Enige wat er toen al wel fout ging, en nog steeds fout gaat, is dat iedereen verplicht zijn bord moet leeg eten. Als je klaar bent ben je klaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort dingen.
en thuis kreeg je na schooltijd hooguit een bakje chips ipv een hele zak, of 1 koekje bij de thee/koffie ipv meerdere, ja bij hoge uitzondering als je heeeeeeel braaf was geweest
ja die tic ben ik ook aan het afleveren. Als ik vol ben, stop ik met eten. jammer dan dat er nog eten op het bord ligt. (hele lastige om af te leren, biafrakindjes dit dat in mijn achterhoofd enzo)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige wat er toen al wel fout ging, en nog steeds fout gaat, is dat iedereen verplicht zijn bord moet leeg eten. Als je klaar bent ben je klaar.
Was jij wel eens heel braaf dan? Ik heb die meerdere namelijk nooit gezien hoor
Of de 'als je je bord leeg hebt mag je een toetje'. Nopequote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige wat er toen al wel fout ging, en nog steeds fout gaat, is dat iedereen verplicht zijn bord moet leeg eten. Als je klaar bent ben je klaar.
Was jij wel eens heel braaf dan? Ik heb die meerdere namelijk nooit gezien hoor
Beetje je ben en jerry's delen. Dacht het niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Toetjes gaan we hier soberso niet doen. Gewoon niet.
Hell no. Broccoli kan ze krijgen. Zonder sausje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beetje je ben en jerry's delen. Dacht het niet.
nee, da's ook een tussendoortje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:46 schreef mrspoeZ het volgende:
Die laatste T in een lijstje betekent toch toetje? O-T-L-T-D-Toetje?
Ow dan doe ik vandaag gewoon OSLSTDTW. Wijn is essentieel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:46 schreef mrspoeZ het volgende:
Die laatste T in een lijstje betekent toch toetje? O-T-L-T-D-Toetje?
Arm kind.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hell no. Broccoli kan ze krijgen. Zonder sausje.
(Maar ik at sowieso al geen toetjes, dus waarom zou ik dat wel gaan doen nu ik een kind heb. )
vindt ze heerlijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow dan doe ik vandaag gewoon OSLSTDTW. Wijn is essentieel.
[..]
Arm kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
ooooooh toetjesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Toetjes gaan we hier soberso niet doen. Gewoon niet.
En wat wil je er van gaan maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:32 schreef Ballet9 het volgende:
Ik wil het proberen, eerst eens kopen bij de AH. Weet jij of het daar net zo lekker is?
nou dit. 1 keer Albert Heijn sushi gehad. Wat een blamagequote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niets is in de supermarkt "net zo lekker" natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |