abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153148782
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Veel meisjes hadden dan ineens heel veel last van hun ongesteldheid -O- Durfde de gymleraar niet over in discussie te gaan..
ja dat was bij ons ook, daar durfden ze niets van te zeggen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_153148838
Enige keer dat ik een 10 voor L.O. haalde was toen ze de gymzalen aan het renoveren waren, kregen we een proefwerk over de regels van volleybal. Appeltje eitje.
Voor de rest was het altijd: "wanneer heb ik een zes?" en dan precies aan die voorwaarden voldoen (behalve met turnen, daar had ik regelmatig een vijf voor, verschikkelijk vond ik dat, ringen, brug etc).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 1 juni 2015 @ 09:40:57 #153
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153148888
Ik was juist boos dat ik een 8 op mijn eindlijst HAVO scoorde ipv een 9. Ben ik verhaal over gaan halen. Bewegen is altijd lekker!
Life is what you make it.
pi_153149016
Wij deden nooit wat voor een cijfer; de gymleraar gaf ons op het rapport gewoon een cijfer naar eigen inzicht. Voor bijna iedereen was dat wel een 7. Alleen ik kreeg altijd een 6, en terecht. (Hoewel een 5 ook gekund had.)

Het cijfer voor gym kon mij echt niet boeien, terwijl ik wel mijn best wilde doen voor andere rapportcijfers. Mensen die mij kennen zal dit niet verbazen :)
  maandag 1 juni 2015 @ 09:50:49 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153149037
Ik zou het verschrikkelijk hebben gevonden op die leeftijd om met zo'n prestatieloop mee te moeten doen. Dan had ik waarschijnlijk ergens een briefje geronseld. Ik compenseerde echter met mijn andere sportieve kwaliteiten :') waardoor ik altijd >8 scoorde.

Trouwens: ingeschreven voor de 7 heuvelen! w/ Mijn zus ook en dat is fijn :s) Bij de tijd van vorig jaar stond trouwens 00:00:00, toen was ik mijn chip vergeten. Die tijd ga ik niet evenaren.
  maandag 1 juni 2015 @ 09:52:12 #156
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153149057
Ik heb vanmorgen bij het ontwaken mijn hartslagband omgedaan. Kwam mijn rusthartslag op 52. Dat is wel redelijk okay toch? Al lees ik nu net dat het beter is om dit toch staand te meten. Meningen?
  maandag 1 juni 2015 @ 09:53:02 #157
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153149066
En ook net ingeschreven voor de 7H. Inclusief shirt.
  maandag 1 juni 2015 @ 09:54:10 #158
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153149085
Hoezo is er eigenlijk geen Fok! team op Strava? Voor het hardlopen dan... Echt geen animo voor?
pi_153149100
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:52 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vanmorgen bij het ontwaken mijn hartslagband omgedaan. Kwam mijn rusthartslag op 52. Dat is wel redelijk okay toch? Al lees ik nu net dat het beter is om dit toch staand te meten. Meningen?
Staand? Nee joh, juist liggend. Rustig wakker worden, paar minuten blijven liggen en dan meten. Al pakt de hartslagband liggend niet altijd je hartslag, maar ik tel het altijd met de vinger aan de pols.

Verder is er geen oké of niet oké wat betreft rustpols, het kan best wat verschillen tussen personen. Je kan het wel gebruiken om te kijken of je herstel goed is, maar dan moet je het dus over langere periode consequent meten. Na een zware training mag de rustpols best een paar tikken hoger zijn dan normaal, maar als hij de dagen daarna niet meer omlaag gaat of er is een langzame trend omhoog, herstel je niet goed en dat kan op lange termijn lijden tot overtraindheid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 09:59:10 #160
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_153149164
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Veel meisjes hadden dan ineens heel veel last van hun ongesteldheid -O- Durfde de gymleraar niet over in discussie te gaan..
Verschrikkelijk was dat altijd, die meiden dachten altijd dat ik een week niet zwom als ik ongesteld was. Sommige denken dan echt dat ze niet kunnen sporten hoor _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_153149186
Hop.

1
2
14 november 2015 - [url=http://www.zevenheuvelenloop.nl/]Zevenheuvelennacht (Nijmegen)[/url]
• pijll - 7 km

mossel, kan je 'm in de OP zetten?
pi_153149206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:00 schreef pijll het volgende:
Hop.
[ code verwijderd ]

mossel, kan je 'm in de OP zetten?
Te laat. Ik heb zelf al zitten priegelen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_153149230
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Edit: ow, wacht. Dit is voor de avond ervoor. Ik dacht dat je zo aardig was om een code te maken voor de Zevenheuvelenloop, omdat niemand nog die moeite had genomen.

Maar bedankt voor de nacht-code!
pi_153149233
quote:

[..]

En ik heb nog zo mijn best gedaan :'(

Edit: :)
pi_153149337
quote:
5s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:54 schreef Schanulleke het volgende:

Psst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153149345
quote:

[..]

Goed bezig, zet jezelf er ook meteen bij. En Swets gaat zich ook nog wel inschrijven ;).
pi_153149373
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Goed bezig, zet jezelf er ook meteen bij. En Swets gaat zich ook nog wel inschrijven ;).
Ik ga niet meedoen. Swets weet ik niet.
pi_153149378
quote:
5s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:54 schreef Schanulleke het volgende:
Hoezo is er eigenlijk geen Fok! team op Strava? Voor het hardlopen dan... Echt geen animo voor?
die is er wel.
https://www.strava.com/clubs/Fok-Hardlopers
pi_153149386
Het is wel lastig om niet mee te gaan in het inschrijf-enthousiasme voor de 7^^ :'( Maar k moet verstandig zijn. Ik heb me ook beseft dat ik waarschijnlijk niet naar het lustrum-gala van mijn vereniging kan gaan (is altijd in de week van 5 oktober) vanwege de marathon.. Ik begin bijna spijt te krijgen dat ik zo nodig weer aan zo'n lange afstand wil beginnen -O- :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_153149418
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is wel lastig om niet mee te gaan in het inschrijf-enthousiasme voor de 7^^ :'( Maar k moet verstandig zijn. Ik heb me ook beseft dat ik waarschijnlijk niet naar het lustrum-gala van mijn vereniging kan gaan (is altijd in de week van 5 oktober) vanwege de marathon.. Ik begin bijna spijt te krijgen dat ik zo nodig weer aan zo'n lange afstand wil beginnen -O- :P
Het is een maand na Eindhoven, kan best!

Ik ga ook op 11 oktober een M proberen, en ik doe de 7H waarschijnlijk ook. Even wachten of het werk weer een bedrijventeam inschrijft.
  Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 10:14:42 #171
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_153149426
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ook, ik zie heel veel mensen voorbij komen die zich al hebben ingeschreven. Ik wil oooook. Het kan ook wel, maar dan kan ik de Bruggenloop niet doen. Nouja, dat kan ook wel, maar twee keer een 15km in een maand terwijl dat de eerste keer zou worden lijkt me ook niet slim. :')

Moeilijk man. -O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_153149444
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:14 schreef pijll het volgende:

[..]

Het is een maand na Eindhoven, kan best!

Ik ga ook op 11 oktober een M proberen, en ik doe de 7H waarschijnlijk ook. Even wachten of het werk weer een bedrijventeam inschrijft.
Ja maar dat was vorig jaar ook en dat ging dus niet ;) Het probleem is dat ik het niet als wedstrijdje voor de leuk kan zien dus dan ga ik 2 weken na de marathon al weer trainen. Wat misschien bij de ene marathon wel kan en bij de andere niet. Dus ik wacht gewoon af hoe ik herstel en dan probeer ik evt last minute nog een startbewijs op de kop te tikken, of ik loop ergens anders. Maar ik baal wel een beetje dat er best veel dingen in de week voor en ván de marathon blijken te zijn waar ik nu niet heen kan :P Maarja.. keuzes maken blijft altijd mijn achilleshiel.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:16:58 #173
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153149462
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:09 schreef Devv het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, tof! Thanks
pi_153149471
De 7HL is goed te doen kort na een najaarsmarathon. Die van mij zit er nog korter op maar ik ga er dan ook geen wedstrijd van maken. Ik ga voor de sfeer en de leuke mensen...o ja, en natuurlijk voor het shirt :P .
  maandag 1 juni 2015 @ 10:19:11 #175
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153149511
Ik loop een krappe maand ervoor de M v Amsterdam. Dat wordt mijn eerste, maar heb je daar serieus een maand later nog last van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')