vanaf 1 juni niet meerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef Take2 het volgende:
Als oud upc gebruiker en nu dus ziggo, kan ik nog gewoon 13th street kijken?
Het wordt nu echt irritant ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een referer in een referer, het moet niet gekker worden
Grappig. Onderscheid en abonnement kun je niet spellen, en geïmplementeerd wel. Zonder de puntjes op de i, maar toch.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:39 schreef Boerke_D het volgende:
Beste Allen
Ik vind het heel vreemd dat ik als oud UPC gebruiker 3 zenders ontzegt ben.
Oud Ziggo gebruikers hebben hier geen last van en kunnen nog steeds naar deze zenders kijken.
Het lijkt mij dat je geen onderschijdt mag maken tussen gebruikers.
Ziggo is Ziggo, een abbonement is een abbonement.
Nu wordt er heel leuk gezegd dat ze er niet uitkomen met de onderhandelingen, maar dit zal mij natuurlijk een zorg zijn. Dan hadden ze dit maar moeten regelen voordat de fusie/naam verandering geimplementeerd werd.
Nu is mijn vraag, mag dit?
Alvast bedankt!
Grt
Hilarisch.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig. Onderscheid en abonnement kun je niet spellen, en geïmplementeerd wel. Zonder de puntjes op de i, maar toch.
Dat is ietwat overdreven. Vind ik.quote:
Want die hebben ondertitels zodat TS de woorden leert spellen?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:52 schreef rouletteking het volgende:
Aan zijn spelling te zien kan TS beter wat meer naar Nederlandse zenders gaan kijken.
Ja, ondertiteling voor doven en slechthorenden.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want die hebben ondertitels zodat TS de woorden leert spellen?
leuk als blind bentquote:Op zondag 31 mei 2015 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ondertiteling voor doven en slechthorenden.
Jaja, maar als je toch nooit naar kijkt, waarom zou je er dan moeilijk over doen. Waarschijnlijk omdat je een zeikerd bent, of omdat je vijf euro minder per maand wil betalen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:54 schreef DjinN het volgende:
Denk dat het daar niet eens om gaat....je betaalt voor een x aantal zenders. Vervolgens ga je over naar een ander bedrijf terwijl je daar niet eens om hebt gevraagd. Vervolgens kom je erachter dat je nog steeds hetzelfde moet betalen, maar wel minder zenders hebt. Zenders die eerst gewoon in je pakket zaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |