Tsja, je kan ze tijdelijk dichttimmeren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Spees
Wij hebben dus stopcontacten met ingebouwde beveiliging. En ik ben best bang voor de glas in lood schuifdeuren. Daar loop je zó doorheen. Maar ja, ze zal uiteindelijk ook moeten leren dat sommige dingen niet kunnen. Lastig.
ik heb best wel een wildebras. Maar die heeft nooit een bord kapot gegooid of onvoorzichtig gedaan met glas. Zat echt al heel vroeg een soort sensor voor breekbare dingen in. Dus als je zelf voor niet al te uitlokkende omstandigheden zorgt zoals een bananenschil vlak voor dat raam (ok en gewoon rennen binnen proberen af te leren) dan kan dat ook heel goed gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Spees
Wij hebben dus stopcontacten met ingebouwde beveiliging. En ik ben best bang voor de glas in lood schuifdeuren. Daar loop je zó doorheen. Maar ja, ze zal uiteindelijk ook moeten leren dat sommige dingen niet kunnen. Lastig.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Eerstvolgende prioriteit is een slotje op de la met speculoospasta. Voor de veiligheid van mijn bank en hart.
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
And one minute to take your baby girl to bed.
Only to find
Your new couch covered in speculoose paste.
One minute to get yourself into the ugly cry
Find a new normal. Today.
Als je denkt 'o wat is hij/zij heerlijk stil aan het spelen' dan is het meestal mis!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef ingee het volgende:
Speculoos everywhere?
Ook maar een slotje op de make-up kast dan maar denk ik, voordat de muren geverfd zijn met lippenstift.
Omfg, my worst nightmare zo ongeveerquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Eerstvolgende prioriteit is een slotje op de la met speculoospasta. Voor de veiligheid van mijn bank en hart.
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
Only to find
*proest*quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
Only to find
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
Only to find
Ja, ik gok dat Sillie niet het braafste jongetje van de klas gaat wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:29 schreef AwayTL het volgende:
[..]sillie, ik hou van dat jong, echt. Kan hij mijn peuter niet een lesje kattekwaad geven?
Koekjespasta ftw!!
Jawel hoor,een heerlijke boterham en puur gelukquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:12 schreef Burdie het volgende:
Ik merk al dat we niks missen door het niet in huis hebben van speculoos.
+1quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Burdie het volgende:
Ik heb nooit een (tafel)punt afgedekt. Kuiken is voorzichtig genoeg.
nee dat was mijn idee ook, maar zie t op fotos zoveel terugkomenquote:Op zondag 31 mei 2015 09:56 schreef GotC het volgende:
Randen om je box? Van die stootkussens?Nooit gebruikt en nooit gemist.
Zijn waarschijnlijk Amerikaanse foto's, daar zijn die dingen redelijk standaard, ook voor wiegen en ledikantjes. In Nederland worden ze (iig in wiegen en ledikantjes) afgeraden ivm wiegendood.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat was mijn idee ook, maar zie t op fotos zoveel terugkomen
nee nederlands toevalligquote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk Amerikaanse foto's, daar zijn die dingen redelijk standaard, ook voor wiegen en ledikantjes. In Nederland worden ze (iig in wiegen en ledikantjes) afgeraden ivm wiegendood.
Ga je de box nog verven, dat ie beter bij de rest past?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee nederlands toevallig
Maar ben echt blij met t antwoord. Ik heb me er eindelijk overheen kunnen zetten dat al onze meubels beneden zwartbruin zijn en de box wit. Stootranden die een afwijkende kleur hebben tov t boxkleed had ik niet aangekund
nee eigenlijk wil ik de rest van de meubels wit, veel lichter haha. Tis een supermooie (nieuwe) box van holland, ben bang dat ik m verknal. En hij staat er maar tijdelijk (tegen de tijd dat ie weggaat, ga ik m missen)quote:Op zondag 31 mei 2015 11:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga je de box nog verven, dat ie beter bij de rest past?
Mijn hormonen wilden destijds alles verven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |