ikherken dat nog wel hoor AZ alleen voor mij is dat gevoel een hele tijd weggeweest en was het een stuk minder.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier blije geboortes aangekondigd, nare sterfgevallen, HOOLS is toch een stukje familie, al is een stuk van die familie van je vervreemd door externe omstandigheden. Goh, lijkt net mijn echte familie...
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:03 schreef tong80 het volgende:
Wat leuk just me......maak er een mooie dag van.
Shit.....zou het bijna vergeten. Hoe laat begint de wedstrijd ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:50 schreef borisz het volgende:
Cupfinalday!
BBC Begitn nu al met FA CUP Rewind - Classic Finals
18:30 Arsenal - Aston VIllaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit.....zou het bijna vergeten. Hoe laat begint de wedstrijd ?
En welke wedstrijd ?
HUP Gunnersquote:
quote:
in de ierse pubquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:50 schreef borisz het volgende:
Vroeger zaten we altijd in Utreg tijdens Cupfinalday. De ouwe VBL-meets
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:01 schreef just me het volgende:
[..]![]()
dat gaat wat worden met die engelsen vanavond
Arsenal
Paar keer met Doc, Kamagurka, Golfer en Bluezzie een wedstrijd gekeken. In Utrecht.quote:
Ben nog een paar keer gebeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:50 schreef borisz het volgende:
Vroeger zaten we altijd in Utreg tijdens Cupfinalday. De ouwe VBL-meets
those were the daysquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar keer met Doc, Kamagurka, Golfer en Bluezzie een wedstrijd gekeken. In Utrecht.
Utrecht dus. Sneijder de Amsterdammer scoorde voor Oranje. Had natuurlijk al gedronken. Ik ging staan en hard op : 'AJAX, AJAX, AJAX,' Doc en Golfer doken op me en duwden me met geweld naar beneden. 'Doe normaal gek.'quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Utrecht dus. Sneijder de Amsterdammer scoorde voor Oranje. Had natuurlijk al gedronken. Ik ging staan en hard op : 'AJAX, AJAX, AJAX,' Doc en Golfer doken op me en duwden me met geweld naar beneden. 'Doe normaal gek.'
En als die is afgelopen kunnen we door naar de Duitser, waar dan net hun bekerfinale bezig is..quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:19 schreef Bos81 het volgende:
Oepsie Tong en dat met Sneijder, de Utrechter..
Mooiquote:
Er gingen speculaties/verhalen/dreigementen over extra tickets voor Afrika, Oceanië en Azië ten koste van Europa en Zuid-Amerika. Maar dat is gelukkig niet het geval.quote:
Had ik gelezen ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Er gingen speculaties/verhalen/dreigementen over extra tickets voor Afrika, Oceanië en Azië ten koste van Europa en Zuid-Amerika. Maar dat is gelukkig niet het geval.
fijn als er snel duidelijkheid isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:59 schreef Againzender het volgende:
Vanmorgen tweeeneenhalfuur in het ziekenhuis geweest voor een EEG bij Marc. Voordeel was dat hij een aanval kreeg toen hij was aangesloten. Gezien de gezichtsuitdrukking van de senior was het wel duidelijk, maar uiteindelijk mag alleen de neuroloog daar wat over zeggen.
Nog twee EEG's de komende weken, en dan weten we hopelijk wat meer. Het lijkt niets ernstigs te zijn, maar wel een flink ongemak.
Hup Gunners. Gen m'n gele Arsenal sjaaltje opgezocht. In 1979 in London gekocht. Blijft jammer dat ik m'n foto's niet kan sturen. Zie je me in hartje London met afschuwelijke kleren lang haar en een afgrijselijke bril grijnsend met het Sjaaltje omhoog.quote:
Dan doen ze toch dagelijks??quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:04 schreef borisz het volgende:
Wat een grappenmakers bij de VVD. Eerst Rutte en vandaag Zijlstra die een hoop onzin en onwaarheden uitkraamt.
Nog nieuws ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:04 schreef borisz het volgende:
Wat een grappenmakers bij de VVD. Eerst Rutte en vandaag Zijlstra die een hoop onzin en onwaarheden uitkraamt.
Het is onderhoudend. Niet hilarisch.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:11 schreef tong80 het volgende:
M'n ogen willen sluiten, m'n hoofd knikt ja. Nog een laatste groet voor ik slapen ga.
Trusten borisz en de rest. Ik ga naar m'n nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |