quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
Die zou ik ook gekozen hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor niks mijn Daimler Stahlradwagen-foto Fok!-proof gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Crisis, wat is dat voor mismaakte fiets?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor niks mijn Daimler Stahlradwagen-foto Fok!-proof gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Als je hem voor dat akelige gebouw uit de OP parkeert wordt hij gejat, dat is de enige overeenkomst met een fietsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Crisis, wat is dat voor mismaakte fiets?
1990 vroeg zijn garp terugquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dit is het treinenfapperstopic, het wachten is nu alleen nog op Fles.
Ja, door van die pipo's van de gemeente met zo'n hydraulische schaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je hem voor dat akelige gebouw uit de OP parkeert wordt hij gejat, dat is de enige overeenkomst met een fiets
ouwe lulquote:
En wat doet die bij met die hont?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Crisis, wat is dat voor mismaakte fiets?
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef remlof het volgende:
Lachen jullie mij uit als ik vertel dat ik net een Ford Ka uit 2004 heb gekocht?
och het is uit de tijd dat het net nog door de beugel kan. Nog een tiental postjes en de op is ook niet meer zichtbaarquote:
dat is jaquote:
hAhahaha wat een truttenschudderquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef remlof het volgende:
Lachen jullie mij uit als ik vertel dat ik net een Ford Ka uit 2004 heb gekocht?
Jij mag dat. Jij hebt lang haar en kan eventueel vanaf de achterkant gezien doorgaan voor een vrouw.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef Dingest het volgende:
Ik heb nog met zo'n Ka-geval een rondje over de Ring gereden
Dat gebeurt al zo nu en danquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij mag dat. Jij hebt lang haar en kan eventueel vanaf de achterkant gezien doorgaan voor een vrouw.
De motorkap lijkt ka-pot. Of is dat de reflectie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Maar ik vind die eerste generatie Ka gave autootjes, heb er altijd al eentje willen hebben en nu ben ik de eigenaar van deze:
[ afbeelding ]
Ga 'm morgen ophalen.
Op zich sturen ze nog best fijn, en ze hebben meer pit dan de nieuwe generatie (die op alle andere fronten dan weer beter is). Ze roesten alleen vaak als de netenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Maar ik vind die eerste generatie Ka gave autootjes, heb er altijd al eentje willen hebben en nu ben ik de eigenaar van deze:
[ afbeelding ]
Ga 'm morgen ophalen.
Dat is reflectie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
De motorkap lijkt ka-pot. Of is dat de reflectie?
I know, heb me er in verdiept en heb redelijk lang gezocht naar een goed exemplaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich sturen ze nog best fijn, en ze hebben meer pit dan de nieuwe generatie (die op alle andere fronten dan weer beter is). Ze roesten alleen vaak als de neten
Het enige karakteristieke eraan was die styling, onderhuids was het al een vrij degelijk gebouwd wagentjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
I know, heb me er in verdiept en heb redelijk lang gezocht naar een goed exemplaar.
En die tweede generatie Ka mag dan wel beter zijn, maar die meest alle ka-rakteristieken die de eerste generatie zo bijzonder maken, het is net een gemiddelde Toyota.
De "nieuwe" Ka is technisch gezien een Fiat 500. Het interieur heeft ook Italiaanse tintjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich sturen ze nog best fijn, en ze hebben meer pit dan de nieuwe generatie (die op alle andere fronten dan weer beter is). Ze roesten alleen vaak als de neten
Oh, en het is dat deze zwart is, anders was je wel erg genaaid met die niet-meegespoten bumpers
Hangt er van af. Als je mee gaat doen met de Ford Ka klasse bij bangerraces: TOF!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef remlof het volgende:
In H0 zie je zo'n auto ook snel aan voor een kattenbrokje natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had een Ford Ka in 1:87. Die heeft een kat doormidden gebeten![]()
![]()
Ja, maar Ford heeft nog wel wat aan het onderstel gesleuteld zodat-ie wel als een Ford op de weg ligtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De "nieuwe" Ka is technisch gezien een Fiat 500. Het interieur heeft ook Italiaanse tintjes.
Is dat dit weekend?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:05 schreef densmee het volgende:
Gezellig bij tass voor de deur ele rally kijken
nu live, volgende week herhaling misschienquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is dat dit weekend?
Ik dacht volgende week.
Ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef remlof het volgende:
En dagrijverlichting.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nu bij de Action uit de grabbelbak wat V8 en 4x4 etc stickers halen.
Ik vond de richtingaanwijzers verdacht veel op die van Fiat lijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, maar Ford heeft nog wel wat aan het onderstel gesleuteld zodat-ie wel als een Ford op de weg ligtAl stuurde de 1ste generatie scherper. Ka en 500 komen ook weg uit dezelfde fabriek waar mijn 126 (misschien) vandaan komt
![]()
Aan het interieur zie ik trouwens niets Italiaans, qua stijl heeft het ook nauwelijks iets met de 500 van doen. Volgt allemaal dat kinetic-design. In de 500 is het allemaal rond en aaibaar.
En zo'n Saab turbo schildje in de grille.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nu bij de Action uit de grabbelbak wat V8 en 4x4 etc stickers halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |