Tsja, je kan ze tijdelijk dichttimmeren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Spees
Wij hebben dus stopcontacten met ingebouwde beveiliging. En ik ben best bang voor de glas in lood schuifdeuren. Daar loop je zó doorheen. Maar ja, ze zal uiteindelijk ook moeten leren dat sommige dingen niet kunnen. Lastig.
ik heb best wel een wildebras. Maar die heeft nooit een bord kapot gegooid of onvoorzichtig gedaan met glas. Zat echt al heel vroeg een soort sensor voor breekbare dingen in. Dus als je zelf voor niet al te uitlokkende omstandigheden zorgt zoals een bananenschil vlak voor dat raam (ok en gewoon rennen binnen proberen af te leren) dan kan dat ook heel goed gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Spees
Wij hebben dus stopcontacten met ingebouwde beveiliging. En ik ben best bang voor de glas in lood schuifdeuren. Daar loop je zó doorheen. Maar ja, ze zal uiteindelijk ook moeten leren dat sommige dingen niet kunnen. Lastig.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Eerstvolgende prioriteit is een slotje op de la met speculoospasta. Voor de veiligheid van mijn bank en hart.
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
And one minute to take your baby girl to bed.
Only to find
Your new couch covered in speculoose paste.
One minute to get yourself into the ugly cry
Find a new normal. Today.
Als je denkt 'o wat is hij/zij heerlijk stil aan het spelen' dan is het meestal mis!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef ingee het volgende:
Speculoos everywhere?
Ook maar een slotje op de make-up kast dan maar denk ik, voordat de muren geverfd zijn met lippenstift.
Omfg, my worst nightmare zo ongeveerquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Eerstvolgende prioriteit is een slotje op de la met speculoospasta. Voor de veiligheid van mijn bank en hart.
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
Only to find
*proest*quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
Only to find
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Oprah voice over
All it takes.
Is one toddler.
Only to find
Ja, ik gok dat Sillie niet het braafste jongetje van de klas gaat wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:29 schreef AwayTL het volgende:
[..]sillie, ik hou van dat jong, echt. Kan hij mijn peuter niet een lesje kattekwaad geven?
Koekjespasta ftw!!
Jawel hoor,een heerlijke boterham en puur gelukquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:12 schreef Burdie het volgende:
Ik merk al dat we niks missen door het niet in huis hebben van speculoos.
+1quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Burdie het volgende:
Ik heb nooit een (tafel)punt afgedekt. Kuiken is voorzichtig genoeg.
nee dat was mijn idee ook, maar zie t op fotos zoveel terugkomenquote:Op zondag 31 mei 2015 09:56 schreef GotC het volgende:
Randen om je box? Van die stootkussens?Nooit gebruikt en nooit gemist.
Zijn waarschijnlijk Amerikaanse foto's, daar zijn die dingen redelijk standaard, ook voor wiegen en ledikantjes. In Nederland worden ze (iig in wiegen en ledikantjes) afgeraden ivm wiegendood.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat was mijn idee ook, maar zie t op fotos zoveel terugkomen
nee nederlands toevalligquote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk Amerikaanse foto's, daar zijn die dingen redelijk standaard, ook voor wiegen en ledikantjes. In Nederland worden ze (iig in wiegen en ledikantjes) afgeraden ivm wiegendood.
Ga je de box nog verven, dat ie beter bij de rest past?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee nederlands toevallig
Maar ben echt blij met t antwoord. Ik heb me er eindelijk overheen kunnen zetten dat al onze meubels beneden zwartbruin zijn en de box wit. Stootranden die een afwijkende kleur hebben tov t boxkleed had ik niet aangekund
nee eigenlijk wil ik de rest van de meubels wit, veel lichter haha. Tis een supermooie (nieuwe) box van holland, ben bang dat ik m verknal. En hij staat er maar tijdelijk (tegen de tijd dat ie weggaat, ga ik m missen)quote:Op zondag 31 mei 2015 11:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga je de box nog verven, dat ie beter bij de rest past?
Mijn hormonen wilden destijds alles verven...
Ja ik ging even testen. Als je edit, dan wordt het geen linkquote:
Oh dat verklaard. Ik vroeg het me ook al af inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:00 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja ik ging even testen. Als je edit, dan wordt het geen link
Sorry voor dit zijspoor. Ik vroeg me ineens af waarom iedereen dat leek te doen
In veel zwembaden is het verplicht volgens mij. Ik doe het alleen in natuur water niet. Zoon heeft weleens gepoept in een zwemluier, onder water. Het liep zo langs de luierquote:Op zondag 31 mei 2015 19:52 schreef Hilmo het volgende:
Zwembroekje bedoelde ik ja, geen zwemluier. Bij ons op zwemmen doen ze niet aan zwemluiersnog nooit mis gegaan.
Ook niet bij anderen. Weet niet of ik het in een ander zwembad aandurf, of is het verplicht?
Maar ik ga het broekje nog wel passen bij hem, wie weet past deze maat 80 toch.
Zie topic titelquote:Op zondag 31 mei 2015 09:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kom even binnen stormen.
Noob vraag, randen om je box, is dat noodzakelijk? Ik dacht dat pasgeboren babys niet konden rollen en daarna passen ze toch niet meer door de spijlen heen?
En heeft iemand een boekentip, voor de aanloop naar de bevalling (heb nu bevallen en opstaan geleend) en de voorbereiding op de eerste maanden/jaar met je baby?
Dat leek me echt zo'n... Tsja. Haha.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef ingee het volgende:
[..]
Zie topic titel
Deze kwam ik dus bij de bieb tegen
[ afbeelding ]
Volgende keer gaat ie mee, kan ik wijsheden spuien
Ja, ik dacht ookquote:Op maandag 1 juni 2015 06:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat leek me echt zo'n... Tsja. Haha.
We hebben een hele grote boekwinkel in het centrum, en die heeft echt een gigantische collectie, maar ze zijn een afdeling aan het verbouwen. Juist ja, de kinderafdeling![]()
Maar in plaats van 3 boekenkasten schijnt er een halve verdieping te komen met kinderboeken, varierend van papa en mama lectuur tot prentenboeken tot c-boeken. Dus ik ben benieuwd.
Ik las trouwens ergens de tip Baby's van Desmond Morris, dat scheen wel een aanrader te zijn
Ik heb nog helemaal nietsquote:Op maandag 1 juni 2015 07:14 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook. Maar ik ga toch eens kijken de volgende keer. Desmond Morris schijnt idd goed te zijn.
Heb je de 'Oei ik groei' bijbel al?
Ja ho ff!quote:Op maandag 1 juni 2015 07:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nietsBehalve Bevallen en Opstaan van de bibliotheek geleend
Dat boek had ik geleend van iemand maar de informatie daarin was volgens mijn verloskundige niet meer helemaal up-to-datequote:Op maandag 1 juni 2015 07:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nietsBehalve Bevallen en Opstaan van de bibliotheek geleend
lolquote:Op maandag 1 juni 2015 08:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om 'Duik in je weeën' te lezen toen mijn weeën waren begonnen.What was I thinking
Ik heb nog de jaren '80 uitgave.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Echt heel vernieuwend is het niet, maar ik vond de herziene 'Baby en kind' van penelope leach de eerste weken / maanden een heel fijn boek. Verder is FOK mijn lievelings naslagwerk / vraagbaak
met eighties plaatjes?quote:Op maandag 1 juni 2015 09:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb nog de jaren '80 uitgave.Iedereen in de omgeving van mijn ouders had dat boek.
Die vond ik zo onoverzichtelijk opgebouwd. Wel theoretisch logisch, maar niet praktisch bruikbaar om even wat op te zoeken.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:30 schreef gestreeptestoel het volgende:
En nu ben ik dat borstvoedingsboek van Stefan Kleintjes aan t lezen
Die is fijn inderdaad!quote:Op maandag 1 juni 2015 09:30 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Baby's van Desmond Morris een fijn boek. Zonder gezwijmel, losjes wetenschappelijk opgezet, niet grappig bedoeld en erg informatief!
http://www.bol.com/nl/p/baby-s/9200000026872953/
Nee joh, dat boek is onnodig. Er is ook een (goedkopere) app, daar staat alles veel korter samengevat in, en dan kun je prima meepratenquote:Op maandag 1 juni 2015 08:11 schreef ingee het volgende:
Oei ik groei zou ik doen, al is het maar om mee te kunnen komen in babytopic als er over sprongetjes wordt gepraat.
en dan als advies van de schrijver zoiets alsquote:"Kleine Rudolf was ineens zó onrustig. Het werd me allemaal te veel. Ik heb hem even buiten gezet bij het afval." (Peter, 36)
quote:"Het kan je allemaal teveel worden, maar natuurlijk moet je niet je kind bij het vuilnis zetten. Je kan het beter achter het behang plakken. Dat is rustiger voor het hele gezin."
Tot nu toe vind ik m wel fijn om te lezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die vond ik zo onoverzichtelijk opgebouwd. Wel theoretisch logisch, maar niet praktisch bruikbaar om even wat op te zoeken.
Aanrader! Zelfs nu er nog geen sibling is al best wel wat in praktijk kunnen brengen.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:58 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik wil de rivaliteit tussen broers/zussen versie.
Zit er ook een hoofdstuk over tweelingen in toevallig?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef Limone het volgende:
[..]
Aanrader! Zelfs nu er nog geen sibling is al best wel wat in praktijk kunnen brengen.
Dat wordt uitgelegd in dat boek, maar daarvoor moet je ze beiden aanschaffenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:15 schreef mousemicky het volgende:
Typisch, op bol.com is 'Raising Girls' goedkoper dan 'Raining Boys'![]()
Zou dat een dieper liggende betekenis hebben?
Ik heb straks 2 jongens, en de kans is echt <5% dat daar dan nog een meisje bij zal komen. Nu zal ik het nooit wetenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat wordt uitgelegd ik dat boek, maar daarvoor moet je ze beiden aanschaffen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat wordt uitgelegd in dat boek, maar daarvoor moet je ze beiden aanschaffen.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zit er ook een hoofdstuk over tweelingen in toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |