Ja. Ze hebben veel praatjes in de media de afgelopen tijd. Nu wil ik ook zien of ze die praatjes waar kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie ook kijken naar de live wedstrijden van de dames?
ben wel benieuwd naar Miedema als je sommige van haar goals ziet op Youtube ziet het er wel aardig uitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben veel praatjes in de media de afgelopen tijd. Nu wil ik ook zien of ze die praatjes waar kunnen maken.
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
Waar worden ze uitgezonden en hoe laat ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
ik neem aan fokzacht rond deze tijdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar worden ze uitgezonden en hoe laat ?
bij de NPOquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.
Tour de France heeft ook rustdagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:33 schreef Nober het volgende:
Ze hebben zelfs rustdagen, dat WK begint op 6 juni en op 10 juni is er geen wedstrijd dan gaan ze GTST terugkijken en shoppen en huilen met bonbons ofzo. Apart volk.
Het mannen WK niet, daar doel ik op. Die gaan niet na 4 en 7 dagen al rustdagen inlassen. Tijd dat Femen gelijke rechten eist.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Tour de France heeft ook rustdagen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.
Ik was het net aan het doorlezen, het onderste stukje klopte wel dacht ik, dat kan ik er wel bijgooien.quote:
tuurlijk hebben die wel rustdagenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Het mannen WK niet, daar doel ik op. Die gaan niet na 4 en 7 dagen al rustdagen inlassen. Tijd dat Femen gelijke rechten eist.
Ze zijn nu aan het oefenen tegen Zweden op FOX's open kanaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou je haar doen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Daphne Koster is geen plaatje om naar te kijken btw
Dat denk ik wel eigenlijk, ik zie ze de kwartfinale wel halenquote:
wel van Han Soloquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:03 schreef superniger het volgende:
Mogen de naaktfoto's van Hope Solo ook in de OP?
[ afbeelding ]
Ik heb ze even nagekeken, tieten hangen teveel, niet geschoren en ze is natuurlijk geen Oranje Leeuwin. Het verzoek moet helaas afgewezen worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:03 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo... de NPO 1/2/3? nog wel? in de late avond? Nou dan hebben ze bij de publieke omroep wel een hele grote hoop dat dit WK een succes wordt voor Nederland.quote:
die Iwan van Duren begint ook in zich zelf te gelovenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
VI heeft sterreporter Iwan van Duren naar Canada gestuurd, hier een interview met Anouk Hoogendijk en Stefanie van der Gragt.
http://www.vi.nl/canada-2(...)-op-zon-toernooi.htm
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
vannacht om 03.00 Nederlandse tijd de 1e wedstrijd van de dames gaan jullie ook allemaal kijken?
Kans is groot want slaap dan meestal nog niet of de tv staat dan zachtjes aan omdat ik intussen ingedommeld ben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
vannacht om 03.00 Nederlandse tijd de 1e wedstrijd van de dames gaan jullie ook allemaal kijken?
ik wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
De ironiequote:"Opnieuw tegenslag voor Miedema in aanloop naar WK
Vivianne Miedema is het enige twijfelgeval voor de openingswedstrijd van de Oranje Leeuwinnen op het WK. De spits verliet de training met hoofdpijn."
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland: Vannacht gewoon favoriet tegen Nieuw-Zeeland, lijkt 50/50 met China om plek twee in de poule.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Even wat info die alleen belangrijk is mochten de Nederlandse dames de groepsfase overleven (en wellicht zelfs nog verder dan dat komen):
- De 3 beste Europese ploegen op dit WK kwalificeren zich voor de OS in Rio volgend jaar. Dit is ook meteen de enige kwalificatiemogelijkheid (vandaar dat bv. Duitsland er niet bij was 3 jaar geleden).
- Uitgesloten van de bovenstaande regel is Engeland, vanwege het hele UK verhaal (en de verschillende bonden er niet uitkomen). Dus voor dit toernooi geldt Engeland even niet als Europees team. Dus als bv. Nederland in de halve finales zou staan en Engeland ook, dan zijn ze (Oranje) automatisch geplaatst voor de OS.
- De concurrentie van Oranje is: Duitsland, Noorwegen, Zwitserland, Zweden, Spanje, Frankrijk. Normaal gesproken kansloos, maar mochten ze verder komen en Frankrijk en/of Zweden heeft een slechte loting dan zou er een kleine mogelijkheid zijn. Alleen Zwitserland en Spanje zie ik in de poules stranden.
Maar goed, na de komende nacht zal het bovenstaande wel nergens meer toe doen
Als ik morgenochtend de uitslag nog niet weet, kijk ik het (gedeeltelijk misschien) terug. Ik hoop dat ik mijzelf eraan kan herinneren niet gelijk allerlei media aan te slingeren als ik wakker word.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
Zag een voorspelling op twitter waarbij Nederland er in de kwartfinale uit gaat tegen de VS, weet alleen niet hoe realistisch het is dat Canada de finale haalt volgens datzelfde grafiekje.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nederland: Vannacht gewoon favoriet tegen Nieuw-Zeeland, lijkt 50/50 met China om plek twee in de poule.
Duitsland: Topfavoriet in de poule, samen met USA favoriet voor de eindzege.
Noorwegen: Tweede in de poule als er niks geks gebeurt.
Zwitserland: Worden normaal gesproken gewoon tweede in de poule.
Zweden: Worden normaal gesproken gewoon tweede in de poule.
Spanje: In principe favoriet om tweede te worden in de poule, gaat normaal gesproken tussen hun en Zuid-Korea.
Frankrijk en Engeland: Twee duidelijke favorieten voor plekken 1 en 2 in de groep.
Vannacht moeten er dus wel 3 punten gepakt kunnen worden, maar verder heeft Nederland het van alle Europese landen in principe duidelijk het moeilijkst.
Gebaseerd op de bookmakers trouwens, die schatten het doorgaans wel realistisch in allemaal.
Canada in de finale is niet totaal onrealistisch, de bookmakers hebben de VS als favoriet op de voet gevolgd door Duitsland, daarachter Frankrijk, dan Brazilië en Japan en dan Canada en Zweden (en evt nog Engeland). De rest zit wel vrij ver weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag een voorspelling op twitter waarbij Nederland er in de kwartfinale uit gaat tegen de VS, weet alleen niet hoe realistisch het is dat Canada de finale haalt volgens datzelfde grafiekje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef TLC het volgende:
Vrouwenvoetbal... een van de weinige sporten waar Nederland nog beter is dan de Belgen.
Ik kan er wel 100 opnoemen, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef TLC het volgende:
Vrouwenvoetbal... een van de weinige sporten waar Nederland nog beter is dan de Belgen.
Zal ook veel afhangen wie er 2de word in de poules, als bv. Engeland Frankrijk weet te verslaan dan zullen die laatsten wel een iets lastigere weg hebben richting eindfase. Ga er zelf vanuit dat als bv. Frankrijk al in de kwartfinale Duitsland treft dat ze er alsnog vrij vroeg uit zullen liggen. Veel zal dus afhangen van de poule positie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Canada in de finale is niet totaal onrealistisch, de bookmakers hebben de VS als favoriet op de voet gevolgd door Duitsland, daarachter Frankrijk, dan Brazilië en Japan en dan Canada en Zweden (en evt nog Engeland). De rest zit wel vrij ver weg.
zender + hoe laat?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef Evertjan het volgende:
gaan we zo ook kijken naar de openingswedstrijd?
Ja hoiquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef Evertjan het volgende:
gaan we zo ook kijken naar de openingswedstrijd?
Ja hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:03 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:15 schreef DaveDave09 het volgende:
gaat iemand dit echt kijken van 3 uur tot 5uur?
de tering
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
lul toch niet Youri Spaanse competitie is ruk
Roland, kunnen we hier geen algemeen topic van maken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:18 schreef KingRoland het volgende:
De Arjen Robben van het vrouwenvoetbal
Jij kijkt de Spaanse vrouwencompetitie?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
lul toch niet Youri Spaanse competitie is ruk
Waarom Nederland niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Nederland ga ik niet kijken, ik pik zo wel de eerste pot mee
Waar woon je in Arnhem? Dan bel ik wel even aanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:29 schreef Joezi het volgende:
Ik kijk ook mee, quote me wakker als het daar is.
vind jij maar eens 3 vrouwen die leuk kunnen praten over voetbalquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde dat er geen VI Oranje is dit jaar.
Hansie, Schelveccio, Kieft, Johan, Aad300, Diekstra, Rene, Bossie en Wilfred kunnen hier ook best 3 uur over vollullenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind jij maar eens 3 vrouwen die leuk kunnen praten over voetbal
Even opgezocht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Canada in de finale is niet totaal onrealistisch, de bookmakers hebben de VS als favoriet op de voet gevolgd door Duitsland, daarachter Frankrijk, dan Brazilië en Japan en dan Canada en Zweden (en evt nog Engeland). De rest zit wel vrij ver weg.
Engeland en Japan kunnen er niks vanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Even opgezocht.
[ afbeelding ]
Canada wint dus even van Engeland en Japan maar vreemd genoeg niet van Duitsland en Brazilië verliest van Zweden.
Japan is de regerende WK.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Engeland en Japan kunnen er niks van
japan zeker welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Engeland en Japan kunnen er niks van
Welke 3 Europese landen mogen bij dit verloop dan naar de OS? Of hoe bepaal je de top-3?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Even opgezocht.
[ afbeelding ]
Canada wint dus even van Engeland en Japan maar vreemd genoeg niet van Duitsland en Brazilië verliest van Zweden.
Vrouwen horen niet mee te doen aan welke sport dan ook op de Olympische Spelen, beachvolleybal uitgezonderd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Welke 3 Europese landen mogen bij dit verloop dan naar de OS? Of hoe bepaal je de top-3?
Dameshockey?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet mee te doen aan welke sport dan ook op de Olympische Spelen, beachvolleybal uitgezonderd.
Duitsland is een van de 2 grote favorieten, Engeland en Japan nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Even opgezocht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen idee of ze speelt ze stond niet bij de 1e elf geloof ik
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef IbanMayo het volgende:
Gelukkig hebben we Koster om ons door de nacht heen te gidsen. Wel jammer dat Stompie er niet bij is.
Openingsceremonie pak ik mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:46 schreef Paul het volgende:
ff serieus gaan mensen dit echt de hele nacht kijken hee
Kijk wel hoe lang ik het volhoudquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:46 schreef Paul het volgende:
Tuurlijk niet man, dadelijk UFC Fight Night!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:46 schreef Paul het volgende:
OMG niet de CL finale krijgen maar bij de WK van de vrouwen zijn, hij zal wel balen heequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:46 schreef Rickertman96 het volgende:
Oh ik zie op NOS dat Frank Snoeks de commentator is zo
Ik hoop op een H-bomb.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, dadelijk UFC Fight Night!
wel lekker een gratis reisje naar KAANAADAAquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG niet de CL finale krijgen maar bij de WK van de vrouwen zijn, hij zal wel balen hee
Idd Snoeks is ook aan het afbouwen natuurlijk. Jeroen Grueter en Jeroen Elshoff hebben de toekomstquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel lekker een gratis reisje naar KAANAADAA
Boeit niet, CL gaat naar SBSquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd Snoeks is ook aan het afbouwen natuurlijk. Jeroen Grueter en Jeroen Elshoff hebben de toekomst
Robben. Ze is 18.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef BB-King het volgende:
Miedema is de vrouwelijke Huntelaar toch?
Nah, meer Van Persiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef BB-King het volgende:
Miedema is de vrouwelijke Huntelaar toch?
Goeiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maak er een leuk stukje van voor de fp
vindt danny ook leuk
Heeft die ook zo'n vieze flabbervagina als Hope Solo?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:54 schreef Max23 het volgende:
Ik ben toch ook altijd voor USA bij damesvoetbal, want Alex Morgan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat Hope die heeftquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Heeft die ook zo'n vieze flabbervagina als Hope Solo?
De Fappening, er werd niet gefapt.quote:
Uitverkocht 60.000 toschouwersquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef Nober het volgende:
Zit nog best vol daar, moet niet gekker worden.
Hopelijk blijven ze zitten voor Nederlandquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef Nober het volgende:
Zit nog best vol daar, moet niet gekker worden.
die tattooquote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kaylyn Kyle van Canada
[ afbeelding ]
quote:
rekttwitter:barrysmit twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 22:50:17Neymar met '100% Jesus' op zijn hoofdband. Want zijn God hield de holocaust misschien niet tegen, maar helpt wel biddende voetballers. reageer retweet
Drink je die zooi weer?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier weer een Radler Mandarijn geopend.
Hoe ik dat uitspreken?quote:
Homoquote:Op zondag 7 juni 2015 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het best wel lekker
#nohomobtw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |