Ja. Ze hebben veel praatjes in de media de afgelopen tijd. Nu wil ik ook zien of ze die praatjes waar kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie ook kijken naar de live wedstrijden van de dames?
ben wel benieuwd naar Miedema als je sommige van haar goals ziet op Youtube ziet het er wel aardig uitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben veel praatjes in de media de afgelopen tijd. Nu wil ik ook zien of ze die praatjes waar kunnen maken.
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
Waar worden ze uitgezonden en hoe laat ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
ik neem aan fokzacht rond deze tijdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar worden ze uitgezonden en hoe laat ?
bij de NPOquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.
Tour de France heeft ook rustdagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:33 schreef Nober het volgende:
Ze hebben zelfs rustdagen, dat WK begint op 6 juni en op 10 juni is er geen wedstrijd dan gaan ze GTST terugkijken en shoppen en huilen met bonbons ofzo. Apart volk.
Het mannen WK niet, daar doel ik op. Die gaan niet na 4 en 7 dagen al rustdagen inlassen. Tijd dat Femen gelijke rechten eist.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Tour de France heeft ook rustdagen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mocht je nog meer informatie in de OP willen, post het maar, dan plak ik het er wel in.
Ik was het net aan het doorlezen, het onderste stukje klopte wel dacht ik, dat kan ik er wel bijgooien.quote:
tuurlijk hebben die wel rustdagenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Het mannen WK niet, daar doel ik op. Die gaan niet na 4 en 7 dagen al rustdagen inlassen. Tijd dat Femen gelijke rechten eist.
Ze zijn nu aan het oefenen tegen Zweden op FOX's open kanaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |