Ja. Ze hebben veel praatjes in de media de afgelopen tijd. Nu wil ik ook zien of ze die praatjes waar kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie ook kijken naar de live wedstrijden van de dames?
ben wel benieuwd naar Miedema als je sommige van haar goals ziet op Youtube ziet het er wel aardig uitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben veel praatjes in de media de afgelopen tijd. Nu wil ik ook zien of ze die praatjes waar kunnen maken.
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
Waar worden ze uitgezonden en hoe laat ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
ik neem aan fokzacht rond deze tijdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar worden ze uitgezonden en hoe laat ?
bij de NPOquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.
Tour de France heeft ook rustdagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:33 schreef Nober het volgende:
Ze hebben zelfs rustdagen, dat WK begint op 6 juni en op 10 juni is er geen wedstrijd dan gaan ze GTST terugkijken en shoppen en huilen met bonbons ofzo. Apart volk.
Het mannen WK niet, daar doel ik op. Die gaan niet na 4 en 7 dagen al rustdagen inlassen. Tijd dat Femen gelijke rechten eist.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Tour de France heeft ook rustdagen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.
Ik was het net aan het doorlezen, het onderste stukje klopte wel dacht ik, dat kan ik er wel bijgooien.quote:
tuurlijk hebben die wel rustdagenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Het mannen WK niet, daar doel ik op. Die gaan niet na 4 en 7 dagen al rustdagen inlassen. Tijd dat Femen gelijke rechten eist.
Ze zijn nu aan het oefenen tegen Zweden op FOX's open kanaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou je haar doen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Daphne Koster is geen plaatje om naar te kijken btw
Dat denk ik wel eigenlijk, ik zie ze de kwartfinale wel halenquote:
wel van Han Soloquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:03 schreef superniger het volgende:
Mogen de naaktfoto's van Hope Solo ook in de OP?
[ afbeelding ]
Ik heb ze even nagekeken, tieten hangen teveel, niet geschoren en ze is natuurlijk geen Oranje Leeuwin. Het verzoek moet helaas afgewezen worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:03 schreef superniger het volgende:
Mogen de naaktfoto's van Hope Solo ook in de OP?
[ afbeelding ]
Zo zo... de NPO 1/2/3? nog wel? in de late avond? Nou dan hebben ze bij de publieke omroep wel een hele grote hoop dat dit WK een succes wordt voor Nederland.quote:
die Iwan van Duren begint ook in zich zelf te gelovenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
VI heeft sterreporter Iwan van Duren naar Canada gestuurd, hier een interview met Anouk Hoogendijk en Stefanie van der Gragt.
http://www.vi.nl/canada-2(...)-op-zon-toernooi.htm
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
vannacht om 03.00 Nederlandse tijd de 1e wedstrijd van de dames gaan jullie ook allemaal kijken?
Kans is groot want slaap dan meestal nog niet of de tv staat dan zachtjes aan omdat ik intussen ingedommeld ben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
vannacht om 03.00 Nederlandse tijd de 1e wedstrijd van de dames gaan jullie ook allemaal kijken?
ik wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
De ironiequote:"Opnieuw tegenslag voor Miedema in aanloop naar WK
Vivianne Miedema is het enige twijfelgeval voor de openingswedstrijd van de Oranje Leeuwinnen op het WK. De spits verliet de training met hoofdpijn."
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland: Vannacht gewoon favoriet tegen Nieuw-Zeeland, lijkt 50/50 met China om plek twee in de poule.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Even wat info die alleen belangrijk is mochten de Nederlandse dames de groepsfase overleven (en wellicht zelfs nog verder dan dat komen):
- De 3 beste Europese ploegen op dit WK kwalificeren zich voor de OS in Rio volgend jaar. Dit is ook meteen de enige kwalificatiemogelijkheid (vandaar dat bv. Duitsland er niet bij was 3 jaar geleden).
- Uitgesloten van de bovenstaande regel is Engeland, vanwege het hele UK verhaal (en de verschillende bonden er niet uitkomen). Dus voor dit toernooi geldt Engeland even niet als Europees team. Dus als bv. Nederland in de halve finales zou staan en Engeland ook, dan zijn ze (Oranje) automatisch geplaatst voor de OS.
- De concurrentie van Oranje is: Duitsland, Noorwegen, Zwitserland, Zweden, Spanje, Frankrijk. Normaal gesproken kansloos, maar mochten ze verder komen en Frankrijk en/of Zweden heeft een slechte loting dan zou er een kleine mogelijkheid zijn. Alleen Zwitserland en Spanje zie ik in de poules stranden.
Maar goed, na de komende nacht zal het bovenstaande wel nergens meer toe doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |