Nee, Roda is leukquote:Op zondag 31 mei 2015 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Dag kutclub!![]()
Ik zal dat NAC geen seconde missen.
Ik ben voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:05 schreef bamibij het volgende:
allemaal euro lappen en kratje Jupiler opsturen naar NAC?
Die lui zuipen standaard oranjeboom.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:05 schreef bamibij het volgende:
allemaal euro lappen en kratje Jupiler opsturen naar NAC?
ja dat snap ikquote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
omdat ze zijn gedegradeerd naar de jupiler leageau sufferd
NAC is wel ongeveer van hetzelfde kaliber.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef Enchanter het volgende:
Alhoewel ik Roda echt een kutclub vind , sowieso Limburg
Kroonprins van het Nederlandse trainersgildequote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Die haat voor Maaskant snap ik niet zo.
Hij is ietwat arrogant, maar wel een man met passie .
Veel blabla maar hij is een lieve man met een klein hartquote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
En een Rotterdammer Schiedammerquote:Op zondag 31 mei 2015 17:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kroonprins van het Nederlandse trainersgilde
Allemaal geacteerd, die 'passie'.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Hertog Jan, Limburgse vlaaien, niets mis mee hoor !quote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef Enchanter het volgende:
Alhoewel ik Roda echt een kutclub vind , sowieso Limburg
Brand, Gulpener en Alfa zijn ook niet mis.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hertog Jan, Limburgse vlaaien, niets mis mee hoor !
Gelukkig krijgen we Roda voor terugquote:Op zondag 31 mei 2015 20:59 schreef tong80 het volgende:
NAC
Maaskant
Jammer NAC eruit. Kleurrijke club. Gebeurt van alles. Of hosanna of diepe droevenis.
Maaskant is ook kleurrijk. Groot ego. Dat is soms ergelijk en soms leuk. Neemt geen blad voor de mond, zoals veel voetballers en trainers tegenwoordig.
Wat moeten we met saaie clubs zoals
Heracles
Excelsior
Willem 2
Wat moeten we met types als Peter Bosch, John van den Brom of Foeke Booij. Dat zijn ambtenaren met een voetbaldiploma.
Geef mij maar Maaskant, Everse of Ron Jans.
Heb je gelijk in. Met NEC is ook niks mis. Die horen beiden in de Eredivisie.quote:
Dat is zo, als het een beetje tegen had gezeten dan hadden bv Emmen en Eindhoven gepromoveerd. Met Roda en NEC heb je tenminste clubs met een redelijk grote achterban erbij.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Met NEC is ook niks mis. Die horen beiden in de Eredivisie.
Ik snap wat je wil zeggen, maar de voorbeelden zijn niet echt best. Vd Brom zei in België ook gewoon dat de scheidsrechter de match en de hele Belgische competitie had verneukt. Dus om zo iemand nou een ambtenaar met een diploma te noemen...quote:Op zondag 31 mei 2015 20:59 schreef tong80 het volgende:
Wat moeten we met types als Peter Bosch, John van den Brom of Foeke Booij. Dat zijn ambtenaren met een voetbaldiploma.
Geef mij maar Maaskant, Everse of Ron Jans.
Weet niet of je dat artikel over Maaskant in de VI hebt gelezen, of eerdere recente artikelen. Dan gaan je haren overeind staan. Zoveel fouten en misbeleid.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
Als je jarenlang zo'n kutbeleid voert dan verdien je het wel een keer om te degraderen natuurlijk. Blijft het wel jammer, NAC hoort in de eredivisie;
Mooi, ik hoop dat ze failliet gaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet of je dat artikel over Maaskant in de VI hebt gelezen, of eerdere recente artikelen. Dan gaan je haren overeind staan. Zoveel fouten en misbeleid.
Daarom moeten ze net als NEC en Roda even een jaartje alles weer op orde krijgen binnen de club en selectie, dan zijn ze volgend jaar zo weer terug. Excelsior en de Graafschap houden het toch niet lang uit in de Eredivisie.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
Als je jarenlang zo'n kutbeleid voert dan verdien je het wel een keer om te degraderen natuurlijk. Blijft het wel jammer, NAC hoort in de eredivisie;
Ik snap dat gehaat op Roda en NAC nooit zo goed. Ze hebben allebei echt een eigen identiteit en als kleine clubs dat hebben vind ik het alleen maar mooi. Roda en NAC zijn een toevoeging aan de eredivisie. Zo'n Heracles en Excelsior wordt echter bijna niemand vrolijk van, laat die dan lekker degraderen.quote:
Ze staan een beetje voor vechtvoetbal. Al vind ik dat dat wel gewoon hoort bij voetbal. Dat constante naïeve aanvallen van promovendii is natuurlijk leuk, maar dan verlies je wel met 5-2.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap dat gehaat op Roda en NAC nooit zo goed. Ze hebben allebei echt een eigen identiteit en als kleine clubs dat hebben vind ik het alleen maar mooi. Roda en NAC zijn een toevoeging aan de eredivisie. Zo'n Heracles en Excelsior wordt echter bijna niemand vrolijk van, laat die dan lekker degraderen.
Als er een club staat voor vechtvoetbal is het De Graafschap en daar wordt juist voor gejuicht. Het voetbal dat wordt gespeeld is meestal juist aan verandering onderhevig. Volgens mij heeft Roda dit seizoen best verzorgd voetbal gespeeld en een aantal jaar terug ook, toen ze nog in de subtop stonden.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze staan een beetje voor vechtvoetbal. Al vind ik dat dat wel gewoon hoort bij voetbal. Dat constante naïeve aanvallen van promovendii is natuurlijk leuk, maar dan verlies je wel met 5-2.
En dit is nu precies waarom je beter geen tampons vol wodka inbrengt...quote:Op zondag 31 mei 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
Blijft het wel jammer, NAC hoort in de eredivisie;
De graafschap heeft ook heel wat lang de kots over zich heen gehad daarvoor. Misschien dat de verstreken jaren er voor zorgt dat ze wel weer welkom zijn, maar iedereen juichtte toen ze eruit gingen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er een club staat voor vechtvoetbal is het De Graafschap en daar wordt juist voor gejuicht. Het voetbal dat wordt gespeeld is meestal juist aan verandering onderhevig. Volgens mij heeft Roda dit seizoen best verzorgd voetbal gespeeld en een aantal jaar terug ook, toen ze nog in de subtop stonden.
Dit. Zat er aan te komen als je de afglijdende resultaten van de laatste jaren bekijkt:quote:Op zondag 31 mei 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
We kunnen inderdaad een voorbeeld nemen aan de organisatorische rust die er in Amsterdam heerstquote:Op maandag 1 juni 2015 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC (soort van), Roda JC en De Graafschap helaas met wanbeleid gepromoveerd.
Gaat niet gebeuren, daar is de club te groot voor.quote:Op maandag 1 juni 2015 03:17 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel dat NAC binnen 2 jaar failliet is.
twitter:yadranblanco twitterde op woensdag 03-06-2015 om 09:27:55Ten Rouwelaar laat weten voor 100% zeker bij #NAC te blijven. Ook komend seizoen in de eerste divisie. 'Ik heb wat goed te maken.'#NACpraat reageer retweet
Dat zullen ze fijn vinden, dat ze in de Jupiler League kunnen beschikken over een keeper van het niveau hoofdklasse.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:14 schreef Stofje het volgende:
twitter:yadranblanco twitterde op woensdag 03-06-2015 om 09:27:55Ten Rouwelaar laat weten voor 100% zeker bij #NAC te blijven. Ook komend seizoen in de eerste divisie. 'Ik heb wat goed te maken.'#NACpraat reageer retweet
.
NEC heeft bewust een financieel risico genomen om in 1 jaar terug te komen, ik weet niet of NAC die ruimte überhaupt heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:27 schreef TLC het volgende:
Veel succes in de JL, ze zouden het voorbeeld van NEC moeten volgen, maar met Go Ahead, Sparta en Eindhoven zullen ze het al knap lastig hebben om meteen weer terug te komen.
Uitvak in Breda is schandalig, maar het uitvak bij PSV is ook niet bepaald om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dag NAC, we zullen je niet missen met je kut uitvak
Blijf maar lekker lang weg.
Daar hebben ze toch nog steeds gelijk in?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
hoppa, dag nac,
helemaal niets in rotterdam toch?
Zonder het net is het bij PSV een prima uitvak, maar moet je bij Ajax zijn; die vonden het twee jaar geleden nodig een brandblusser (ook van Ajax ! HAHAHA ) naar beneden te gooien. Want volgens mij was men toen van plan het net weg te halen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:44 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Uitvak in Breda is schandalig, maar het uitvak bij PSV is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven
Voor dat uitvak schamen we ons zelf ook diep. Dacht Theo Mommers zich enorm populair mee te maken en die man had nogal wat te zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dag NAC, we zullen je niet missen met je kut uitvak
Blijf maar lekker lang weg.
Emmen zat laatst 8550 man en bij NEC kan er 12.500 in, dus dat scheelt ook niet zo veel, daarnaast komen ze bij Emmen uit heel Drenthe, beetje zoals Twente en Heerenveen, als die eredivisie halen en de hoeken dicht gooien zit er ook elke week 10.000+quote:Op zondag 31 mei 2015 21:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is zo, als het een beetje tegen had gezeten dan hadden bv Emmen en Eindhoven gepromoveerd. Met Roda en NEC heb je tenminste clubs met een redelijk grote achterban erbij.
Theo Mommers, dat is toch die man die ook Fortuna Sittard kapot maakte?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Voor dat uitvak schamen we ons zelf ook diep. Dacht Theo Mommers zich enorm populair mee te maken en die man had nogal wat te zeggen.
That's the one. En hij heeft bij Vitesse ook wat sporen nagelaten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Theo Mommers, dat is toch die man die ook Fortuna Sittard kapot maakte?
NAC is een fantastische volksclub, maar denk dat het eens goed is dat ze degraderen.
Zelfde als dat het voor NEC en RODA goed is geweest eens te degraderen, dan weet je ook hoe het nooit meer zou moeten zijn. Alleen nu zorgen dat je binnen 1 a 2 jaar terug keert, anders heb je een probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |