SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 5% gewijzigd door VMSDKR op 29-05-2015 17:03:26 ]
Hahah inderdaad. Alsof ze direct CEO van Google worden omdat ze de motivatie hebben 4x per week naar de sportschool te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:55 schreef seto het volgende:
so true he, altijd van die posts waarbij ze doen alsof ze de sleutel tot succes in het leven hebben gevonden
fijn weekend broquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb ff wat veranderd, geen tijd om meer chicks te zoeken want
JAAAAAAAAAILLBRRRRRREEEEEEEAAAAAAAKKKK
quote:
Jij ook maatje, don't be a stranger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
fijn weekend bro
Ik zit al in metro 50 zuidasje alles
Volgens mij heb jij de enige foto van hem gevonden waarop hij een shirt aan heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is een of andere Shredz gaylord
https://instagram.com/devinphysique/
En dan ook nog eens aan de anabolen. Lekker hard werken ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zieke motivatie man.
Waarom doen al die fitness homo's altijd alsof ze in een of ander navy seal corps zitten. Je tilt wat gewichten op in de sportschool, maar ze doen alsof ze wereldveranderende hardcore motherfuckers zijn
Check em alleen maar leggings aanhebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de enige foto van hem gevonden waarop hij een shirt aan heeft.
Daarom Sharapova. Ik ben altijd gewoon voor de knapste. Hogere gunfactor. die Ivanovic is ook crush van me.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:22 schreef fathank het volgende:
Bij dat vrouwentennis he die Stosur heeft flinke handjob armen. Die trekt een paard z'n lul nog schraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |