SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 5% gewijzigd door VMSDKR op 29-05-2015 17:03:26 ]
Hahah inderdaad. Alsof ze direct CEO van Google worden omdat ze de motivatie hebben 4x per week naar de sportschool te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:55 schreef seto het volgende:
so true he, altijd van die posts waarbij ze doen alsof ze de sleutel tot succes in het leven hebben gevonden
fijn weekend broquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb ff wat veranderd, geen tijd om meer chicks te zoeken want
JAAAAAAAAAILLBRRRRRREEEEEEEAAAAAAAKKKK
quote:
Jij ook maatje, don't be a stranger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
fijn weekend bro
Ik zit al in metro 50 zuidasje alles
Volgens mij heb jij de enige foto van hem gevonden waarop hij een shirt aan heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is een of andere Shredz gaylord
https://instagram.com/devinphysique/
En dan ook nog eens aan de anabolen. Lekker hard werken ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zieke motivatie man.
Waarom doen al die fitness homo's altijd alsof ze in een of ander navy seal corps zitten. Je tilt wat gewichten op in de sportschool, maar ze doen alsof ze wereldveranderende hardcore motherfuckers zijn
Check em alleen maar leggings aanhebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de enige foto van hem gevonden waarop hij een shirt aan heeft.
Daarom Sharapova. Ik ben altijd gewoon voor de knapste. Hogere gunfactor. die Ivanovic is ook crush van me.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:22 schreef fathank het volgende:
Bij dat vrouwentennis he die Stosur heeft flinke handjob armen. Die trekt een paard z'n lul nog schraal.
Nog lekker naar de getsie vanavond?quote:
Duits is bazentaal man. Beter dan Turks dat klinkt alsof ze uit hun mond proberen te poepen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
wat een kankertaal is Duits toch.
Even tussendoor.
Ze willen dat je Hoogduits kan. Dat zwitserduits weer heel anders is, is een detail, blijkbaar. I dunno.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Maar je gaat naar Zwitserland dus of waarom leer je Duits.
Curryworst en Turken gaan goed samen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze willen dat je Hoogduits kan. Dat zwitserduits weer heel anders is, is een detail, blijkbaar. I dunno.
Huh wat, dat was bij mij ook. Heeft een lolbroek uit de crew die twee aan elkaar gekoppeld ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:43 schreef Awesome_ het volgende:
Hoezo staat de dieetclub ineens in MyAT
fuckers
Ze willen ons iets vertellenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huh wat, dat was bij mij ook. Heeft een lolbroek uit de crew die twee aan elkaar gekoppeld ofzo?
Heb je tipa gevraagd hoe je net zo shredded word als melk broeder?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:43 schreef Awesome_ het volgende:
Hoezo staat de dieetclub ineens in MyAT
fuckers
amkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee man al die debiele voorvoegsels. Al heeft Turks ook een rare grammatica.
Het klinkt allebei als keelkanker, dat geef ik toe.
Heb jij ook zo'n vieze G in het Turks? Yapiyogggg, ediyogggg enzo. Hebben konyali vaak. Echt smerig.quote:
Is toch gewoon jullie harde Hollandse G.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n vieze G in het Turks? Yapiyogggg, ediyogggg enzo. Hebben konyali vaak. Echt smerig.
Ja maar in het Turks heb je geen g/ch-klank zoals in het Nederlands of Duits. De g wordt uitgesproken als de g in game of good.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch gewoon jullie harde Hollandse G.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:39 schreef Awesome_ het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier fout zou zijn in de oorlog
Precies.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker bij de SS commies afslachten aan t oostfront. Niks mis mee.
Nazi-Duitsland of Commie-Russia. Moeilijke keuze.
Laatst een documentaire gezien over de Nazi's. Op sommige momenten had ik wel een "sowww dat is bad ass" gevoel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nederlandse jongeren die een hekel hebben aan Duitsland om de tweede wereldoorlogdoe niet zo dom man zelfs je opa en oma kunnen dat nauwelijks herinneren.
Winter warquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Precies. [ afbeelding ] Moeilijke keuze.
Hahaha idd ik ken die feels wel. Heb ook altijd wel bewondering voor wat de nazi's voor elkaar kregen. Het was gruwelijk wat ze deden natuurlijk maar als je ziet wat voor gebouwen, bunkercomplexen, voertuigen etc ze hadden is wel echt sick.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:08 schreef Deuce92 het volgende:
Beetje zoals de Empire in Star Wars snap je. Ze zijn evil, maar toch ook wel stoer.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Winter warFinland is echt alpha as fuck
no scope?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://huckberry.com/journal/posts/white-death
Deze gozer speelde al Call of Duty op hoog niveau voordat wij geboren waren.
Zieke kill:death ratio ja, wat een baasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://huckberry.com/journal/posts/white-death
Deze gozer speelde al Call of Duty op hoog niveau voordat wij geboren waren.
Precies. Israël heeft wel wat dingetjes geleerd van de Nazi's.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
pro nazi betekent niet meteen antisemiet
Denk het niet. Heb je geen online tv kijken ding ofzo? Autistische dates sap, autistische dates!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is er een stream? Zit net boven waar geen tv is
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb je geen online tv kijken ding ofzo? Autistische dates sap, autistische dates!
Daarom gewoon TLC kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef Awesome_ het volgende:
ik zit echt zo kk misselijk te worden van Ross Kemp Extreme World. Kijk het elke keer maar man man man, wat zijn we helemaal naar de kanker met zijn allen.
Verkapte 'kijk mij twee beeldschermen hebben'-post.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt interessantheb ik niet nee, maar wel goed idee. Heb toch twee monitors kan ik mooi op de andere tv kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij twee beeldschermen hebben'-post.Ik heb een grotere piemel dus heb genoeg aan twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk, ik zat te denken. Zullen wij een keer met zijn tweeën een sweep zetten in Mumbai door die red light districts met kinderen etc? Gewoon iedereen ter plekke lynchen die een 9jarige aanbiedt of zo. laat maar weten.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is een haske hoopvol programma. Zo van iedereen kan liefde krijgen enzo. Mooi toch.
Pro Israël sowieso.quote:
Beter gewoon hier iedere viespeuk die terugkomt van visvakantie met een blok beton de Maas in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Henk, ik zat te denken. Zullen wij een keer met zijn tweeën een sweep zetten in Mumbai door die red light districts met kinderen etc? Gewoon iedereen ter plekke lynchen die een 9jarige aanbiedt of zo. laat maar weten.
Mijn stem heb je maat. Hier zou nu het leger voor gebruikt moeten worden. Gewoon hele dag zo'n wijk sweepen, geen rechtsspraak, gewoon op heterdaad betrappen, lynchen en zoveel angst zaaien dat geen man meer durft om daar naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter gewoon hier iedere viespeuk die terugkomt van visvakantie met een blok beton de Maas in.
http://babyanimalposts.tumblr.com/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
We gaan echt naar de kanker met zijn allen.
Ik heb echt harde Weltschmerz vandaag.
Beetje zoals die ene Aziatische film. Met die gast die die flat ingaat en iedereen afslacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn stem heb je maat. Hier zou nu het leger voor gebruikt moeten worden. Gewoon hele dag zo'n wijk sweepen, geen rechtsspraak, gewoon op heterdaad betrappen, lynchen en zoveel angst zaaien dat geen man meer durft om daar naar toe te gaan.
Zit mobiel, doe ff in dm morgen ff kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Hier Awesome een gezellige video om je weer goed te laten voelen
Kan inderdaad beter elke week een nieuw formaat doos geven ipv steeds voor tientallen euros aan fucking fonteinen en activity shit enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Katten vinden niks interessanter dan een lege doos
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan inderdaad beter elke week een nieuw formaat doos geven ipv steeds voor tientallen euros aan fucking fonteinen en activity shit enzo
Laten staan, ze wennen er vanzelf aan. Mijnes was idolaat, maar duurde ook even.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:58 schreef JackieBrown het volgende:
Waterfontein gekocht voor katten. Katten zitten in de lege doos en kijken niet naar fontein....
.....
Mjah ik laat meestal de doos staan als ik iets heb besteld en doe de andere weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan inderdaad beter elke week een nieuw formaat doos geven ipv steeds voor tientallen euros aan fucking fonteinen en activity shit enzo
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft een zwarte kat idd iets engs #noracist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
Hey JackieBrown
Hey IrCute
Hey G.R.S.
Hey Cor
Hey Sap
Hey Deuce92
http://iocanetolerance.tumblr.com/archive
Hahah ja hier ook, die kater van mij krijgt zo´n hele dikke trillende staart van opwinding als ik alleen al met een doos aan kom lopenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik laat meestal de doos staan als ik iets heb besteld en doe de andere weg.
Ook zo grappig he, altijd als de postbode komt en ik het pakketje open maak zit m'n kat er al in voordat ik de spullen er uit kan halen
ahww ja ik heb gemengde gevoelens, was dat niet soms in het donker dat je dan alleen van die glimmende oogjes zag ergens?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
Dit is echt een goed lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Raidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje zoals die ene Aziatische film. Met die gast die die flat ingaat en iedereen afslacht.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef JackieBrown het volgende:
Die kaaklijn.....Nja, geen hottie qua facial aesthetics, maar ik zou toch wel. Goed lichaam, en haar hoofd is nog te doen, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe. Maar nee, het was een gigantische doofus dus kon met de beste wil in de wereld niet eng zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahah ja hier ook, die kater van mij krijgt zo´n hele dikke trillende staart van opwinding als ik alleen al met een doos aan kom lopen
[..]
ahww ja ik heb gemengde gevoelens, was dat niet soms in het donker dat je dan alleen van die glimmende oogjes zag ergens?
-inb4 dat is bij jou toch ook enzenz
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe. Maar nee, het was een gigantische doofus dus kon met de beste wil in de wereld niet eng zijn.
[ afbeelding ]
Die kaaklijn.....Ze ziet eruit als een legopoppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een legopoppetje
Die kaaklijn.....A challenger appearsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft één van m'n favoriete foto's op het internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dem genetics.quote:Do you workout or diet? Nope
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]Do you use photoshop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ze klinkt als een jochie van 13 dat net de baard in de keel krijgt. Stem overslaan alles.quote:
die linkse gozer moet een zieke frontsquat hebbenquote:
ga je serieus duolingo gebruiken om duits te leren?quote:
Nah, dit is een beetje om tijd te doden. Even middelbare school Duits ophalen. Mocht het zover komen gooi ik er een cursusje tegenaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ga je serieus duolingo gebruiken om duits te leren?
Het is leuk als beginnetje maar zeker niet goed genoeg op zichzelf. Vooral niet qua spraak.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, dit is een beetje om tijd te doden. Even middelbare school Duits ophalen. Mocht het zover komen gooi ik er een cursusje tegenaan.
Ja. Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is leuk als beginnetje maar zeker niet goed genoeg op zichzelf. Vooral niet qua spraak.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, dit is een beetje om tijd te doden. Even middelbare school Duits ophalen. Mocht het zover komen gooi ik er een cursusje tegenaan.
Nu pas?quote:
Jij ook, lang geleden maatjequote:
Ik dacht dat ik de enige was die wel eens naakt is als hij in de gym post. Wel gezellig dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:07 schreef stinkie het volgende:
Goedemorgen.
Eerst even koffie en dan eens iets van kleren zoeken
zie de verbroederingquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die wel eens naakt is als hij in de gym post. Wel gezellig dit.
Lekker vriend. Ben ook weer terug van cardio-sessietje. 600kcals extra eten vandaag. Oh yeah.quote:
Je doet cardio om extra te kunnen eten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lekker vriend. Ben ook weer terug van cardio-sessietje. 600kcals extra eten vandaag. Oh yeah.
Ik doe cardio om extra te kunnen eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Je doet cardio om extra te kunnen eten?
vriend. Gewoon doen en niet zo aanstellen. ff guilt-free genieten naderhand. Dacht dat jij ook endo was.quote:
Ja, maar waar wil je precies meer van weten? Wil je dat de personages verder uitgewerkt worden?quote:
Haha altijd he die pose. Een been beetje omhoog kont naar achteren enz.quote:
zand in je vagina?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:01 schreef Awesome_ het volgende:
Onee, ze poseert op een wijze waarop ze haar curves accentueert. Oneee!
Wat een kankerhoer.
Zij heeft echt een toffe lach. Word er helemaal vrolijk van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:33 schreef Deuce92 het volgende:
Hey JB
https://instagram.com/p/2gKVxojDwF/
En deze dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha altijd he die pose. Een been beetje omhoog kont naar achteren enz.
Zou dr wel raken, dat wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Deucestengel92
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:01 schreef Awesome_ het volgende:
Onee, ze poseert op een wijze waarop ze haar curves accentueert. Oneee!
Wat een kankerhoer.
Zelfs ik zie nog dat er duidelijk iets niet klopt aan 'haar' gezicht, daar gaat Awesome niet intrappen.quote:
Vroeg het aan Sap hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Zelfs ik zie nog dat er duidelijk iets niet klopt aan 'haar' gezicht, daar gaat Awesome niet intrappen.
Maar die keuze heb jij helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hell, meeste tiramisu komt niet eens in de buurt van mijn tiramisu.
Als ik de keuze zou hebben tussen een nacht lang seks en een nacht lang tiramisu bingen zou ik het wel weten.
Klopt. Goede tiramisu is niet altijd beschikbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maar die keuze heb jij helemaal niet.
Ik heb het ijs volgens mij nog nooit gehad. Vind 'm wel lekker. Meer kan ik er helaas niet over zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe smaakt pistache deuce? Als het in de buurt komt van het ijs moet ik die ook. Ik zag dat ze bij myprotein fucking tiramisu whey hadden. TIRAMISU?!
Deze jongen maakt dus mooi de switch.
Oké.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Goede seks ook niet trouwens. Seks an sich wel, maar goede seks. Sja.
That feel when je geen tiramisu lust en chocolade overrated vind.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen die tiramisu niet lekker vinden zijn ook srs niet te vertrouwen. Is iets mis mee. Net als mensen die chocola niet lekker vinden. Je weet gewoon dat dat kinderverkrachters zijn.
Ohja. Ehm. Toen ik zei dat ik mezelf wilde bewaren voor het huwelijk en daarom geen seks kon hebben was dat misschien een smoes ja.quote:
Mja. Ik snap het wel hoor. Die kinderen zijn toch net wat strakker enzo. En dat gespartel en geschreeuw zal vast een extra dimensie toevoegen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
That feel when je geen tiramisu lust en chocolade overrated vind.
Nee, is goed, ik snap 't wel hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja. Ehm. Toen ik zei dat ik mezelf wilde bewaren voor het huwelijk en daarom geen seks kon hebben was dat misschien een smoes ja.
Meestal gewoon stuk ducttape op de mond, wil niet dat de buren mee kunnen luisteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Ik snap het wel hoor. Die kinderen zijn toch net wat strakker enzo. En dat gespartel en geschreeuw zal vast een extra dimensie toevoegen.
Opwekking?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Sprak net iemand die naar dat opwekking was geweest vorig weekend. Was helemaal geweldig zei hij.
/dagboek
*zucht*quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb het ijs volgens mij nog nooit gehad.
in italië vriendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
Wie heeft er nu nog nooit Italiaans ijs pistachesmaak op?
Stond ook zo'n filmpje van op Dumpert. Daar genezen ze iemand met een verstuikte enkel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat werd vorige week hier gepost, zo'n christelijk festival.
Hnggggggggquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
Als ze straks spekkoek whey hebben kan ik vredig sterven.
Meestal gebruiken ze medicijnen om iemand te genezen, in plaats van een verstuikte enkelquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stond ook zo'n filmpje van op Dumpert. Daar genezen ze iemand met een verstuikte enkel.!!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Meestal gebruiken ze medicijnen om iemand te genezen, in plaats van een verstuikte enkel
Whahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stond ook zo'n filmpje van op Dumpert. Daar genezen ze iemand met een verstuikte enkel.!!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahahij zei nog tegen me "iemand legde zijn hand op mijn schouder en voelde echt de kracht in me komen"
Okay bro
Ja en die twee paaseitjes die nog in de kast lagen fucken me ook volgens mijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Had je dat toetje toch beter kunnen laten staan broeder
Hahah nou, inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:07 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Liever een dame die haar Kcals telt, dan mijn centen
Ben ik de enige die hier toekomstpenis lasquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet de aandacht van je toekomstpens op mij af proberen te schuiven, Dikkie.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:14 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier toekomstpenis las
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
Volgende week lekker weer.
Gaan jullie ook lekker shinen?
[ afbeelding ]
Die mensen hebben zelf ook alle ziektes al. Open relatie komt van twee kanten (inb4 de penis ook)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Over besmetting gesproken. Hoe weet je, als je een open relatie hebt, dat je partner nog wel veilig te neuken is zonder condoom?
okee vertel me me-quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:50 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Mijn potentiële reldetectie alarm ging af.
[ afbeelding ]
Niks mis met een open realie. Mits je er open voor staat.
vriend, bedankt voor deze informatiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe smaakt pistache deuce? Als het in de buurt komt van het ijs moet ik die ook. Ik zag dat ze bij myprotein fucking tiramisu whey hadden. TIRAMISU?!
Deze jongen maakt dus mooi de switch.
Dus een open relatie geeft je niet alleen soa's maar je neemt elkaars minpunten over.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:53 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Sorry, ben besmet met Fripsels humor.
'hij is echt heel lief hoor, ik heb laatst nog syfilis van em gekregenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus een open relatie geeft je niet alleen soa's maar je neemt elkaars minpunten over.
Aiaiaiaiai. Weenie, maar ik neem d'r wel hoor. Koekoek.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:14 schreef Sapstengel het volgende:
Is McNulty al terug?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 uurquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoelaat gaan we vanavond naar bed jongens?
Weekend is om de rust te pakken he broeders
niet eerst even pompen voor de kerkchicks?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
10 uur
morgenochtend vroeg weer naar de kerk
In Limburg wel he!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
Niet elke kerk heeft een pastoor en doet aan kinderen neuken Deuce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |