SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door SQ op 29-05-2015 16:49:48 ]
Heb ik veel mee geprobeerd. Rolgordijn dicht, half open, open. Muziekje aan, beer met licht en muziekje. Ze overstemt het met gehuilquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:36 schreef Chanty het volgende:
Poeh lastig skittles. Misschien wat geluid op de achtergrond? Projectielamp? Wappert ze veel met dr handen? Is de kamer goed donker?
Graagquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, naast de slapende mannen.
Moet ik weer ff helpen Skit?
S.ara heeft nooit echt in een ledikant geslapen. Kreeg met 14mnd een peuterbed en toen ging het beter ( in combi met de med, rond die tijd) ik wilde een nieuwe fase ingaan en het slapen een ander tintje geven. Want het slapen had haar al die tijd ook pijn gedaan (het liggen)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:03 schreef Skittles het volgende:
Ik kan je niet meer quoten Zoë. Lees nu net je post pas.
Flesje drinkt ze goed. Ik denk dat ze de borst wil voor troost. Waar andere baby's de speen gebruiken, gebruikt zij de borst. Ze drinkt ook niet, althans ik hoor haar niet slikken![]()
We zijn inderdaad bij de ha geweest. Toen koemelkvrijdieet en haar humeur werd veel beter. Nu weer met introductie geen verandering gemerkt. Ze wil ook niet meer continu drinken, alleen als ze dus gaat slapen wel sabbelen.
Maar ik zal maandag eens de ha bellen voor een verwijzing. Wellicht komt er wel iets uit.
En ondertussen toch maar steeds weer proberen om haar in het ledikant te krijgen. Hopelijk gaat ze dan ook eens bij de go slapen zonder dat ze door Lou met een overbelaste schouder zit (![]()
)
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Mauw doet een O'tje!
Gefeliciteerd JJ! Mooi popke heb je!
Skittles, wat klinkt dat zwaar!
Wij gebruiken het ledikant niet. O slaapt er niet in. Ze ligt op een matras op de grond, met een hekje in de deuropening. Een van ons ligt dicht naast haar om haar in slaap te krijgen, en als ze wakker wordt 's nachts, gaat een van ons er naast liggen.
Misschien kun je het ledikant even laten voor wat het is, en een andere slaapplaats zoeken? Verder is de ha geen gek idee, denk ik. Of even sparren met het cb? Sterkte!
Afgelost door papaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag is![]()
Hoe doet O het qua slapen bij de oppas? Ik weet even niet wie er bij jullie op O past![]()
JJ gefeliciteerd met je dreumes![]()
Kiekeboe![]()
Lou doet dat ook met haar deken in de kinderwagen
Ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Afgelost door papascandinavie, je weet
Jj gefeli!!
In je fleecehuispakquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen! Waar is het over het algemeen nog lekker warm daar?
Nouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
JJ! Een jaar al, wat vliegt het! Gefeliciteerd!!
Skittles, tot 5,5 jaar bij je ouders geslapen??? Ik moet er niet aan denken
Karmaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou
*kuch*
Ik heb tot m'n achtste nog naast ze in het ledikant geslapen. Broertje tussen hun in. Een keer in de zoveel tijd wisselden we af. Tot ze ons he-le-maal zat waren en we een stapelbed kregen![]()
Zij verhuisden toen naar mijn ongebruikte babykamer. Het behang met gele poesjes hangt er nog steeds![]()
Het belooft dus niet veel goeds als ze de lijn van mijn slaapgewoonte door trekt
Woon jij op 41?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Godgloeiendekutzooi.. slaapt mn kind eindelijk gaat de onderbuurman boren en timmeren... heel de dag ligt ie stoned op de bank en dan om 19:45 ga je klussen...![]()
Dat was idd ook wat ik bedoelde met mijn verhaalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag is![]()
Hoe doet O het qua slapen bij de oppas? Ik weet even niet wie er bij jullie op O past![]()
JJ gefeliciteerd met je dreumes![]()
Kiekeboe![]()
Lou doet dat ook met haar deken in de kinderwagen
Lol, ik las hem als fleecehuis-pak en dachtquote:
Kun je ze niet vijlen? Of van die kattennagelkapjes eromheen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mijn tepel, bedoel je denk ik.
Oh, wás dat geen berg?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:21 schreef Skittles het volgende:
Eten tijdens het dragen![]()
De kruimels van je kinds hoofd af moeten vegen![]()
Bij het eruit halen weer kunnen zien wat je als lunch had![]()
The memories!
ik kan me nog heugen dat jij je soepkom tegen je schouder had gesust toen je huils hoorde tijdens het eten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:21 schreef Skittles het volgende:
Eten tijdens het dragen![]()
De kruimels van je kinds hoofd af moeten vegen![]()
Bij het eruit halen weer kunnen zien wat je als lunch had![]()
The memories!
vijlen is ze zelf al hard mee bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kun je ze niet vijlen? Of van die kattennagelkapjes eromheen.
Nee gekkie, je had gewoon je kind moeten wassen.quote:
Een volle soepkom jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me nog heugen dat jij je soepkom tegen je schouder had gesust toen je huils hoorde tijdens het eten?
dat trotse snoetje ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
SuzyQ heeft dan wel nog maar 1 halve tand, ik heb vandaag wel voor het eerst echt de geneugten van een kruipend kind mogen meemaken
Ik was éventjes met Silkysoft bij de voordeur.
[ afbeelding ]
Ik kan het me bij Lou levendig voorstellen nav jouw verhalenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
Whehe Suze![]()
En ook zo vrolijk!![]()
![]()
Volgens mij zou Lou met een krijshoofd ernaast zitten alsof die bloemen haar groot onrecht hebben aangedaan door om te durven vallen.
niet. Zie baby's voor dummy's.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spees dat hoofd van S erbij ook!![]()
En je bank? Echt, hoe zorg je ervoor dat daar geen kinderhandjes/snotneusjes/whatever op komt? Mijn bank ik hopjesvla kleur en daar heb ik al moeite mee.
Nou ja we hebben deze pas een maandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spees dat hoofd van S erbij ook!![]()
En je bank? Echt, hoe zorg je ervoor dat daar geen kinderhandjes/snotneusjes/whatever op komt? Mijn bank ik hopjesvla kleur en daar heb ik al moeite mee.
Geweldig meisje is Suus met haar fantastische wereldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan het me bij Lou levendig voorstellen nav jouw verhalen![]()
Suus denkt meer: Omg ben ik in The sound of music beland, alles is goud en glitterig en oh hee zie ik daar een regenboog en overal roodborstjes die für Elise fluiten
![]()
Oh crap en toen deed Sillie gelijk al even de speculoosproef?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou ja we hebben deze pas een maand. Maar hij is gemeleerd hoor dus niet zo enorm besmettelijk als hij nu lijkt op die foto.
heb ik ook gehad. Gewoon kut en nog een keer kut. Ik heb bijna mijn mobiel weggegooid. Tot er een Android update kwam.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah shit betrapt
Iets anders, ik kan echt niet fatsoenlijk typen mobiel met Chrome. Niet de autocorrect maar gewoon dat constant de woorden verspringen en as ik op backpacelbasukrdi jsethhlamameJeDrake zoals dit dos
Ik heb net een nieuwe telefoon met een kei nieuwe androidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. Gewoon kut en nog een keer kut. Ik heb bijna mijn mobiel weggegooid. Tot er een Android update kwam.
+1 op SQ. Gestoord werd ik ervan. Maar dat deed ie overal, ook op whatsapp.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah shit betrapt
Iets anders, ik kan echt niet fatsoenlijk typen mobiel met Chrome. Niet de autocorrect maar gewoon dat constant de woorden verspringen en as ik op backpacelbasukrdi jsethhlamameJeDrake zoals dit dos
ja, dan moet je m weggooien. Wel zonde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe telefoon met een kei nieuwe android
Die spray die ikea verkoopt werkt vooralsnog heel goed!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh crap en toen deed Sillie gelijk al even de speculoosproef?Knap dat ie weer schoon geworden is.
![]()
Ik heb mijn bank pas laten reinigen door een meubelreiniger en sindsdien heb ik er dekens overheen liggen want T en S smeren het liefst hun snot en kwijl aan de bank.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die spray die ikea verkoopt werkt vooralsnog heel goed!
Tot nu toe voor kots,speculoos en rode wijn.
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
* en als ik op backspace druk dan is het al helemaal niet te doen zoals dit.
Mee. Die daa r lst van jebabn? e
* meer die daar last van hebben?
Dit ja! Ik kan echt niet omgaan met die voorspellende tekst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:01 schreef Skittles het volgende:
Overigens stopte dat vervelende gedoe met typen ook toen ik 'voorspellende tekst' uitzette bij instellingen.
oh society6quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet lachen om jullie reacties
Het water droop in straaltjes uit haah luier
Kwak, nee viel mee. kliknietalsjenikswiluitgeven
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, zijn je buren al terug van vakantie?
heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jaen er lag geen pakje
ik ben zo boos.
Nah, alleen mijn eigendom kwijt gemaaktquote:
oh een Round Robin dingetje. Er is iets zogenaamd bezorgd bij mij volgens de track en trace maar ik was niet thuis (en een brievenbuspakje mag niet elders worden afgegeven) en geen enkele buur heeft iets. postnl kan me ook niet verder helpen. gewoon weg dus.quote:
Die heeft mijn vriend een paar dagen terug ook besteld. Fijn ding tot nu toequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:11 schreef DJMO het volgende:
k heb er meer last van dat Swiftkey er ineens mee kapt terwijl ik aan het typen ben . Bloedirritant . of dat m'n telefoon vastloopt als ik chrome open, of dat m'n camera het niet doet of daarop vastloopt. Heb net een nieuwe besteld, de sony xperia m2 aqua. android 4.4. Water en stofdicht. Dan kan mijn oude naar mijn dochter (die d'r foon heeft laten vallen met barst in scherm, of als reserve op de plank, of als spelding voor de jongens in de trein). Ik twijfel nog
Ja weet je, dan moet je Frans ook maar gewoon aangetekend versturenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:16 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nah, alleen mijn eigendom kwijt gemaakt![]()
![]()
garpje, weet je he![]()
issie ook écht écht waterdicht zeg maar? dat was voor mij het belangrijkste punt om juist deze te bestellenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriend een paar dagen terug ook besteld. Fijn ding tot nu toe
das best wel .. kakquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh een Round Robin dingetje. Er is iets zogenaamd bezorgd bij mij volgens de track en trace maar ik was niet thuis (en een brievenbuspakje mag niet elders worden afgegeven) en geen enkele buur heeft iets. postnl kan me ook niet verder helpen. gewoon weg dus.
We hebben 'm maar 10 minuten getest in een bakje water, maar dat heeft 'ie wel overleefdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
issie ook écht écht waterdicht zeg maar? dat was voor mij het belangrijkste punt om juist deze te bestellen
[..]
das best wel .. kak
dus een foto onder de douche maken zoals bv die hierboven, moet kunnen ook al laat ik 'm dan per ongeluk vallenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
We hebben 'm maar 10 minuten getest in een bakje water, maar dat heeft 'ie wel overleefd
Als het je om de prijs te doen is, Active Fit heeft tegenwoordig meer acties dan Baby Dry. Nu bij Bol.com volgens mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:08 schreef Danaa het volgende:
[..]
Welke ruikt lekkerder![]()
Ik dacht puur om de prijs ga ik voor BabyDry
Dan gaan we dat maar eens proberenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Extra water toevoegen kan idd geen kwaad denk ik
Fv en we hebben Sab Simplex tegen de krampjes. Bij krampjes is het vaak 'zwemmen' met de armen en benen hier, maar nu is het overstrekken. Het lijken me geen krampjes...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben even kwijt of je bv of fv geeft maar het klinkt als krampjes.... heb je al infacol oid geprobeerd?
Omgedraaidquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:43 schreef Skittles het volgende:
Even tussendoor.
Ik kan wel janken van trots![]()
[ afbeelding ]
Ze slaapt in bedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:43 schreef Skittles het volgende:
Even tussendoor.
[ afbeelding ]
Ik zou maandag de ha bellen. Reflux misschien?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Twist, wij mochten 10 ml toevoegen aan de voeding.
Hier vandaag een ontroostbare Sjaak. Al twee weken ruikt hij zuur, spuugt hij veel (hütenkäze, maar ook doorzichtig en melkig), slaapt hij nog slechter dan normaal en hoest hij veel. Hij boert ook veel eten op tussen de voedingen door en slikt dat dan weer door.
Van het CB moesten we aan het Nutriton maar daardoor raakte hij gelijk verstopt. De klachten verdwenen ook niet. Dus besloten we gister te stoppen daarmee. Maar sindsdien is het huilen, wakker zijn, overstrekken... Echt zo zielig. En natuurlijk alle klachten nog steeds. Ik ben aan het twijfelen of ik de HAP moet bellen of dat ik tot maandag ga wachten, dan zou het CB me bellen om te vragen hoe het gaat. Vind het lastig zo en vooral heel zielig. Hebben jullie tips?
Is t de eerste keer dat ze op dr buik ligt? Saar slaapt ook rustiger sinds ze dat doet....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:43 schreef Skittles het volgende:
Even tussendoor.
[ afbeelding ]
Nee in de nacht draait ze vaak op haar buik, maar wordt daar altijd wakker van en komt niet meer in slaap.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is t de eerste keer dat ze op dr buik ligt? Saar slaapt ook rustiger sinds ze dat doet....
Ooh we hebben vandaag een foto gemaakt voor saar dr 1e verjaardagsuitnodiging... een kind met n opblaas 1...
Jawelquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee in de nacht draait ze vaak op haar buik, maar wordt daar altijd wakker van en komt niet meer in slaap.
Ik had haar uit pure noodzaak even erin gelegd. Op haar rug. Dit heeft ze helemaal zelf gedaan
Beet ze niet in de 1?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Standaard dingen doen we inderdaad al. We kijken wel hoe de nacht gaat... Hij probeert nu te slapen maar het lukt nog niet helemaal. Hij blijft onrustig. Ik vind het zo zieligquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik zou maandag de ha bellen. Reflux misschien?
De standaard tips zullen jullie wel al geprobeerd hebben, zoals omhoog houden en lopen, verder weet ik niks.. sorry
Hier verschilde de ontlasting nogal bij gebruik van jbpm van Nutrilon of die van Kruidvatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Twist, wij mochten 10 ml toevoegen aan de voeding.
Hier vandaag een ontroostbare Sjaak. Al twee weken ruikt hij zuur, spuugt hij veel (hütenkäze, maar ook doorzichtig en melkig), slaapt hij nog slechter dan normaal en hoest hij veel. Hij boert ook veel eten op tussen de voedingen door en slikt dat dan weer door.
Van het CB moesten we aan het Nutriton maar daardoor raakte hij gelijk verstopt. De klachten verdwenen ook niet. Dus besloten we gister te stoppen daarmee. Maar sindsdien is het huilen, wakker zijn, overstrekken... Echt zo zielig. En natuurlijk alle klachten nog steeds. Ik ben aan het twijfelen of ik de HAP moet bellen of dat ik tot maandag ga wachten, dan zou het CB me bellen om te vragen hoe het gaat. Vind het lastig zo en vooral heel zielig. Hebben jullie tips?
Ik ga de rest nog lezen maar mijn oog viel direct hier op. Jeeeeeee,go Loutje!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:43 schreef Skittles het volgende:
Even tussendoor.
[ afbeelding ]
Goede tip! Ik ga morgen naar het Kruidvat. De Nutriton is toch bijna op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:53 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hier verschilde de ontlasting nogal bij gebruik van jbpm van Nutrilon of die van Kruidvat
De jbpm van Kruidvat zorgde dat zijn ontlasting gewoon bleef, van Nutrilon verdikte het.
En bel ze gewoon als je je er niet gerust bij voelt!
Ook wij hebben tweemaal naar hen gebeld, voelde ons erg gehoord en geholpen!!
Nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:51 schreef ingee het volgende:
Pfff, werken en meepraten, hoe doen jullie dat?
Whiiiiiiiii!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:43 schreef Skittles het volgende:
Even tussendoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Niet. Ik hops soms het topic in en reageer op wat me opviel. En dan hops ik weer weg. Om examens na te kijken, bijvoorbeeld, zoals nu
.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zo verliefd op mijn kereltje.. We hebben geluncht in de stad en hij zat er in de kinderstoel gezellig bij, sabbelend op een stuk komkommer. Dit is precies hoe ik het allemaal voor me zag voor hij er was.
Aww! Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat tandenknarsen, wat vreselijk! Zijn er bitjes in die maat?
Sterkte met het ongemak van Sjaak, MevrouwC..
Ik ben zo verliefd op mijn kereltje.. We hebben geluncht in de stad en hij zat er in de kinderstoel gezellig bij, sabbelend op een stuk komkommer. Dit is precies hoe ik het allemaal voor me zag voor hij er was.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hetzelfde als altijd, tussen elk wakkermoment een uurtje kunnen slapen.quote:
Ik heb uiteindelijk niet gebeld en we hebben een goede nacht gehad, tot 5.20u (toen zei Sjaak: "The sky is awake, so I am awake"quote:Op zondag 31 mei 2015 00:41 schreef faptist het volgende:
Oh en cactus, ik zou gewoon bellen. Ik zou daar ook geen rust door hebben.
Sjaak rommelt wel vaak he.
Overgeven, weinig dan weer veel plas, slapen en dan weer niet slapen.. Kan me voorstellen dat jij soms bekaf bent.
Ik denk dat je er echt verstandig aan doet om eens een checkup te laten doen. Gewoon voor je eigen gemoedsrust.
Oh wat een mooie meid!! Echt een geweldige blik. En dat kapsel staat haar heel erg goedquote:Op zondag 31 mei 2015 06:28 schreef Spees_Eend het volgende:
SuzyQ is in een nacht in maat 74 én in een heus kapsel gegroeid!
[ afbeelding ]
Schrok je je niet kapot? Maar wat ontzettend fijn!!! Go Fransquote:Op zondag 31 mei 2015 06:55 schreef AwayTL het volgende:
Frans heeft voor het eerst in zn leven geen nachtfrans gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Isniestuknie
quote:Op zondag 31 mei 2015 08:43 schreef JufMariska het volgende:
Hoe ist nu met Sjaak MwC?Oh dat lijkt me heel erg pijnlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak heeft weer even heel veel krampen na zijn flesje, maar dat gaat wel weer over zo. Hij spuugt nog steeds veel, ook met Nutriton. Maar hij krijgt nu ook weer dik slijm ervan wat hij moeilijk weg krijgt en gister bijna in stiktedus ik vind het allemaal maar lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Daar lag ik nog naast
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die Wings zat ik ook al aan te denken. Helemaal inbakeren zou ik liever niet doen, vooral omdat je dat ook weer af moet leren enzo. Zijn er hier moeders met ervaring met die Wings?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:29 schreef BlueEyes het volgende:
Twist misschien is inbakeren of AngelWings een optie tegen onrustig wakkerwapperen??
En die geluidjes waren hier ook maar dat was dacht ik hoer verwerken van de dag en ontwikkelen, heb er zelf nooit op gegoogelt![]()
Maar eerst de onrust van slapen uitproberen dmv die armpjes in bedwang houden en dan erna verder kijken?
je doet het goed hoor, en google is niet je beste vriend
(net als tijdens zwangerschap)
Chanty had van die wings dacht ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:43 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, die Wings zat ik ook al aan te denken. Helemaal inbakeren zou ik liever niet doen, vooral omdat je dat ook weer af moet leren enzo. Zijn er hier moeders met ervaring met die Wings?
Moet inderdaad wel een beetje oppassen met googlen, al lukt het meestal wel om rationeel te blijven denken/kijkenvooralsnog maak ik me ook niet heel veel zorgen om die geluidjes, denk dat het inderdaad samenhangt met het onrustig slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Héél herkenbaar! Lucas had dat ook heel erg. De krampjesperiode afgewacht en bij al te onrustig slapen bij ons gelegd. (Ik sliep dan prima, dat is niet iedereen gegeven..) We hebben toen niet echt gebakerd, wel strak ingestopt, dat werkte meestal ook best goed.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:25 schreef twist02 het volgende:
Even een beroep doen op jullie kennis en ervaring:
Onze mini (2,5 week) doet het eigenlijk hartstikke goed (gisteren nog 2 flinke poepluiers, dus hopelijk is de verstopping daarmee opgelost!); ze heeft zelfs al een aardig ritme qua voedingen te pakken (6 flessen totaal, waarvan 1 nachtvoeding). Overdag is ze meestal ook heel vrolijk en alert en slaapt tussendoor prima in de box. So far, so good!
Maar 's avonds en 's nachts heeft ze moeite met inslapen; vaak schrikt ze na een paar minuten wakker en ligt dan onrustig met haar armpjes te slaan en met haar beentjes te schoppen. Als je dan haar handjes vasthoudt en er zachtjes over aait, wordt ze wel rustig en valt weer in slaap, om even later weer wakker te schrikken. Vooral na de nachtvoeding (+/- 4u) slaapt ze hierdoor amper meer...
Iemand tips/ideeën?
Ik snap dat het met zo'n kleintje ook nog gewoon wennen is en ik verwacht dan ook echt geen baby die doorslaapt ofzomaar dit lijkt me ook voor haar vervelend
Ook maakt ze 's nachts constant geluidjes zonder echt te huilen; het zijn meer kleine 'kreuntjes' alsof ze iets probeert wat niet lukt, afgewisseld met slik/smak geluidjes. Als ik daar op google, kom ik alleen maar verhalen tegen over reflux... Overdag heeft ze dit niet/minder en verder is ze wel gewoon vrolijk. Als ze huilt, is er meestal een duidelijke oorzaak (honger, luier, etc.) en spugen doet ze ook niet echt veel (wel regelmatig een klein mondje ofzo).
Zouden die geluidjes dan ook 'gewoon' van het onrustig slapen zijn, of is dat wel echt een teken dat er meer aan de hand is?
Nee, dat kunnen jullie niet zien door een beeldschermmaar misschien dat er wel iemand is die het bekend voorkomt?
/bezorgde mama
Mja, echt bij ons in bed leggen durf ik niet zo goed aan. Ze ligt nu in de wieg naast mij, op gelijke hoogte en echt pal naast ons bed (ik kan over haar handjes aaien tussen de spijlen van de wieg door).quote:Op zondag 31 mei 2015 14:57 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Héél herkenbaar! Lucas had dat ook heel erg. De krampjesperiode afgewacht en bij al te onrustig slapen bij ons gelegd. (Ik sliep dan prima, dat is niet iedereen gegeven..) We hebben toen niet echt gebakerd, wel strak ingestopt, dat werkte meestal ook best goed.
Deze is helemaal zelf gemaakt.. met lakenkatoen en vilt en zulksquote:Op zondag 31 mei 2015 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat nou een prefab slinger waar je alleen nog het juiste getal in moet plakken? Of heb je die helemaal zelf gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede nieuws: ik ben weer op prezwangerschapsgewicht
Slechte nieuws: er moet nog 16 kilo af voor een BMI van 25![]()
Maar er wordt aan gewerkt![]()
En zei ik een paar dagen geleden nog dat we dachten dat L het kruipen over zou slaan, gaat ze zomaar ineens van de ene op de andere dag aan de kruip. Niet normaal![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:13 schreef Dyre het volgende:
Is dat zo'n pakket waar de vlaggetjes, letters en het lint wel al in zit, maar je de rest aan elkaar moet naaien/strijken? Volgens mij heb ik die dingen wel eens bij de Action of Hema ofzo zien liggen.
Ik ben net 2 uur bezig geweest om L in bed te leggen... Hartstikke moe, maar het bed was lava en groot DRAMA. Maar zodra ik haar optilde ging die duim weer in de mond. Mooi, dacht ik, dit is een klus voor de draagdoekMaar dat was ook strekken en wringen en mopperen
![]()
Niks was goed, maar toch echt doodop dat kind. Nu 2 uur later heeft ze eindelijk aan haar slaap toegegeven en ligt ze in bed.
Lang geleden dat we er zoveel moeite mee hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede nieuws: ik ben weer op prezwangerschapsgewicht
Slechte nieuws: er moet nog 16 kilo af voor een BMI van 25![]()
Maar er wordt aan gewerkt![]()
En zei ik een paar dagen geleden nog dat we dachten dat L het kruipen over zou slaan, gaat ze zomaar ineens van de ene op de andere dag aan de kruip. Niet normaalgeen pakket van wie dan ook, ik maak al een hele tijd zulke slingers, heb t ook met saar dr na gedaan tijdens mn zwangerschap.
Vanaf 0 dusS. 2014
J. 2016
Sjaak had daar ook wel erg last van, wapperde zichzelf in de eerste weken behoorlijk wakker met z'n handjes. Hebben toen een Puckababy gebruikt en toen sliep hij meteen een stuk beter. Nu slaapt hij al een paar weken op z'n buik (vond ik spannend, maar het gaat goed en hij is al sterk in zijn nekje) en hij slaapt dan zo ontzettend veel beter.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:05 schreef twist02 het volgende:
[..]
Mja, echt bij ons in bed leggen durf ik niet zo goed aan. Ze ligt nu in de wieg naast mij, op gelijke hoogte en echt pal naast ons bed (ik kan over haar handjes aaien tussen de spijlen van de wieg door).
Strak instoppen werkt ook niet echt; ze blijft net zo lang wurmen tot ze haar handjes weer boven het dekentje uit heeft... Als ze slaapt, liggen haar handjes ook bijna altijd naast haar hoofd, dus ik vermoed dat ze zo het lekkerst slaapt.
Was het wel lekker? Want dan mag het, toch?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Een pond bruidstaart wegwerken zal daar overigens niet positief aan bijdragen. Ik ben ook kei misselijk
ja, het riep wel mooie nostalgische gevoelens op ook. En ik ben ook erg blij dat ie mn vriezer uit is nuquote:Op zondag 31 mei 2015 15:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Was het wel lekker? Want dan mag het, toch?
Dan is het goedquote:Op zondag 31 mei 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het riep wel mooie nostalgische gevoelens op ook. En ik ben ook erg blij dat ie mn vriezer uit is nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:06 schreef Selvaria het volgende:
Vic een half jaar!![]()
Gm ook al zo creatief! Daarin schiet ik helaas echt tekort.![]()
Geiten zijn ook tof Mauw! *gaat weer stuk bij de gedachte aan het filmpje over fainting goats*![]()
Klinkt heerlijk en vermoeiend Amsel! Wat goed van je meisje.
Mijn biggetje ligt in de box te knorren.Elke keer als ik haar even weg wil leggen om iets te doen valt ze in slaap. Kiek nou:
Aaah kiek nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
S. 2014
J. 2016
Ah, nog meer ervaring met de wings dus!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:24 schreef Crumpette het volgende:
Spees, selvaria, frans, mauw, rady, amsel![]()
![]()
Twist, klinkt heel bekend. Hier werkte de puckababy mini goed, maar daar moest een deken over en die schopte hij dan af, kon ik hem alsnog gaan sneaktoedekken midden in de nacht, want anders wakker door kou. Ik zocht naar een oplossing waar hij niet zomaar uit kon groeien en waar hij ook een slaapzakje bij aan kon, en dat was de wings. Super! Echte restrictie is het niet, maar het remt wel wat af.
Snap ikquote:Op zondag 31 mei 2015 16:41 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, nog meer ervaring met de wings dus!
Zoiets zoek ik inderdaad ook, wat haar bewegingen een beetje afremt, zonder te veel te beperkenVanaf wanneer gebruikten jullie de wings? En 'pikte' hij het meteen, of was het erg wennen?
Het lijkt me wel echt een handige uitvinding eigenlijk, maar het is zo lastig omdat je vooraf niet weet of het gaat werken.
Heb ook al op Marktplaats gekeken, maar daar staan er geen op helaas. Toch nog niet zo bekend in NL denk ik ofzo?
MwCactus: lief van het aanbod van de puckababymaar heb het idee dat ze daarbij weer iets te veel beperkt wordt in d'r bewegingen
Danaa: ja echt drama wil ik het bij ons eigenlijk niet noemen, want soms slaapt ze een paar uur achter elkaar zonder problemen. Daarom wil ik eigenlijk ook terughoudend zijn met echt inbakeren, omdat ik bang ben dat ze daar dan weer te veel aan 'went' ofzo.
Zo kan ik het ook!quote:Op zondag 31 mei 2015 12:38 schreef Radyhyn het volgende:
Daar bent ik weer!
Frans!
Lou!
Suzy
DaD
Saar
Razz
MC
SQ
Och, hij keek de eerste keer een beetje verward, maar verder pikt ie dat soort dingen meteen. Toen hij heel klein was (quote:Op zondag 31 mei 2015 16:41 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, nog meer ervaring met de wings dus!
Zoiets zoek ik inderdaad ook, wat haar bewegingen een beetje afremt, zonder te veel te beperkenVanaf wanneer gebruikten jullie de wings? En 'pikte' hij het meteen, of was het erg wennen?
Het lijkt me wel echt een handige uitvinding eigenlijk, maar het is zo lastig omdat je vooraf niet weet of het gaat werken.
Heb ook al op Marktplaats gekeken, maar daar staan er geen op helaas. Toch nog niet zo bekend in NL denk ik ofzo?
MwCactus: lief van het aanbod van de puckababymaar heb het idee dat ze daarbij weer iets te veel beperkt wordt in d'r bewegingen
Danaa: ja echt drama wil ik het bij ons eigenlijk niet noemen, want soms slaapt ze een paar uur achter elkaar zonder problemen. Daarom wil ik eigenlijk ook terughoudend zijn met echt inbakeren, omdat ik bang ben dat ze daar dan weer te veel aan 'went' ofzo.
+1quote:Op zondag 31 mei 2015 16:47 schreef ingee het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook!![]()
![]()
voor allen, kies aub zelf even de bijbehorende smiley.
Dank jequote:Op zondag 31 mei 2015 16:47 schreef ingee het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook!![]()
![]()
voor allen, kies aub zelf even de bijbehorende smiley.
Vanaf 3 maanden is het geloof ik. Maar hij kan z'n hoofdje al zo goed recht houden dat ik het wilde proberen. Hij is tenslotte al bijna 3 maanden...quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak in de Bumbo-seat... Vandaag nog maar een paar minuutjes maar hij deed het super goed.Oke nu weet ik het zeker. Ik neem hem morgen van mijn werk mee naar huis! Ik wil het ook proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, fv inderdaad. Overdag geven we wel regelmatig een speen voor d'r zuigbehoefte, maar 's nachts proberen we het zoveel mogelijk zonder, omdat je 'm anders weer 10x terug moet geven als ze 'm kwijt isquote:Op zondag 31 mei 2015 16:53 schreef ingee het volgende:
Twist, geef je fv? Heeft ze een speen in bed?
Bij ons was er in het begin ook veel gesabbel, gexwaai en gekreun 's nachts, maar bleek dat ze gewoon een speen nodig had om in slaap te komen.
Heeft ze die niet, dan moeten er handen gesabbeld worden, maar die leiden weer een eigen leven, waardoor ze zichzelf in het gezicht sloeg.
Gefelicitaart!!!quote:
10 keer terugstoppen blijf je houden. We hebben o.a. een speen met ring eraan, maar dan kunnen we het verder wel vergeten, want die handjes vinden automatisch die ring en trekken de speen er uit.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:19 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, fv inderdaad. Overdag geven we wel regelmatig een speen voor d'r zuigbehoefte, maar 's nachts proberen we het zoveel mogelijk zonder, omdat je 'm anders weer 10x terug moet geven als ze 'm kwijt ismaar misschien is het voor het in slaap komen inderdaad wel goed om toch te doen
Ja, dat geloof ik ook wel ja, dat je dat terug stoppen blijft houdenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:28 schreef ingee het volgende:
[..]
10 keer terugstoppen blijf je houden. We hebben o.a. een speen met ring eraan, maar dan kunnen we het verder wel vergeten, want die handjes vinden automatisch die ring en trekken de speen er uit.
Speen zonder ring, hoofdje op zij draaien en de handjes strak onder het laken stoppen werkt hier erg goed.
En als ze eenmaal goed slaapt trek ik de speen er weer uit, dan hoor je 'plop' en zuigt ze haar tong vacuum.
bij dragen zitten ze in een natuurlijke c-houding met t ruggetje en "liggen" ze als t ware ondersteund door je borst op je.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:42 schreef Risu het volgende:
Hoe zit dat dan met dragen? Dat is toch ook rechtop in de doek?
Anyway, ik merk wel dat Y het rechtop idd leuker vindt. Als ze teveel plat ligt dan wiebelt ze ook om overend te komen. Maar ik hou haar nog wel zoveel mogelijk schuin dan, zo ligt ze meer op de rug dan op de komt zeg maar. In de stokke stoel ligt ze ook zo half half. En in de MC ook, alleen ligt ze daar niet vaak in.
Slapen doe ik wel zoveel mogelijk plat in bed. Zo zit ze dus nooit lang bij ons.
ja dat kregen wij nog steeds te horen met zes maanden, maar een week of twee daarna begon hij te rollen naar zijn buik.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:50 schreef Radyhyn het volgende:
Ja.. we moesten em meer op z'n buik leggen.. (maar dat is het standaard riedeltje bij het CB toch?)..
Maar hij vindt buikliggen maar 5-10 minuutjes leuk.. daarna is het mekkeren.
Fijn dat het echt al duidelijk minder aan het worden is Risu.
Had wel gehoord dat tot een jaar het nog wel bij kan trekken met die hoofdjes.
die eerste rolletjes vam buik naar rug is meestal meer vallen dan bewust rollen. daarom stopt dat vaak ook weer (dan kunnen ze zich genoeg controleren om niet meer om te vallen) en vervolgens leren ze vaak eerst van rug nasr buik te rollen (pas tegen zes maanden soms eerder soms later) en daarna met beleid terug naar rug... dat is de standaard volgorde zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:57 schreef Risu het volgende:
Oh ja, dat buikliggen. Ik lees hier van kindjes jonger dan Y die ineens gaan rollen, en zij ligt alleen maar te kreunen en puffen op haar buik. Ik moet het echt vaker doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en de oudste heeft zich altijd al schuivend op zn rug verplaatst. Vond op zn buik niks.
Doet wattie moet doen en slaapt inmiddels op zn buik .Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Oei Bumba gebruiken..quote:Op zondag 31 mei 2015 17:33 schreef kwakz0r het volgende:
valt er even middenin: wat t cb bij ons zei is dat die hele kleintjes (eigenlijk onder zes maanden) niet teveel rechtop moeten zitten (ook niet op schoot enzo) niet alleen vanwege de ontwikkeling van de rug, maar ook omdat ze t vaak zo fijn vinden dat ze daarna minder graag willen liggen op de buik en dat bemoeilijkt weer allerlei andere ontwikkelingen.
nou ben ik sowieso niet zo'n bumba fan maar ik zou m echt niet voor 5 maanden gebruiken denk ik![]()
oh en hai, even uitrusten op eennparkeeprlaats op weg naar huis, niet bijgelzen sinds ik vanochtend postte en deze pagina. insane weekend....
Ah, nog een fan van de wings dus?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:25 schreef AwayTL het volgende:
En de wings. Had wel de grootste gehaald voordat hij het min aantal kilo's was dat voorgeschreven is, maar ging goed.
*leest mee* hier ook nog heel lichte afplatting en een klein kuiltje, maar dat kuiltje komt doordat het er omheen alweer aan het ont-deuken is nu hij inmiddels meer zit en niet meer enkel op zijn rug ligt. Vraag me echt af wat zo'n fysio kan doen? Behalve constateren dat je kindje prima moboliteit heeft alle kanten op en je adviezen geven over het draaien van het hoofd die je allang hebt gelezen?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:43 schreef Radyhyn het volgende:
Over het 'zitten': Och die paar minuutjes.. al is het maar even om zo'n uber-cute foto te maken
Over CB gesproken..
Vics hoofdje is aan de achterkant aan de linkerkant een beetje afgeplat.. in het midden zit ook een klein kuiltje. Bij het CB vonden ze het niet super erg.. maar ze adviseerden wel om er een fysiotherapeut naar te laten kijken. Die komt over 1,5 week langs.
Heb alleen niet het idee dat hij echt een voorkeurshouding heeft.. dus ben benieuwd wat de fysio ervan vindt of ze er eventueel wel iets ermee kan...
ik moest aan je denken vandaag! op t CvA een examen meegezongen vandaag (directie), zaten vast een hoop bekende koppen bij van jequote:
Hij is dus geboren in week 11. Week 11+38= week 49, geboren op de woensdag dus 2 dec is ie 38 weken + 2 dagen is 4 december? Tochquote:Op zondag 31 mei 2015 20:59 schreef DJMO het volgende:
even een ongegeneerde stomme vraag tussendoor.ik wil eind van 't jaar een even lang uit als in de buik foto maken (ben bevallen met 38+2 op 11-03). Kan iemand me helpen uit te zoeken op welke datum ik dan in hemelsnaam die foto moet maken?? Ik kom er echt niet uit /domblondje
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Kun je niet gewoon ff je agenda doorscrollen en weken tellen? Zo deed ik het iig+1 op je spoiler jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En op de rest eigenlijk ook
En verder ben ik ook helemaal niet goed bijgelezen. Ik zag wel een goede vraag aan Skittles; hoe hou je het vol en hoe gaat het eigenlijk met jou! Miss Positivo!? Lou vandaag nog in bed geslapen?
Mijn Suzekind heeft vandaag de grootste lol gehad in de ballenbak in Monkeytown. Ze vind het echt geweldig, ze ging er zelfs voor proberen te kruipen
![]()
Dan kom ik op 2 decemberquote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hij is dus geboren in week 11. Week 11+38= week 49, geboren op de woensdag dus 2 dec is ie 38 weken + 2 dagen is 4 december? Toch?
Maar je telt toch vanaf geboortedag?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dan kom ik op 2 december
Nee oke ik heb het met kalender gedaan. 38 weken va 9 maart (want begin op kalender) en dan 2 dagen verder.
4 decemberquote:Op zondag 31 mei 2015 20:59 schreef DJMO het volgende:
even een ongegeneerde stomme vraag tussendoor.ik wil eind van 't jaar een even lang uit als in de buik foto maken (ben bevallen met 38+2 op 11-03). Kan iemand me helpen uit te zoeken op welke datum ik dan in hemelsnaam die foto moet maken?? Ik kom er echt niet uit /domblondje
Ninja edit! Ik begreep het alweer helemaal niet meerquote:Op zondag 31 mei 2015 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
24 dagen voor je UD. Opgelost slotje
mijn hersencel maakte inderdaad even kortsluitingquote:Op zondag 31 mei 2015 21:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ninja edit! Ik begreep het alweer helemaal niet meer. Ik ben niet zo'n reken/logicawonder... Tijdens mijn examen wiskunde kwam de docent naar me toe. Of het wel ging, ik keek zo moeilijk
![]()
Fan ja!quote:Op zondag 31 mei 2015 19:29 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, nog een fan van de wings dus?Werkte het bij jullie ook meteen goed, of was het erg wennen?
En wat ik me ook steeds afvraag: moet je het gebruik ervan ook echt afbouwen, of kunnen ze op een gegeven moment 'gewoon' zonder?
Ik zou nu wel voor de kleinste gaan denk ik; ze weegt nu tegen de 4 kilo, dus dan zijn die vanaf 6 kilo nog wel echt te groot denk ik.
Oh ja!!! Hehe, ik kan me niet meer verschuilen onder weinig slaap.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maar je telt toch vanaf geboortedag?
ja, je hebt helemaal gelijk. Mijn hersencel is dus ook al dood. Mooi is dat.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:14 schreef ingee het volgende:
SQ, help, ik snap het nog niet?
Is DMJO een jaar min 24 dagen zwanger geweest? Liep ze dan niet een week of 9 overtijd?
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je hebt helemaal gelijk. Mijn hersencel is dus ook al dood. Mooi is dat.
Zal ik het met mijn modpowers helemaal doen verdwijnen?
mjah. Ik verschuil me niet achter mijn adhd, maar dat is dus één van mijn tekortkomingen. Ik ben een ramp met data en afspraken onthouden. en nu denk ik er aan dat ik dán een foto wil maken en dan wil ik ook NU meteen een reminder in mijn telefoon zetten zodat ik op die dag een herinnering krijg dat ik die foto moet maken. En ik weet van mezelf dat ik onrustig blijf tot ik die datum in m'n agenda gezet hebquote:Op zondag 31 mei 2015 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe dan ook wordt het zo te lezen hoog tijd om de datum te achterhalen want de kans is bijna verkeken!
Klopt, Frans is ook verwekt op mijn verjaardag (12-3) .quote:Op zondag 31 mei 2015 21:21 schreef Heliotrope het volgende:
Wat was er nou wel met 24 dagen?
En 11-3 als laatste menstruatie invullen in van die zwangerschapsrekendingen is zeker ook valsspelenkomt ook op 4 december iig
Pic!quote:Op zondag 31 mei 2015 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga even mijn kap van schaamte opzetten, brb
quote:
Niet zeuren. Topic is bijna vol.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:44 schreef ingee het volgende:
Ja, dan moet ik of hunten, of een rij nutteloze posts er jassen en geband worden....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |