Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Details verbeteren, lat verhogen... Leek mij een betere masterclass dan je liedje visualiseren als een achtbaan.quote:
Hij had ook een vogel moeten visualiseren!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Details verbeteren, lat verhogen... Leek mij een betere masterclass dan je liedje visualiseren als een achtbaan.
Dat vond ie niet leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij had ook een vogel moeten visualiseren!
Minder synchroon zeiden zequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:44 schreef Burner82 het volgende:
Max en Zilver...![]()
![]()
Heel synchroon nu en betere choreo.....
![]()
![]()
![]()
Masterclass heeft geholpen
Dan hebben ze de vorige aflevering niet echt gekekenquote:
Ja ik kan er niet over oordelen ik had het niet gezienquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan hebben ze de vorige aflevering niet echt gekekendaar was het pas op het eind synchroon
Zit er net naar te kijken.. Misschien hooikoorts ofzo?quote:
Dat ene oog is niet helemaal goed volgens mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zit er net naar te kijken.. Misschien hooikoorts ofzo?
Volgens mij is ze sowieso niet helemaal goed...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat ene oog is niet helemaal goed volgens mij
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze sowieso niet helemaal goed...
Dat heb je als reïncarnatiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze sowieso niet helemaal goed...
Als ze normaal kijkt ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Als dit meisje lacht dan kijkt en klinkt ze alsof ze niet helemaal 100% is.
En freaky...... Eng kind...quote:
Nogal ja... Ik ken betere dansen in die leeftijdcategorie....quote:
Dat. Lieve uitstraling. Ze huilt bij lovende woorden. Mooi vind ik dat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind het een leuk kind. Apart uiterlijk, maar wel lief en leuk
Wtf is zij door?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:25 schreef roos85 het volgende:
Had liever Duco door zien gaan dan die ballerina muts.
Want als je goed bent moet je janken? mwoa...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Lieve uitstraling. Ze huilt bij lovende woorden. Mooi vind ik dat.
Moet je mijn zin goed lezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want als je goed bent moet je janken? mwoa...
Ik lees dat je het mooi vind als iemand huilt na positieve woorden.. En dat vind je lief.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je mijn zin goed lezen.
Lieve uitstraling. Een arrogante aap huilt niet na lof. Lief meisje dit.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je mijn zin goed lezen.
Lieve uitstraling. Een arrogante aap huilt niet na lof. Lief meisje dit.
Soms twijfel ik echt aan je geboortedatum in je usernamequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik lees dat je het mooi vind als iemand huilt na positieve woorden.. En dat vind je lief.
Wat dan dat had ik gemist?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jaen ik vind haar niet leuk. Met haar zogenaamde reïncarnatie bullshit.
Ik geloof jou geboortedatum wel hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms twijfel ik echt aan je geboortedatum in je username
Ik ben blij dat je het hebt zien staan.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Lieve uitstraling. Ze huilt bij lovende woorden. Mooi vind ik dat.
Ik zie het nu.... ik had mooi en lief moeten omdraaienquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik lees dat je het mooi vind als iemand huilt na positieve woorden.. En dat vind je lief.
#teamMaxenZilverquote:
Nachtmerries aanbleren in de vorm van opera.. doodeng kind.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nachtmerries aanbleren in de vorm van opera.. doodeng kind.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Kan ook ff niet op zn naam komen, drummer that is..maar Damian mag weer terug naar de hel
[..]volgens mij idd dat operakind. Die drummer mag van mij best winnen
Neem ik Dinand wel mee naar huisquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef roos94 het volgende:
Tijl beckand wordt knapper naarmate hij ouder wordt
Dit..en dat voor een kchrsiten koorknaapjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Damian.... Naam past wel bij dat ventje trouwens.... The Omen.....
Sorry snoes, 2 doodsbange kittens door het onweer dus 100 dingen tegelijk aan het doenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik dacht al, huh heb ik dat vorige week gezegd ofzo![]()
Beetje whiskey in de drinkbak doenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sorry snoes, 2 doodsbange kittens door het onweer dus 100 dingen tegelijk aan het doen
Haha, geeft niksquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sorry snoes, 2 doodsbange kittens door het onweer dus 100 dingen tegelijk aan het doen
Ferrari....quote:
Denk het wel....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh ja wat snotneus weet wat de holocaust inhield?
Training? Of verdenk je ze van wat shakes en zooi?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Die Max en Zilver zien er toch ernstig breed uit voor hun hoogte en leeftijd...
Ik zou hem stiekem doenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Who cares, hij bulkt van het geld. Kom maar op met die supermodellen.
Isatuquote:
Isula itsula.. dingesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat donkere meisje geen idee hoe ze heet
Trainen en aanleg ervoor hebben... (ik heb ook die aanleg, 1 maand trainen en mensen vragen of ik zooi gebruikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Training? Of verdenk je ze van wat shakes en zooi?
Die komt nogquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:58 schreef hunter2011 het volgende:
Hij lijkt inderdaad op het jongetje van the Omen
Daten? Nee grapje.. denk toch een berg hormoontjes op die leeftijd dat wil wel..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Trainen en aanleg ervoor hebben... (ik heb ook die aanleg, 1 maand trainen en mensen vragen of ik zooi gebruik)
Haha, ben je mannelijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daten? Nee grapje.. denk toch een berg hormoontjes op die leeftijd dat wil wel..
Kok...quote:
Nouhouquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:00 schreef roos94 het volgende:
Dit meisje heeft een relatie met die drummergast
Kindjesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:00 schreef roos94 het volgende:
Daar zit toch wel een halve meter en een paar jaar tussen volgens mijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:00 schreef roos94 het volgende:
die jongen is ook pas 13quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een halve meter en een paar jaar tussen volgens mijMaar ik ben heel slecht in leeftijden schatten...
Ik kan dus echt niet schattenquote:
Nope,quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, ben je mannelijk?
Denk dat het vooral komt dat die jongens makkelijk 20 uur trainen in de week
Die is toch al een jaar of 12?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh ja wat snotneus weet wat de holocaust inhield?
Op het moment dat jongens de pubertijd inknallen, zien ze er al snel uit als jaar of 16... Vooral die afgetrainde jongens zien er vaak ouder uit door hun lichaamsbouw..quote:
Een studiebeurs volgens mijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:11 schreef roos94 het volgende:
De winnaar krijgt gewoon 25.000 euroniet verkeerd
En bedoeld om verder te gaan in de sportquote:
Enzoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is toch al een jaar of 12?
Vast wel op school gehad of van zijn ouders enzo geleerd.
Hans van Zetten heeft niet echt veel aantrekkingskracht op tvquote:
Welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hans van Zetten heeft niet echt veel aantrekkingskracht op tv
Ik zet in op Zoë.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
Gaat dus ook niet winnen, ik denk nu dat die opera-engel toch haat winnen
Nee joh, max en zilver winnenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
Gaat dus ook niet winnen, ik denk nu dat die opera-engel toch haat winnen
Hummer noemen ze datquote:
Ave Maria pas bij haar, ik zie haar ook zo opstijgen naar de hemelquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:21 schreef Burner82 het volgende:
Kent dat kind nog andere liedjes dan ave maria? Ben echt allergisch geworden voor dat nummer...
Dat ze dat dan eens snel doetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ave Maria pas bij haar, ik zie haar ook zo opstijgen naar de hemel
Ja, over Carmen de hoerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:21 schreef Burner82 het volgende:
Kent dat kind nog andere liedjes dan ave maria? Ben echt allergisch geworden voor dat nummer...
Hij is heel goed met mensenquote:
Ik denk het danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij heet wel damian, is dat operajoch er niet allang uit?
Ja, vrees niet dat ze het gaan redden, maar ja... Zijn wel mijn 2 heldenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zag je hoeveel groen voor die ijsmeis
Prototype balletdanseres....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
wat een elegante superslanke meid, lange dunne hals, lange dunne armen en benen en spierwit.
Dat wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
wat een elegante superslanke meid, lange dunne hals, lange dunne armen en benen en spierwit.
Prototype balletdanseres....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar ik vind haar qua persoonlijkheid niet zo
Publieke erkenning via een massa medium.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap nooit waarom die familie zo staat te janken... die hebben dat al 100 keer gezien...
Zij heeft me niet overtuigd om wel te gaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Publieke erkenning via een massa medium.
De meeste mensen die nu kijken zullen namelijk nooit naar een balletvoorstelling gaan
Geef ze eens ongelijkquote:
Ja, die lennon... stomme copycat, maar deed het wel leuk... Misschien moet hij er iets mee doenquote:
Die zag je net in de spoilerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die laatste zijn er ook uit volgens mij
nee, sws Jandino..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef roos85 het volgende:
Dat playback programma lijkt me helemaal niks.
Datquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik had niet echt goed opgelet bij haar optreden maar schijnbaar was het heel bijzonder
Goede timing ook... 8 van die aanvallers zijn in stilte vrijgelaten kwam vandaag naar buitenquote:
Dat waarschijnlijk wel ja...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar Sterre en die ballerina zullen echt wel carriere maken.
Zoë ookquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar Sterre en die ballerina zullen echt wel carriere maken.
Er is maar 1 versie...quote:
Wel arrogant.. Die kop netquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:23 schreef hunter2011 het volgende:
Blijft wel elegant en verfijnd die ballerina
met 196 punten.... kans is wel aanwezig jaquote:
Oh, dat krijgt het ookquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
Mag wat mij betreft wel een vervolg krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |