vanaf 1 juni niet meerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef Take2 het volgende:
Als oud upc gebruiker en nu dus ziggo, kan ik nog gewoon 13th street kijken?
Het wordt nu echt irritant ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een referer in een referer, het moet niet gekker worden
Grappig. Onderscheid en abonnement kun je niet spellen, en geïmplementeerd wel. Zonder de puntjes op de i, maar toch.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:39 schreef Boerke_D het volgende:
Beste Allen
Ik vind het heel vreemd dat ik als oud UPC gebruiker 3 zenders ontzegt ben.
Oud Ziggo gebruikers hebben hier geen last van en kunnen nog steeds naar deze zenders kijken.
Het lijkt mij dat je geen onderschijdt mag maken tussen gebruikers.
Ziggo is Ziggo, een abbonement is een abbonement.
Nu wordt er heel leuk gezegd dat ze er niet uitkomen met de onderhandelingen, maar dit zal mij natuurlijk een zorg zijn. Dan hadden ze dit maar moeten regelen voordat de fusie/naam verandering geimplementeerd werd.
Nu is mijn vraag, mag dit?
Alvast bedankt!
Grt
Hilarisch.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig. Onderscheid en abonnement kun je niet spellen, en geïmplementeerd wel. Zonder de puntjes op de i, maar toch.
Dat is ietwat overdreven. Vind ik.quote:
Want die hebben ondertitels zodat TS de woorden leert spellen?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:52 schreef rouletteking het volgende:
Aan zijn spelling te zien kan TS beter wat meer naar Nederlandse zenders gaan kijken.
Ja, ondertiteling voor doven en slechthorenden.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want die hebben ondertitels zodat TS de woorden leert spellen?
leuk als blind bentquote:Op zondag 31 mei 2015 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ondertiteling voor doven en slechthorenden.
Jaja, maar als je toch nooit naar kijkt, waarom zou je er dan moeilijk over doen. Waarschijnlijk omdat je een zeikerd bent, of omdat je vijf euro minder per maand wil betalen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:54 schreef DjinN het volgende:
Denk dat het daar niet eens om gaat....je betaalt voor een x aantal zenders. Vervolgens ga je over naar een ander bedrijf terwijl je daar niet eens om hebt gevraagd. Vervolgens kom je erachter dat je nog steeds hetzelfde moet betalen, maar wel minder zenders hebt. Zenders die eerst gewoon in je pakket zaten.
Niets verloren dusquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb zelf een abonnement bij UPC maar ik had sowieso geen Syfy, E! en 13th street (die laatste weet ik niet zeker, maar volgens mij niet.
Het gaat om het principe. Ik vind 5 euro per maand nogal wat. Heeft er niks mee te maken of je een zeikerd bent of niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:58 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Jaja, maar als je toch nooit naar kijkt, waarom zou je er dan moeilijk over doen. Waarschijnlijk omdat je een zeikerd bent, of omdat je vijf euro minder per maand wil betalen.
Nope. Syfy wel ooit als zender van de maand gehad maar dat was een en al herhaling dus daar mis je niet zoveel aan.quote:
Dat een en al herhaling is al snel op tv, ongeacht welke zender dan ook vind ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. Syfy wel ooit als zender van de maand gehad maar dat was een en al herhaling dus daar mis je niet zoveel aan.
Misschien heb jij wel zenders die ik niet heb.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Ik vind 5 euro per maand nogal wat. Heeft er niks mee te maken of je een zeikerd bent of niet.
Er zijn genoeg mensen die er naar kijken.
Het zou netjes zijn dat als ze die zenders uit je pakket halen ze ook gewoon netjes een prijsaanpassing doen.
En het ergste vind ik nog dat de mensen die al Ziggo hadden de zenders gewoon houden, maar als wij als "nieuwe" klant de zenders terug willen we meer moeten betalen
Dat is waar maar daar was het wel heel erg. Elke dag werd alles wel 1x herhaaldquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat een en al herhaling is al snel op tv, ongeacht welke zender dan ook vind ik.
Dus even voor de helderheid.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Ik vind 5 euro per maand nogal wat. Heeft er niks mee te maken of je een zeikerd bent of niet.
Er zijn genoeg mensen die er naar kijken.
Het zou netjes zijn dat als ze die zenders uit je pakket halen ze ook gewoon netjes een prijsaanpassing doen.
En het ergste vind ik nog dat de mensen die al Ziggo hadden de zenders gewoon houden, maar als wij als "nieuwe" klant de zenders terug willen we meer moeten betalen
Ik heb Royaal, of het nu nog bestaat na de fusie met Ziggo weet ik niet eerlijk gezegd boeit het mij ook niet als de zenders die ik graag kijk maar in het pakket blijvenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar maar daar was het wel heel erg. Elke dag werd alles wel 1x herhaaldMaar goed misschien heb ik een ander abonnement waar die zenders niet standaard inzitten. Het abonnement wat ik zelf heb bestaat niet eens meer en is goedkoper dan het goedkoopste ziggo abonnement kwam ik toevallig achter
Is nog een heel oud UPC abonnement.
precies die zijn er nog. Ik heb er ook zenders bij (waar ik nooit naar kijk) RTL en SAT1 uit mijn hoofd en volgens mij nog een paar maar ik weet niet eens welke.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb Royaal, of het nu nog bestaat na de fusie met Ziggo weet ik niet eerlijk gezegd boeit het mij ook niet als er de zenders die ik graag kijk maar in het pakket blijven
Waar zie jij dat ik zeg dat ik niet naar die zenders kijk ? Er wordt hier wel degelijk naar die zenders gekeken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Dus even voor de helderheid.
Je keek nooit naar die zenders, maar toch ben je boos dat ze weg zijn? Uit principe?
Right.
Ik zou graag alle Duitsers, Engelsen, Fransozen en Ali Baba zenders eruit willen hebben, maar helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
precies die zijn er nog. Ik heb er ook zenders bij (waar ik nooit naar kijk) RTL en SAT1 uit mijn hoofd en volgens mij nog een paar maar ik weet niet eens welke.
Waarom zeg je dan je abonnement niet op? Uit principe?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik zeg dat ik niet naar die zenders kijk ? Er wordt hier wel degelijk naar die zenders gekeken.
En zeg nou zelf. Je gaat mij niet vertellen dat jij het netjes vindt hoe ze dit regelen.
Zenders weghalen, en als we de zenders terug willen moeten we meer betalen, maar bij mensen die al bij Ziggo zijn wordt niks gewijzigd, en worden er ook geen extra kosten in rekening gebracht per maand ???
Wat heb je dan nu in je pakket?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik zeg dat ik niet naar die zenders kijk ? Er wordt hier wel degelijk naar die zenders gekeken.
En zeg nou zelf. Je gaat mij niet vertellen dat jij het netjes vindt hoe ze dit regelen.
Zenders weghalen, en als we de zenders terug willen moeten we meer betalen, maar bij mensen die al bij Ziggo zijn wordt niks gewijzigd, en worden er ook geen extra kosten in rekening gebracht per maand ???
Gewoon kiezen welke je wil en dan een X bedrag per zender betalen. Maar dat zal niet kunnen om een of andere reden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou graag alle Duitsers, Engelsen, Fransozen en Ali Baba zenders eruit willen hebben, maar helaas.
Dat zou ik op zich wel willen, maar ik denk dat het financieel niet haalbaar is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon kiezen welke je wil en dan een X bedrag per zender betalen. Maar dat zal niet kunnen om een of andere reden.
Dat kan technisch tegenwoordig makkelijk maar dat brengt idd minder in het laadje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou ik op zich wel willen, maar ik denk dat het financieel niet haalbaar is.
De mensen die al bij Ziggo zijn betalen misschien al meer voor een pakket waar die zenders inzitten?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |