ja dat was bij ons ook, daar durfden ze niets van te zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Veel meisjes hadden dan ineens heel veel last van hun ongesteldheidDurfde de gymleraar niet over in discussie te gaan..
Staand? Nee joh, juist liggend. Rustig wakker worden, paar minuten blijven liggen en dan meten. Al pakt de hartslagband liggend niet altijd je hartslag, maar ik tel het altijd met de vinger aan de pols.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:52 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vanmorgen bij het ontwaken mijn hartslagband omgedaan. Kwam mijn rusthartslag op 52. Dat is wel redelijk okay toch? Al lees ik nu net dat het beter is om dit toch staand te meten. Meningen?
Verschrikkelijk was dat altijd, die meiden dachten altijd dat ik een week niet zwom als ik ongesteld was. Sommige denken dan echt dat ze niet kunnen sporten hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Veel meisjes hadden dan ineens heel veel last van hun ongesteldheidDurfde de gymleraar niet over in discussie te gaan..
| 1 2 | 14 november 2015 - [url=http://www.zevenheuvelenloop.nl/]Zevenheuvelennacht (Nijmegen)[/url] • pijll - 7 km |
Te laat. Ik heb zelf al zitten priegelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:00 schreef pijll het volgende:
Hop.
[ code verwijderd ]
mossel, kan je 'm in de OP zetten?
Edit: ow, wacht. Dit is voor de avond ervoor. Ik dacht dat je zo aardig was om een code te maken voor de Zevenheuvelenloop, omdat niemand nog die moeite had genomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb zelf al zitten priegelen.
En ik heb nog zo mijn best gedaanquote:Op maandag 1 juni 2015 10:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig, zet jezelf er ook meteen bij. En Swets gaat zich ook nog wel inschrijvenquote:Op maandag 1 juni 2015 10:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ga niet meedoen. Swets weet ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed bezig, zet jezelf er ook meteen bij. En Swets gaat zich ook nog wel inschrijven.
die is er wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:54 schreef Schanulleke het volgende:
Hoezo is er eigenlijk geen Fok! team op Strava? Voor het hardlopen dan... Echt geen animo voor?
Het is een maand na Eindhoven, kan best!quote:Op maandag 1 juni 2015 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is wel lastig om niet mee te gaan in het inschrijf-enthousiasme voor de 7^^Maar k moet verstandig zijn. Ik heb me ook beseft dat ik waarschijnlijk niet naar het lustrum-gala van mijn vereniging kan gaan (is altijd in de week van 5 oktober) vanwege de marathon.. Ik begin bijna spijt te krijgen dat ik zo nodig weer aan zo'n lange afstand wil beginnen
![]()
Ik ook, ik zie heel veel mensen voorbij komen die zich al hebben ingeschreven. Ik wil oooook. Het kan ook wel, maar dan kan ik de Bruggenloop niet doen. Nouja, dat kan ook wel, maar twee keer een 15km in een maand terwijl dat de eerste keer zou worden lijkt me ook niet slim.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is wel lastig om niet mee te gaan in het inschrijf-enthousiasme voor de 7^^Maar k moet verstandig zijn. Ik heb me ook beseft dat ik waarschijnlijk niet naar het lustrum-gala van mijn vereniging kan gaan (is altijd in de week van 5 oktober) vanwege de marathon.. Ik begin bijna spijt te krijgen dat ik zo nodig weer aan zo'n lange afstand wil beginnen
![]()
Ja maar dat was vorig jaar ook en dat ging dus nietquote:Op maandag 1 juni 2015 10:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Het is een maand na Eindhoven, kan best!
Ik ga ook op 11 oktober een M proberen, en ik doe de 7H waarschijnlijk ook. Even wachten of het werk weer een bedrijventeam inschrijft.
quote:Op maandag 1 juni 2015 10:09 schreef Devv het volgende:
[..]Ah, tof! ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |