Lorenzo vs Rossi is spannend genoeg.quote:
Geef Rossi niet veel kans met die waardeloze kwalificaties.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lorenzo vs Rossi is spannend genoeg.
Begin is gewoon iedere keer veel te zwak dan moet hij al een enorm gat dichtrijden.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
Rossi heeft zijn race mooi opgebouwd. Klasse hoor, derde
quote:Op zondag 31 mei 2015 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
Man van de race is toch echt Iannone. Met zo'n blessure zo rijden.
Dat is wel zo. Maar dat doet hij dan ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Begin is gewoon iedere keer veel te zwak dan moet hij al een enorm gat dichtrijden.
Tot de keer dat het niet lukt. Ook weer mazzel dat Marquez valt. Dit gaat hem echt nog een keer opbreken, zeker als Lorenzo hem zo hard blijft verslaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar dat doet hij dan ook.
Pol heeft vorige week een operatie gehad wegens arm pump, dus op zich zo dicht achter z'n teamgenoot is niet slecht.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Pedrosa begint ook beter en beter te worden. Pol valt mij ook tegen, had gehoopt dat hij dit jaar een stap zou maken.
Vrees ik ook voor. Is wel even de vraag wat Lorenzo in de regen gaat doen, dat was een drama vorig jaar.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tot de keer dat het niet lukt. Ook weer mazzel dat Marquez valt. Dit gaat hem echt nog een keer opbreken, zeker als Lorenzo hem zo hard blijft verslaan.
Daarom ben ik bang dat nu Marquez eruit ligt het kampioenschap niet zo spannend gaat worden.
quote:Op zondag 31 mei 2015 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tot de keer dat het niet lukt. Ook weer mazzel dat Marquez valt. Dit gaat hem echt nog een keer opbreken, zeker als Lorenzo hem zo hard blijft verslaan.
Daarom ben ik bang dat nu Marquez eruit ligt het kampioenschap niet zo spannend gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |