abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153137396
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

10zmnes.jpg
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 31 mei 2015 @ 20:15:22 #2
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153137433
Haar vriend en Weissman.

Slotje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:16:06 #3
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137451
_O-
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_153137463
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Haar vriend en Weissman.

Slotje.
Ze heeft 3 gaten :{w
  zondag 31 mei 2015 @ 20:17:35 #5
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153137506
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ze heeft 3 gaten :{w
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153137535
pi_153137599
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:21:30 #8
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137638
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die werd uiteindelijk toch een mooie vlinder (nadat ze (hij?) eindelijk genoeg had gehad)?
pi_153137693
Amusant.
pi_153137805
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag :P
pi_153137847
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaar :(
  zondag 31 mei 2015 @ 20:27:55 #12
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137880
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
oh nee dan kan ik niet.
pi_153137916
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaar :(
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa :)
  zondag 31 mei 2015 @ 20:30:06 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153137957
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Die werd uiteindelijk toch een mooie vlinder (nadat ze (hij?) eindelijk genoeg had gehad)?
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:30:52 #15
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137987
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?
  zondag 31 mei 2015 @ 20:32:50 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153138089
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?
Nee.

Nu maar weer on-topic :')
  zondag 31 mei 2015 @ 20:33:51 #17
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153138133
Jammer van de ninja edit.
pi_153138278
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa :)
Wel eerlijk dat ie het gewoon toegeeft ipv je aan het lijntje te houden oid.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:45:44 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153138629
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Tja, dat kan gebeuren. Wel eerlijk verder.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_153159060
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.

Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.

Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.

Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
  maandag 1 juni 2015 @ 17:00:19 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153160393
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.

Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.

Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.

Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mlig
  maandag 1 juni 2015 @ 18:01:38 #22
416020 K44S
The bearded man
pi_153161825
quote:

http://365dagensuccesvol.(...)ik-een-superrelatie/
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_153166024
Waar is onze grote vriend Weismann eigenlijk? Ik begin 'm bijna te missen :@
pi_153167193
quote:

Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
  maandag 1 juni 2015 @ 20:51:07 #25
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153168180
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
Goeie vraag dit wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')