijvoorbeeld meer gebasseerd op menselijkheid. Er is geen kwaad en goed in mensen, ze hebben allemaal hun eigen redenen om de dingen te doen die ze doen. Maar nu is er wel duidelijk het kwaad..quote:Op maandag 1 juni 2015 20:15 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan mij dat ik het hele white walker gebeuren niet zo boeiend vindt. Ik vind GoT voornamelijk erg sterk door de dialogen en de innerlijke conflicten en het manipulatiegebeuren van alle kanten. Van mij hoeft het niet per se zo'n vechtspektakel te zijn. Ik vond het het gevecht wel vermakelijk hoor daar niet van.
Trial by Combat doen die religekkies niet aan, wat Grand Maester al zei: binnen het geloof is de ratio het eerste vermoord. Ergo: die Westerosi regeltjes dat je ipv een trial by jury een trial by combat kan eisen zoals Tyrion zo mooi wist te claimen, daar gaat die High Sparrow zich niks van aantrekken. En omdat Cersei maar blijft miepen: this face is the last one you'll ever see before you die, in be4 Frankenstein Mountain die Cersei bevrijdt (god forbid: Frankenstein Mountain die Margaery doodt naast de religekkiesquote:Op maandag 1 juni 2015 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Frankenmountain straks vooral ingezet tegen de religekkies. Misschien eerst in een trial by combat, maar ik denk dat dat dreigement van Cersei tegen dat vriendelijke vrouwtje niet zomaar loze woorden waren.
Zorgt wel voor veel variatie.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel. Game of Thrones is in tegendeel tot Lord of the Rings bijvoorbeeld meer gebasseerd op menselijkheid. Er is geen kwaad en goed in mensen, ze hebben allemaal hun eigen redenen om de dingen te doen die ze doen. Maar nu is er wel duidelijk het kwaad..
Nee, ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben ik de enige die dit maar een tamme aflevering vond? Oké, de laatste 20minuten waren wel oké, maar hoe enthousiast iedereen hier is zegt wel iets over de kwaliteit van GoT dit seizoen dat men al zo snel tevreden is.
Ja, het feit dat de Jaime, de eerste aflevering dat manneke uit die toren duwt en nu een van mijn favoriete personages is, is daar wel een duidelijk voorbeeld van. Welke serie durft nu een bijna-kindermoordenaar zo'n status te geven later in de serie?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel. Game of Thrones is in tegendeel tot Lord of the Rings bijvoorbeeld meer gebasseerd op menselijkheid. Er is geen kwaad en goed in mensen, ze hebben allemaal hun eigen redenen om de dingen te doen die ze doen. Maar nu is er wel duidelijk het kwaad..
Zelfs zo erg dat je bijna op de bank springt en "NEEEEEEEEEEE!!!!" roept als z'n hand er af gehakt wordt!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, het feit dat de Jaime, de eerste aflevering dat manneke uit die toren duwt en nu een van mijn favoriete personages is, is daar wel een duidelijk voorbeeld van. Welke serie durft nu een bijna-kindermoordenaar zo'n status te geven later in de serie?
Mijn droomscenario: in helicopterview een aanstormend leger whights onder aanvoering van tig whitewalker commandanten en de koning versus Danaerys op Drogon, Tyrion op een draakje en Missandei op de derde die alles van ijs tot stof doen vergaan. Danny op de troon zoals gedroomd, Tyrion terug als hand of the queen. The end. En oh.. als alles tot stof en as is vergaan komt Petyr dan ook nog even zijn gezicht zienquote:Op maandag 1 juni 2015 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgt wel voor veel variatie.Ik vind het fantasy-gedeelte soms ook wat lastig te rijmen met het politieke gekonkel, maar ik denk dat als het echt alleen maar het één of het ander was, dat de serie bij lange na niet zo populair was geworden: bijna iedereen wil die fucking draken wel in actie zien, of hoe een full-out battle tegen de White Walkers zou gaan enz.
The queen of thorns mag van mij wel The Hand worden in dat scenario!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn droomscenario: in helicopterview een aanstormend leger whights onder aanvoering van tig whitewalker commandanten en de koning versus Danaerys op Drogon, Tyrion op een draakje en Missandei op de derde die alles van ijs tot stof doen vergaan. Danny op de troon zoals gedroomd, Tyrion terug als hand of the queen. The end. En oh.. als alles tot stof en as is vergaan komt Petyr dan ook nog even zijn gezicht zien
Wat een moment was dat zegquote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs zo erg dat je bijna op de bank springt en "NEEEEEEEEEEE!!!!" roept als z'n hand er af gehakt wordt!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, ik houd niet echt van Lord of the Rings fantasie. Maar omdat je hier ook gewoon echt niet weet wie er gaat winnen is het toch wel leuk die WWs. En het heeft ook gewoon influence op Westeros en hun politiek.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgt wel voor veel variatie.Ik vind het fantasy-gedeelte soms ook wat lastig te rijmen met het politieke gekonkel, maar ik denk dat als het echt alleen maar het één of het ander was, dat de serie bij lange na niet zo populair was geworden: bijna iedereen wil die fucking draken wel in actie zien, of hoe een full-out battle tegen de White Walkers zou gaan enz.
Ben bang dat zelfs HBO een echte full out battle niet kan betalen om daar een spektakel a la LOTR (of beter) van te maken.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:22 schreef FRseezu het volgende:
Vind het trouwens ook wel een bazenactie dat Kevan de nieuwe 'Hand' is en niks aantrekt van die Cersie
Dat was nog eens een einde jaquote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs zo erg dat je bijna op de bank springt en "NEEEEEEEEEEE!!!!" roept als z'n hand er af gehakt wordt!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was 1 van de pakweg 5 momenten in de serie waarbij ik echt even een paar seconden naar het beeldscherm zat te staren van: "Ja maar.....dat KAN toch helemaal niet?"quote:
Welke serie onthoofdt de fucking hoofdpersoon (van season 1). GoT is gewoon uniek en onverwachts en dat is leuk.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, het feit dat de Jaime, de eerste aflevering dat manneke uit die toren duwt en nu een van mijn favoriete personages is, is daar wel een duidelijk voorbeeld van. Welke serie durft nu een bijna-kindermoordenaar zo'n status te geven later in de serie?
True, dat kon je eigenlijk wel met de meeste battles tot nu toe zien. Overigens vond ik met deze aflevering soms wel jammer dat een paar animaties vrij slecht gemaakt waren, maar met die animaties kun je de battles in ieder geval wel een stuk groter maken.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben bang dat zelfs HBO een echte full out battle niet kan betalen om daar een spektakel a la LOTR (of beter) van te maken.
Ah ja, die overtrof dat van Jaimie ook idd wel!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke serie onthoofdt de fucking hoofdpersoon (van season 1). GoT is gewoon uniek en onverwachts en dat is leuk.
Maar er zijn nu wel betere modernere technieken. En denk dat ze wel aardig veel geld verdienen en het gewoon een goede investering zou zijn. Ik weet nog in season 1 hadden ze te weinig geld om die battle te filmen waar Tyrion zijn neus verliest. Maar nu hebben ze toch aardig veel verdiend neem ik aan.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben bang dat zelfs HBO een echte full out battle niet kan betalen om daar een spektakel a la LOTR (of beter) van te maken.
Neus verliest?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar er zijn nu wel betere modernere technieken. En denk dat ze wel aardig veel geld verdienen en het gewoon een goede investering zou zijn. Ik weet nog in season 1 hadden ze te weinig geld om die battle te filmen waar Tyrion zijn neus verliest. Maar nu hebben ze toch aardig veel verdiend neem ik aan.
Ook van die momenten ja, naast natuurlijk Eddard Stark, Red Wedding. En het overgieten met goud van die gladjanus broer van Daenerys.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was 1 van de pakweg 5 momenten in de serie waarbij ik echt even een paar seconden naar het beeldscherm zat te staren van: "Ja maar.....dat KAN toch helemaal niet?"
Het gevecht tussen The Mountain en The Red Viper was daar volgens mij de enige overtreffende trap van.
Prioriteiten denk ik. Hij wil over heel Westeros heersen, en als dat eenmaal voor elkaar is, kan hij 1 groot gemeenschappelijk leger tegen die krengen inzetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef Breekfast het volgende:
Stannis geloofde de verhalen toch ook over the white walkers? Wat voor zin heeft het dan om met de Boltons te vechten voor het noorden als je weet dat je overwinning niks waard is als the white walkers voorbij the wall komen?
Onderschatting van the white walkers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |