Netjesquote:Op zondag 31 mei 2015 14:05 schreef GotC het volgende:
Zo, dat zit erop. Frustratiewedstrijdje: *check*
Zelf geklokt 34:19, vanaf 3.5km aangezet en laatste 250mtr gesprint zoals het hoort. Na de finish nog doorgerend om de 5km te halen
Wow!!quote:Op zondag 31 mei 2015 14:05 schreef GotC het volgende:
Zelf geklokt 34:19, vanaf 3.5km aangezet en laatste 250mtr gesprint zoals het hoort. Na de finish nog doorgerend om de 5km te halen
Mooi GotCquote:Op zondag 31 mei 2015 14:05 schreef GotC het volgende:
Mooie tijd GotCquote:Op zondag 31 mei 2015 14:05 schreef GotC het volgende:
Wat is dat dan? Heb ik je voor niets gezoend?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:49 schreef Quoi het volgende:
Nee, mijn PR is 27:04 zie ik nu. Ik dacht eerst even van wel.
Zoals ik bij de thee/koffie al zei: iets te voorzichtig gestart, maar verder super!quote:Maar wat telt is dat ik geweldig lekker heb gevlogen. (..) Mijn rondetijden zijn echt mooi: 5:45 - 5:35 - 5:29 - 5:30 - 5:00 ofzoiets (..)
Hij kwam mij niet bekend voor, ten minste niet als winnaar.quote:En er was een winnaar bij de 5 km die me bekend voorkwam![]()
Top!quote:Op zondag 31 mei 2015 14:05 schreef GotC het volgende:
Knap werk!quote:Op zondag 31 mei 2015 14:05 schreef GotC het volgende:
Ik twijfel of ik ga. Een HM hakt er altijd flink in, en na Leiden heb ik een week niet getraind. Dat kan ik nu niet echt gebruiken.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:31 schreef Voccar het volgende:
Lekker Corniel! Wat is je plan/streeftijd voor de halve van volgende week?
Ah ok. Ook niet als je het meer als training ziet en hem op een rustiger tempo gaat lopen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:55 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga. Een HM hakt er altijd flink in, en na Leiden heb ik een week niet getraind. Dat kan ik nu niet echt gebruiken.
Wellicht had ik dan wel onder de 18 gelopen, en/of een 10 gehaald, dus je conclusie is voorbarig.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:16 schreef Mr.B. het volgende:
Zie je wel dat een haas volstrekt overbodig was
Dan wel, maar dan kan ik mij het inschrijfgeld besparen. Ik zie overigens nu in mijn agenda, dat ik die dag twee afspraken heb die beide strijdig zijn met deze wedstrijd. Ik ga hem dus op zeker niet lopen.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:17 schreef Voccar het volgende:
Ook niet als je het meer als training ziet en hem op een rustiger tempo gaat lopen?
Wat een bitse leraar! Ik weet nog dat je bij ons in de 5e of zo een 10 kreeg als je 2600m in de coopertest liep als meisje of 3000 als jongen.. 18 min. op de 5k is nogal een absurde eis vind ik dan..quote:Op zondag 31 mei 2015 15:12 schreef Corniel het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Heb ik je voor niets gezoend?
[..]
Zoals ik bij de thee/koffie al zei: iets te voorzichtig gestart, maar verder super!
[..]
Hij kwam mij niet bekend voor, ten minste niet als winnaar.
Enfin, Quoi en ik waren dus de eer van Fok! aan het hooghouden vanmorgen. Het was vooraf slalommen tussen de 16-jarige pubers door, waarvan een deel zich met frisse tegenzin had gemeld. De sportleraar had het kennelijk voor elkaar gekregen om de behaalde eindtijd te koppelen aan een cijfer, en niet lopen was sowieso een onvoldoende.... (Niet mijn kopje thee)
Ik twijfelde een beetje of ik volle bak zou lopen, maar Quoi en het lijstje van die leraar (18:11 was voldoende voor een 10 naar het scheen) deden me besluiten te kijken of ik 18 jaar naar dato, alsnog - buiten mededinging - een 10 voor gym zou kunnen halen.
Ik faalde jammerlijk.
1. 3:40
2. 3:49 (wind tegen, over de A4)
3. 3:36
4. 3:37
5. 3:30 (alsnog op de hielen gezeten door een puber)
6. 0:08 a 2:42/km (het parcours was 50 meter te lang)
Geen podiumfoto, geen medalje, geen bloemen, geen 10 (1 of 9 sec te kort, al nagelang je er naar kijkt).![]()
![]()
![]()
Wel een dik p.r. (20 of 28 sec er af, al nagelang je er naar kijkt), wel voor het eerst een eerste plek, wel zoenen en thee van Quoi, wel een 1/5-staatslot gewonnen bij de verloting na afloop (het is metafysisch: een loterij waarmee je loten kan winnen).![]()
![]()
![]()
Ik ben aan het opbouwen, maar de snelheid zit er dus al een beetje in.
Garmin Epix!quote:Op zondag 31 mei 2015 13:54 schreef Devv het volgende:
Ik ben op zoek naar iets wat ik tijdens het trailen kan gebruiken om te navigeren. Het liefst wil ik een draagbare navigatie hebben waarin ik een GPX kan invoeren. Ik had zelf al de Garmin eTrex gevonden maar ik weet niet of die ook geschikt is voor trailen. Zoiets zoek ik dus maar dan iets wat je op je pols kunt bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |