abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153166446
Sansa weet nu eindelijk ook hoe het echt zit, ben benieuwd of dat Reek/Theon/wie hij ook mag zijn zijn einde gaat inluiden. Want tja, Ramsey heeft overal oren in Winterfell.
mag het weten
  maandag 1 juni 2015 @ 20:17:20 #227
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153166469
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

you know nothin...
Hoezo niet?
Spatieboos
  maandag 1 juni 2015 @ 20:19:13 #228
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153166551
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:15 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Misschien ligt het ook wel aan mij dat ik het hele white walker gebeuren niet zo boeiend vindt. Ik vind GoT voornamelijk erg sterk door de dialogen en de innerlijke conflicten en het manipulatiegebeuren van alle kanten. Van mij hoeft het niet per se zo'n vechtspektakel te zijn. Ik vond het het gevecht wel vermakelijk hoor daar niet van.
Ja dat vind ik ook wel. Game of Thrones is in tegendeel tot Lord of the Rings bijvoorbeeld meer gebasseerd op menselijkheid. Er is geen kwaad en goed in mensen, ze hebben allemaal hun eigen redenen om de dingen te doen die ze doen. Maar nu is er wel duidelijk het kwaad..
Spatieboos
pi_153166602
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij wordt Frankenmountain straks vooral ingezet tegen de religekkies. Misschien eerst in een trial by combat, maar ik denk dat dat dreigement van Cersei tegen dat vriendelijke vrouwtje niet zomaar loze woorden waren. :)
Trial by Combat doen die religekkies niet aan, wat Grand Maester al zei: binnen het geloof is de ratio het eerste vermoord. Ergo: die Westerosi regeltjes dat je ipv een trial by jury een trial by combat kan eisen zoals Tyrion zo mooi wist te claimen, daar gaat die High Sparrow zich niks van aantrekken. En omdat Cersei maar blijft miepen: this face is the last one you'll ever see before you die, in be4 Frankenstein Mountain die Cersei bevrijdt (god forbid: Frankenstein Mountain die Margaery doodt naast de religekkies :X) en happy end :P
mag het weten
pi_153166632
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:19 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook wel. Game of Thrones is in tegendeel tot Lord of the Rings bijvoorbeeld meer gebasseerd op menselijkheid. Er is geen kwaad en goed in mensen, ze hebben allemaal hun eigen redenen om de dingen te doen die ze doen. Maar nu is er wel duidelijk het kwaad..
Zorgt wel voor veel variatie. :) Ik vind het fantasy-gedeelte soms ook wat lastig te rijmen met het politieke gekonkel, maar ik denk dat als het echt alleen maar het één of het ander was, dat de serie bij lange na niet zo populair was geworden: bijna iedereen wil die fucking draken wel in actie zien, of hoe een full-out battle tegen de White Walkers zou gaan enz. :)
  maandag 1 juni 2015 @ 20:22:39 #231
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_153166675
Vind het trouwens ook wel een bazenactie dat Kevan de nieuwe 'Hand' is en niks aantrekt van die Cersie _O_
pi_153166706
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben ik de enige die dit maar een tamme aflevering vond? Oké, de laatste 20minuten waren wel oké, maar hoe enthousiast iedereen hier is zegt wel iets over de kwaliteit van GoT dit seizoen dat men al zo snel tevreden is.
Nee, ben ik het eigenlijk wel mee eens.
  maandag 1 juni 2015 @ 20:23:49 #233
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_153166727
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:19 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ja, het feit dat de Jaime, de eerste aflevering dat manneke uit die toren duwt en nu een van mijn favoriete personages is, is daar wel een duidelijk voorbeeld van. Welke serie durft nu een bijna-kindermoordenaar zo'n status te geven later in de serie?
pi_153166760
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:23 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ja, het feit dat de Jaime, de eerste aflevering dat manneke uit die toren duwt en nu een van mijn favoriete personages is, is daar wel een duidelijk voorbeeld van. Welke serie durft nu een bijna-kindermoordenaar zo'n status te geven later in de serie?
Zelfs zo erg dat je bijna op de bank springt en "NEEEEEEEEEEE!!!!" roept als z'n hand er af gehakt wordt! :X :X :X :X :X
pi_153166809
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Zorgt wel voor veel variatie. :) Ik vind het fantasy-gedeelte soms ook wat lastig te rijmen met het politieke gekonkel, maar ik denk dat als het echt alleen maar het één of het ander was, dat de serie bij lange na niet zo populair was geworden: bijna iedereen wil die fucking draken wel in actie zien, of hoe een full-out battle tegen de White Walkers zou gaan enz. :)
Mijn droomscenario: in helicopterview een aanstormend leger whights onder aanvoering van tig whitewalker commandanten en de koning versus Danaerys op Drogon, Tyrion op een draakje en Missandei op de derde die alles van ijs tot stof doen vergaan. Danny op de troon zoals gedroomd, Tyrion terug als hand of the queen. The end. En oh.. als alles tot stof en as is vergaan komt Petyr dan ook nog even zijn gezicht zien :+
mag het weten
pi_153166867
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mijn droomscenario: in helicopterview een aanstormend leger whights onder aanvoering van tig whitewalker commandanten en de koning versus Danaerys op Drogon, Tyrion op een draakje en Missandei op de derde die alles van ijs tot stof doen vergaan. Danny op de troon zoals gedroomd, Tyrion terug als hand of the queen. The end. En oh.. als alles tot stof en as is vergaan komt Petyr dan ook nog even zijn gezicht zien :+
The queen of thorns mag van mij wel The Hand worden in dat scenario! :D
  maandag 1 juni 2015 @ 20:28:05 #237
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_153166895
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Zelfs zo erg dat je bijna op de bank springt en "NEEEEEEEEEEE!!!!" roept als z'n hand er af gehakt wordt! :X :X :X :X :X
Wat een moment was dat zeg :o
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 1 juni 2015 @ 20:28:43 #238
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153166928
quote:

[..]

Maar ja, ik houd niet echt van Lord of the Rings fantasie. Maar omdat je hier ook gewoon echt niet weet wie er gaat winnen is het toch wel leuk die WWs. En het heeft ook gewoon influence op Westeros en hun politiek.
Spatieboos
  maandag 1 juni 2015 @ 20:28:51 #239
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_153166933
quote:

[..]

Ben bang dat zelfs HBO een echte full out battle niet kan betalen om daar een spektakel a la LOTR (of beter) van te maken.
  maandag 1 juni 2015 @ 20:28:57 #240
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153166939
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:22 schreef FRseezu het volgende:
Vind het trouwens ook wel een bazenactie dat Kevan de nieuwe 'Hand' is en niks aantrekt van die Cersie _O_
:Y _O_
Spatieboos
pi_153166945
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat was nog eens een einde ja :X Gelijk aan toen Bran naar beneden donderde in aflevering 1. Mooie binnenkomers, zulke momentjes heb ik dit seizoen eigenlijk niet gehad.
mag het weten
pi_153166961
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wat een moment was dat zeg :o
Dat was 1 van de pakweg 5 momenten in de serie waarbij ik echt even een paar seconden naar het beeldscherm zat te staren van: "Ja maar.....dat KAN toch helemaal niet?"
Het gevecht tussen The Mountain en The Red Viper was daar volgens mij de enige overtreffende trap van.
  maandag 1 juni 2015 @ 20:31:22 #243
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153167058
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:23 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Welke serie onthoofdt de fucking hoofdpersoon (van season 1). GoT is gewoon uniek en onverwachts en dat is leuk.
Spatieboos
pi_153167069
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ben bang dat zelfs HBO een echte full out battle niet kan betalen om daar een spektakel a la LOTR (of beter) van te maken.
True, dat kon je eigenlijk wel met de meeste battles tot nu toe zien. Overigens vond ik met deze aflevering soms wel jammer dat een paar animaties vrij slecht gemaakt waren, maar met die animaties kun je de battles in ieder geval wel een stuk groter maken.
pi_153167091
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:31 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Welke serie onthoofdt de fucking hoofdpersoon (van season 1). GoT is gewoon uniek en onverwachts en dat is leuk.
Ah ja, die overtrof dat van Jaimie ook idd wel! :D
  maandag 1 juni 2015 @ 20:32:16 #246
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_153167101
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Maar er zijn nu wel betere modernere technieken. En denk dat ze wel aardig veel geld verdienen en het gewoon een goede investering zou zijn. Ik weet nog in season 1 hadden ze te weinig geld om die battle te filmen waar Tyrion zijn neus verliest. Maar nu hebben ze toch aardig veel verdiend neem ik aan.
Spatieboos
  maandag 1 juni 2015 @ 20:32:58 #247
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_153167129
Stannis geloofde de verhalen toch ook over the white walkers? Wat voor zin heeft het dan om met de Boltons te vechten voor het noorden als je weet dat je overwinning niks waard is als the white walkers voorbij the wall komen?

Onderschatting van the white walkers?
pi_153167138
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Maar er zijn nu wel betere modernere technieken. En denk dat ze wel aardig veel geld verdienen en het gewoon een goede investering zou zijn. Ik weet nog in season 1 hadden ze te weinig geld om die battle te filmen waar Tyrion zijn neus verliest. Maar nu hebben ze toch aardig veel verdiend neem ik aan.
Neus verliest? :P Dat gebeurt alleen in de boeken! ;)
  maandag 1 juni 2015 @ 20:33:49 #249
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_153167171
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat was 1 van de pakweg 5 momenten in de serie waarbij ik echt even een paar seconden naar het beeldscherm zat te staren van: "Ja maar.....dat KAN toch helemaal niet?"
Het gevecht tussen The Mountain en The Red Viper was daar volgens mij de enige overtreffende trap van.
Ook van die momenten ja, naast natuurlijk Eddard Stark, Red Wedding. En het overgieten met goud van die gladjanus broer van Daenerys.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_153167183
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef Breekfast het volgende:
Stannis geloofde de verhalen toch ook over the white walkers? Wat voor zin heeft het dan om met de Boltons te vechten voor het noorden als je weet dat je overwinning niks waard is als the white walkers voorbij the wall komen?

Onderschatting van the white walkers?
Prioriteiten denk ik. Hij wil over heel Westeros heersen, en als dat eenmaal voor elkaar is, kan hij 1 groot gemeenschappelijk leger tegen die krengen inzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')