Dat snapten wij ook wel. Alleen wilde Isane even leuk doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja diegene die straks gaat promoveren bedoel ik
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Theo Lucius, inclusief kaarsvet in de maag, zou meekunnen.
Excelsior is nog ergerquote:Op zondag 31 mei 2015 12:57 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een afgrijselijke tribune hebben ze daar
Die andere kant waar de camera staat is wel mooi dicht met skyboxes aan de randen. Maar die open hoeken is idd niet bestquote:Op zondag 31 mei 2015 12:57 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een afgrijselijke tribune hebben ze daar
We moeten Rens maar eens langssturen om ze zangles te geven.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan toch niet, jongens. We zijn toch niet beland in de live-avondvierdaagse van een basisschool?
Hela, hela, hela, hola ha heeeeeeeee
Voor mijn gevoel zijn ze nog niet eens begonnenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap is niet best begonnen aan deze wedstrijd?
De laatste keer dat ze in de Eredivisie zaten, was die ophoging er toch nog niet?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Isane het volgende:
12 jaar geleden ben ik bij de wedstrijd Volendam - Heracles geweest voor de nacompetitie en toen was de lange zijde (waar je nu tegen aankijkt) nog helemaal van hout
Tribune zit niet eens vol.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap is niet best begonnen aan deze wedstrijd?
quote:Op zondag 31 mei 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze in de Eredivisie zaten, was die ophoging er toch nog niet?
Dat heeft De Graafschap tenminste niet. Plus ik zag net Jan Smit in beeld, ik heb geen zin om iedere week tegen dat talentloze inteeltproduct aan te moeten kijken. Ik hoop definitief dat de Graafschap wint.quote:
Nick Schilder heeft meer ELO-rating dan jij hebtquote:Op zondag 31 mei 2015 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heeft De Graafschap tenminste niet. Plus ik zag net Jan Smit in beeld, ik heb geen zin om iedere week tegen dat talentloze inteeltproduct aan te moeten kijken. Ik hoop definitief dat de Graafschap wint.
Nick Schilder kan een goed potje schaken.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nick Schilder heeft meer ELO-rating dan jij hebt
Wie staan er aan het blok?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd wordt straks serieus geanalyseerd.
okequote:Op zondag 31 mei 2015 13:10 schreef BobW het volgende:
Volendam is toch geen club die Eredivisiewaardig is. Kijk, met Volendam moet je nu niet de Eredivisie in, dat is om problemen vragen.
Maar als ze het winnen en sportief afdwingen, dan moet je het respecteren.
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:10 schreef BobW het volgende:
Volendam is toch geen club die Eredivisiewaardig is. Kijk, met Volendam moet je nu niet de Eredivisie in, dat is om problemen vragen.
Maar als ze het winnen en sportief afdwingen, dan moet je het respecteren.
Dat kunnen ze helemaal nietquote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 13:13 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk weer spinnenkop genot in de erediviSie
Wie is spinnenkop?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:13 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk weer spinnenkop genot in de erediviSie
Wel jammer dat Ajax dan weer kampioen wordt door hunquote:Op zondag 31 mei 2015 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer lekker veel schuimbekkende Superboeren volgend seizoen
Daarom. En gewoon weer alledrie de Gelderse clubs in de Eredivisie volgend seizoen.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu nog Achillesquote:Op zondag 31 mei 2015 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. En gewoon weer alledrie de Gelderse clubs in de Eredivisie volgend seizoen.
miss neem ik er sc bijquote:Op zondag 31 mei 2015 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen de graafschap. Is een mooie clubquote:Op zondag 31 mei 2015 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. En gewoon weer alledrie de Gelderse clubs in de Eredivisie volgend seizoen.
En De Treffersquote:
Helaas geldt dat niet voor Overijsselquote:Op zondag 31 mei 2015 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
jawel maar van de graafschap neem ik met een vriend gaan we om en om bijvoorbeeldquote:Op zondag 31 mei 2015 13:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je niet al je SK voor Heracles verlengd?
Lulring.quote:
Gewoon samen gaan man.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
jawel maar van de graafschap neem ik met een vriend gaan we om en om bijvoorbeeld
Met een optreden?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:33 schreef Sked het volgende:
Jan Smit heeft net even de arbitrage omgekocht
Zoiets, hij heeft beloofd niet te gaan zingen.quote:
Het duurt nog 45 minutenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap weer terug. Dat is mooi.
Als ze maar geen Richard Roelofsen-voetbal gaan spelen.
Dennis Demmers > Richard Roelofsenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet je even langsgaan bij de buren ter morele ondersteuning.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Superboeren!!!
Wel jammer voor mijn vriend JanCees
Wel een baas was datquote:Op zondag 31 mei 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij 1, zal even kijkenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel een baas was datWaren toch twee Roelofsens?
Wat nou 5e of 6e man?quote:
2 inderdaad. Graafschap en zwollequote:Op zondag 31 mei 2015 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel een baas was datWaren toch twee Roelofsens?
Marco & Richard Roelofsenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb het al gevonden. Er hebben er twee samen bij Zwolle gespeeld.
quote:
Deze worden negen van de tien keer niet gegeven, maar okéquote:Op zondag 31 mei 2015 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
Het was er gewoon een, maar Braamhaar haat natuurlijk Jantje Smit ook.
PalingsoundFMquote:
Allemaal de schuld van Jan Smitquote:Op zondag 31 mei 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De arbitrage helpt ook mee aan promotie voor Doetinchem
Wat mis je eraan. Vind de Graafschap tofferquote:Op zondag 31 mei 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Volendam niet gaat promoveren
Dat is het enige leuke aan het stadion.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat aidsbliepje bij een wissel of een kool ook
Volgens de stand na heenduel ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:49 schreef Sked het volgende:
Volgens Ronald de Boer is De Graafschap nu gepromoveerd
Volendam ligt dichterbijquote:Op zondag 31 mei 2015 13:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat mis je eraan. Vind de Graafschap toffer
ga weg joh dikzakquote:Op zondag 31 mei 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Volendam niet gaat promoveren
Ik heb het idd op de achtergrond aanstaanquote:Op zondag 31 mei 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vond dit toch niet het kijken waard?
Dan is het goedquote:Op zondag 31 mei 2015 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het idd op de achtergrond aanstaan
ohhh Yuri rosé met je commando kop oh Yuri rosé broertje van tattoo Bob oh Yuri rosé leidt ons terug naar de top!!!quote:Op zondag 31 mei 2015 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Een superboer zal altijd blijven springen, een superboer zal springen voor zijn club!
jalalalalalaljalallala
Nu volgens mij bij Ajax Amateurs nadat hij Cambuur aan promotie hielp.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ohhh Yuri rosé met je commando kop oh Yuri rosé broertje van tattoo Bob oh Yuri rosé leidt ons terug naar de top!!!
Gedegradeerd dit jaar uit de Topklasse.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu volgens mij bij Ajax Amateurs nadat hij Cambuur aan promotie hielp.
Promoveerden ook via de play-offs tegen SteDoCo volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gedegradeerd dit jaar uit de Topklasse.
Je bent zelf een hoerquote:Op zondag 31 mei 2015 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
die zal wel blij zijn weg te zijn bij de hoer van chelsea
Wil ook die kop van Jantje Shit niet iedere week in beeld zien dus prima zo.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Gaat goed tot nu toe.. dat inteeltdorp hoef ik niet in de eredivisie
Vindt ie een lekker wijfquote:Op zondag 31 mei 2015 13:59 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Sierd met de zus van de keeper van De Graafschap ?
Hebben ze ook geen Polen nodig.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:00 schreef Pleun2011 het volgende:
180 Schilders in VolendamVies inteeltvolk
Tuyp.quote:
Ik zie ze niet 2x scorenquote:Op zondag 31 mei 2015 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het kan nog makkelijk.. tegen Eindhoven wonnen ze ook in de laatste seconde
waar moet ik har van kennen?quote:
Keizerquote:Op zondag 31 mei 2015 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Welke namen komen het vaakst voor in Volendam?
Schilder
Tol
Muhren
Veerman
en verder?
Kras, Kreizerquote:Op zondag 31 mei 2015 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Schilder
Tol
Muhren
Veerman
en verder?
Smitquote:Op zondag 31 mei 2015 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Schilder
Tol
Muhren
Veerman
en verder?
en weerquote:Op zondag 31 mei 2015 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
doet t hier ook weer. Toch ff schrikken
Smitquote:
Tuyp en Tolquote:
De Graafschap pakt thuis toch altijd wel redelijk wat punten?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beide clubs vliegen er trouwens toch meteen weer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Okéquote:Op zondag 31 mei 2015 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jack Tuypquote:Op zondag 31 mei 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Volendam Henk Veerman nog had, waren ze gepromoveerd.
quote:Op zondag 31 mei 2015 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Dit is de plaatselijke schoonheid van VolendamGodver, ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Dit is de plaatselijke schoonheid van VolendamPeter Smulders b.v.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit is de plaatselijke schoonheid van VolendamHad Anny Schilder niet kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk Veerman gaat vandaag belangrijk zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Volendam Henk Veerman nog had, waren ze gepromoveerd.
Ik weet wel dat Ajax er altijd redelijk makkelijk van wintquote:Op zondag 31 mei 2015 14:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
De Graafschap pakt thuis toch altijd wel redelijk wat punten?
Dachten we ook van Willem 2 dit jaar en Go Ahead het jaar ervoor (althans, dat dacht ik).quote:Op zondag 31 mei 2015 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
De Graafschap pakt thuis toch altijd wel redelijk wat punten?
voor welke club ben je?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Op jou wel
Voor de rest ben ik vooral zenuwachtig
En van Dordtquote:Op zondag 31 mei 2015 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dachten we ook van Willem 2 dit jaar en Go Ahead het jaar ervoor (althans, dat dacht ik).
Muah van bepaalde clubs weet je dat het 2 seizoenen kan duren voor ze er weer uitvliegen. Excelsior zie ik er ook wel uitvliegen volgend jaar.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dachten we ook van Willem 2 dit jaar en Go Ahead het jaar ervoor (althans, dat dacht ik).
ik vraag me nog steeds af hoe Willem 2 aan zulke goeie spelers kwamquote:Op zondag 31 mei 2015 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap zal vijf play-off wedstrijden de nul houden.
Go Ahead had ik wel vertrouwen in ondanks dat ze zesde in de Juup werden. Ik had niet verwacht dat Willem II zo retegoed zou inkopen.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook maar als dat soort clubs slim inkoopt dan kunnen ze zeker het 1e jaar best verrassen.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah van bepaalde clubs weet je dat het 2 seizoenen kan duren voor ze er weer uitvliegen. Excelsior zie ik er ook wel uitvliegen volgend jaar.
Een Willem II heeft toch wat meer bestaansrecht in de Eredivisie
Vrij logisch met een ex-topverdediger aan het roer.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap zal vijf play-off wedstrijden de nul houden.
Ik van de eerste 7 wedstrijden van Heraclesquote:Op zondag 31 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schrok me wel oprecht de tering van de eerste twee Cambuur-wedstrijden.
Moeten ze wel geld hebben of goede satellietclubquote:Op zondag 31 mei 2015 14:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook maar als dat soort clubs slim inkoopt dan kunnen ze zeker het 1e jaar best verrassen.
Van vorig seizoen bedoel ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:12 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik van de eerste 7 wedstrijden van Heracles
zoals Vitesse het doet idd. van degradatie club naar goeie Chelsea spelers.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze wel geld hebben of goede satellietclub
Nog heel wat jaartjes denk ikquote:Op zondag 31 mei 2015 14:13 schreef Isane het volgende:
Volendam blijft nog een jaartje in de jupiler voetballen
En als Chelsea geen goede spelers er meer heen stuurt stort het meteen weer in als een kaartenhuis.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
zoals Vitesse het doet idd. van degradatie club naar goeie Chelsea spelers.
Van een club die bijna failliet was naar Europaquote:Op zondag 31 mei 2015 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
zoals Vitesse het doet idd. van degradatie club naar goeie Chelsea spelers.
Cambuur heeft gewoon in 2014 een heel goed jaar gehad. In 2013 te weinig aanvallend vermogen en in 2015 was het veldspel over het algemeen gewoon matig, te weinig balans zonder Rusnak.quote:
Om er alweer uit te gaan in juli tegen wat pauperclubsquote:Op zondag 31 mei 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Van een club die bijna failliet was naar Europa
dan gaan ze kapot. Roda 2.0. Ook competitie vervalsing voor de clubs die het wel eerlijk doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Chelsea geen goede spelers er meer heen stuurt stort het meteen weer in als een kaartenhuis.
fcpetrolulquote:Op zondag 31 mei 2015 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om er alweer uit te gaan in juli tegen wat pauperclubs
Ook leuk voor Klaas-Jan en zijn vader.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Leuk voor De Graafschap, en voor Bennie Jolink.
Kan mij het schelen joh, ik kijk nu naar Vitesse met plezier en blijf lekker doorzaniken maar het standaard riedeltje ken ik nou welquote:Op zondag 31 mei 2015 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om er alweer uit te gaan in juli tegen wat pauperclubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |