quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaarquote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag
oh nee dan kan ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaaquote:Op zondag 31 mei 2015 20:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaar
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die werd uiteindelijk toch een mooie vlinder (nadat ze (hij?) eindelijk genoeg had gehad)?
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?
Wel eerlijk dat ie het gewoon toegeeft ipv je aan het lijntje te houden oid.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa
Tja, dat kan gebeuren. Wel eerlijk verder.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mligquote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.
Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.
Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.
Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
http://365dagensuccesvol.(...)ik-een-superrelatie/quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.
Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.
Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.
Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Goeie vraag dit wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |